"Ha mindig garantált is a csatlakozás, és még peront sem kell váltani, az átszállás akkor is kellemetlenség."
Ezzel egyetértek veled! De azért kevés azaz utazó /viszonylagosan az osztrák belföldi forgalomhoz képest/ aki napi rendszereséggel ingázik ki. /van! de jóval több az osztrák! :)/
"Ha azt is hozzáveszed, hogy Bruck-ban már nem fognak az EN-k se megállni... (nekem nem hiányzik amúgy se Bruck, se az ER-forgalom, de a sok ingázónak biztos igen)."
Szerintem ebben nagy hátrány nem lesz. Bár lehet olyan láttens igény amiről nem tudok. :)
"Ebben egyébként igazad van, de mint minden nemzetközi forgalom, ez is kettőn áll..."
Így van! Még is milyen jól meglehetne oldani, egy kis akarat kérdéssel, és új útvonalakat lehetne megnyitni! :)
Na meg ugye éppen most lett megdicsérve az ÖBB által a Start, hogy milyen jól tette, hogy kirúgta a Gépészetet, és a Stadlerra bízta a karbantartást, mert azóta minden rendben a Butusokkal.:-)
Eddig is átkellett szálni Királyhidán a legtöbbről.
Odaúton egy kicsivel több, mint a feléről, visszaúton meg egy kicsivel kevesebb, mint a feléről. De volt oda négy, vissza öt közvetlen vonat. Most lesz egy illetve kettő.
Azt meg nem is csodálom, hogy elege lett az ÖBB-nek a megbízhatatlan MÁV-os Tallentekből.
Az ÖBB-s Talent is csak Talent... :-P
Emlékezetem szerint egyébként meg 1 vonat lesz amiről mind a két helyen át kell szállni, a többiről, ahogy eddig is Királyhidán kell majd csak.
Odaúton én három, vissza egy vonatot számoltam, aminél HH az átszállóhely.
Csatlakozás minden esetben teljesen jól bíztosított volt az eddigi utazásaim során, sose volt vele gondom.
Ha mindig garantált is a csatlakozás, és még peront sem kell váltani, az átszállás akkor is kellemetlenség.
Szóval ez szerintem nem kinyírás
Ha azt is hozzáveszed, hogy Bruck-ban már nem fognak az EN-k se megállni... (nekem nem hiányzik amúgy se Bruck, se az ER-forgalom, de a sok ingázónak biztos igen).
a Rajka-Pozsony vonalat kellene elkezdeni érdemileg is fejleszteni
Ebben egyébként igazad van, de mint minden nemzetközi forgalom, ez is kettőn áll...
Eddig is átkellett szálni Királyhidán a legtöbbről. Azt meg nem is csodálom, hogy elege lett az ÖBB-nek a megbízhatatlan MÁV-os Tallentekből. :) Emlékezetem szerint egyébként meg 1 vonat lesz amiről mind a két helyen át kell szállni, a többiről, ahogy eddig is Királyhidán kell majd csak.
Csatlakozás minden esetben teljesen jól bíztosított volt az eddigi utazásaim során, sose volt vele gondom. Szóval ez szerintem nem kinyírás, és inkább a Rajka-Pozsony vonalat kellene elkezdeni érdemileg is fejleszteni!
Egy Murakeresztúr-Kotoriba-Csáktornya-Kapronca-Gyékényes utat hogy lehet a legkedvezőbb áron kihozni? (Semmiféle kedvezményem nincs, eltekintve az itthon érvényes 50 %-omtól.)
Marad egy illetve két vonat, amely végigmegy Győrtől Bécsig illetve vissza, a többi legalább egy átszállás, vagy 'Shalomban, vagy Bruck-ban, vagy mindkettőn.
Utaztam pénteken a Kvarnerrel Zágrábig. Nagyon sajnálom a megszűnését, különösen annak fényében, hogy ez Zágrbá felé egy regionális elővárosi vonat, sok megállással, tehát valamilyen szinten a HZ nyilván pótolja.
Aztán azon gondolkoztam, hogy tud-e valaki az elmúlt években olyan nemzetközi vizsonylatról, ahol a Start utasított/javasolt megszüntetni egy járatot. (Mint például ahogy a társvasutakon elbukott a Venezia, Kvarner, Dráva, Polonia, Bem, és még egy rakást fel lehet sorolni.)
A Metropol prágai és berlini ülőkocsijai mennyire szoktak kihasználtak lenni? Érdemes rá helyjegyet venni? Melyik a kényelmesebb? Nagyjából mindegy, melyikkel megyek. Köszönöm!
Akkor inkább úgy kérdezem, h financiálisan mibe lenne a Sajtnak és az erre a viszonylatra meglévő/potenciális utasigényt figyelembe véve megérné e neki?
Mert erős a gyanúm, h a kör-IC-knél kisebb utazóközönség venné ezt igénybe :D :S
Én már anno leírtam, h nem látom mi lenne az értelme egy Bp-Zg-München kocsinak. Kinek tudna ez plusz értéket nyújtani az 1-es vonalon járó müncheni vonathoz képest? (Lehet h tényleg van ilyen)
Adott egy vonat ami végigzúz az 1-esen (már amennyire a lassújelerdő engedi :D) aztán az osztrákoknál a Westbahnon, mindkét országban a legjobb paraméterű pályák egyikét igénybe véve. Ehhez képest az Agram lecsetteg a balatoni helyiérdekű vonalakon, megállva minden közepes méretű fürdőhelyen, aztán továbbcsetteg Nagykanizsától a határ felé, várakozás a határon, ha nincs szerencséje az utasnak a Botovo-Krizevci-Dugo Selo szakaszon van éppen vágányzár, aztán jó van egy rövid szakasz Horvátországban ahol lehet haladni (Zg-Savski Marof-határ), szlovénon szintúgy, főleg Zidani-tól Ljubljanáig, de előtte máris volt egy min. 20 percenet a határátlépésre, ha van 1-2 egzotikus utas akinek gond van a schengeni papírjaival akkor kicsit több...
Aztán Lj-től tovább Villachig, tologatás Ausztriában az éjszaka közepén, majd vmikor reggel érkezés Münchenbe. Ezt ki vállalná be? Mármint úgy értem "üzemszerűen", nem kalandvágyból. (Egyszer poénból én is végig akarok menni az Alpine Pearls-al az osztrák-svájci határtól Belgrádig, de ez részemről nem az "üzemszerű" utazás példája)
Akkor ha valakinek van végleges (nemzetközi) SZVÖR-je azt én elkérném. Mivel korlátozott időm van a pályaudvaron az egyes vonatok összeállítását megtekinteni, ill. ha odafönt a Teremtési és Gondviselési Főosztályon is úgy akarják, január közepétől már nem is tartózkodok kishazánkban, továbbra is nagy hasznát venném.