Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Syracusa Creative Commons License 2023.12.29 0 0 51526

Reset után is ugyanez?

felső gombsor: előre+hátra+mic(vagy csillag)

Ha igen, meg lehet próbálni egy helyreállítást vagy fw frissítést, de utóbbit csak azzal ami az adott hardverre való. Mindkettőre találsz linket és szoftvert kis gúglizás után. Ha peched van, akkor a hdd mekkent meg, de cserélhető, az alaplap neccesebb. 

Vagy keress valakit, akinek van hozzá diagja, ez biztosan gyorsabb, csak drágább; vcds meg ilyesmi nem elég.

Előzmény: thopet (51525)
thopet Creative Commons License 2023.12.29 0 0 51525

Sziasztok,

 

2008-as rs octavia, columbus fejegység nem indul el, csak a beköszönő "welcome on board" jelenik meg aztán eltűnik.

 

köszi mindenkinek a hasznos segítséget

Magyar Pál Creative Commons License 2023.11.22 0 0 51524

Sziasztok.
Keresek.
2012-es RS Skodához.
/Tápegység modult a kanyarfényhez./
Cik sz. 5DF009368-15 AN
Bontott, érdekel.
Köszönöm.

 

Iconingyoursoul Creative Commons License 2023.04.16 0 0 51523

Sziasztok! 

Volt már 5 évig, egy BWA motorkódos rs octim, amelyet aztán egy osztott lámpás 3as octaviara cseréltem, ami 2.0 tsi, 190 lovas volt, ő 3 és fél évet volt nálam. Mindig is benzin párti voltam. Lakásvásárlás miatt eladtam a 3as octit és most tervezek venni ismét egy 2006-2010 közötti rs-t.

 

 

Tanácsaitokra lennék kíváncsi, hogy melyiket válasszam.? Formára nekem még a facelift előtti jön be. Ha benzinest vennék, akkor ismét a bwa motorkód felé húzna a szívem. Viszont elgondolkodtam, hogy mennyivel lenne gazdaságosabb egy crtdi.? Évi 15-17ezret megyek, ennek nagyrésze autópálya. A keretem első körben 3 milla.

 

Előre is köszi a válaszokat!

Error_Code_407 Creative Commons License 2022.12.19 0 0 51522

Sziasztok!

Egy szakira lenne szüksègem.

Nekem van egy Skoda Octavia 3 5E5 RS-em220 Le.

Szeretnèk vele rakni egy hanggenerátort , mèghozzá Maxhaust típusút.

Van hozzá különt biztosítèk megosztó, de nem tudom hol lehet a gyújtás biztosítèk, ès azt írják hogy oda kène. Van aki tudja pontosan, hogy ennèl a modelnèl hol találom? Motortèr vagy utastèr? Vagy esetleg más ahol kapna áramot ? (Kábel bontogatás nèlkül)

 

Köszönöm szépen a segítsèget!

 

Üdv: Attila

 

 

 

 

Ádám19860920 Creative Commons License 2022.09.29 0 0 51521

Sziasztok lenne egy kérdésem! adót egy skoda octacia Rs 2009 amire azt írják hogy 5 sebességes automata van benne. szóval az a kérdés hogy mit kell tudni róla mennyi az élettartama, költség és hogy mennyire megbízható! Válaszokat előre is köszönöm 

Dombi98 Creative Commons License 2022.05.16 0 0 51520

Sziasztok! 

 

Egy kis segítségre lenne szükségem.. Adott egy Octavia 2 Facelift vRS 2010, és átírodott VCDSbe a central electrics , és nem működnek a nappali fények,  a led sorok.

Az eredeti kódra lenne szükségem. 

Előre is köszönöm szépen a segítséget!

Sir Gunar Creative Commons License 2022.04.22 0 0 51519

Urak!

Ritkán járok ide, de sajnos most is egy problémám megoldására keresek jó megoldást. Adott a 2012-es 2.0 CRTDI-m és így most 300e-nél megállt a klíma kompresszorom és mivel anno olvastam, hogy ez a betegsége ezeknek, mire érdemes cserélni? Csak mert ha nem gyárit rakatok bele, akkor is előjön ez a típushiba? Ha pl egy Mahle v egy Hella kerülne bele, mert most hirtelen ezek jutottak eszembe amit olvastam hozzá a Bárdi oldalán, na meg akkor klíma hűtőt is cseréltetnék, hogy legyen az is új. 

