Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

autochip Creative Commons License 2017.02.28 0 0 134

Ezen a linken ügyfelek visszajelzései és tapasztalatai olvashatóak a témával kapcsolatban:

Chiptuning Referencia https://autochip.hu/chiptuning-referencia/

autochip Creative Commons License 2017.02.23 0 0 133

Szerintem nincs baj a reklámmal ha jó dolgot reklámoznak.

Az Audi, a BMW, és sorolhatnám a többi autógyártót is, szintén költ reklámra.

Nem hiszem hogy ettől őket önjelölt királyoknak kellene nevezni, mint ahogy egy közel 20 éve a tuning szakmában dolgozó szakembert sem.


Számomra kissé érthetetlen, hogy néhány héttel ezelőtt regisztráltál stevelubika néven, és eddig összesen van 1 db hozzászólásod, amiben egy több mint 10 évvel ezelőtti hsz-re reagálsz BarG Creative Commons License 2006-11-24 21:06:47 miközben azt nehezményezed, hogy nem azt akarod megtudni hogy hol csináltasd meg a tuningot. ?  


A tuningbox alapvető hiányosságokkal rendelkezik, mert nem képes minden motorfunkcióhoz tartozó paraméter egymással összhangban történő módosítására, így a motoroptimalizálásra alkalmatlan eszköz.

 

Az előző hsz-ben ott a link a részletes és szakmailag alátámasztott összehasonlításról, amit érdemes lenne elolvasni.

Ezen semmit sem változtat az, hogy van időd elmenni egy normális tuningműhelybe vagy nincs.

Ehelyett nyilván kényelmesebb, ha az ember házhozrendel egy tuningboxot, de ha az nem a legjobb megoldás akkor felvetődik a kérdés, hogy van-e értelme?

Mellesleg tapasztalatokról is olvashatsz a weboldalunkon, csak rá kellene kattintani.

Előzmény: stevelubika (132)
stevelubika Creative Commons License 2017.02.11 0 0 132

Sziasztok ez a topik nagyon reklamszagu,pedig en tapasztelatokat akartam keresni nem azt,hogy kinel csinaljam meg a tuningot! Ket tuning bosz rol kernek velemenyt: http://www.drakebox.co.uk/ vs www.racechip.co.uk igen nem tudok hazamenni es valamalyik onjelolt kiralyal megcsinaltatni ezert kernem ha valakinek van tapasztalata valamelyikkel akkor irja meg! 

Előzmény: BarG (7)
autochip Creative Commons License 2016.12.19 -1 0 131

Részletes leírás a chiptuning és a tuningbox működéséről itt olvasható: https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox/

Autochip Chiptuning videók youtube https://www.youtube.com/chiptuningmmcautochipbudapest

 

ecotuning Creative Commons License 2016.12.10 0 0 130

A kukába vele :-)

 

Ha nem csak a reklám szövegek érdekelnek, hanem az is, hogyan működnek:

 

http://ecotuning.hu/tuningbox-tipusok-mukodes-szerint/

 

Tuningbox tesztek fékpadon mérve:

 

http://ecotuning.hu/tuningbox-tapasztalatok-tesztek-meresekkel/

 

autochip Creative Commons License 2016.11.03 0 0 129

Egymillió féle van. A csatlakozókból ítélve a rail nyomás érzékelőre kell rákötni, és csak a rail nyomáson tud módosítani. Jó a fotó, mert a kiszerelt állapot látszik rajta. Ha így hagyod akkor nem tud kárt tenni a motorban :-)

Előzmény: huan2 (128)
huan2 Creative Commons License 2016.11.03 0 0 128

Sziasztok!

Volt az autómban egy ismeretlen eredetű tuningbox. A képekről meg lehet állapítani, hogy mi ez pontosan?

(Mazda 6 2.0 MZR-CD DPF 89Kw)

https://www.dropbox.com/sh/9c3hnd7tge7no68/AABES9SuayHN6GBJzibNrmRXa?dl=0

autochip Creative Commons License 2016.09.12 0 0 127

A chiptuning és a tuningbox (nem mellékesen szakmailag alátámasztott) működésének különbségeiről a legrészletesebb összehasonlítás itt olvasható: https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox/

 

 

 

Előzmény: fehervari2 (125)
autochip Creative Commons License 2016.09.07 0 0 126

Ott a pont :-)

Előzmény: fehervari2 (125)
fehervari2 Creative Commons License 2016.08.06 0 0 125

Kozel 1.5M km-t vezettem eddig, az utobbi harom autom dizel volt. Ezek kozul ketto Accord 2.2, veluk 400E km-t mentem, majd egy CRV jott ugyanezzel az ictdi motorral, benne most 300E km van. Ez utobbiba 60E-nel chiptunning kerult. A reszecskeszuro gondjaim miatt legalabb otszor visszaallitottam a gyari programot nehany napra, majd vissza a chiptunningot. Tehat egyreszt kb. 700E km-t vezettem ugyanazzal a motorral, durvan fele-fele aranyban chippelve es nelkule, masreszt jo nehanyszor tapasztaltam a programvaltast.

