Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

paca664 21 órája Creative Commons License 13801

Mondjuk tény hogy a pont a prágai ága a leggyengébb annak a vonatnak. Ezt talán magyarázhatja az is hogy a DB ugyanazt az árszintet próbálja elsütni oda, mint Bázelbe és Amszterdamba is. Csak éppen a fizetőképes kereslet hiányzik hozzá.

Előzmény: DVB (13787)
Manyi55 1 napja Creative Commons License 13800

Imádom a vasutat....... A hetenként változó menetrendjével együtt. A lerobbant, retrónak is gagyi , hóttkoszos vagonokat...... Ja, meg a vágányzárakat és a vonatpótló buszokat. De legalább jó drága. Vajon a keleti országrész miért mostoha még itt is ? Miért nekünk jutnak a legalább negyven éve nem takarított, rozsdás, folytonkéső vonatok ? :( A Romániából vagy arrafelé tartó szerelvényekről beszélek.

 

Előzmény: Hargita IC (13798)
BahnScorper 1 napja Creative Commons License 13799

Bolgárra, kisebb mértékben románra.

Előzmény: 1116 038 (13796)
Hargita IC 3 napja Creative Commons License 13798

Októberben pedig már végig fog járni azt írja a menetrend viszont arra kíváncsi leszek hogy az Ady Endre és Bihar mikor fog újra közlekedni. Valamint arra is a Corona és a Tisza meddig indul egy órával korábban a szokásosnál.:)

Előzmény: zjakabfi (13786)
1116 038 6 napja Creative Commons License 13796

"most Rudolf és Michael gitározni nem tudó testvérét, meg annak az egyik telekszomszédját szolgálja a balkánon. :-)" Ezzel pontosan mely országokra gondolsz? :)

Előzmény: BahnScorper (13794)
czzf50 szept. 18. Creative Commons License 13795

De a DSB biztosan nem hivatkozik erre, mert az EA-k most kapnak nagyjavítást, ZWS-t és mennek ingavonatozni Koppenhága környékére, mivel a mostani ME-vonalak villamosítva lesznek.

Előzmény: BahnScorper (13794)
BahnScorper szept. 18. Creative Commons License 13794

Az ingákból sok van, sokfelé járnak. Nohab már 2004-ben is csak nosztalgiaforgalomban volt a DSB-nél, az összes többi az magánvasúti gép (és nem is visznek velük személyvonatot).

 

A CNL viszont valóban az egyetlen mozdonyos távolsági vonat már nagyon hosszú ideje, ráadásul olyan, amelyet normál helyzetben villanygéppel visznek. Egészen pontosan azzal az EA-sorozattal, amelynek nagyrésze most Rudolf és Michael gitározni nem tudó testvérét, meg annak az egyik telekszomszédját szolgálja a balkánon. :-) A maradék hat gépből azonban sokszor egyet sem tudtak kiállítani a forgalomra, dupla MZ-vel kellett pótolni azokat.

Előzmény: 1116 038 (13791)
czzf50 szept. 18. Creative Commons License 13793

Nekem az rémlik, hogy kicsi a bevétel és mostmár sokat kéne a kocsikra is költeni. 

Előzmény: paca664 (13792)
paca664 szept. 18. Creative Commons License 13792

A CNL-ek a DB vonatai külföldön is, így a megszüntetésük is saját elhatározást sejtet.

Előzmény: realfan (13790)
1116 038 szept. 17. Creative Commons License 13791

Én a német Drehscheibe vasúti magazinban azt olvastam, hogy a CNL vonatpár az egyetlen mozdony vontatású vonat egész Dániában és a DSB-nek ez túl nagy költséget jelent, emiatt nem tudja a vonatot gazdaságosan közlekedtetni.
(most attól tekintsünk el, hogy Koppenhága környékén ME sorozatú dízelgépek ingáznak emeletes kocsikkal, meg azért van pár NOHAB is arrafelé...) Mégha ez így teljesen nem is igaz, némi valóságalapja mégiscsak lehet....

