Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.26 0 0 6591

Folyószámlám és másoknak is. Mégis gond nélkül lehetett nyitni Privilégiumot.

Előzmény: edkedk (6590)
edkedk Creative Commons License 2016.10.25 0 0 6590

Folyószámlád volt vagy más kapcsolat? A folyószámla megléte a kizáró tényező csak.

Előzmény: Törölt nick (6589)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.25 0 0 6589

Nem új ügyfélként, évek óta meglévő bankkapcsolatom volt az Erstevel, amikor nyitottam a Privilégium számlát és nem egy embert ismerek aki így tett.

Tehát ez nem akadály.

Előzmény: irreverzibilis (6588)
irreverzibilis Creative Commons License 2016.10.25 0 0 6588

én úgy tudom,hogy a bankszámlát levélben is fel lehet mondani,legalábbis amikor volt a cirkusz akkor ezt olvastam ki az általános szerződési feltételekből  és a netbankban is megerősítették,az erste privilégiumra meg talán azért lenne jobb váltania,- én is csináltam egyet,- mert ha összeolvadnak akkor már nem lesz új ügyfél és az erste szabályzata szerint nem lehet privilégiumja

Előzmény: Törölt nick (6587)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.25 0 0 6587

Ha a mobilbankár még pénteken visszamegy a munkahelyére, a papírokkal, könnyen lehet, hogy azonnal feloldják a zárolást.

Kérd, hogy még aznap rendezzék, szerintem hajlani fognak rá.

De lehet, hogy az ilyet szombaton is megcsinálják, mert éjjel-nappal dolgoznak a bank bizonyos területein és elvégeznek bizonyos feladatokat. (A legismertebb példa a kártyaletiltás.)

 

Ha amúgy elégedett vagy a Citivel talán érdemes megvárni azt a már csak pár hónapot amíg átadja a lakossági ügyfélállományt az Erstenek. Utána Erste ügyfél leszel és ha az nem felel meg akkor is válthatsz.

 

Nem erőltetni akarom, csak talán ez a legpraktikusabb megoldás illetve akkor nem kell személyesen Budapestre utaznod a számla megszüntetése miatt. Erste fiók nagyon sok helyen van.

Előzmény: Makkázó (6584)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.25 0 0 6586

Minden takszövös ATM-ből is ingyenes! Jól tudtad.

Előzmény: FOMA (6585)
FOMA Creative Commons License 2016.10.25 0 0 6585

"Erste Privilegiumnal csak sajat automatakban van ingyenes kp felvet"

 

Hoppá, valamiért úgy emlékeztem, hogy egy rakás takszövös ATM-ből is ingyenes, akkor épp tegnap vezettem félre egy kollégámat.:-(

Előzmény: nyman (6583)
Makkázó Creative Commons License 2016.10.25 0 0 6584

Üdv mindenkinek.

Eljött egy újabb nap. 11 óra magasságában egy munkatárs felhívott a banktól. Elsőre kérdőre vont, miért mondtam azt hogy én nem akarom aláírni a papírt ha ő kijön adategyeztetésre és reméli hogy egyáltalán meg fog találni.

Kezdett szakadni a cérna, de próbáltam normális maradi. Elmondtam neki hogy maradjon csendben, vegyen vissza a hangból.

Továbbá:

1. Nem hangzott el ilyen hogy ne akarnám aláírni a papírt, hiszen két hónapja arra várok hogy valaki kijöjjön, megnézze a lakcímkártya számát és legyen rendezve a dolog.

2. Hallgassa vissza a tegnap esti rögzített beszélgetést és győződjön meg róla hogy ott is elmondtam, hogy két hónapja várom a munkatárst. Egy korábbi beszélgetéskor valóban elhangzott, hogy nem kellene egyesével kijönni minden ügyfélhez aláíratni, hanem bejöhetne a munkahelyemre, hiszen sokan vagyunk ennél a banknál, és mindenki elrendezhetné egyszerre, nem kellene külön-külön mindenkinek a lakásán aláírni. Ha itt értettek félre valamit akkor bocsánat. A kijelentés nem a "nem aláírásra", hanem épp az egy helyen több hasonló problémával küzdő ügyfél által, egy kalap alatt elvégzendő aláírásra, ügyintézésre vonatkozott.

