Keresés

Részletes keresés

Aln 663 1189 Creative Commons License 13 órája 0 0 15096

Igen, a két órás fordulóidő is elég necces lett volna. 

Előzmény: BahnScorper (15095)
BahnScorper Creative Commons License 1 napja 0 0 15095

Nehéz lehet jól megmagyarázni egy olyan vonat szükségességét, ami sem belföldi, sem nemzetközi utazásban nem tud érdemi funkcióval bírni - ha meg üzleti alapon kell vinni, máris nem lehet olyan jó bolt (ld. Metropol). De számolgasd csak egy kicsit azt, hogy mennyi a Pozsony-Split menetidő, és máris fennáll a veszélye, hogy nem éri utol a saját visszaindulását...

Előzmény: Aln 663 1189 (15094)
Aln 663 1189 Creative Commons License 1 napja 0 0 15094

Hol bukott el?

Isztria ugyanolyan formában mint idén volt várhatóan lesz? 

Előzmény: BahnScorper (15093)
BahnScorper Creative Commons License 1 napja 0 0 15093

Nem lett lemondva. Tovább sem jutott a tervezési fázison.

Előzmény: Aln 663 1189 (15092)
Aln 663 1189 Creative Commons License 1 napja 0 0 15092

Az EC282/283-hoz a Pozsony-Rajka-Szombathely-Gyékényes-Zágráb-Split nyári vonatrész le lett mondva? 

Hargita IC Creative Commons License 5 napja 0 0 15091

Elvileg a magyar vonatkozású dolgokkal vannak a bajok. Közben a németeknél is fent van valami hasonló mint az osztrákoknál csak itt már az erdélyi IC-k is bekerültek és mutatják a szomorú jövőt. Mondjuk szerintem itt még lesz változás ha van egy kis észszerűség még bennük.

Előzmény: sosiforda (15089)
gertam Creative Commons License 5 napja 0 0 15090

PANTOGRÁFOSAT!

 

Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy elektronikusan kapnék az alábbi két vonatról  (MÁV és az ÖBB szakaszról egyaránt ) egy érvényes szolgálati menetrendet?

 

A kérdéses vonatok:

 

railjet 162, és a railjet 67

 

Nagyon szépen köszönöm előre is!!! :-DDDD

 

Üdv

 

gertam

sosiforda Creative Commons License 6 napja 0 0 15089

Talán annyi viszont már igaz az ÖBB-nél, hogy lesz egy új közvetlen Railjet 12.25-kor Bécsből Velencébe, Venezia Santa Lucia érkezik 20.05.

Észak-Olaszország így végre ismét kényelmesen elérhető lesz nappali vonattal akár az Alföldről is, a Hortobágy (utód) vonattal Bécsbe kiutazva.

Előzmény: Hargita IC (15088)
Hargita IC Creative Commons License 6 napja 0 0 15088

Közben pont most jött meg a levél hogy az ÖBB adati nagyrészt hibásak és nem érdemes azokkal számolni. Mondjuk az sokat elmond a vasút helyzetéről hogy már annak kell örülni hogy nem vesznek ki egy vonatot a jelenlegi megállási rendből.

Hargita IC Creative Commons License 6 napja 0 0 15087

Mint lentebb írtam a Hortobágy EC esetében is érthetetlen az ÖBB-s menetrendben szereplő megállási rend.  Kis városokkal van tele miközben az eddigi egyes megállók nincsenek benne. Persze a vasúttól csak sablon válasz érkezik erre is mint arra is hogy mennyire elhibázott dolog a Coronáról levenni az 1. osztályt. Bár most a legutóbbi válaszuk szerint megy a kukába az étkező és a háló is szóval lehet kezdeni lassan a sztrájkokat elölről.....

