Keresés

Részletes keresés

benbe Creative Commons License 11 órája 0 1 22754

Mennyííííí?

Előzmény: segélyvonókészülék (22753)
segélyvonókészülék Creative Commons License 1 napja 0 2 22753

Á, ez még matyóhímzés! Peti kétnaponta elcsodálkozik olyanokon, hogy a normál nyomtáv 1435mm. :) 

Előzmény: Ashi Valkoinen (22752)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2 napja 0 0 22752

(Bakker, elég gáz, hogy ezt kéthavonta be kell írni ide. :( )

Előzmény: benbe (22751)
benbe Creative Commons License 2 napja 0 0 22751
Előzmény: Balogh Adam Software (22744)
CorsairS Creative Commons License 2 napja 0 0 22750

A balesetes 24-esről van valami publikus információ, hogy mennyire sérült, mikorra várható az újbóli csatasorba állítása?

V43.1371 Creative Commons License 2018.05.09 0 0 22749

A +10% mindegyiknél benne van, 25 KV-nál azért 27,5 KV. És benne van a - is (kb. 19 KV, mégpedig az már főleg a motorok elégtelen szellőztetése miatt)

Előzmény: kihúzóvágány (22741)
Balogh Adam Software Creative Commons License 2018.05.09 0 0 22748

Pontosan. Ezekre a drága dolgokra nincs szükség, ha 160-nál gyorsabban úgysem fognak menni belátható időn belül. Viszont egyrészes ajtó elég a távolsági forgalomban, amitől nagyobb lehet a belső tér, jó, ha van belső ajtó is, több mosdó, puhább ülések, több csomagtartó stb. Esetleg még egy kicsi bár, vagy legalább étel/ital tároló is mozgóárusításhoz. Gondolom a mosdó, ülések stb. úgyis a megrendelőtől függ minden esetben, a fő kérdés az ajtóelrendezés, hogy az lehetséges-e a 160-ason úgy, mint ahogy a 200-ason van.

Előzmény: segélyvonókészülék (22745)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.05.09 0 0 22747

Illetve, amit küldtél képet, ott is a beszállási szinttel egymagas a peron, nade a jármű belsejében még lépcsőznie kell az utasnak felfelé...

Előzmény: r1232 (22743)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.05.09 0 0 22746

Nade a videón szereplő vonat kifejezetten nem magas peronok mellett is látható.

 

A mi FLIRT-vonatainkban SK55-ről kellemes a beszállás, a lengyelek akkor ennél magasabbat is építenek? De akkor mi van a kétrészes, négyajtós FLIRT3 vonatokkal, amik járnak ott, arra már lefelé kell lépni?

 

Meg amúgy is, a lépcső a vonat belsejében van, az ajtón túl - mi értelme van ennek az emelésnek, és miért nem a belépési magasság a jármű padlójának magassága?

Előzmény: r1232 (22743)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2018.05.09 0 0 22745

Komplikáltabb futómű, sűrűbb vizsgálati ciklus, szigorúbb előírások, csupa drága macera.

Előzmény: Balogh Adam Software (22744)
Balogh Adam Software Creative Commons License 2018.05.09 0 0 22744

Ha a MÁV egyszer távolsági motorvonatokat is rendelne (és nem az elővárosiakat küldené gyorsvonatként, ugye, miközben az elővárosba sem jut belőlük elég), akkor lehetséges lenne egy olyan jármű, ami teljesítményében a Flirt vagy Kiss 160-nak, ajtók és utastér elrendezésében viszont a 200-nak felel meg? Hiszen a MÁV-nál a közeljövőben nem lesz 200-as pálya (az ország mérete miatt nem is éri meg, lenne fővonalakon 160 lassújel nélkül, az már tökéletes is lenne), így felesleges a - feltehetően jóval drágább - 200-as a teljesítmény szempontjából. Nem is biztos, hogy csak a motor teljesítményéről van szó, nyilván szerkezetileg is erősebbnek kell lennie egy 200-ra tervezett járműnek.

r1232 Creative Commons License 2018.05.08 -1 0 22743

Mert magasabb peronhoz épült.

