Keresés

Részletes keresés

nyman Creative Commons License 6 napja 0 0 6503

Ugy tudom, hogy addig a napig kamatozik, ameddig vissza nem fizeted. Viszont visszamenoleg attol a naptol, amikor koltotted a penzt.

 

De mivel nincs vele napi tapasztalatom, nem biztos, hogy igy van. De a legegyszerubb tenyleg az ugyfelszolgalat.

 

Anno egyszer fizettem ilyen tanulopenz, de az egy masik banknal volt. Ott egy teves kartyaterhelest irtak jova a fordulonap utan, es azt hozzacsapta a befizetett osszeghez a szamlaattekintonel. En meg a minumumot fizettem mindig vissza, mint kesobb kiderult ezzel a ca. 1500 forintal lemaradtam, mert ez nem befizetesnek szamitott, es ramvertek 5000-res hitelkamatot.

Előzmény: utóember (6501)
TamiBT Creative Commons License 6 napja 0 0 6502

 - nemreg volt szo errol, javaslatom, mihamarabb fizesd vissza, beszelj ugyfelszolgalattal, hogy mennyi a bunti azt is rendezd le.

Előzmény: utóember (6501)
utóember Creative Commons License 2016.08.15 0 0 6501

Egy nagyon amatőr kérdés:

 

Ha nem fizettem vissza a hitelkártyámat időre -- elfelejtettem, nem volt pénzem valamiért stb., nem arról szeretnék beszélgetni, hogy milyen felelőtlen hülye voltam, azt tudom --, akkor azt utána a lehető leghamarabb érdemes fizetni a kamat miatt, vagy nyugodtan várhatok a következő határidőig? Egyszerűbben kérdezve, ha pld. holnap fizetem vissza, akkor több a kamat, mint ha ma fizetném? Köszönöm szépen!

Közeli angyal Creative Commons License 2016.07.30 0 0 6500

Velem korrekt volt a Citicabnk; amikor minden bank devizahitelt ajánlott, akkor ők simán forint alapú személyi kölcsönt adtak 6 évre, végig korrektek voltak, nem emeltek kamatot sem, szóval az egyetlen bank, amelyikkel meg vagyok elégedve!

dottore666 Creative Commons License 2016.07.28 0 0 6499

Nem atadta, hanem eladta, nagy különbség, ehhez pedig nem kell a hozzájárulásod. Annyi, hogy az ugyanazon jogviszonyból eredő követelésnek más lett a jogosultja.

 

A megállapodás:

Szépen kérsz a beszélgetésről egy szó szerinti jegyzőkönyvet, Intrum felé jelzed, hogy van egy megállapodás [amit egyébként a Citinek is át kellett volna adnia] és azzal a megállapodással folytatod.

Ha az új jogosult szívózik, akkor panasz, majd Pénzügyi Békéltető Testület.

 

Előzmény: lacika104 (6494)
TeKrys31 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 6498

Köszönöm az infórmációkat.

Azóta sikerült beszélnem a Bankkal is.

 

Sajnos így megszüntetésre kerül a kártya.

komment.elek Creative Commons License 2016.07.24 0 0 6497

így van, a 2013 jan 1 után igényelt kártyákat tulajdonképpen már alig éri meg használni.

 

felszámolják a tranzakciós illetéket (0.3%), emellett legombolnak 690 ft-ra havonta, tehát havi 100 000 ft költésig tulajdonképpen nem kapsz vissza egy fillér visszatérítést sem...

 

ennél vannak sokkal jobb hitelkártyák a piacon.

Előzmény: nyman (6496)
nyman Creative Commons License 2016.07.24 0 0 6496

Kondiciok: https://www.citibank.hu/hungary/homepage/dokumentumok/cb/cb_05_new.pdf

 

Miota van kartyad? 2013 jan 1-tol mar szamolnak 0,2%-ot, augusztustol 0,3%-ot. Igy az 1%-os visszaterites gyakorlatilag csak 0,7%. 

Előzmény: TeKrys31 (6495)
TeKrys31 Creative Commons License 2016.07.24 0 0 6495

Sziasztok!

 

Másnak is vonnak havonta le pár száz forintot a következő 2 címszó alatt?

- Előző havi vásárlási jutalék

- Előző havi díjak utáni jutalék.

 

Eddig nem foglalkoztam vele, JUTALÉK a neve, gondoltam én kapom. De nem, levonásra kerül a havi kártyahasználati díj mellett.