Előzmény: Bozonth (15086)
Bozonth Creative Commons License 6 napja 0 0 15086

A 2018-as menetrendhez: az ÖBB menetrend szerint a railjet nem áll meg Tatabányán, de megáll Tatán. Ez valóban így lesz, vagy téves? A D és EN vonatok Tatabányán állnak meg, de mindkét esetben 30 perc menetidőt ír Kelenföldtől.

juhlacii Creative Commons License 6 napja 0 0 15085

A MÁV nál ha késnek a vonatok és forgalmi okból megáll egy vonat  nem szállhatsz fel csak a később érkező vonatodra. Olaszba kétszer úgy jártunk, hogy a reggel Sziciliából induló vonat annyit késett Róma Terminiig, hogy a 19.04 kor bécsbe induló EN vonatot lekéstük. Símán felszállhattunk a 260Km sebességgel közlekedő Freccia Rossa vonatra, amivel elhagytuk az EN vonatunkat és első alkalommal Bolognaba, másodszor Firenzebe átszállhattunk pótjegy nélkül.

Előzmény: isaac (15082)
zsizsikke Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15084

Cipollino volt az iroda. Én csak egyszer mentem azzal a vonattal, de akkor nem volt autószállítás.

Előzmény: Bozonth (15075)
keszekusza76 Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15083

A turista vonathoz:)

Déliből indult,

éjfél környékén, Rijekába közlekedett 4db termes 2 oszt. kocsival.

Elég rendszertelenül közlekedett nyáron,

de anno 2 éjszakás szolgálatomban is láttam:)

Előzmény: Bozonth (15075)
isaac Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15082

Egy kivancsi kérdés:

Mi a helyzet a Sparschiene Fortuna (és hasonlo) konkrét vonathoz kötött vonatokkal abban az esetben, ha a vonat (orakat) késik?

Elmehetek az ugyanazon a viszonylaton közlelekedö következö vonattal, vagy nem, meg kell varnom az én vonatomat?

Mi a helyzet akkor, ha kimarad a vonat?

 

Amennyire tudom, az ÖBB-nél és DB-nél egy oras késés felett nem él a vonathoz kötöttség, fel lehet szallni barmely vonatra, hogy elérd a célodat. Mi a helyzet a MAV-nal ilyen esetben?

 

(Felhivtam a nemzetközi tudakozot: ott azt mondtak, megvarom vagy megvarom :-) a késö vonatot, de nem volt teljesen meggyözö - ezért kérdezem itt is)

 

Elöre is köszi.

JCSABA Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15081

Kezdik az osztrákok feltölteni a 2018-as menetrendet, bár ahogy a Hortobágyot kiírták...

A Chopin menetrendje (talán)

 

22:10 Wien Hbf
23:45  Breclav
1:19 Ostrava-Svinov
1:28 Ostrava hl.n.
3:29 Bohumin
3:50 Zebrzydowice
4:59 Oswiecim
6:30 Krakow Glowny
8:55 Warszawa Zachodnia
9:00 Warszawa Wsch

 

Mivel nem lesz külön krakkói és varsói rész, lehet kevesebb kocsi is lesz...

zjakabfi Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15080

2003 decemberéig a Balatonon járt a Venezia.

És volt olyan éve, hogy volt orosz kocsija, 2005 után, amikor visszakerül.

 

Előzmény: oldmumus_v.2 (15078)
zjakabfi Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15079

Meg még halványabb emlékeim szerint a Maestral ha késett, belföldi vonattal egyesítve ment, az lehetett jó hosszú, de hogy került rá autószállító?

 

 

Olyan csak 2008 decembere után lehetett, amikor Gyékényesnek ment, vagy 2009 decemberétől, amikor volt ütemes gyors.

Korábban a Maestral környékén sem volt gyors...

 

Előzmény: Bozonth (15075)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15078

De akkor még nem a balaton partján járt. Ha nem csal az emlékezetem akkor 2005 decemberi menetrend váltáskor került át ismét Bp-Gyékényes közé. Bár nem kizárt de ebben a viszonylatban FS kocsikkal sosem láttam.

Előzmény: rutthin (15077)
rutthin Creative Commons License 2017.10.15 0 1 15077

A veneziában volt FS kocsi több menetrendi évben is! Igaz, hogy nem minden évben volt naponta közlekedőnek meghirdetve. De pl. 2003-ban biztos hogy volt benne FS kocsi, mert abban utaztam, arra emlékszem! De legtöbbször a CFR fülkés kocsiját vettem igénybe, mert mikor a MÁV adta bele a kocsikat, mindig termest adott, és abban éjszakázni nem volt célszerű.