Csak hajtotta a magáét a telefonban. Miért állítok olyat, hogy Ő (Ő)!!! még nem jött ki ide egyszer sem. Mondtam neki, azért mert ez így van. Volt-e egy értesítés, egy telefon, egy jelzés, egy email, hogy "helló ügyfél, megyek!"...

Mondtam neki, én nem vitázni akarok, hanem haladni. Ha Ön valamit félreértett, mert lehet, akkor kezdjen mindenki tiszta lappal.Teljesen nyugodtan megadtam minden elérhetőségemet és Ő mondta hogy pénteken délelőtt kijön. Reméli hogy megtalál. Én is remélem. Most akkor tessenek belegondolni, mikor lesz a feloldásból valami. Mert ha pénteken kijön, megnézi, gondolom leghamarabb majd csak 5 nap múlva, másodikán rögzíti a gépben, hogy két szemével megbizonyosodott a másodlagos azonosításhoz szükséges adatokról. Akkor már épp egy hete lesz, hogy nem férek a számlámhoz, a pénzemhez. Mindez miért? Mert két hónap alatt nem sikerült azt a munkatársat kiküldeniük, akire most még három napot várni kell.  Mellesleg amennyire elégedett voltam korábban velük, lassan egy évtizede vagy több is hogy ott vagyok, az most úgy a visszájára fordult. Ha ez rendeződik, nullázás és csókolom.

 

nyman Creative Commons License 2016.10.25 0 0 6583

Az Erste Privilegiumnal csak sajat automatakban van ingyenes kp felvet (leszamitva a 150k-st)

Előzmény: Törölt nick (6582)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.25 0 0 6582

Javaslom neked az Erste Privilégium L csomagot.

Hamarosan úgyis átveszi az Erste a Citi lakossági ügyfélállományát, de nem muszáj megvárni.

 

Az Erste Privilégium L a legkedvezőbb ma a piacon. És a havi 150 e ft jóváírás, amit elvárnak történhet úgy is, hogy a családban oda-vissza utalgattok egymásnak.

https://www.erstebank.hu/hu/hirdetmenyek

 

Ha vársz még pár hónapot akkor is az Erstehez kerülsz, de gondolom ezek után nem szeretnél várni.

 

Azért ez agyrém, hogy időnként kötelező frissíteni az adatokat, de úgy hogy ha az ügyfél nem teszi meg zárolják a számláját. A fiókhálózat meg kb. csak a fővárosra korlátozott. 

Nem is értem, miért csinálnak ilyet. 

Előzmény: Makkázó (6576)
nyman Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6581

neztem az angol nyelvu oldalon is, de csak a julius 1-tol ervenyes van. 

 

Kicsit mar hanyagolva lehet az oldal, mert volt ahol a citilife-nal bejott az "igenyeljen most" link is. Ugyanakkor az oktoberi nyitvatartas valtozasokrol van info, ami nemreg kerulhetett fel.

 

Oktober 16-tol ezt talaltam, de nem hitelkartyara vonatkozik

 

https://www.citibank.hu/hungary/homepage/dokumentumok/liab/liabhbluekondi.pdf?eOfferCode=HUHSLDLN11

 

Ebbol tudom most, hogy a Citi Priority es a Citi Global mar csak dec 1-ig igenyelheto. Ugyan nem tudom, hogy ezek a dijak kinek eri meg, mert pl. az OTP-nel  is, becsukott szemmel versenykepesebb csomagokat lehet valasztani.:)

 

 

 

 

Előzmény: Fekete szurok (6580)
Fekete szurok Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6580

Ahogy láttam, nem mindenki tudta értelmezni az igencsak hosszú válaszlevelet. Tulajdonképpen ennyi  a lényeg:

"Ezúton kérjük szíves elnézését, amiért értesítésünk ellenére a módosított Általános Szerződési Feltételek még nem elérhetőek az Online felületen. Biztosítjuk, hogy minden szükséges intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb időn belül elérhetővé váljon."

