Keresés

Részletes keresés

lacika104 Creative Commons License 5 órája 0 0 6494

Üdv mindenkinek. Nem tudom hova forduljak, mivel citibank az érintett  gondoltam leirom ide a panaszom. Kérem akinrk van valami ötlete mit tegyek, adjon tanácsot.

 

Tavaj oktoberben bebukott a hitelkártyám ez tény. Irány a khr lista, jogosan.

Pár nap mulva erröl jött levél, ennyi a tartozás. Világos.

Pár nap után sms, hivjam a bankot, adóságcsökkentés ajánlata van.

Felhivtam. Elmondták, x ft tartozasom van. Mekkora összeget tudnék havonta a törlesztésre forditani?

-25.000 ft.

- Na, max hónapra ha elosztjuk a tartozast, az pont 25.5000 ft. Ezt vállalom?

-persze, és köszönöm!

Ok, ha ezt befizetem minden  hónapban, x hónap utan elfogy a tartozas, le van tudva!

 

Szuper, papir nem jött, a beszélgetés rögzítve.

Minden hónapban fizettem, picit többet is. Szerdán email az Instrum Justitia behajtasi cégtöl, átkerült hozzájuk az ügy, mival a mai napig fennáló tartozásom vam!!

Mi??? Telefon citibank... Ő nem tud semmit ( !!!) hivjam a behajtó céget. Ok. Ők nagyon készségesen elmondták, mivel a citi kivonul a lakossági hitelezésből, így bebukott kintlévőségeit atadta nekik.  De mennyit fizetek havonta, mikor tudok fizetni, oszt már gépelte is be a faszi,hogy megállapodtunk!!!

Mondtam, ho ho, semmiben nem állapodtunk meg.

 

Most ott járunk, hogy  kikértem a hanganyagot a cititöl, meghallgatom az ott elhangzottakat. Amit kifogásolok

 

1. megkötött megállapodást rugott fel a bank egyoldaluan,

2. előzetes értesités nélkül adta ki az anyagomat,

3. milyen jogon adta ki?,

4. miert aláz meg azzal, hogy atad  egy  behajtó cégnek? Nem lehetettvolna előre jelezni, hogy ez lesz x napon belül, ha nem egyenlitem ki a tartozást? Nagyon nem mindegy kinek fizetek.

5. Miért fizessek én egy más cégnek, mikor semmi kapcsolatom velük?

 

Kb, ennyi, aki tud segítsen legyen szives.     Köszönöm

helloeverybody! Creative Commons License 2016.07.06 0 0 6493

Köszönöm a válaszokat, sikerült 20-ra átrakatni.

Előzmény: Sz Gee (6491)
nyman Creative Commons License 2016.07.05 0 0 6492

x idointervallumonkent lehet, biztos benne van vmelyik hirdetmenyben. De telefonon megmondjak.

 

 

Előzmény: Sz Gee (6491)
Sz Gee Creative Commons License 2016.07.05 0 0 6491

lehet, én is most rakattam át 20-ra, pont emiatt - telefonon el tudtam intézni

Előzmény: helloeverybody! (6490)
helloeverybody! Creative Commons License 2016.07.04 0 0 6490

Nálam minden hónap 15. a zárási napja a CitiLife hitelkártyának, de szeretném ezt egy kicsit kitolni, hogy a visszafizetés dátuma ne legyen necces a fizetés megérkezésének a napjához képest. A kérdésem, ha esetleg valaki tudja, hogy lehet-e kérni más dátumot? Köszönöm.

nyman Creative Commons License 2016.06.16 0 0 6489

szintén, de még 10-ével.

Előzmény: Panaxginzeng (6488)
Panaxginzeng Creative Commons License 2016.06.16 0 0 6488

Lehet azért, mert még nem aktiváltam az új kártyát... Ki tudja.

helloeverybody! Creative Commons License 2016.06.16 0 0 6487

nekem is

Előzmény: Panaxginzeng (6484)
bankvilági idegenvezető Creative Commons License 2016.06.16 0 0 6486

Nekem beterhelték.

Előzmény: Panaxginzeng (6484)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.16 0 0 6485

nekem tegnap zártak

Előzmény: Panaxginzeng (6484)
Panaxginzeng Creative Commons License 2016.06.15 0 0 6484

15-i fordulónaposok! Megint nem terhelnek havi díjat? Évesre állnak át???