Igen még egy kérdésem lenne, ha már belekezdtem, a motor olajam melegszik, hűtők pucolása után is és állítólag a víz hűtőben is hűl az olaj, bár én csak egy a motorral felszerelt vizes hűtőt találtam az alkatrész listán, szintén a Bárdi oldalán. Már sok mindent kipróbáltunk, de most hogy a klíma is ki van kapcsolva, ez a melegedés még gyorsabb és erőteljesebb, ha kicsit odalépkedek, mert sietős, akkor szinte azonnal 106-107 fok lesz a városban is, pályán 3000fordulat fölött meg simán közelít a 115-120 -hoz is, a víz a műszer szerint normál 90 fok. Erre eddig senki nem tudott megoldást adni megnyugtatóan, ezért is kérdezem.

Köszönöm előre is a segítséget!

vpop98 Creative Commons License 2021.12.09 0 0 51518

Sziasztok!

 

Tudnátok jó szervizt ajánlani pest megyében, semmi extra nincs a kocsival, csak hozzáértőnek adnám oda a kocsit. 2015-ös TDI RS octaviaról van szó

 

Előre is köszi a választ

moszat1978 Creative Commons License 2021.10.13 0 0 51517

Sziasztok! Hátha tudtok segíteni, mennyire pörög most a piac RS octavia tekintetében? 2016 májusi alap benzin RS Octavia, kék, extrát egyedül hátsó park radart kértem bele, 80.000 km, első tulaj vagyok szalonból vettem, végig a Duna autónál szervizelt, sérülésmentes, 220 ló. Ezt kéne eladnom, kb 1 hónap alatt, míg az újat átveszem. Mennyi lehet a reális értéke amit kérhetek érte? Köszi előre is Üdv Dani

ckerti Creative Commons License 2021.03.18 0 1 51516

Valami véget ért... 

Munkahelyváltás miatt leadtam az RS Octaviát ( egy barátomnak sikerült megvennie) és átvettem egy Kodiaq-ot.

A motor végülis ugyanaz, de ez 4x4 és ebből ki tudok szállni méltóságvesztés nélkül, nem kell két embernek felhúznia mély ülésből :-)

Azért az RS érezhetően jobban megy :-)

Előzmény: ckerti (51515)
ckerti Creative Commons License 2021.02.25 0 0 51515

Mióta létezik ez a motor álmodok vele, de most került olyan kasztniba ami tetszik is (bár egyszer valaki beszerelte egy RS Octaviába :-))

A villanymotoros autózás egész más világ, de adné egy helyet a garázsban valami hasonló dögnek a -még nem is létező- hibrid Kodiaq mellett.

A full elektromos szerintem még nem játszik, engem kikészítene a hatótáv para

Előzmény: Varshi (51514)
Varshi Creative Commons License 2021.02.25 0 0 51514

Ez egy potens motor, és még ezen is lehet szépen húzni.

 

Az egy másik kérdés, hogy ér-e ennyit az egész történet. Én az egész belsőégésű sztoritól egyre távolabb állok már.

Előzmény: ckerti (51513)
ckerti Creative Commons License 2021.02.24 0 0 51513

Azt mondod ez lenne az igazi?

Ha már Skoda nem kaphatja meg ezt a motort...

https://speedzone.hu/bemutatkozott-a-legerosebb-cupra-formentor-a-vz5/

 

Előzmény: Varshi (51512)
Varshi Creative Commons License 2021.02.23 0 0 51512

> Érdekés, de menet közben nem volt ennyire meggyőző, de az az indulás...

 

Az összes konszerntárs ilyen, a 4WD többletsúly (+itt meg még a bódé) ezt - az érzést - okozza a széria autóknál. Lehet az Golf R, Leon Cupra, S3. Ugyanaz mind - ilyen szempontból. Pláne ha vezeted annak az autónak a könnyebb, kezesebb FWD változatát.