 

Valaki megtalálta már, mik lesznek a változások nov.2-től?

Előzmény: Fekete szurok (6567)
edkedk Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6579

Miért ne lenne lehetőséged másutt számlát nyitni? Annyi számlád lehet, amennyit akarsz.

 

Mondjuk én egy ilyen után ott is hagynám a bankot, amilyen hamar csak lehet.

Előzmény: Makkázó (6575)
irreverzibilis Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6578

pedig Te VIP ügyfél lehetsz,mert kb. hasonló módon megszívatott a citi,mert kiküldtek egy új hitelkártyát a korábbi lakásunkra,ami a levelezési cím volt egyébként és mivel az egyik kedves szomszéd jelezte,hogy onnan elköltöztem,így fogták és letiltották a régi még használatban lévő érvényeset

 

persze a régi állandó címen,telefonon,email-ben vagy netbankon keresztül nem kerestek és addig amíg nem küldtek egy új hitelkártyát addig nem használhattam / ok nekem nem oda megy a zsé / illetve a csoportos beszedésiket nem teljesítették,szívtam is miatta rendesen,de ez egy másik sztori

 

amúgy szintén szabolcsi,örültem amikor megszűnt a fiók nyíregyen és csak BP.+Sz.fehérvár maradt,így nem volt mit tenni később egy pesti úton be kellett menni az egyik fiókba az új címet átvezetni,bezzeg nekem nem ajánlották fel,hogy kijönnek tőlük,sőt próbáltam a korábbi ügynökön keresztül megoldani a sztorit illetve plusz egy társkárytát kérni de nem voltak partnerek benne

Előzmény: Makkázó (6576)
blueye Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6577

Szornyen hangzik :(

Előzmény: Makkázó (6576)
Makkázó Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6576

A Bank ma esti válasza:

Ügyintéző nagyon korrekt, talán az eddigiek közül a legkorrektebb. Adategyeztetést megcsinálta telefonon, igaz a véglegesítéshez a"kolléga kijön" és személyesen nézi meg hogy valóban az e a lakcímkártya és a személyi igazolvány száma, ami be lett diktálva. Mert erről csak személyesen lehet meggyőződni. A blokkolt számla és kártya feloldására majd csak akkor kerül sor (hát azt nem tudja mennyi idő) ha a kolléga már kijött, egyeztetett, visszament és - gondolom - rögzítette a rendszerben. 

Lakossági számlát és a bankkártyát a feloldásig nem lehet használni, a hitelkártyát viszont igen (ki hitte volna...). 

Makkázó Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6575

Még egy fontos kérdés:

Citibanknál van folyószámlám, ide jön a fizetésem. Csoportos megbízásaim nincsenek.

Van - e lehetőségem rá, hogy egy másik pénzintézetnél nyithassak folyószámlát és oda kérhessem a munkabérem utalását? (nem szeretném ha a jelenlegi bank miatt két hét múlva nem juthatnék hozzá a fizetésemhez). 

 

Makkázó Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6574

Most fogok telefonálni harmadszor és most határozottan ezt fogom kérni.

Köszönöm

Előzmény: blueye (6573)
blueye Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6573

Ilyenkor nincs mas mint hatarozottan kerni a korlatozas feloldasat.

Előzmény: Makkázó (6572)
Makkázó Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6572

A hívás ma már kétszer megtörtént. Az ügyintéző  bla-bla rögzíti, megkezdi, továbbítja és itt ülünk a tűkön...

Előzmény: blueye (6571)
blueye Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6571

Hivd fel oket most rogton!

