Keresés

Részletes keresés

Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 14514

Előbbinek mi az oka?

Előzmény: Godolloi HEV (14510)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.11.22 -1 0 14513
Szép tervek, de ha valamit nem kezdenek a balkáni útiránnyal, akkor majd merkelnéni lieblingei bedöntik a nemzetközi forgalmat.
Előzmény: keszekusza76 (14509)
keszekusza76 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 14512

Logikus,

 nemzetközi reláciokban is a belföldi menetrend a mérvadó:)

Azért arra a "pár" nemzetközi vonatra és viszonylatra" jobban is teljesíthetnének":)))))

 

Előzmény: Godolloi HEV (14510)
zjakabfi Creative Commons License 2015.11.21 0 0 14511

Az Adria a szezonon kívül kedden és pénteken fog menni, és csütörtökön és vasárnap jönni (szintén a belföldi menetrend alapján).

 

A Somogy IC stokkjaként.

 

Előzmény: Godolloi HEV (14510)
Godolloi HEV Creative Commons License 2015.11.21 0 0 14510

A belföldi menetrendben az Istria célállomása már Koper. Ez nem régen változott, valószínűleg emiatt nincs még menetrendje.

 

Az Adria a szezonon kívül kedden és pénteken fog menni, és csütörtökön és vasárnap jönni (szintén a belföldi menetrend alapján).

Előzmény: keszekusza76 (14509)
keszekusza76 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 14509

Üdv.

Szlovén-Magyar és viszont menetrendi viszonylata miért nincs benne?

 

Sőt a leendő "Istriát"(Triestbe) is kihagyták volna?

 

Sőt érdekes az" Adria "szezonon kivül lent töltene napokat Splitben?

A rijekai kocsicsoportja is megszünik....

Előzmény: Godolloi HEV (14508)
Godolloi HEV Creative Commons License 2015.11.13 0 0 14508
BahnScorper Creative Commons License 2015.11.11 0 1 14507

Nem, Moszkvából Berlinbe... ez lesz az orosz Talgo.

Előzmény: Aln 663 1189 (14506)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.11.10 0 0 14506

De akkor ez Velencébe megy majd?

Előzmény: BahnScorper (14504)
zjakabfi Creative Commons License 2015.11.10 0 0 14505

???

Előzmény: BahnScorper (14504)
BahnScorper Creative Commons License 2015.11.10 0 0 14504

...egyébként meg júniusban indul, és heti háromszor fog járni.

Előzmény: BahnScorper (14503)
BahnScorper Creative Commons License 2015.11.10 0 0 14503

Dehogynem, csak négy évre visszamenőleg kell keresni... :-P

Előzmény: Aln 663 1189 (14502)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.11.09 0 0 14502

EN440/441-ről semmi hír?

Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.11.09 0 0 14501

Rendben, nagyon köszönöm! :-) Meglátjuk mi lesz jövőre.

Előzmény: BahnScorper (14500)
BahnScorper Creative Commons License 2015.11.09 0 1 14500

A GySEV is része a nemzetközi díjszabásoknak. Ha átvesz egy vonalat, akkor arra ő kapja a jegybevételt, nem a START. (Pl. Graz felé korábban a Győr-Csorna szakaszból részesedett, most a Győr-Szentgotthárd oh-ból.) Ez az eltérő kilométeralapok miatt jelenthet csekély árváltozást valamilyen irányba, de mást nem nagyon. A különféle menettérti kedvezményekben pedig közösen állapodik meg a két magyar vasút, így nem éri diszkrimináció az embert csak az alapján, hogy kék vagy zöld...

Előzmény: Aln 663 1189 (14497)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.08 0 0 14499

Méghozzá kifelé a Corona menetidejében, Corona 3 órával előbb indul Románia felé.

Előzmény: zjakabfi (14498)
zjakabfi Creative Commons License 2015.11.07 0 0 14498

11.20-tól jár az Ady Endre.

 

Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 14497

Off

Mivel a díjszabás topikok már rég kimúltak így ide tenném fel a kérdést. Ha a GYSEV átvenné a 10-es vonalat, az a nemzetközi díjszabásban hogyan hozna változásokat? Pl jövő nyáron lesz Koperbe délelőtt is mindennap vonat a Citadella jóvoltából. Start nemzetközi pénztárban Győr - Hodos 186km szakaszra 9€ valamennyi centet számoltak ki. Akkor például lehet, hogy Győrtől nem is tudnék jegyet venni csak Celldömölktől erre a viszonylatra? Cellig meg TÁ jegy?

On

gw Creative Commons License 2015.11.01 0 0 14496

Katowice-Ostrava relációs kedvezménnyel 13 EUR, Ostrava-Bratislava időben véve 11 EUR. Eddig jó, csak a lengyel szakaszon még hozzájön 3,5 EUR kötelező helyjegy, így már összesen 27,5-nél járunk és ugyanúgy megvan a vonathoz kötöttség (legalábbis a lengyel szakaszon). A csehszlovák szakaszon nincs vonathoz kötöttség, kivéve az éjszakai vonaton, mivel ott az online rendszer csak helyjeggyel (+3 EUR) együtt ad jegyet Ostrava-Pozsony között.

A Sparnight jegy csak arra a vonatra jó, átszállással már nem érvényes.

 

Előzmény: imee01 (14495)
imee01 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 14495

A Chopin EN-ra Katowice-Bratislava között lehet 29€-nál olcsóbban jegyet venni, vagy az a legolcsóbb, ha Varsó-Budapest útvonalra veszek 29 eurós jegyet, és se az elejét se a végét nem használom fel?

