Úgy tudom a világ legnagyobb bankja. Viszont (Magyarországon)elég borsos árakkal dolgozik. Ennek ellenére ad-e annyi pluszt a többi bankhoz képest, hogy érdemes legyen ott folyószámlát nyitni, stb? Vagy épp az ellenkezője, hogy akkora cég, hogy el vannak szállva maguktól és inkább elkerülni érdemes őket? Magyarul milyen előnyöm/hátrányom származik, ha Citibankos leszek.
Várok minden véleményt, tapasztalatot a bankkal kapcsolatban.
én úgy tudom,hogy a bankszámlát levélben is fel lehet mondani,legalábbis amikor volt a cirkusz akkor ezt olvastam ki az általános szerződési feltételekből és a netbankban is megerősítették,az erste privilégiumra meg talán azért lenne jobb váltania,- én is csináltam egyet,- mert ha összeolvadnak akkor már nem lesz új ügyfél és az erste szabályzata szerint nem lehet privilégiumja
Ha a mobilbankár még pénteken visszamegy a munkahelyére, a papírokkal, könnyen lehet, hogy azonnal feloldják a zárolást.
Kérd, hogy még aznap rendezzék, szerintem hajlani fognak rá.
De lehet, hogy az ilyet szombaton is megcsinálják, mert éjjel-nappal dolgoznak a bank bizonyos területein és elvégeznek bizonyos feladatokat. (A legismertebb példa a kártyaletiltás.)
Ha amúgy elégedett vagy a Citivel talán érdemes megvárni azt a már csak pár hónapot amíg átadja a lakossági ügyfélállományt az Erstenek. Utána Erste ügyfél leszel és ha az nem felel meg akkor is válthatsz.
Nem erőltetni akarom, csak talán ez a legpraktikusabb megoldás illetve akkor nem kell személyesen Budapestre utaznod a számla megszüntetése miatt. Erste fiók nagyon sok helyen van.
Eljött egy újabb nap. 11 óra magasságában egy munkatárs felhívott a banktól. Elsőre kérdőre vont, miért mondtam azt hogy én nem akarom aláírni a papírt ha ő kijön adategyeztetésre és reméli hogy egyáltalán meg fog találni.
Kezdett szakadni a cérna, de próbáltam normális maradi. Elmondtam neki hogy maradjon csendben, vegyen vissza a hangból.
Továbbá:
1. Nem hangzott el ilyen hogy ne akarnám aláírni a papírt, hiszen két hónapja arra várok hogy valaki kijöjjön, megnézze a lakcímkártya számát és legyen rendezve a dolog.
2. Hallgassa vissza a tegnap esti rögzített beszélgetést és győződjön meg róla hogy ott is elmondtam, hogy két hónapja várom a munkatárst. Egy korábbi beszélgetéskor valóban elhangzott, hogy nem kellene egyesével kijönni minden ügyfélhez aláíratni, hanem bejöhetne a munkahelyemre, hiszen sokan vagyunk ennél a banknál, és mindenki elrendezhetné egyszerre, nem kellene külön-külön mindenkinek a lakásán aláírni. Ha itt értettek félre valamit akkor bocsánat. A kijelentés nem a "nem aláírásra", hanem épp az egy helyen több hasonló problémával küzdő ügyfél által, egy kalap alatt elvégzendő aláírásra, ügyintézésre vonatkozott.
Csak hajtotta a magáét a telefonban. Miért állítok olyat, hogy Ő (Ő)!!! még nem jött ki ide egyszer sem. Mondtam neki, azért mert ez így van. Volt-e egy értesítés, egy telefon, egy jelzés, egy email, hogy "helló ügyfél, megyek!"...
Mondtam neki, én nem vitázni akarok, hanem haladni. Ha Ön valamit félreértett, mert lehet, akkor kezdjen mindenki tiszta lappal.Teljesen nyugodtan megadtam minden elérhetőségemet és Ő mondta hogy pénteken délelőtt kijön. Reméli hogy megtalál. Én is remélem. Most akkor tessenek belegondolni, mikor lesz a feloldásból valami. Mert ha pénteken kijön, megnézi, gondolom leghamarabb majd csak 5 nap múlva, másodikán rögzíti a gépben, hogy két szemével megbizonyosodott a másodlagos azonosításhoz szükséges adatokról. Akkor már épp egy hete lesz, hogy nem férek a számlámhoz, a pénzemhez. Mindez miért? Mert két hónap alatt nem sikerült azt a munkatársat kiküldeniük, akire most még három napot várni kell. Mellesleg amennyire elégedett voltam korábban velük, lassan egy évtizede vagy több is hogy ott vagyok, az most úgy a visszájára fordult. Ha ez rendeződik, nullázás és csókolom.
Hamarosan úgyis átveszi az Erste a Citi lakossági ügyfélállományát, de nem muszáj megvárni.