 

Sokkal jobb a chiptunninggal autozni: gyorsulas, rugalmassag es a fogyasztas is, ami utobbit egyaltalan nem hittem el. De teny.

 

Ennel is dobbenetesebb, hogy a sok hozzaerto szervizes riogatott, megeszi a kuplungot, a fekeket, a katalizatort, tonkreteszi a motort. Hat, ez nincs igy: eppen tegnap kapta meg a harmadik fektarcsa garniturajat (tehat a gyari utan egyet csereltem a 300E km alatt). A mostani kuplungban mar 220E km van (tehat egyszer csereltem), es nem jelzi, hogy elhasznalodott lett volna. Olajcserere kezdettol 15E km-enkent hordom 20 helyett, kibirja most is ratoltes nelkul. Hozza tartozik, hogy nem hajtom az autot, de elozesnel igen jol jon az ero.

 

Most veszek uj autot, es azt is azonnal chiptunningra viszem. A boxot elvileg is hibas eljarasnak tartom, eszembe sem jutna valasztani. Talan azoknak valo, akik teljesen hitetlenek, es kell nekik egy lathato es megfoghato eszkoz, ami majd plussz teljesitmenyt ad nekik...

Előzmény: autochip (121)
ecotuning Creative Commons License 2016.06.13 0 0 124

Nem kifejezetten tuningbox, de valamilyen formában ez is tuning: Sportlégszűrő

 

Teljesítménymérő padon mértünk sportlégszűrőket, benzin és dízel autón.

 

A teszt:

http://ecotuning.hu/teszteltuk-sportlegszuro-teszt/

 

Facebook: https://www.facebook.com/autoecotuning/

 

Egyéb tesztek, teljesítményméréssel, Tuningbox tesztek:

 

http://ecotuning.hu/

 

autochip Creative Commons License 2016.04.30 0 0 123

Léteznek olyan jobb minőségű tuningboxok amelyek több jeladó értékét is képesek meghamisítani, az áruk általában 1000 euro felett kezdődik, ami kb. 3x annyi mint a legújabb motorvezérlők programozása hazai viszonylatban.

 

A turbónyomás szabályozását azonban ezek a tuningboxok sem tudják megvalósítani, a beállítási lehetőségekben/ finomhangolásban messze elmaradnak egy jól megírt chiptuning programmal szemben.

 

Részletes összehasonlítás a chiptuning és a tuningbox működéséről itt olvasható:

https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox/

 

ecotuning Creative Commons License 2016.04.28 0 0 122

TESZTELTÜNK! Egy másfajta tuningbox típust, az ún. PiggyBack ECU-t. Az eredmény valamivel jobb, mint a hagyományos CR tuningbox, de még ez sem az igazi.

A MÉRÉSI eredmények és a teszt:

 

http://ecotuning.hu/piggyback-tuningbox-ecu-mukodese-es-tesztelese/

 

 

 

autochip Creative Commons License 2016.04.22 0 0 121

Ez már kezd egyre fárasztóbb lenni.


De legyen, ezt is kivesézem:


1. stampedlee71 felhasználó frissen regisztrált éppen most, és összesen van 2 db hozzászólása itt és most.

 

Itt már van egy halvány gyanú, hogy tuningbox részről történt a felkérés.


2. Nagyvonalúan figyelmen kívül hagyva a helyesírási hibákat, megemlíteném azt az aprócska tényt, hogy teljesen feleselegesen nullázni a "regisztert" tuningbox beépítése után.

 

Azért felesleges, mert a tuningbox múködési elve az hogy hamis jelet küld a vezérlőegységnek, így a kijelzőn látható fogyasztási érték is valótlan.

 

A valós fogyasztási érték tankolástól tankolásig a megtett km alapján számolható ki.

"Ennyit a szar tunning boxokról." 