A másik kérdés, ha ilyen 29 eurós SparNight jegyet veszek, akkor az csak az adott vonaton használható fel, vagy ha leszállok Bratislavában, akkor később másik vonaton, már helybiztosítás nélkül, még felhasználhatom a menetjegyet Bratislava-Budapest között?

Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.10.29 0 0 14494

Az Isztria Triesztbe fog menni? Az azonban nem rossz ötlet, hogy a Citadella lemegy nyáron Koperbe. 

 

http://www.vonatosszeallitas.hu/menetrend2016.html

gabor144 Creative Commons License 2015.10.26 0 0 14493

Van valakinek információja az idei október 23.-i Bp-Bécs forgalomról? A péntekre eső dátum különösen vonzó lehetett a kiruccanáshoz, viszont semmi hír nem volt zsúfoltságról.

A Hortobágy elég volt többletként? Volt dupla Railjet? (Gondolom nem.) Vagy az elmúlt évek tömegjelenetei elijesztették az utasokat, és elég volt az alap férőhelykínálat?

Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 14492

Már most menetrendváltástól vagy 2017-től járnak majd a MICOTRA bicajos vonatok Villachból egészen Triesztig? Lecserélik őket a FUC Civity motorvonatokra a jelenlegi szerelvényt?

Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.10.21 0 0 14491

Valaki véletlenül nem tudja, hogy Bobától hogyan fog kinézni a Citadella gyorsított személyvonat Ljubljanába és vissza? Hány kocsiból fog állni és ki állítja ki a szerelvényt? 

udmurtuguru Creative Commons License 2015.10.19 0 0 14490

Üdv!
Tudja valaki, hogy létezik-e szlovák vasúti menetrend magyar nyelven?
Köszönettel.

mcg Creative Commons License 2015.10.17 0 0 14489

1. Régen valóban 10-15 percet állt az Avala Pesten. De azt ne felejtsük már el, hogy most 30 perccel rövidebb lesz a menetidő Budapest és Bécs között, tehát ugyanott leszünk...

Hogy hol rövidül a menetidő?..:)

Budapest és Bécs között???...:)

 

ma Kelenföld :24 - > Bécs :45 a jetiké, ez az új menetrendben 55-18 (?) ra fog módosulni, tehát ugyanúgy 2 és fél óra lesz, mint eddig...tehát valójában Keletiből 3 perccel még több is lesz a HBF-ig, mint ma...:)

 

Pont nem Bécsig, hanem csakis az azon átutazóknak rövidül a menetidő decembertől...:(

De mivel a Bécstől nyugatra lévő részek fixek, ez a keleti oldalban módosul, az Avalánál és más átlósoknál viszont ha BP-től valahol keletre változatlan, az pont azt jelenti, hogy nálunk fog növekedni a menetidő kb. fél órával...:(

 

2. Jól fog még jönni egy ekkora időtartalék, különösen nyáron, amikor mind a Bar felől jövő kocsik, mind a 150-es sebességkorlátozásai miatt meg fognak növekedni a késések... (persze ezt ellenkező irányban valóban megeszi a fene...)

meg a keletinek is jól jön egy 45 percig fixen peronos vágányt foglaló szerelvény...:)

 

3. Ha nem kellett volna a "sebesvonat" egyébként is gyalázatos menetrendjére rászuszakolni, akkor valóban nem lett volna erre szükség...

Ha gondolkoztak volna az illetékesek 1 éve, amikor bevezették az összekötést így, tudva, hogy max. 1 évig állhat fenn, akkor most lehet nem lennének miatta páran kiakadva...:)

Előzmény: BahnScorper (14483)
zjakabfi Creative Commons License 2015.10.16 0 0 14488

Azt írja a Regionlabahn, hogy a Varsoviát kiviszik reggel a Fradiba, ott körüljárnak vele, és onnan megy Vácra, emiatt 25 perccel nő  a menetidő. Miért nem tud ütemben indulni, 08:25-kor a keletiből?

paca664 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 14487

Szerintem itt most nem ez a téma, hanem hogy a helyfoglalás ellenében mire számíthat az utas. Az irányadó értelmezés szerint szabad ülőhelyre, mely alapesetben -  de nem szükségeszerűen - az ami a jegyre van írva. Ha nem jut szabad ülőhely, akkor jár a visszatérítés.

Előzmény: BahnScorper (14486)
BahnScorper Creative Commons License 2015.10.15 0 0 14486

Én még nem láttam olyan prágai EC-t, ahol mindenhol lett volna helyfoglalási cetli (ha meg a berliniekben igen, ott inkább Prágán de főleg Drezdán túlra vonatkozóan fordult ez elő). Végszükség esetén meg még mindig ott vannak az expresszfoglalásos helyek, na azok tényleg nemigen kelnek el maradéktalanul.

Előzmény: DVB (14485)
DVB Creative Commons License 2015.10.14 0 0 14485

Ez így ebben a formában nem feltétlenül igaz. Igen, lehet találni üres helyet, de nem mindig, nem minden vonaton, mivel van elég sok "belföldi utas".

 

Ha meg valamiért beszedjük a pénzt, akkor esetleg szolgáltassunk érte. Bár tudom ez mávéknál egy mérhetetlen magas gondolat és a Föld lapos amúgy is...

Előzmény: BahnScorper (14484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!