Előzmény: DVB (13787)
realfan szept. 17. Creative Commons License 13790

A CNL megszüntetések mögött mi állhat pontosan? Írtátok, hogy nem számít a kihasználtság gyakorlatilag. Ez a DB önálló döntése vagy közös elhatározás?

paca664 szept. 17. Creative Commons License 13789

Nem csak azt, a teljes vonatot lemondják.

Előzmény: DVB (13787)
paca664 szept. 17. Creative Commons License 13788

Mehet. Westbahn, ezzel nem mehetsz.

Előzmény: zjakabfi (13784)
DVB szept. 16. Creative Commons License 13787

A DB-nek már nagyon fájhat a CNL, mert a Prága-Koppenhága relációban közlekedő fekvő és hálókocsit pótlás nélkül megszüntetik 2014 november 1-től, még a menetrendváltást sem várják meg vele.

zjakabfi szept. 13. Creative Commons License 13786

A Hargitát Püspökladánytól mutatja.

 

Előzmény: Hargita IC (13785)
Hargita IC szept. 13. Creative Commons License 13785

Sziasztok!

Arról lehet tudni valamit várhatóan mikor közlekednek újra a jelenleg nem közlekedő Ady Endre Hargita és Bihar InterCity vonatok?

zjakabfi szept. 13. Creative Commons License 13784

Mivel Salzburga én is mennék, oda megszakítás nélkül, de visszafelé Linzben , és Sankt Pöltenben és még talán Bécsben is megállnánk. Ez mehet a 39 EUR-os jeggyel? Ez mit jelent? "(útmegszakítás megengedett, de Westbahn nem)."

Előzmény: paca664 (13782)
Manyi55 szept. 11. Creative Commons License 13783

Köszönöm szépen, időközben megoldódott a probléma- CityStart vettünk mert 5 napig leszünk a határ túloldalán, és nem Budapestről indulunk hanem erősen vidékről, a Pestig való feljutás már magában 9000/fő.... oda-vissza. Svédek is kaptak valamilyen kedvezőbb ajánlatot, de azért nagyon köszönöm, hogy félelmeid ellenére válaszoltál ! :)

 

Előzmény: paca664 (13782)
paca664 szept. 11. Creative Commons License 13782

csak az válaszoljon aki tudja a biztos választ

 

Ilyen kezdet után kicsit félve válaszolnék, de inkább kérdezek. Svéd barátaitok hányan vannak összesen? Mennyi időre mennétek? 1. vagy 2. osztályon? Ezek elég fontos információk.

 

Budapest-Salzburg 39€ oda-vissza fejenként 4 napos kirándulójeggyel (útmegszakítás megengedett, de Westbahn nem). Tehát ha benne vagytok a 4 napban, nektek, Budapestről indulva mindeképp ez éri meg. De valószínűleg ugyanez a jegy lesz a legolcsóbb a svédeknek is, legfeljebb csak Bécstől-Bécsig utaznak vele.

Előzmény: Manyi55 (13780)
umea.. szept. 7. Creative Commons License 13781

Köszönöm szépen, ez valóban jó megoldás eljutni Nyitrára.

Előzmény: realfan (13779)
Manyi55 szept. 7. Creative Commons License 13780

szép napot ! :) kérem, most csak az válaszoljon aki tudja a biztos választ - Kissé túlbonyolított utazást tervezünk október elején, ketten Magyarországról indulunk és Salzburgba tartunk Bécs megszakítással. Úgy látom, legjobban járunk, ha CityStar jegyet veszünk mert ez kettő főre össze-vissza 120 euróba fog kerülni nekünk. Barátaink Bécsben csatlakoznának hozzánk onnan jönnek Salzburgba majd vissza Bécsig ( svédek, tehát Bécsig repülővel utaznak meg onnan vissza is ) ÖBB oldalán azt látom, hogy nekik a Bécs-Salzburg oda-vissza kerül 180 euróba. Van ennél valami jobb megoldás ?