 

Részletes összehasonlítás chip tuning és tuningbox viszonylatban itt olvasható: https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox/


3. "Tudnék mesélni az elrontott 406HDI komputeremről amit meg "chiptuningoltak" 300Km után behányt majd mosták kezeiket emiatt. Mivel még az eredeti állapotot sem tudták vissza állítani cserélnem kellett"


A szoftvergarancia tartalmazza a gyári állapot kérés szerinti díjmentes visszaállítását, nálam és más jobb helyeken is.

 

Azon a helyen ahol az eredeti állapotot sem tudják visszaállítani, nem chiptuningot csinálnak inkább csak próbálkoznak.


18 éve foglalkozom chiptuninggal, és több ezer autóról van hosszú távú visszajelzésem az ügyfeleimtől.

 

Az ő "komputerük nem hányt be"  és többen vannak közülük akik már az 5. autójukat hozzák chiptuningra, mert tetszett nekik az elért eredmény 100-150e. km megtétele után is.

 

Ez nem a néhány éve kezdtem el: parkolóban, benzinkúton  vagy házhoz megyek féláron kategória, aztán ha probléma van a hívott számon előfizető nem kapcsolható.

 

Sajnos vannak olyan ügyfelek akik azt hiszik hogy a legolcsóbb is ugyanolyan jó lehet mint egy drágább. Súlyos tévedés.

 

Nem azt állítom hogy a drágább mindig jobb, de ebben az esetben ez szinte mindig igaz.

 

A legolcsóbb a végén a legdrágább lesz, mert egy rosszul megírt program súlyos károkat okozhat a motorban, pontosabban súlyos károkat is fog okozni.

 

A következmény több százezer forintos javítási költség lehet, csak azért mert az ügyféllel elhitették hogy ugyanazt a minőséget kapja, és még meg is spórolhat néhány tízezer forintot.


Ha ehhez a fiktív spóroláshoz hozzáadjuk a későbbi javítás összegét, akkor egyértelmű lesz hogy a minőségi chiptuning miért olcsóbb, még akkor is ha elsőre drágábbnak tűnik.


4. "Ezután gondoltam nem veszíthetek a powerbox-al és valóban, hogy ki veszített hát a chip tunerek, mert nem tudnak autónként levenni egy halom pénzel AKÁR TÖBBSZÖR IS"


Itt már erős a gyanú, hogy  ez egy újabb tuningbox förmedvény.


Aki ugyanazt a tuningboxot akarja illeszteni különböző autókhoz, az egyedi autóra szóló beállítást éppen most dobta a kukába.


Ez nem arról szól hogy ki kit akar levenni pénzzel (bocs hogy 2 z-vel írtam de így kell helyesen) bárkit többször, hanem arról hogy nincs 2 egyforma autó, és ha egyedi beállítás vagy motoroptimalizálás a cél, akkor minden autóra egyedi programot kell írni.


5. "CHIPTUNEREK HÁTRÉBB AZ AGYARAKKAL!!!!"


Egy átlagos ügyfél nem ismeri ezt a szót hogy chiptuner.
Nincsenek semmiféle agyarak és átlagos ügyfél ilyet nem is képzel,  nem ír le minden szót csupa nagy betűvel és 3 db felkiáltójellel a végén.

Helyette olyan helyre viszi az autóját chiptuningra, ahol értenek is hozzá.

 

 

 

ecotuning Creative Commons License 2016.04.17 0 0 120

Itt senki nem mondta, hogy ne szerelhetnéd a saját autódba. Mindenki azt tesz a sajátjával, amit akar, de lehet, hogy valakit az is érdekel, hogy hogyan működik a "csoda doboz", mielőtt csak a kábító reklámszövegek alapján döntene.

 

Persze jól hangzik, hogy megveszed kb 30-60 ezer Ft, nem sok, ahhoz, amit ígérnek, beszereled és kapod a sok lóerőt és a kevesebb fogyasztást..... a reklám és élménybeszámolók szerint. Az már más kérdés, hogy az ígért teljesítménynek, csak a töredékét produkálják a teljesítmény mérés során, csak ugye ez nem derül ki soha, mert senki nem érdekelt a mérésben. A ki eladja azért, aki megveszi, pedig azért, mert nem szeretne szembesülni a lehangoló adatokkal. (Tudom erre is van megoldás: FELJEBB KELL tekerni a POTMÉTERT a dobozon) :-))

Néhény számszerűsített mérés:

http://ecotuning.hu/tuningbox-tapasztalatok-tesztek-meresekkel/

 

Vannak tuning dobozok, amik aránylag elfogadhatóan működnek és használhatók, de a rail nyomást megemelő három vezetékes dobozkák, amit a legtöbb CR rendszerbe (HDI,CDI,TDCI,stb..)kínálnak, biztosan nem ebbe a kategóriába tartoznak. Kérdezz meg nyugodtan egy szakembert, aki tudja, hogyan működik és tudja ennek a következményeit is. (A szakember alatt hozzáértő szakembert értek).