Előzmény: Makkázó (6570)
Makkázó Creative Commons License 2016.10.24 0 0 6570

Üdv Mindenkinek!

Tanácsot szeretnék kérni.

Igen rég óta vagyok ügyfele a Citibanknak. Közel két hónapja, 2016. szeptember elején a Bank jelezte, hogy néhány adatom hiányzik, melyeket pótolni kell.

Akkor telefonon – mely beszélgetést rögzítették – bediktáltam a kért adatokat, illetve jeleztem a banknak, hogy ha kell személyesen pótolom (személyi igazolvány száma, érvényességi ideje, lakcímkártya száma, érvényességi ideje stb…)

Kistelepülésen pedagógusként dolgozom minden nap 8-16 óráig, így hétköznap nem csak nekem, de a kollégáim többségének sincs lehetőségünk rá, hogy személyesen intézzünk ügyet a banknál, mellesleg e banknak sem Nyíregyházán, mely a megyeszékhelyünk, sem  a szomszéd megyében Debrecenben nincs már fiókja, ahová valamilyen úton-módon személyesen el lehetne menni, ha nagyon szükséges lenne. 

Akkor a telefonban a banki ügyintéző azt mondta, hogy a bank egyik képviselője ki fog jönni személyesen, hogy lakásunkon felvegye a hiányzó adatokat. Ezt mi teljesen korrekt, ügyfélbarát megoldásnak tartottuk.

Eltelt két hónap és nem jött az ügyintéző - ez idő alatt többször jeleztem hogy az idő telik, az ügyintéző pedig még nem jött..

Jött viszont egy tértivevényes levél ma 2016.október 24-én, miszerint a Citibank felmondja a számlámat két hónapos felmondási idővel, mely alatt, ha személyesen pótolom a hiányzó adatokat, akkor a számlámat továbbra is fenntartják.

 

Csak a levél végén jegyzik meg, hogy a bankszámlához, bankkártya használathoz, hitelkerethez való hozzáférésemet 2016.október 24-én ( épp ma, a levél kézhezvételének napján) korlátozzák.

 

Tehát jelenleg nem férek hozzá a számlámhoz, a pénzemhez, nem jött ki személyesen az ígért ügyintéző és nincs a környezetemben a banknak fiókja, ahol - esetlegesen szabadságot igénybe véve – intézkedni tudnék. Ma már kétszer hívtam a bankot... 350 km-re vagyok attól a helytől ahol személyesen intézkedni tudnék (Budapest). A fizetésem a számlámon van, amihez nem férek hozzá.

Mit tegyek????

Köszönöm a válaszokat.

citis Creative Commons License 2016.10.21 0 0 6569

Köszi, majd figyeljük.

Előzmény: Fekete szurok (6567)
blueye Creative Commons License 2016.10.21 0 0 6568

?

Előzmény: Fekete szurok (6567)
Fekete szurok Creative Commons License 2016.10.21 0 0 6567

"Kérjük, engedje meg, hogy a Citibank Europe plc (1 North Wall Quay, Dublin 1., Írország) képviseletében eljáró Magyarországi Fióktelepe (1051 Budapest, Szabadság tér 7., Cg. 01-17-000560, Fővárosi Törvényszék Cégbírósága) részéről az alábbiakról tájékoztassuk. Ön a panaszában előadta, hogy a módosított Általános Szerződési Feltételek még nem elérhető az Online felületen.

Mindenekelőtt sajnálattal értesültünk arról, hogy bankunk szolgáltatásának haszálata során kellemetlen tapasztalatot szerzett.

Ezúton kérjük szíves elnézését, amiért értesítésünk ellenére a módosított Általános Szerződési Feltételek még nem elérhetőek az Online felületen. Biztosítjuk, hogy minden szükséges intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb időn belül elérhetővé váljon.

Türelmét ezúton is köszönjük.