Így viszont már elég drága havonta ez a kártya.

(Megj.: várom a hétfőt, hogy fel tudjam őket hívni ez ügyben, de hátha van addig valakinek valamilyen infója erről. A weboldalon nem találtam erről semmit.)

 

Köszönöm.

lacika104 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 6494

Üdv mindenkinek. Nem tudom hova forduljak, mivel citibank az érintett  gondoltam leirom ide a panaszom. Kérem akinrk van valami ötlete mit tegyek, adjon tanácsot.

 

Tavaj oktoberben bebukott a hitelkártyám ez tény. Irány a khr lista, jogosan.

Pár nap mulva erröl jött levél, ennyi a tartozás. Világos.

Pár nap után sms, hivjam a bankot, adóságcsökkentés ajánlata van.

Felhivtam. Elmondták, x ft tartozasom van. Mekkora összeget tudnék havonta a törlesztésre forditani?

-25.000 ft.

- Na, max hónapra ha elosztjuk a tartozast, az pont 25.5000 ft. Ezt vállalom?

-persze, és köszönöm!

Ok, ha ezt befizetem minden  hónapban, x hónap utan elfogy a tartozas, le van tudva!

 

Szuper, papir nem jött, a beszélgetés rögzítve.

Minden hónapban fizettem, picit többet is. Szerdán email az Instrum Justitia behajtasi cégtöl, átkerült hozzájuk az ügy, mival a mai napig fennáló tartozásom vam!!

Mi??? Telefon citibank... Ő nem tud semmit ( !!!) hivjam a behajtó céget. Ok. Ők nagyon készségesen elmondták, mivel a citi kivonul a lakossági hitelezésből, így bebukott kintlévőségeit atadta nekik.  De mennyit fizetek havonta, mikor tudok fizetni, oszt már gépelte is be a faszi,hogy megállapodtunk!!!

Mondtam, ho ho, semmiben nem állapodtunk meg.

 

Most ott járunk, hogy  kikértem a hanganyagot a cititöl, meghallgatom az ott elhangzottakat. Amit kifogásolok

 

1. megkötött megállapodást rugott fel a bank egyoldaluan,

2. előzetes értesités nélkül adta ki az anyagomat,

3. milyen jogon adta ki?,

4. miert aláz meg azzal, hogy atad  egy  behajtó cégnek? Nem lehetettvolna előre jelezni, hogy ez lesz x napon belül, ha nem egyenlitem ki a tartozást? Nagyon nem mindegy kinek fizetek.

5. Miért fizessek én egy más cégnek, mikor semmi kapcsolatom velük?

 

Kb, ennyi, aki tud segítsen legyen szives.     Köszönöm

helloeverybody! Creative Commons License 2016.07.06 0 0 6493

Köszönöm a válaszokat, sikerült 20-ra átrakatni.

Előzmény: Sz Gee (6491)
nyman Creative Commons License 2016.07.05 0 0 6492

x idointervallumonkent lehet, biztos benne van vmelyik hirdetmenyben. De telefonon megmondjak.

 

 

Előzmény: Sz Gee (6491)
Sz Gee Creative Commons License 2016.07.05 0 0 6491

lehet, én is most rakattam át 20-ra, pont emiatt - telefonon el tudtam intézni

Előzmény: helloeverybody! (6490)
helloeverybody! Creative Commons License 2016.07.04 0 0 6490

Nálam minden hónap 15. a zárási napja a CitiLife hitelkártyának, de szeretném ezt egy kicsit kitolni, hogy a visszafizetés dátuma ne legyen necces a fizetés megérkezésének a napjához képest. A kérdésem, ha esetleg valaki tudja, hogy lehet-e kérni más dátumot? Köszönöm.

nyman Creative Commons License 2016.06.16 0 0 6489

szintén, de még 10-ével.

Előzmény: Panaxginzeng (6488)
Panaxginzeng Creative Commons License 2016.06.16 0 0 6488

Lehet azért, mert még nem aktiváltam az új kártyát... Ki tudja.

helloeverybody! Creative Commons License 2016.06.16 0 0 6487

nekem is

Előzmény: Panaxginzeng (6484)
bankvilági idegenvezető Creative Commons License 2016.06.16 0 0 6486

Nekem beterhelték.