Hitelkeret túllépésre nem jött bünti (ld. korábbiak).

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.14 0 0 6483

nincs sms szolgáltatásom

Előzmény: nyman (6482)
nyman Creative Commons License 2016.06.14 0 0 6482

Van elofizetesed SMS szolgaltatasra?

 

Az alabbi esetben kellett volna SMS-t kapnod:

 

"Nem teljesült csoportos beszedési megbízás

Értesítés a meghiúsult csoprtos beszedési megbízásról. Így elkerülhetőek a kifizetetlen számlákból adódó kellemetlenségek. Az üzenet tartalmazza az elutasítás okát."

 

Anno en sem kaptam semmit errol.

Előzmény: Törölt nick (6475)
kano78 Creative Commons License 2016.06.13 0 0 6481

Sziasztok!

 

Közben teszteltem:

- mindenhol tudok fizetni a mobil paypass kártyámmal csak a Sparokban nem.

Van valakinek még ilyen irányú tapasztalata a mobilkártyával? Nektek mindenhol OK?

Köszönöm!

Előzmény: kano78 (6480)
kano78 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 6480

Nekem sem akarják cserélni, azt mondták, hogy már nincs lehetőség ilyenre.

Akkor bemegyünk egy fiókba és panaszt teszünk, majd PSZÁF. :-)

Egy hibás terméket azért cserélniük kellene. 

Előzmény: Törölt nick (6479)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 6479

ez jó nekem meg azt írták a napokban,hogy "Tájékoztatjuk továbbá, hogy jelenleg nincs lehetőség a Bankunknál mobilkártya igénylésére. Ez ügyben szíves megértését kérjük." mert nagy különbség egy cserés vagy egy új mobilkártya legyártásában

Előzmény: kano78 (6477)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 6478

már a PSZÁF-n én is gondolkodtam,de még adok nekik esélyt,mert eddig éveken keresztül problémamentes és nyereséges volt a kapcsolatunk

Előzmény: nyman (6476)
kano78 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 6477

Sziasztok!

 

Cserélték a Citi Life kártyáimat (fó+mobil) és a mobilt elsőre nem aktiváltam, így próbáltam vele fizetni 2x. Utána aktiváltam, majd fizettem is vele sikeresen 2x. 

Tegnap a Spar-ban 3x sem sikerült vele fizetnem, állandóan elutasította a POS terminál (bank nem is látja a tranzakciót). 

Szokott nálatok is ilyen hiba lenni? A régivel soha nem volt ilyen gond. Hibás lehet a mobil kártya?

Köszönöm!

nyman Creative Commons License 2016.06.07 0 0 6476

Anno, ha vmi ilyen jellegu gondom volt, es le akartak razni, ugy irtam a pszafnek, hogy becc-ztem a bank ugyfelszolgalatat. Soxor mire a pszaf kuldte az iktatasrol a nyugtat, mar reg megoldodott.

Előzmény: Törölt nick (6475)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.07 0 0 6475

a citi telefonon lerázott,h ők akkor teljesítettek amikor a szolgáltató benxújtotta a számlát,de még jó h írtam is,amire ilyen gyorsan még nem kaptam választ és elvitték a balhét,sőt kiderült email-t küldtek márciusban hogy technikai gondjuk van,+térítik a káromat

 

ahhoz képest h mostanában hülyére vesznek  pozitiv válasz,már csak azt kell kivernem belőlük h miért tiltották le a citilife-jainkat,amikor az ÁSZF-jukban nincs olyan eset h mert nem tudtak újat kézbesíteni, pláne h csak a levelezési címen próbálkoztak az állandón nem,küldtem tértis levelet,de kitértek a válasz elöl

Előzmény: nyman (6473)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.06 0 0 6474

kösz,az egyik ÜSZ meg volt a gázsszolgáltatónál negyedóráig tartott beazonosítani a fizetőt,annyit nyögött ki a marhája végül,hogy egyéb ok miatt nem tudták a csop. beszedésivel leemelni és igen nekem is a márciussal volt gond,01.-n kellett volna,helyette 10.-e lett

Előzmény: nyman (6473)
nyman Creative Commons License 2016.06.06 0 0 6473

Ugyfelszolgalat? Mindketto.

 

Ez mikor volt? Februarban v. marciusban?