 

Amennyiben észrevételére adott válaszunkkal kapcsolatban további kérdése vagy észrevétele lenne, munkatársaink szíves rendelkezésére állnak hétfőtől péntekig, munkanapokon 8:00 és 20:00 óra között a 06-1-288-8888-as számon, vagy keressen minket a Citibank Europe plc Magyarországi Fióktelepe Lakossági Ügyfélszolgálat, 1367. Budapest, Pf. 123 levélcímen. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a panasza és a panaszkezelés a szerződés megkötésével (létrejöttével) és teljesítésével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita rendezésére irányult, amellyel kapcsolatban bírósághoz fordulhat; vagy a Pénzügyi Békéltető Testület (székhely címe: 1133 Budapest, Váci út 76., levelezési cím elszámolással, szerződésmódosulással kapcsolatos ügyekben: Pénzügyi Békéltető Testület, 1539 Budapest Pf.: 670, levélezési cím általános ügyekben: Pénzügyi Békéltető Testület, H-1525 Budapest Pf.: 172., telefon: 06-40-203-776, e-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu) eljárását kezdeményezheti. A Pénzügyi Békéltető Testület eljárásának kezdeményezésére irányuló kérelem benyújtása céljára rendszeresített formanyomtatvány (a továbbiakban: formanyomtatvány) elérhető a Citibank Ügyfélszolgálatán és elektronikusan a http://www.mnb.hu/bekeltetes/kerelem-es-egyeb-nyomtatvanyok/kerelem-nyomtatvany oldalon, továbbá a 06-1-288-8888-as telefonszámon, a citibank.magyarorszag@citi.com e-mail címen és a 1367 Budapest, Pf. 123 levélcímen kérheti a formanyomtatvány költségmentes megküldését is. Tájékoztatjuk, hogy a Bankunk a Pénzügyi Békéltető Testület előtt általános alávetési nyilatkozatot nem tett. Felhívjuk figyelmét a Magyar Nemzeti Bankhttp://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/panaszom-van aloldalára, ahol további információkat talál a panaszkezeléssel kapcsolatban.
Tisztelettel: Citibank Europe plc Magyarországi Fióktelepe Lakossági Ügyfélszolgálat"

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.20 0 0 6566

Mert ez a fórum pörög:) Citis kártyával sose történt még ilyen....

Nem hagyjuk magunkat bepalizni a hitelkártyával

Egyre tudatosabban használják a lehetőséget a magyarok, a forgalom nő, de a kártyák száma nem. Tovább »

forrás: Index.hu

 Kis olvasnivaló.

Előzmény: blueye (6565)
blueye Creative Commons License 2016.10.19 0 0 6565

Jova fogjak irni.
(de ez hogy kerult ide?)

Előzmény: Törölt nick (6564)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.19 0 0 6564

Sziasztok!

Automata kúton tankoltam kétszer is október elején (Tesco BB kártyával).

Ma vettem észre, hogy mindkét tankolást 3* terhelték be, jóváírás nincs... Írtam a BB-nek, majd kivizsgálják 30 napon belül (minkét esetben 3* ugyanaz a referenciaszám, tehát ugyanaz a tranzakció).

Ilyenkor mi van? Várjam a választ?

Vagy a benzinkúton is verjem a palávert?

Köszi!

citis Creative Commons License 2016.10.17 0 0 6563

Én is csak az aktuálisat találom, az utolsó számlakivonaton volt a tájékoztatás. 

Előzmény: nyman (6562)
nyman Creative Commons License 2016.10.17 0 1 6562

egy linket is kerhet(n)e(n)k? Koszi.

 

En csak a julius 1-tol ervenyeset talalom az oldalon, elvileg pedig ennek szeptember eleje ota fenn kellene lenni.

 

https://www.citibank.hu/hungary/homepage/dokumentumok/cb/cb_05_new.pdf?eOfferCode=HUHCLKEL9

 

Előzmény: citis (6561)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!