Előzmény: Panaxginzeng (6484)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.16 0 0 6485

nekem tegnap zártak

Előzmény: Panaxginzeng (6484)
Panaxginzeng Creative Commons License 2016.06.15 0 0 6484

15-i fordulónaposok! Megint nem terhelnek havi díjat? Évesre állnak át???

Hitelkeret túllépésre nem jött bünti (ld. korábbiak).

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.14 0 0 6483

nincs sms szolgáltatásom

Előzmény: nyman (6482)
nyman Creative Commons License 2016.06.14 0 0 6482

Van elofizetesed SMS szolgaltatasra?

 

Az alabbi esetben kellett volna SMS-t kapnod:

 

"Nem teljesült csoportos beszedési megbízás

Értesítés a meghiúsult csoprtos beszedési megbízásról. Így elkerülhetőek a kifizetetlen számlákból adódó kellemetlenségek. Az üzenet tartalmazza az elutasítás okát."

 

Anno en sem kaptam semmit errol.

Előzmény: Törölt nick (6475)
kano78 Creative Commons License 2016.06.13 0 0 6481

Sziasztok!

 

Közben teszteltem:

- mindenhol tudok fizetni a mobil paypass kártyámmal csak a Sparokban nem.

Van valakinek még ilyen irányú tapasztalata a mobilkártyával? Nektek mindenhol OK?

Köszönöm!

Előzmény: kano78 (6480)
kano78 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 6480

Nekem sem akarják cserélni, azt mondták, hogy már nincs lehetőség ilyenre.

Akkor bemegyünk egy fiókba és panaszt teszünk, majd PSZÁF. :-)

Egy hibás terméket azért cserélniük kellene. 

Előzmény: Törölt nick (6479)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 6479

ez jó nekem meg azt írták a napokban,hogy "Tájékoztatjuk továbbá, hogy jelenleg nincs lehetőség a Bankunknál mobilkártya igénylésére. Ez ügyben szíves megértését kérjük." mert nagy különbség egy cserés vagy egy új mobilkártya legyártásában

Előzmény: kano78 (6477)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 6478

már a PSZÁF-n én is gondolkodtam,de még adok nekik esélyt,mert eddig éveken keresztül problémamentes és nyereséges volt a kapcsolatunk

Előzmény: nyman (6476)
kano78 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 6477

Sziasztok!

 

Cserélték a Citi Life kártyáimat (fó+mobil) és a mobilt elsőre nem aktiváltam, így próbáltam vele fizetni 2x. Utána aktiváltam, majd fizettem is vele sikeresen 2x. 

Tegnap a Spar-ban 3x sem sikerült vele fizetnem, állandóan elutasította a POS terminál (bank nem is látja a tranzakciót). 

Szokott nálatok is ilyen hiba lenni? A régivel soha nem volt ilyen gond. Hibás lehet a mobil kártya?

Köszönöm!

nyman Creative Commons License 2016.06.07 0 0 6476

Anno, ha vmi ilyen jellegu gondom volt, es le akartak razni, ugy irtam a pszafnek, hogy becc-ztem a bank ugyfelszolgalatat. Soxor mire a pszaf kuldte az iktatasrol a nyugtat, mar reg megoldodott.

Előzmény: Törölt nick (6475)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.07 0 0 6475

a citi telefonon lerázott,h ők akkor teljesítettek amikor a szolgáltató benxújtotta a számlát,de még jó h írtam is,amire ilyen gyorsan még nem kaptam választ és elvitték a balhét,sőt kiderült email-t küldtek márciusban hogy technikai gondjuk van,+térítik a káromat

 

ahhoz képest h mostanában hülyére vesznek  pozitiv válasz,már csak azt kell kivernem belőlük h miért tiltották le a citilife-jainkat,amikor az ÁSZF-jukban nincs olyan eset h mert nem tudtak újat kézbesíteni, pláne h csak a levelezési címen próbálkoztak az állandón nem,küldtem tértis levelet,de kitértek a válasz elöl

Előzmény: nyman (6473)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.06 0 0 6474

kösz,az egyik ÜSZ meg volt a gázsszolgáltatónál negyedóráig tartott beazonosítani a fizetőt,annyit nyögött ki a marhája végül,hogy egyéb ok miatt nem tudták a csop. beszedésivel leemelni és igen nekem is a márciussal volt gond,01.-n kellett volna,helyette 10.-e lett

Előzmény: nyman (6473)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!