 

Ld. itt fent pl.

http://www.stadlerrail.com/hu/termekek/

Előzmény: Ashi Valkoinen (22742)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.05.08 0 0 22742

https://www.youtube.com/watch?v=mdU15u_ec-M

 

1:08-nál, miért jó, hogy magaspadlós a szerelvény?

kihúzóvágány Creative Commons License 2018.05.06 0 0 22741

Az egyenáramú vontatásnál eleve bele van számítva +10%, ezért 1650V, ill. 3300V a tényleges feszültség értéke: Lásd a tátrai villamosnál, vagy az aradi helyiérdekűnél eleve ennyi volt leírva (száz éve).

Előzmény: V43.1371 (22738)
sörösgigant Creative Commons License 2018.05.06 0 0 22740

Gondolom azért nevezik névleges feszültségnek.....

Előzmény: V43.1371 (22738)
D F T Creative Commons License 2018.05.06 0 0 22739

Annak főleg a gyorscsapolós kocsiknál van haszna.

Előzmény: V43.1371 (22737)
V43.1371 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 22738

A 15 000 V rendszerben is több van általában.   A 3000 V egyenáram is csak névleges, mert általában 3300, 3400 V-ot mutat a műszer.  Az más kérdés, ha repülőstartot csinál egy ESO, ebből 1000-1100 V rögtön minusz.  (Iker+Rakanya-tolónál pedig csak óvatosan. Nem rossz az az egyenáram. A városi villamosoknál.) Bocs az Off-ért.

Előzmény: sörösgigant (22719)
V43.1371 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 22737

Vagy az első felhívásnál gyorsfékkel vezetted be. Úgy leürült időben.

Előzmény: D F T (22721)
GumiApo Creative Commons License 2018.05.05 0 0 22736
GumiApo Creative Commons License 2018.05.04 0 0 22735
GumiApo Creative Commons License 2018.05.02 0 0 22734
431 290 Creative Commons License 2018.05.01 0 1 22733

Nem tudom, de azóta már megosztották tucatnyian, írogatják is a hülyeséget ("szétszakadt a vonat", "kitört a kereke") és hasonló nyalánkságok...

 

Az biztos, hogy valami csúnyán beköszönt az utastérbe, majd kivizsgálják a szakemberek. 

Előzmény: 7-es troli (22732)
7-es troli Creative Commons License 2018.05.01 0 0 22732

Mi történhetett? Legrendszeri cső el durrant a padló alatt?

Előzmény: 431 290 (22731)
431 290 Creative Commons License 2018.05.01 0 1 22731

A 024-es Flirt Szárligetnél off... (4927 Győr-Budapest Déli)



Fotó: Facebook

Balogh Adam Software Creative Commons License 2018.04.26 0 0 22730

Kb. 450-et?

Előzmény: robcso1361 (22727)
pallee Creative Commons License 2018.04.25 0 0 22729

Csatlakozom. Csak aztán nehogy én sírjam vissza a csíkos Bhv-t... ;)))

 

Előzmény: robcso1361 (22727)
rm40 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 22728
robcso1361 Creative Commons License 2018.04.20 0 0 22727

Én mar nagyon várom az első "csókot" ,vajon hányat kell még aludni addig?

Előzmény: Dunai Z (22725)
romtemplom Creative Commons License 2018.04.19 0 0 22726

A 060-on pont ma panaszkodtak a pesti népek (Kelenföldön szálltak fel és jöttek a P+R-ből) hogy nagyon hideget fúj a klíma.Pedig szegény ventillátor csak a Siemens dobozt hűtötte...

Előzmény: Dunai Z (22725)
Dunai Z Creative Commons License 2018.04.19 0 3 22725

A szöveg első sorában felfedeztem 2 hibát, ugyanis a "2006-10 között beszerzett 60 db  Flirt" helyesen "2007-10 között beszerzett 59 FLIRT" - merthogy a 060-as pályaszámú FLIRT-öt korábban felszereltük Siemens berendezéssel. Így csak 59-be kerül Alstom ennek a szerződésnek a keretében.

 

Sokkal tovább nem jutottam az első sornál, mert váratlanul elaludtam olvasás közben...

Előzmény: romtemplom (22706)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!