 

realfan szept. 7. Creative Commons License 13779

Ezt könnyen meg lehet oldani. Két óránként megy Prága (-Berlin, -Hamburg) irányába Eurocity a Keletiből, átszállás Érsekújváron, ahonnan kevesebb mint egy óra az út Nyitráig. Ha nincs késés, egyből van csatlakozás ráadásul (hat perc van az átszállásra menetrend szerint, ami egy kis állomáson tökéletes).

Előzmény: umea.. (13777)
umea.. szept. 7. Creative Commons License 13778

Természetesen Budapestről tervezem az utazást-

Előzmény: umea.. (13777)
umea.. szept. 7. Creative Commons License 13777

Érdeklődöm, hogy Nyitrára vonattal hogyan lehet eljutni? Pozsonyt ki akarom kerülni.

gw szept. 6. Creative Commons License 13776
Vasúton nincs más normál eljutás, talán még Varsovia és lengyel belföldi járat. Szlovákián át sok átszállással kell számolni, Kassa felé halott, Zsolna felé lehetséges egyedül.
Előzmény: zjakabfi (13775)
zjakabfi szept. 6. Creative Commons License 13775

Krakkóba a Metropolon kívül ismer valaki normál eljutási lehetőséget?

Esetleg Kassa felé nem éri meg?

csabyke szept. 4. Creative Commons License 13774

Aki akar maganak helyet, vegyen helyjegyet... Akinek meg jo ha all, hat alljon...

 

Ha en leakarok ulni, veszek magamnak mindig helyjegyet (DB IC, ICE) +4,50EUR es a DB is plusz 4,50 EURt keresett... 

 

- Ha tobb jegyet adok el a vonatra, mint az ulohelyek szama, akkor maris tobb a profit

 

Engem ulo utast meg ugyan nem erdekel, ha van, aki az eloterben all... Hagy aljon...

 

Akit ez zavar, annak meg nem voltak igazi problemai az eletben..

Akit meg ez a WCre menetkozben zavar, annak irigylem a problemait... 

 

Meg egy ilyen hulye otletet, hogy legyen kotelezo a helyjegy... 

Kivancsi vagyok, hogy aki ezt szorgalmazza, milyen gyakran valt xDD

 

Nincs is annal idegesitobb, amikor BELFOLDI magyar IC-re nem kap az ember JEGYET, mert csak annyit adnak el, amennyi hely a vonaton van...

 

Hanyszor fizettem mar emiatt buntit 2004-2009 kozott huhh

 

Szep is lenne, ha egy szep decemberi napon az ember spontan nem tudna Becsbe vonatozni mert mar nincs hely a vonatra

 

 

Előzmény: realfan (13763)
alicoins aug. 31. Creative Commons License 13773

a teljes transszibériai utam blogja: 

 

http://alitraveling.blog.hu/tags/Oroszorsz%C3%A1g

DVB aug. 20. Creative Commons License 13772

Korabban paca664 topiktarsat kerdeztem errol kicsivel lejjebb - nem magyar kocsik lesznek a Porta Bohemica-ban, a Jesenius pedig marad ahogy van szerintem. Az en tippem cseh vagonokra szolnak, mivel ugye a Hamburg-Praga vonatokat is kozosen uzemelteti a DB es CD - a DB pedig inkabb fizet a kocsik futasaaert, minthogy beszalljon. Igy kovetelhet is 'szinvonalat' a penzeert.

Előzmény: zjakabfi (13771)
zjakabfi aug. 20. Creative Commons License 13771

Azt tudja valaki esetleg, hogy a decembertől közlekedő 2 hamburgi EC kocsijait melyik társaság adja ki? Gondolom előbb utóbb a kocsikilométer kiegyenlítés alapján megint kell az egyikbe német kocsi.