Úgy tudom a világ legnagyobb bankja. Viszont (Magyarországon)elég borsos árakkal dolgozik. Ennek ellenére ad-e annyi pluszt a többi bankhoz képest, hogy érdemes legyen ott folyószámlát nyitni, stb? Vagy épp az ellenkezője, hogy akkora cég, hogy el vannak szállva maguktól és inkább elkerülni érdemes őket? Magyarul milyen előnyöm/hátrányom származik, ha Citibankos leszek.
Várok minden véleményt, tapasztalatot a bankkal kapcsolatban.
Nem QR-kódos csekk volt, és kézzel kellett kitölteni. Mondjuk az én legszebb írásomat sem tudta elolvasni, de kézzel be lehet ütni az összeget, ha nem olvassa be az automata.
Teszteltem a posta csekkautomatás befizetési lehetőségét, sok-sok év után ismét befizettem egy csekket. A menete egyszerű, viszont nem volt hajlandó a Paypass-t olvasni az automata, be kellett dugni a kártyát az olvasóba. A Citinél két napig könyvelésre váró tétel volt, viszont a fogadó oldalon már este növelte az összeg a keretet, másnapra pedig le is volt könyvelve.
Sajnos van egy 30 ezres köziges csekkem némi gyorshajtásból, kipróbálom hogyan lehet egy 2+1+1 %-os engedményt elérni belőle.:.-)
Ezeken a pontgyujto akciokon igyexem a leheto leghamarabb bevaltani a pontjaimat. A malevvel kb egyiranyu uton buktam egy kis kedvezmenyt a bennmaradt pontokkal. De ha vki visszaemlexik a Swissair (svajci), meg a Sabena (belga) tarsasag is bebukott kicsit tobb, mint egy evtizede. Pl. ott is maradtak bent pontjaim. Pont a bukas elott sikerult elutazni egy jegyet.
Annyi volt csak a dolog, hogy volt nálam neki kölcsön pénz egy kis ideig, akkor amikor a Malévos HK üdvözlő időszak volt, és mikor még Viktorék nem cseszték szét a bankrendszert a tranzakciós adóval. Akkor lehetett meg a Kincstárnál ingyen, kockázatmentesen pénzt forgatni. Ha akkor azt ott gyorsan kihasználtam. Elég sokan éltek ezzel a lehetőséggel.
A régi szép idők....
Ha tudtam volna, hogy ennyire közel van a Malév csőd, inkább gyűjtöttem volna Shell-re, azt legalább Ft-ban el tudtam volna tankolni pár év alatt.
Egész családot ráugrasztanám, utána első használat után visszafizetés és megszüntetés. Csak az idő pénz, így nem hiszem, hogy nekiállok annak, hogy több napom menjen a lecsóba.
Az azért nem semmi- több millió forint értékű pontot veszíteni, az feltételezi, hogy több millió forintnyi felesleges pénzed van..... De speciel én se hisztizek ( már ) csak a korrekt hozzáállást kérdőjeleztem meg. És az egészet azért hoztam fel, mert valaki itt azon kesergett hogy az általa sose használt hitelkártya mégis nyeli a pénzt mert nem ingyen van. Hát ha nem használja,minek is ? Ha sose áll szándékában használni, akkor még mindig olcsóbb visszamondani X összegért mint havonta fizetni a semmiért - pár hónap alatt megtérülne.
Nem viccelek. Ilyen nick-kel szervezhetsz egy pertársaságot, ahol valszeg több százan lennétek. Ki, ha nem egy "bankvilági idegenvezető"? Ha meg reménytelennek ítéled a helyzetet, akkor mi a fenét panaszkodsz? Most komolyan. Mi havi pár ezer forintért szembefordultunk anno a munkáltató felettes minisztériumával, és összejött a dolog, bár végül munkaügyi perre nem volt szükség. Még csak nem is feltétlenül kell pereskedni, van a bankoknak felügyeleti szerve.
Még egyszer: érintettség hiányában én nem néztem utána. Ha érintett vagy, akkor olvasd át, ha igazad van, akkor a bíróság meg fogja ítélni a jogos követelésed.