Előzmény: oldmumus_v.2 (15076)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15076

Ha emlékeim nem csalnak akkor a Veneziában nem volt ruszki kocsi, hanem a nemzetközi kocsik általában románok voltak. Hiába ment az olaszokhoz, de olasz kocsija sem volt. Viszont anno a Goldoni olasz kocsikkal járt.

Előzmény: Bozonth (15075)
Bozonth Creative Commons License 2017.10.15 0 0 15075

Csak ötletelgetés a horvát autósvonathoz:

Emlékeim szerint a Venezia, Maestral vitt orosz hálót, de autószállítót soha. 

De akkoriban volt egy azóta megszűnt utazási iroda, már a nevére sem emlékszem, ők vonatoztatták a turistákat az Adriára, a hirdetésekben az volt, hogy a vonat késő este indul a Keletiből. Ez nem volt a menetrendben meghirdetve. De hogy ezen lett volna autószállítás? Meg olyan hosszú vonat lett volna? Ezt nem tudom.

Meg még halványabb emlékeim szerint a Maestral ha késett, belföldi vonattal egyesítve ment, az lehetett jó hosszú, de hogy került rá autószállító?

 

oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 15074

Erősen gondolkodtam, de szerintem inkább a dátum 2004 lehetett. Viszont már menetrendváltás után közvetlen mert még annyira nem volt dög meleg. Illetve a páros vonatnál volt több kocsi is, így nem fért fel a peronra. A kocsi viszont szinte pár nap különbséggel ment fel Budapest felé, ekkora csak a vonat végén hátul láttam távolról. Illetve jött le amit közelről láttam a tegnap leírtak szerint.

Előzmény: keszekusza76 (15072)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 15073

Split környéke vagy tovább a szigetek mindig is felkapottak voltak. Napjainkban is látni lehet orosz, ukrán rendszámú kocsikat, de már saját lábon érkeznek.

Előzmény: BahnScorper (15071)
keszekusza76 Creative Commons License 2017.10.14 0 0 15072

 Üdv.

Nyári menetrendváltás előtt vitték az akkori Jadran horvát kocsijait Budapesten át Prágába illetve nyári menetrend végén onnan vissza.

Emlékeim szerint Maestral/Pannónia vonatokba sorozva:)

Persze az autószállító kocsikat is így küldték fel.

Előzmény: oldmumus_v.2 (15070)
BahnScorper Creative Commons License 2017.10.13 0 0 15071

Lehet, de nem hiszem, hogy ruszkik voltak, azért onnan ide elautózni... ;-)

Előzmény: oldmumus_v.2 (15070)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2017.10.13 0 0 15070

Elképzelhető volt egy egyedi megrendelés esetleg Ad-Hoc? Pl. gazdag orosz csapat leutazott az Adriára?

Előzmény: BahnScorper (15067)
BahnScorper Creative Commons License 2017.10.13 0 0 15069
Előzmény: taro (15068)
taro Creative Commons License 2017.10.13 0 0 15068

Köszönöm! Úgy látom, nem sokban tér el a 86/87-es menetrendtől. Abban a Siófok - Bécs között közlekedő vonat elején van még plusz egy 2. osztályú kocsi (az 1-2.o előtt) és a MÁV WRm pedig a vonat végén van, illetve a menetidő 30 perccel rövidebb mindkét irányban.

 

A kocsi sorszámokról honnan lehet megtudni, hogy valójában milyen kocsikat takarnak? Van vmi elérhető táblázat, vagy leírás erről?

 

Privát mail-re az Adriatica, Balt-Orient-Express, Favorit és Maestral 79-es menetrendjeit is át tudnád küldeni?

Előzmény: NGC (15055)
BahnScorper Creative Commons License 2017.10.13 0 0 15067

A kocsi leírása stimmel, de sem a Venezia, sem pedig a Maestral nem vitt ilyen kocsit az akkori SzVÖR-ök szerint, és arra sem emlékszek, hogy év közben lett volna bevezetve a szolgáltatás. Még azt tudom elképzelni hogy a Jadrant terelték valami miatt Pestre, és annak a kocsijait vitte el a Maestral...

Előzmény: oldmumus_v.2 (15066)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!