Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kopter87 Creative Commons License 17 órája 0 0 15385

Helló!

 

Köszönöm a segítséget! Fél siker, mivel izzót rendelni kell :-(      Visszaszerelésnél a két csatlakozóval meg kellett küzdeni (japán kezűek előnybe)

 

A könyvre igényt tartanék ha lehet.

 

Köszönöm még egyszer!

 

Üdv.

Előzmény: H Zsolt 70 (15383)
Schnitt Creative Commons License 19 órája 0 0 15384

Szia! 

A szerelési könyvet én is szeretném elkérni, ha szabad.

 

 

Köszi és üdv

István

Előzmény: H Zsolt 70 (15382)
H Zsolt 70 Creative Commons License 1 napja 0 0 15383

Elnézést nem fekete foglalat , hanem szürke, 4 db van egymás mellett a műszeregység közepén alul.

H Zsolt 70 Creative Commons License 1 napja 0 0 15382

Szia

 

Az ízzó cseréhez a műszerfal tetejét kell lebontani, ki kell venni a műszer előtti műanyag borítást is, a bal oldalon a hegyesebb részénél egy csavahúzóval óvatosan.

 utána a műszer egységet 4 darab csavar fogja.

Miután azt is kicsavartad, ki tudod emelni félg felfele a műszert , ez után kell a hátuljáról a két , ( zöld és kék ) csatlakozót eltávolitani.

A fekete foglalatú ízzók a műszerfal világitó ízzók

12 V 2,1 W ost fogsz kapni bele, kb 250 Ft..

 

FONTOS !!! Míg ki van véve a műszeregység nehogy gyújtást adj rá, mert utána légzsák hibád lesz, amit csak szerelőnél lehet töröltetni !!!!!

 

Utána összeszereled a kiszerelés fordított sorrendjében és kész is.

 

Remélem tudtam segíteni.

Tudok szerelési könyvet is küldeni pdf ben e mail ban, a digitális műszerfaluhoz

Előzmény: Kopter87 (15380)
VoltKatona(Lee) Creative Commons License 2 napja 0 0 15381

Csak meg annyi a klimahoz, nekem is szerelo mondta, bekapcsolni a klimat alapjaaton erdemes, mert egy magneskuplungos a hajtasa, szabadfutos.Ha vki 4000 ford per percnel kapcsolja, kap egy nagy lokest az egesz kompresszorszerkezet, kikpacsolas mindegy, mert szetold.

Előzmény: Gézengúz_21 (15377)
Kopter87 Creative Commons License 2 napja 0 0 15380

Sziasztok!

 

1.Valaki már cserélt izzót a digitális kijelzőnél? A fordulatszám mögötti izzóm égett ki. Le kell venni hozzá az alsó burkolatot vagy valami mást?

2. A hátsó sárvédőhöz nem találok javítóívet, létezik egyáltalán? Vagy ti hogy javítottátok meg a korrodált ívet?

 

Köszönöm!

VoltKatona(Lee) Creative Commons License 3 napja 0 0 15379

A 2002 es 1,6 osba sincs gyarilag pollenszuro, en magam raktam be, youtube video alapjan....

Előzmény: Kormi76 (15372)
Schnitt Creative Commons License 3 napja 0 0 15378

Nekem is ez volt, kombi, klímás, de szűrő nuku. 

Ez alapján szépen be lehet szerelni:

http://lianaklub.hu/pollen.html

Előzmény: balasko74 (15373)
Gézengúz_21 Creative Commons License 3 napja 0 0 15377

Sziasztok!

A ventilátor a hűtőn ment, a fűtő motor az utastérben ment,... Ami hiba volt, hogy a klíma kompresszor nem indult el...... 

El vittem klímáshoz az autót és a hiba kijavítva!

A műszerfal alatt kb középen található egy lefagyást gátló szelep! (igazából egy hőmérő szerű valami)

Az volt kontakt hibás.... Ki vették és a csokit megcsiszoval vissza tették.... Azóta ugyan olyan hibátlan!!

 

pathfinder1000 Creative Commons License 4 napja 0 0 15376

szia kivagtam, de nem találtam benne semmit, tényleg nemvolt benne szuro. keretnelkuli szurot kaptam, beletoltam ugy keret nélkül, remelem nemtudja a ventilátor beszívni. A fedlapnak a jobb oldalat nem vagtam ki, az tartja, korbe visszaszigeteloszalgoztam. Mielőtt visszazartam felvettem maxra a ventit, de nem szív annyira hogy a keretnelkuli szűrőt betudna szívni. Meg a szűrő egy nagyobb lap, a ket szélén lapos resszel, a ventilátor meg egy kisebb átmérőjű kör. Remelem nemlesz probléma vele.

Előzmény: balasko74 (15375)
balasko74 Creative Commons License 6 napja 0 0 15375

Igen! Azt ki kell vágni tapétavágóval és a keretes pollenszűrőt belerakni.Utána már a keretbe mehet az egyszerű keretnélküli olcsó pollenszűrő.

