Keresés

Részletes keresés

E94G-rajongo Creative Commons License 1,5 órája 0 0 22396
D F T Creative Commons License 2017.09.04 0 0 22395

Ezt kb. mindenki tudja, csak akik erőltetik ezt a tényt nem veszik figyelembe.

Előzmény: expresszbusz (22394)
expresszbusz Creative Commons License 2017.09.01 0 0 22394

Ilyen logika alapján vasúti járműgyártásba fogni még nagyobb őrültségnek tűnik.

 

Előzmény: Dunai Z (22386)
SZ.Tamas.. Creative Commons License 2017.09.01 0 4 22393

Ha mar a flirt topikbol TramTrain lett:

par kép az Altenrein-i TramTrainokrol Aarhus-bol.

folyik az 1000/5000km-es Endurance Test, eddig még hibamentsek vagyunk, meg a maradék 3 vonatra azok is maradunk!

tfmb Creative Commons License 2017.09.01 0 0 22392

Bocsánat,ha félreérthető voltam!

Én csak azt akartam mondani,hogy az új kormányok mindig felülvizsgálták az előttük levő kormányok döntését.

Nálunk általában így szokott lenni!:-))

 

Előzmény: Dunai Z (22385)
romtemplom Creative Commons License 2017.09.01 0 1 22391

Egy idei Stadler-prezi ábrákkal, adatokkal, jellegrajzokkal. Remélem az érintett nem haragszik meg érte, hogy az interneten megtalálható előadását belinkeltem.

A STADLER SZEREPE A HAZAI VASÚTI JÁRMŰGYÁRTÁSBAN

Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.08.31 0 0 22390

OFF:

Az Euro 3 norma jött be akkoriban. Később - az új tulajdonoshoz alkalmazkodva - Renault és Iveco Euro 3-as motorokkal készült néhány Ikarus, de akkor már nagyon a végét járta a cég.

 

ON:

Lehet kérni - ha az éberség jegyében nem minősítette szigorúan titkosnak a megrendelő - jellegrajzot a leendő Startos emeletesekről? Az utastér kialakítása különösen érdekelne, tekintettel az itthon újdonságnak számító variálható térre és a Start által tervezett elővárosi-IC vegyes felhasználásra.

Előzmény: Dunai Z (22386)
Dunai Z Creative Commons License 2017.08.31 0 0 22389

Úgy emlékszem, akkor épp nekik sem volt euro 3 vagy 4.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (22388)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2017.08.31 0 0 22388

Akkor már nem volt opció a Detroit Diesel, vagy drágábbak voltak, esetleg nem váltak be korábban?

Előzmény: Dunai Z (22386)
Dunai Z Creative Commons License 2017.08.31 0 0 22387

Helyesen : Ikarus C56.42

Előzmény: Dunai Z (22386)
Dunai Z Creative Commons License 2017.08.31 0 6 22386

Off :

 

2000-2001 között az Ikarus pénzügyi igazgatója voltam. Másfél évig bírtam idegileg, nem sok sikerélménnyel járt. Gyakorlatilag minden nap azzal feküdtem és azzal keltem hogy a következő hónapban mi a fenéből lesz fizetés? Szerintem sürgősen felejtős a Magyar buszgyártás : óriási a verseny, a komoly buszgyártók nagy sorozatban szó szerint sz...ják a kiérlelt, jo színvonalú termékeiket, és ráadásul kényükre-kedvükre alakítják az európai szabványokat, hogy a kicsik pont ne férjenek bele. Számomra ott volt világos, hogy game over, amikor a 2001-es Volán tenderen már kötelező volt vagy euro 3-as vagy euro 4-es (nem emlékszem már pontosan) motorral ajánlani, és ilyen motort csak talán 2-3 gyártó gyártott Európában, az Ikarus a 200-as családot (C56.74) ajánlotta MAN motorral, a Rába pedig a Rába Contact-ot szintén MAN motorral. Landolt is a felmondásom csakhamar. Ha valaki, hát én pontosan ki tudtam /tudom számolni, hogy buszgyártásba évi 7-800 darab alatt bele sem szabad fogni.

Előzmény: romtemplom (22384)
Dunai Z Creative Commons License 2017.08.31 0 6 22385

Kormányok jönnek és mennek ?

 

Ez tök jó! mert akkor mindegyik rendel tőlünk egy csomó vonatot !!! :))))))

 

Csak a történeti hűség kedvéért : 2005 óta Stadlerezem, azóta 3 miniszterelnök alakított összesen 4 kormányt, volt 5 MÁV elnök és / vagy vezér, a START élén megfordult 5 személy, a vasutat felügyelő miniszterből pedig a mai a hetedik. Ha jól számolok, de remélem, nem hagytam ki senkit. Számtalan kisebb-nagyobb projektet nyertünk mindegyikük hivatali idejében. Tehát viszonylag nehéz lenne kimutatni, hogy kormányfüggők lennénk, vagy ha igen, akkor melyiktől? Vagy melyiktől nem?

 

Tanácsodat megfogadva mindenesetre mindeféle színű nyakkendőket összevásárolok...

 

(Ja, nem én voltam, aki mínuszra értékelte a hozzászólásodat!!! Inkább gyorsan bekenek rá egy pluszt! :))) )

Előzmény: tfmb (22380)
romtemplom Creative Commons License 2017.08.30 0 0 22384

Első lépésben vonatpótló autóbuszokat gyártanék. A helikopter sem rossz ötlet...