Az Erste Privilégium L a legkedvezőbb ma a piacon. És a havi 150 e ft jóváírás, amit elvárnak történhet úgy is, hogy a családban oda-vissza utalgattok egymásnak.
Ha vársz még pár hónapot akkor is az Erstehez kerülsz, de gondolom ezek után nem szeretnél várni.
Azért ez agyrém, hogy időnként kötelező frissíteni az adatokat, de úgy hogy ha az ügyfél nem teszi meg zárolják a számláját. A fiókhálózat meg kb. csak a fővárosra korlátozott.
neztem az angol nyelvu oldalon is, de csak a julius 1-tol ervenyes van.
Kicsit mar hanyagolva lehet az oldal, mert volt ahol a citilife-nal bejott az "igenyeljen most" link is. Ugyanakkor az oktoberi nyitvatartas valtozasokrol van info, ami nemreg kerulhetett fel.
Oktober 16-tol ezt talaltam, de nem hitelkartyara vonatkozik
Ebbol tudom most, hogy a Citi Priority es a Citi Global mar csak dec 1-ig igenyelheto. Ugyan nem tudom, hogy ezek a dijak kinek eri meg, mert pl. az OTP-nel is, becsukott szemmel versenykepesebb csomagokat lehet valasztani.:)
Ahogy láttam, nem mindenki tudta értelmezni az igencsak hosszú válaszlevelet. Tulajdonképpen ennyi a lényeg:
"Ezúton kérjük szíves elnézését, amiért értesítésünk ellenére a módosított Általános Szerződési Feltételek még nem elérhetőek az Online felületen. Biztosítjuk, hogy minden szükséges intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb időn belül elérhetővé váljon."
Valaki megtalálta már, mik lesznek a változások nov.2-től?
pedig Te VIP ügyfél lehetsz,mert kb. hasonló módon megszívatott a citi,mert kiküldtek egy új hitelkártyát a korábbi lakásunkra,ami a levelezési cím volt egyébként és mivel az egyik kedves szomszéd jelezte,hogy onnan elköltöztem,így fogták és letiltották a régi még használatban lévő érvényeset
persze a régi állandó címen,telefonon,email-ben vagy netbankon keresztül nem kerestek és addig amíg nem küldtek egy új hitelkártyát addig nem használhattam / ok nekem nem oda megy a zsé / illetve a csoportos beszedésiket nem teljesítették,szívtam is miatta rendesen,de ez egy másik sztori
amúgy szintén szabolcsi,örültem amikor megszűnt a fiók nyíregyen és csak BP.+Sz.fehérvár maradt,így nem volt mit tenni később egy pesti úton be kellett menni az egyik fiókba az új címet átvezetni,bezzeg nekem nem ajánlották fel,hogy kijönnek tőlük,sőt próbáltam a korábbi ügynökön keresztül megoldani a sztorit illetve plusz egy társkárytát kérni de nem voltak partnerek benne
Ügyintéző nagyon korrekt, talán az eddigiek közül a legkorrektebb. Adategyeztetést megcsinálta telefonon, igaz a véglegesítéshez a"kolléga kijön" és személyesen nézi meg hogy valóban az e a lakcímkártya és a személyi igazolvány száma, ami be lett diktálva. Mert erről csak személyesen lehet meggyőződni. A blokkolt számla és kártya feloldására majd csak akkor kerül sor (hát azt nem tudja mennyi idő) ha a kolléga már kijött, egyeztetett, visszament és - gondolom - rögzítette a rendszerben.
Lakossági számlát és a bankkártyát a feloldásig nem lehet használni, a hitelkártyát viszont igen (ki hitte volna...).
Citibanknál van folyószámlám, ide jön a fizetésem. Csoportos megbízásaim nincsenek.
Van - e lehetőségem rá, hogy egy másik pénzintézetnél nyithassak folyószámlát és oda kérhessem a munkabérem utalását? (nem szeretném ha a jelenlegi bank miatt két hét múlva nem juthatnék hozzá a fizetésemhez).
Igen rég óta vagyok ügyfele a Citibanknak. Közel két hónapja, 2016. szeptember elején a Bank jelezte, hogy néhány adatom hiányzik, melyeket pótolni kell.
Akkor telefonon – mely beszélgetést rögzítették – bediktáltam a kért adatokat, illetve jeleztem a banknak, hogy ha kell személyesen pótolom (személyi igazolvány száma, érvényességi ideje, lakcímkártya száma, érvényességi ideje stb…)
Kistelepülésen pedagógusként dolgozom minden nap 8-16 óráig, így hétköznap nem csak nekem, de a kollégáim többségének sincs lehetőségünk rá, hogy személyesen intézzünk ügyet a banknál, mellesleg e banknak sem Nyíregyházán, mely a megyeszékhelyünk, sem a szomszéd megyében Debrecenben nincs már fiókja, ahová valamilyen úton-módon személyesen el lehetne menni, ha nagyon szükséges lenne.