Előzmény: pathfinder1000 (15374)
pathfinder1000 Creative Commons License 6 napja 0 0 15374

Szia van egy olyan műanyag ott a kesztyűtarto alatt mint az asztali számítógép dvd meghajtojanak a talcaja, abba kell kest szurni es korbevagni? mert próbáltam kiszedni de megse mozdul mintha bele lenne ragasztva. Láttam egy videót azon egyszerűen kihúzta mint ahogy a dvd meghajtó talcaja kijön, de ez bavan ragasztva vagy nemtudom miert nem jon ki de szétbarmolni nem akarom. megvettem a szűrőt, de az csak a szűrő keretnelkuli.          

Előzmény: balasko74 (15373)
balasko74 Creative Commons License 6 napja 0 0 15373

Szia!

Mondjuk nekem nem kombim van,de a pollenszűrő szerintem egyforma!

A kesztyűtartót kell lehajtani koppanásig (össze kell nyomni a két oldalán az illeszkedésnél) és mögötte van egy kikönnyített rész amit ki kell vágni pengével. Na oda lehet berakni a pollenszűrőt!! Először olyat kell venni aminek van kerete (drága) utána már csak a betétet is elég.

Remélem segítettem!

Előzmény: pathfinder1000 (15371)
Kormi76 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 15372

...az üzemanyagszűrő a tanknál(konkrétabban majdnem a tankban)van a Lianáknál és nem egyszerű kicserélni. Az 1.3-as klíma nélküliekbe biztos nincs gyárilag pollenszűrő,a klímásakban szerintem is lennie kell.

Előzmény: pathfinder1000 (15371)
pathfinder1000 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 15371

Sziasztok az 1.6 os kombi lianában hol találom az üzemanyagszűrőt? Hogy tudom kicserélni? Pollenszűrőt megrendeltem, de a kesztyűtartó alatt nem jön ki sehogy a tálca, ahogy egy youtubeos videóban láttam. Azt hogy lehet kicserélni? Kérdeztem egy szerelőt aki azt mondta hogy nincs benne egyáltalán, amit nem hiszek hogy klímásban ne lenne.         

teccikerteni Creative Commons License 2017.09.16 0 0 15370

vidd el klimáshoz,megmondja, komplikált, sok alkatrészből álló rendszer....nehéz találgatni

Előzmény: Gézengúz_21 (15367)
VoltKatona(Lee) Creative Commons License 2017.09.16 0 0 15369

Van mar ilyen, en azonban inkabb megtartom a kodlampat.a kodlampa mindegy milyen izzo megy be, csak helyzetjelzovel egyutt megy.A dlr meg megy magaba, helyzetjelzo nelkul, a gyariak indulnak mar a gyujtas raadaskor is.

Előzmény: Schnitt (15366)
VoltKatona(Lee) Creative Commons License 2017.09.16 0 0 15368

De a ventillator fuj levegot egyaltalan?Ha igen nagy szerencsed van, nem kell bontani a muszerfalat...

En a klima tengelykapcsolora tippelek.l kell menni klimashoz, rakotik gepre, meg tudjak mondani szallit e bekacsolt allapotba a kompresszor...

 

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/07/21/klimaszereles/

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/06/14/kedvenc_extrad_halott_de_van_remeny/

Előzmény: Gézengúz_21 (15367)
Gézengúz_21 Creative Commons License 2017.09.11 0 0 15367

Sziasztok!

Ma az egyik pillanatról a másikra megszünt a hideg levegőm... Ment a klíma és egyik pillanatról a másikra a menetszél hőmérsékletű levegő jött be az autóba.... Szíj jó, ventilátor pörög... Szerintetek mi lehet a gond? Elszállt a gáz? Kompresszor halt meg? Valakinek volt már ilyen?

Köszönöm a válaszokat! 

Schnitt Creative Commons License 2017.09.10 0 0 15366

A menetfény a ködlámpa helyére megy? Van olyan, ami oda jó?

Ködlámpát nem akarok, de gányolt felszerelésű menetfényt sem, jó lenne ha oda be tudnám süllyeszteni szépen.

 

Egyébként hogy kell bekötni? Gyújtással már égnie kell, vagy csak járó motornál?

Tompítottal éghet együtt?

 

Köszi és üdv

 

Schnitt

Előzmény: VoltKatona(Lee) (15365)
VoltKatona(Lee) Creative Commons License 2017.09.09 0 0 15365

Nekem sima menetfenyem van-ehhez eleg a 12v siman, ki be kapcsol, de mar van olyan ami indexkent is mukodik, de azt ugy kell bekotni, hogy a bal es jobb indext is meg kll csapolni vhogy.