Előzmény: alkotasu (22382)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2017.08.30 0 0 22383

Ha már tram-train, Budapesten HÉV-ek kapcsán el tudnám képzelni, hogy a belső végállomást elérve villamosként folytatják az útjukat.

alkotasu Creative Commons License 2017.08.30 0 0 22382

Mióta gyárt a Stadler helikoptert? Vagy én tudom rosszul?    :-)))

Előzmény: romtemplom (22381)
romtemplom Creative Commons License 2017.08.30 0 0 22381

Magyarországon komoly szakmai tetszést aratna egy pályafelújítás/bizberhiba/vezetékszakadás/fakidőlés esetén is közlekedni tudó jármű. Én ezt a piaci rést céloznám meg...

Előzmény: Dunai Z (22379)
tfmb Creative Commons License 2017.08.30 -1 1 22380

Azért én még megvárnám amikor lehívják.

Soha se lehet tudni...kormányok jönnek és mennek!:-)))

Előzmény: Dunai Z (22379)
Dunai Z Creative Commons License 2017.08.30 0 2 22379

Köszönöm a kedves szavakat, a spanyol kollégák Chemnitz-ben is nagyon jó minőséget tettek le az asztalra, szerintem itthon is tetszeni fog a használóknak. A tavalyi Innotrans-on is sikere volt a járműnek.

 

Nem tudom, mikor lesznek újabb kiírások, de elrohanok gyorsan, valami leértékelésben veszek pár nyakkendőt... Mit lehessen tudni?

Előzmény: romtemplom (22378)
romtemplom Creative Commons License 2017.08.29 0 1 22378

Gratulálok!

A szeptemberi fizetésemből félrerakok én is 2 000 Ft-ot!

Reméljük, h. a Stadler műszaki kultúrája folytán egy nagyon jó járgány fog érkezni. (Ez így nagyon gusztustalanul nyálas, de mivel nem vagyok a beosztottad, talán leírhatom :) )

Előzmény: Dunai Z (22377)
Dunai Z Creative Commons License 2017.08.29 0 12 22377

Éééééééés igennnn !

 

Megjelent a Magyar Közlönyben a vonatkozó határozat.

 

http://www.magyarkozlony.hu/

 

Akit érdekel, a legfrissebb szám, a 136-os, azon belül a 19381-383 oldalakon található az információ. Ebből minket érintő része az, hogy a 8 db járműre vonatkozó szerződésünk hatályba lépett.

 

Ismételten köszönöm mindazoknak, akik nekünk szurkoltak.

Előzmény: romtemplom (22373)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2017.08.28 0 3 22376

Hiszen az infláció nem habostorta.

 

Nagyon örülünk, ha egy bizonyos illető nyilatkozik, mert rögtön jobban váltják az eurót. :) 

Előzmény: Dunai Z (22375)
Dunai Z Creative Commons License 2017.08.28 0 2 22375

Igen, ha jól számolok, jó esetben a 2020-ban esedékes szülinapján. Már mondtam is neki, hogy tegyen félre egy kétezrest a jegyre a konyhapénzből. Most az Elvira szerint 650 forint a vonatjegy a két város között, plusz két villamosjegy az kábé gyenge ezerhárom, meg azért egy kis tartalék, mert ha esetleg a nemzetközi pénzügyi helyzet fokozódik és az ellenség megint betámadja a monetáris stabilitást, akkor jól jöhet az a kis tartalék. Hiszen az infláció nem habostorta.

Előzmény: romtemplom (22373)
Zsivany2 Creative Commons License 2017.08.26 0 0 22374

Igen, ebben van a hódmezői villamos meg a szegedi kivezetés. A nagyvasút később jön.

Előzmény: Dunai Z (22372)
romtemplom Creative Commons License 2017.08.25 0 0 22373

Ezek szerint a feleséged x év múlva a  szülinapján utazhat vele...

Előzmény: Dunai Z (22371)
Dunai Z Creative Commons License 2017.08.25 0 2 22372

Amennyire én értem a dolgot, több infra-tender lesz, ebből ez az egyik.

Előzmény: Zsivany2 (22368)
Dunai Z Creative Commons License 2017.08.25 0 4 22371

Már szóba jöttünk.

Ez egy aláírt szerződés. Hamarosan megjelenik a közlönyben a vonatkozó Korm.Hat, és akkor kapunk egy nagy rakás előleget.

Előzmény: romtemplom (22369)
Zsivany2 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 22370

"Villamosítani nem valószínű , h fognak."

 

Villamosítani most biztos, hogy nem fognak. Ezért kellettek a hibridek.

Előzmény: romtemplom (22369)
romtemplom Creative Commons License 2017.08.25 0 0 22369

Ez így is van. De ha épül a pálya, akkor kell jármű is. Villamosítani nem valószínű , h fognak. Akkor pedig csak a Stadler jöhet szóba.

Előzmény: Zsivany2 (22368)
Zsivany2 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 22368

Egyenlőre csak egy villamos Hódmezőn, a hírben szereplő tender tartalma még csak az.

Előzmény: romtemplom (22366)
Zsivany2 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 22367

Egy ilyen jelentős tömegű szerelvénynek ütközéskor valószínűleg bármilyen más jármű is hasonlóan összegyűrődik/törik. 

Azért az utastéri beszállóajtónál nem szívesen álltam volna...

 

Egyébként teljesen igazad van, egyetértünk.

Előzmény: Ashi Valkoinen (22360)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!