Akkor a telefonban a banki ügyintéző azt mondta, hogy a bank egyik képviselője ki fog jönni személyesen, hogy lakásunkon felvegye a hiányzó adatokat. Ezt mi teljesen korrekt, ügyfélbarát megoldásnak tartottuk.
Eltelt két hónap és nem jött az ügyintéző - ez idő alatt többször jeleztem hogy az idő telik, az ügyintéző pedig még nem jött..
Jött viszont egy tértivevényes levél ma 2016.október 24-én, miszerint a Citibank felmondja a számlámat két hónapos felmondási idővel, mely alatt, ha személyesen pótolom a hiányzó adatokat, akkor a számlámat továbbra is fenntartják.
Csak a levél végén jegyzik meg, hogy a bankszámlához, bankkártya használathoz, hitelkerethez való hozzáférésemet 2016.október 24-én ( épp ma, a levél kézhezvételének napján) korlátozzák.
Tehát jelenleg nem férek hozzá a számlámhoz, a pénzemhez, nem jött ki személyesen az ígért ügyintéző és nincs a környezetemben a banknak fiókja, ahol - esetlegesen szabadságot igénybe véve – intézkedni tudnék. Ma már kétszer hívtam a bankot... 350 km-re vagyok attól a helytől ahol személyesen intézkedni tudnék (Budapest). A fizetésem a számlámon van, amihez nem férek hozzá.
"Kérjük, engedje meg, hogy a Citibank Europe plc (1 North Wall Quay, Dublin 1., Írország) képviseletében eljáró Magyarországi Fióktelepe (1051 Budapest, Szabadság tér 7., Cg. 01-17-000560, Fővárosi Törvényszék Cégbírósága) részéről az alábbiakról tájékoztassuk. Ön a panaszában előadta, hogy a módosított Általános Szerződési Feltételek még nem elérhető az Online felületen.
Mindenekelőtt sajnálattal értesültünk arról, hogy bankunk szolgáltatásának haszálata során kellemetlen tapasztalatot szerzett.
Ezúton kérjük szíves elnézését, amiért értesítésünk ellenére a módosított Általános Szerződési Feltételek még nem elérhetőek az Online felületen. Biztosítjuk, hogy minden szükséges intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb időn belül elérhetővé váljon.
Türelmét ezúton is köszönjük.
Amennyiben észrevételére adott válaszunkkal kapcsolatban további kérdése vagy észrevétele lenne, munkatársaink szíves rendelkezésére állnak hétfőtől péntekig, munkanapokon 8:00 és 20:00 óra között a 06-1-288-8888-as számon, vagy keressen minket a Citibank Europe plc Magyarországi Fióktelepe Lakossági Ügyfélszolgálat, 1367. Budapest, Pf. 123 levélcímen. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a panasza és a panaszkezelés a szerződés megkötésével (létrejöttével) és teljesítésével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita rendezésére irányult, amellyel kapcsolatban bírósághoz fordulhat; vagy a Pénzügyi Békéltető Testület (székhely címe: 1133 Budapest, Váci út 76., levelezési cím elszámolással, szerződésmódosulással kapcsolatos ügyekben: Pénzügyi Békéltető Testület, 1539 Budapest Pf.: 670, levélezési cím általános ügyekben: Pénzügyi Békéltető Testület, H-1525 Budapest Pf.: 172., telefon: 06-40-203-776, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu) eljárását kezdeményezheti. A Pénzügyi Békéltető Testület eljárásának kezdeményezésére irányuló kérelem benyújtása céljára rendszeresített formanyomtatvány (a továbbiakban: formanyomtatvány) elérhető a Citibank Ügyfélszolgálatán és elektronikusan a http://www.mnb.hu/bekeltetes/kerelem-es-egyeb-nyomtatvanyok/kerelem-nyomtatvany oldalon, továbbá a 06-1-288-8888-as telefonszámon, a citibank.magyarorszag@citi.com e-mail címen és a 1367 Budapest, Pf. 123 levélcímen kérheti a formanyomtatvány költségmentes megküldését is. Tájékoztatjuk, hogy a Bankunk a Pénzügyi Békéltető Testület előtt általános alávetési nyilatkozatot nem tett. Felhívjuk figyelmét a Magyar Nemzeti Bankhttp://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/panaszom-van aloldalára, ahol további információkat talál a panaszkezeléssel kapcsolatban. Tisztelettel: Citibank Europe plc Magyarországi Fióktelepe Lakossági Ügyfélszolgálat"
Automata kúton tankoltam kétszer is október elején (Tesco BB kártyával).
Ma vettem észre, hogy mindkét tankolást 3* terhelték be, jóváírás nincs... Írtam a BB-nek, majd kivizsgálják 30 napon belül (minkét esetben 3* ugyanaz a referenciaszám, tehát ugyanaz a tranzakció).