Előzmény: Sadamitsu (15348)
VoltKatona(Lee) Creative Commons License 2017.09.09 0 0 15364

Csak annyi hogy a 2004 es utanit nem ismerem, de az enyem 2002 es azt en szerelem, meg veszek alkatreszt is, de az nem kell sok Hala Istennek.

Előzmény: Kormi76 (15363)
Kormi76 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 15363

...faceliftes Lianánk van és az izzó sima H4-es...látszik,hogy szereted bütykölni az autódat de azért néha megtévedsz dolgokkal:https://lumenet.hu/h4-auto-izzo

Előzmény: VoltKatona(Lee) (15362)
VoltKatona(Lee) Creative Commons License 2017.09.09 0 0 15362

A regi 2004 es elottibe meg sima h4 es izzo van elol, az ujabb lianaba lehet mar h7 es van,ott erdekes lehet a night breaker is.

Előzmény: Sadamitsu (15348)
VoltKatona(Lee) Creative Commons License 2017.09.09 0 0 15361

En mar lenyomtam mar magamnak par olajcseret a tapasztalatom:

1. Szervizbe nem erdemes csereltetni, mert kicsavarja a szerelo 10 percig folyatja az olajat-nalam meg egy oraval utana is csepegett az olaj-,utana csavar be,szurot sem mindig cserelnek, ezt mondjuk konnyu kivedeni, ha valaki bejeloli a szurot.Szervizbe felig engedik le az olajat, 4,5 liternel 2 liter megy a szerelonek sajat olajnak.

2. Ha valaki kihuzza a nivopalcat, nezegeti az olajat, jo mondjuk a szine, de ha leengedi az olajat a teknobpl, teljesen mas anyag jon le, talan fekete is mint a szurok.

3.Sokan 12voltos pumpaval a nivopalca kihuzasa utan leszivjak az olajat, marad bennt olaj persze, meg a szurot is kene cserelni,szoval csak a normal csere marad.

Előzmény: Batika62 (15360)
Batika62 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 15360

Nem jól olvastad mert 4L 5w40-hez öntöttem 1dl 10w40-et. Igaz igy is keverve lett de semmi rendelleneséget nem tapasztaltam eddig.

Szép tiszta és csomósodás mentes. Mivel ugyis sokszor magas fordulaton szoktam járni elöbb utobb el csipegeti és majd akkor már csak 5w40-et kap csak. Na persze addig folyamatosan figyelem hogy van e valami változás az olajban. Kérdeztem már azóta hozzáértö szerelöt aki azt mondta hogy ahhoz nagyobb mennyiségü 10w40-et kellett volna hozzá önteni......na akkor már gond lenne! De az 1dl semmi bajt nem okoz. Mindegy figyelem más nem teszek de eddig minden rendben vele azaz azaz nagyon szép az olaj szine pedig már közel 500 km mentem vele. Persze jön a tél és a hideg lehet akkor jön majd elö rendellenes dolog az olajnál és ha bármi elváltozást fogok észlelni azonnal csere!

Előzmény: sasave (15358)
VoltKatona(Lee) Creative Commons License 2017.09.08 0 0 15359

A mai korszeru olajok keverhetok, en 5w40 el megyek, fogyott, utanaontottem 5w40 et, az is kifogyott 1 literes volt, olajcsereig feltoltottem 10 w 40 el, igen az is felszintetikus tudom.De en  foleg varosba megyek, igy nalam olyan 7500 km enkent olajcsere.Meg egy dolog, mindenki dobalozik a szamokkal, hiperszueper olajak, stb de en szemely szerint olyan 1 es 5 percig jaratom a motort indulas elott, ez mindig bejott 10w 40 el is bevalt, de szemely szerint hangra a liananak jobb az 5 w 40.

Előzmény: Batika62 (15352)
sasave Creative Commons License 2017.09.08 0 0 15358

szia, itt sokan félreértik, tehát 4 liter 10w40-hez(félszintetikus) már öntöttél 5w40-et(teljes szintetikus)!Tehát már megörtént a keverés.

Sajnos én a teljes cserét javaslom, és nem gondolkoznák rajta.Az 5w40 valamivel jobb olaj, mert teljesen szintetikus.

 

 

Előzmény: Batika62 (15356)
Schnitt Creative Commons License 2017.09.08 0 0 15357

Ha ellentmondások vannak, akkor azt kell választani, amiben kisebb az anyagi kockázat. Ez mindenben így van. 

 

Lehet kapni azt az olajat, amiből feltöltötted? Ha a válasz igen, végy egy litert és töltsd után.

Előzmény: Batika62 (15356)
Batika62 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 15356

Nem akarok ebböl itt az oldalon vitát nyitni de jó volna már helyre tenni ezt az olaj ügyet vagyis hogy mit tegyek valójában.

A hozzászólásokban vannak ellentmondások ami engem bizonytalaná tesz hogy mégis mit csináljak.

Köszönöm a válaszokat.

Előzmény: sasave (15354)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!