 

A vizdijjal jartam igy, parezer forintos osszeggel akkor. De nekem nem is terheltek be, hanem jott egy felszolitas. Csodalkoztam is, mert elotte, utana rendben volt minden. Azon is csodalkoztam, hogy nem probaltak megegyszer leemelni, mert azt hiszem par nap kulonbseggel ujra meg szoktak probalni.

 

Fedezetlenseg nem lehetett, mert 6-700 ezer korul indig volt a keretembol.

 

Nem lehet, hogy vmi szar volt a citi rendszereben es csak a masodik terhelest sikerult beszedniuk?

Előzmény: Törölt nick (6472)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.05 0 0 6472

rám jár mostanában a rúd, most éppen a gázszolgáltató szarozik,mert pár nappal később terhelődött be a csoportos befizetéssel a számlájuk és ezért vmi behajtási költségátalányt követelnek,40jurót

 

az volna a kérdés,hogy miképpen tudom kibogozni ki hibázott? a gázszolgáltató nyújtotta be később a számlát vagy a citi nem fizette ki  időben? a hitelkártya egyenlegem bőven engedte, a keret felénél jártam kb.

Törölt nick Creative Commons License 2016.05.30 0 0 6471

Nem csak az van a tájékoztatóban, hogy 2016. utolsó negyedévénél előbb nem várható?

 

Mert az 2016. okt. 1 - dec. 31. És ennél előbb nem várható, tehát ekkora vagy később.

 

Vagy te szeptemberről szóló infot kaptál?

Előzmény: Törölt nick (6463)
FOMA Creative Commons License 2016.05.30 0 0 6470

Jártam már én is így, nem volt semmilyen plusz díj.

Előzmény: TamiBT (6468)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.30 0 0 6469

tanácstalan vagyok hogy mit kezdjek a Citilife-ommal !  két hete nem adnak érdemi választ a Cititől, a netbankos üzijeimre,- volt vagy három,-adtak egy semmit mondó,a problémákat kerülő rutin választ, a tértis levélre nem válaszolnak,pedig piszkosul érdekelne hogy ÁSZF melyik passzusa alapján tiltották le a napi szinten használt régi kártyát,amikor annak semmilyen biztonsági kockázata nem volt, nem mintha az újnak lett volna amikor a netbankban kell aktíválni,ahhoz azért csak kell némi infó illetve az én telefonomra küldik ki az ideiglenes jelszót,szóval érthetetlen

 

meddig kell az új kártyát aktíválni? bújtam a netet,de nem találtam meg a Citinél,máshol van olyan hogy 90 napon belül

 

most plankoljam fel őket a fogyasztóvédelemnél meg az MNB-nél? a képet csak az árnyalja,hogy a fogyasztói szokásaimra a citilife a legjobb,szóval maradnék én,de azért ne nézzenek már hülyének, ráadásul a kártyatiltások miatt sorban nem teljesítik a csop. beszedéseket,okozva némi kellemetlenséget,milyen kárpótlást lehet kisajtolni belőlük ha maradok? a netbankon kértem mobilkártyát,de elhajtottak,hogy az nekik nincs,akkor meg minek reklámozzák,nektek sincs ilyen?

TamiBT Creative Commons License 2016.05.27 0 0 6468

 - ilyenkor szkotak egyszeri buntit adni, kamat es hasonlokat meguszhatja.

 

Előzmény: FOMA (6467)
FOMA Creative Commons License 2016.05.26 0 0 6467

Mivel még a tárgynapon ráutaltad a különbözetet, így nem lesz belőle probléma.

Előzmény: Panaxginzeng (6465)
szocske_ Creative Commons License 2016.05.26 0 0 6466

szerintem van esély megúszni.

nézd meg netbankon, ha még nem könyvelték le a vásárlást, és már látszik a jóváírás az egyenlegen, akkor sztem megúsztad.

Előzmény: Panaxginzeng (6465)
Panaxginzeng Creative Commons License 2016.05.26 0 0 6465

Ma figyelmetlenségből összekevertem a kártyáimat (citilife, tesco bb) és olyannal fizettem a nagy tételt, aminek kicsi a hitelkerete:S Paff. Ma SOS ráutaltam a zsetont, szerintetek kapok büntit? Online nem is látszódik a költés - paypass+pin kóddal fizetem. Vagy a hitelkeret túllépést csak a fordulónapon néznek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!