Erre próbáltam én is utalni, mint te. A konkrét szerződésben kell keresni a felelősségi határokat, nem vaktában lövögetni - a life pedig nem csak csökkenti a partnereket, hanem vannak újak is - szerintem az elmúlt 1 évben több új partner lett, mint amennyi megszűnt.
A Citilife kártyánál folyamatosan találkozunk hasonló helyzetekkel. Nincs már pl. Baumax, Euronics, tehát ha valaki ezek kedvéért váltott Life kártyát, akkor annyi. Teljesen mindegy, hogy ki és mit gondol a MALÁV-csődről, tényleg az a mérvadó, amit az akkori szerződés nagy-, kis- és apróbetűs része írt erről. Ha valóban járnak a Citipontok, repülőjegyek, akármik, akkor tessék bátran a bírósághoz fordulni, meg fogja ítélni.
Szvsz meg azért lehet ebben az országban BÁRMIT megcsinálni és bármit megúszni, mert ilyen gyenge a saját jogainkért való kiállás.
Nem vélekszek apróbetűs részre, ahol a Malév csődjére kitértek volna.....
De mindegy is. Nekem más a véleményem.
Soha nem fogom elfogadni és megérteni egy olyan politikát,hogy kötök valakivel egy kártyaszerződést,beüt a partnercégnél a ménkű, majd több 10 ezer ügyfél elbukja az összegyűjtött pontjait és én széttárom a kezem és annyit sem mondok,sajnálom.
Elég nagy Citilife fun vagyok,alapvetően végig meg voltam elégedve vele. Jó bőven +-ban vagyok vele az idáigi nyereség durván 400 ezer Ft.
De....a Malév csőd a mai napig b@ssza a csőrőm.
Megbocsáss de ez nem így működik. Kötöttem egy szerződést a citivel. Értem,hogy a Malév csődbe ment de valakinek a felelőséget vállalni kellett volna a szerződésben ígért szabályok betartására. Én elsősorban a Citivel szerződtem...az,hogy neki volt a Co-Brand partnere amire a pontokat belehetett váltani és az csődbe ment,engem kevésbé érdekel.
Bokszolták volna le egymás között. Az a fajta alázatos hozzáállás, ami oly jellemző a magyar emberekre,most is megnyilvánult. Nincs gazdája az okozott kárnak. Sem a Citi sem a Malév nem kártalanított senkit.
Ha egy jogász alaposan megvizsgálná, biztosan meglehetne állapítani,hogy melyik félnek kellett volna a balhét elvinni.
Nekem 2 repjegyem ment a lecsóba el. Mi az,hogy nincs felelős és senki nem tartozik senkinek? Ugyanmár....
Mondom : ugyanott a reptéren ahol most is ott állnak a Citis rábeszélő emberkék- a Citi promója volt, bizony. Sőt : amikor végül a csőd után egy bő hónappal utaztunk akkor is ott voltak. De mint említettem : én ezen már túlléptem, csak megemlítettem, hogy ennek dacára képes voltam megszeretni a CitiLife-ot.
És a promót biztosan a Citi biztosította, nem pedig a partner? Mi volt a promóciós szabályzatban? Nem kötekedésképpen, de ne a bankot szidd, ha nem felelős.
Tudom én, hogy sokan jártak sokkal rosszabbul- de téged vajon vigasztalna , hogy más megkapta azt amit neked is ígértek ? A bejegyzéses végkicsengése pedig nem az, hogy fúúúj Citibank, hanem az, hogy végső soron megszerettem csak kezdetben csalódtam de akkor nem kicsit. Kisebb lett volna a csalódás, ha nem kellett volna velük harcolni, hogy kompenzáljanak valamilyen módon - élből fel kellett volna ajánlaniuk valami elfogadható opciót. az lett volna az igazán ügyfélbarát. Mivel történetesen tisztában vagyok vele, hogy a bankoknak megéri ha hitelkártyát vált náluk az ember és azt aktívan használja is.....