 

Nagyjából 100-120 lóerővel később "érkezik" meg az az állapot, hogy menet közben nem hátránynak érzed az összkerék cipelését száraz úton. Viszont meglehetősen kevés pénz ráköltésével elérhető ennyi +lóerő. Szinte elenyésző tétel a 12-17 M-hez képest.

Előzmény: ckerti (51510)
Rigotech Chiptuning (X) 2021.02.20 -1 0 51511

Sziasztok!

 

 

 

Új cikkünk: Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning – mitől jó, és hogyan lehet elszúrni?

 

 

Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkal segítsen, stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban! 

 


Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. 
Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt. 

 


Részlet az új Rigotech cikkből:

"A Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning gyakori feladat nálunk a nagyon régi 1.9 TDI adagolós, majd 1.9 – 2.0 PD TDI, és napjainkban ezzel a 2.0 CR TDI 140LE 103kW -os motorral is. Sok Skodás szereti kicsit felextrázni az autóját, átülni egy erősebb, rugalmasabb gépbe. Mint bármely márka chiptuningjánál itt is fontos, hogy jó szakember, jó eszközökkel nyúljon az autóhoz, és az autó állapotát, a tulaj kérését figyelembe véve készítse az egyedi motoroptimalizálást. 

Sokat kibír ez a gyárilag szoftveresen fojtott 2.0 CR TDI motor, de avatatlan kézben gyorsan időzített bombává válik, jelentős szervizköltségeket okozva. – a cikk végén elmondom miért

Ez a sárga Skoda taxi 580 ezer kilométert futott, – igaz átesett pár javításon, alkatrészcserén a motor – de érkező teljesítménymérésnél láttuk, hogy még így is túlteljesíti ... " FOLYTATÁS ITT. 

 

Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem. 

 

 

 

 

 

 

AJÁNLATOT A SAJÁTODRA, IDE KATTINTVA tudsz kérni, chiptuningra, motoroptimalizálásra, teljesítménymérésre, hibás tuning javítására, bevizsgálására, gyári visszaállításra. Nézd meg korábbi motoroptimalizálással kapcsolatos írásainkat is.

 

Előre is köszönöm, ha hozzáadsz a Facebookon, ott napi szinten mennek az új mérések, tesztek, érdekességek. 

 

 

   Üdvözlettel: 

 

 

   Tóth Richárd
   
Rigotech Chiptuning

   tulajdonos ügyvezető

 

 

  ÁRAJÁNLAT és INFÓCSOMAG az autódra ITT! 
  Csatlakozz! - mérések, sztorik, akciók: Facebook
  Iratkozz fel! 600+ chiptuning videó: YouTube

  Teljesítménymérés

  Rigotech Chiptuning szakcikkek

  Chiptuning árak

  Tuningbox árak

 

 

#ppro #rigotech #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #autochip #tuning #performance #tuningcars #premiumcartuning #performancechip #engineperformance #remap #eco #power #cartuning #powertuning #chip #ecuremap #optimalizalas #budapest #dynoproject #fékpad #crtdi #dsg #tdci #tdi #rigotech-chip

ckerti Creative Commons License 2020.11.27 0 0 51510

Lehet, de nekem is RS van ráírva és dízelt  kell bele tankolni...

Mi van a bajor csodagéppel? Nem élvezed a felsőbbrendűséget az utakon?

 

Jut eszembe, kipróbáltam ma a Cupra Formentort.

300 LE, DSG, 4x4, rajt automata ...

Én ilyet még nem éltem át, de tényleg bennakadt a levegő a startnál.

Érdekés, de menet közben nem volt ennyire meggyőző, de az az indulás...

Mindenesetre kértem rá egy árat, de 17 MFt az nagyon nem az én ligám, én ehhez kevés vagyok, ráadásul ugyanez a motor 272 lóval, tökig extrázott Superb kombiban is olcsóbb.

Azt persze nem erre hangolták, de legalább beférünk mindannyian.

Játszósnak vagy egyedül járni vele jó lenne (sőt állítólag lesz az 5 hengeres 2,5 TSI motorral is...), de addig még sok-sok tonna szenet kell pakolni a vállalatnál...

Előzmény: RS Odon (51508)
Varshi Creative Commons License 2020.11.20 0 0 51509

Direkt úgy megírt chip és üres (catless) kipufogórendszer kell hozzá.

Előzmény: t970 (51507)
RS Odon Creative Commons License 2020.11.20 0 0 51508

Én úgy tudom az RS az benzinnel megy :-)))))))

 

Igaz bárcsak nekem is lenne egy ilyen autóm, amiben így lehet érezni a vezetés élményét a lóerőket.

Előzmény: ckerti (51497)
t970 Creative Commons License 2020.11.17 0 0 51507

Sziasztok!

Most került hozzám egy 2014-es benzines DSG-s RS. Sok videóban látom/hallom sport módban a kipufogó durrogását, ez nálam nem jelentkezik. Mi lehet az oka?

ckerti Creative Commons License 2020.11.14 0 0 51506

Köszönöm, valóban jó így autózni, szerencsére többet is megyek, van alkalmam kiélvezni.

Azért a Superb nagyobb helykínálata hiányzik, főleg amikor a fiam a 195cm magasságával beül a hátsó űlésre...

Előzmény: Papka11 (51505)
Papka11 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 51505

Kinyílt a világ :-) Élmény lett az autózás.
Innen már nehezebb alább adni.
Balesetmenteset!

Előzmény: ckerti (51502)
ckerti Creative Commons License 2020.11.05 0 0 51504

Csak nehogy meg is örökítsenek közben :-)

Előzmény: Iconingyoursoul (51503)
Iconingyoursoul Creative Commons License 2020.11.05 0 0 51503

Bizony hamar hozzá lehet szokni a teljesítményhez és a tempós utazáshoz :) 

Előzmény: ckerti (51502)
ckerti Creative Commons License 2020.11.04 0 1 51502

Nyugi, tudom hogyan kell használni, olvastam eleget :-)

Nagyon élvezem, hogy mindig van tartalék teljesítmény és ha 130-ról kell gyorsítani, az is megy.

Tudom másnak ez nem újdonság, nekem még az. 
érdekes, hogy mennyivel magasabb lett az utazótempóm a pályán mióta ezzel járok. Eddig 130-140, most inkább 160 körül.

Persze Németországban :-)

Előzmény: Papka11 (51501)
Papka11 Creative Commons License 2020.11.04 0 0 51501

Az azt jelentené, hogy nem használod rendeltetésszerűen az autód. És aztán hordhatod szervizbe folyamatosan, mert nincs rendesen kiégetve a rendszer :-D
De azt azért nem feledd, hogy az autók benzinnel mennek :-P :-D

Igen, tényleg jó dolog ez a váltófül :-) Még úgy is, hogy alapvetően kézi váltó párti vagyok.

Sok balesetmentes kilométert! :-)

Előzmény: ckerti (51500)
ckerti Creative Commons License 2020.11.03 0 0 51500

Miért, azt itt nem lehet? :-)

 

Azt akartam elmesélni, hogy mekkorát lehet autózni a kormányon lévő váltófüleket használva a Tatabánya-Héreg-Lábatlan vonalon :-)

Tényleg meglepő a különbség az eddigi autóim és eközött a DSG váltós 182 lovas dízel között.

Most viszont már a 300 Lovas, 4x4 Cupra Formentort nézegetem, mert az embernek sose elég jó ami van... :-)

Talán az is meglesz, ahogy ez az RS, a gyártása után 5 évvel :-)

Előzmény: Papka11 (51499)
Papka11 Creative Commons License 2020.11.03 0 0 51499

Ohh, végre!!!
Gratulálok! Remélem nem az alacsony fogyasztásról fogsz írni! :-P

Előzmény: ckerti (51497)
Iconingyoursoul Creative Commons License 2020.11.02 0 0 51498

Sziasztok! 

 

Octavia 3ra, Rs Gemini felnit szeretnék venni. Valakinek van esetleg eladó?

 

ckerti Creative Commons License 2020.11.01 0 1 51497

Ja, nem is újságoltam -mert képet nem tudok kicsinyíteni és emiatt beszúrni, de- kb. 5 hete egy 2015-ös, dízel, DSG RS Octavia kombi a céges autóm.

Első héten azt hittem ez maga a nirvána, de most már bátran lepadlózom a gázpedált, sőt, néha hiányzik egy kis “kraft”. 
papkának igaza volt,  a teljesítmény egy drog....:-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!