 

Persze megemeli a teljesítményt a CR dobozka is, de mekkora nyomást kell emelni a nagynyomású rendszerben, hogy elérjük a kívánt növekedést? Gondolom, ezt senki nem mérte le a beszereléskor, pedig nem ártana, mert a nagynyomású rendszert sem lehet a végletekig túlterhelni!

http://ecotuning.hu/tuningbox-diesel-dizel-cr-rendszerekhez-hogyan-mukodik/

 

A chiptuningolt 406HDI példádhoz, pedig csak annyit, hogy ez a jobbik eset, mikor "csak" a motorvezérlő megy tönkre. Aki azon akar spórolni, 10-20 ezer Ft-ot, hogy egy útszéli benzinkútnál, parkolóban, vagy otthon a sufni műhelyben csináltatja a munkát, annak sajnos ezt bele kell kalkulálni. Attól, hogy ezek a szakik vesznek néhány ezer forintért egy kínai klón műszert, még csak azt tudják elérni, hogy írni, olvasni tudják a motorvezérlőt. Egy aprócska dolog még hiányozni fog a biztonságos munkához... A további műszerezettségről és mérésekről nem is beszélve.

Egy pár ilyen hasonló esetről itt van néhány cikk:

http://ecotuning.hu/teljesitmeny-meres-nelkuli-chiptuning/

 

http://ecotuning.hu/

stampedlee71 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 119

Ja és 1100kmre tankoltam 88litert!

stampedlee71 Creative Commons License 2016.04.15 0 1 118

2007-óta használtam egy PT powerboxot a 807-HDIben, 150ezer kilométert tettem meg vele probléma mentesen az autóban 250e volt mikor össze tört.

A powerbox lejjebb tolta a fogyasztást minimum egy literrel.

Nem lett rakéta az autó, de érezhetően nyomatékosabb ez jön ki a fogyasztásában is.

 

Miután lezúztuk az autót vettem egy motorhibás másikat, abba átkerült a korábbi motor mivel ez  automata váltós verzió először nem tetem bele a box-ot mert nem tudtam mennyit ártok az automatának.

4000km-ert mentem vele komputer szerint 10,2 átlag fogyasztással durván 750-800Km 1 tankal 88liter.

 

Egy hónapja gondoltam egy merészet betoltam a box-ot nulláztam az egyik regisztert a komputerben azóta 1200km-ert mentem most az új regiszter 8,9litert mutat a régi pedig 9,8-at (lement 10,2-ről)

Ennyit a szar tunning boxokról.

Tudnék mesélni az elrontott 406HDI komputeremről amit meg "chiptuningoltak" 300Km után behányt majd mosták kezeiket emiatt.

Mivel még az eredeti állapotot sem tudták vissza állítani cserélnem kellett

Ezután gondoltam nem veszíthetek a powerbox-al és valóban, hogy ki veszített hát a chip tunerek, mert nem tudnak autónként levenni egy halom pénzel AKÁR TÖBBSZÖR IS.

4db 1,5DCI van a cégben mind 250ezerkm feletti futásteljesítménnyel mind 65Le-s mind powerboxal megy egyel volt gond mert elázott a csatlakozás és új kábel kelett 5 év után.

 

CHIPTUNEREK HÁTRÉBB AZ AGYARAKKAL!!!!

autochip Creative Commons License 2016.04.14 0 0 117

Tavaszi chiptuning akció az MMC Autochip -nél!

1202 Budapest Nagykőrösi út 107

https://autochip.hu/

Tel: 06 70 333 8844

 

ecotuning Creative Commons License 2016.04.11 0 0 116

Az egyik legnagyobb át.... a MAF, vagy MAP szenzor jelének elcsalása. Hogyan?

 

http://ecotuning.hu/legtomeg-maf-map-szenzor-becsapasa-tuningboxal/

 

Ha ilyen tuningbox van az autódba, akkor lényegében a nagy semmiért fizettél. Az lehet, hogy erősebbnek érzed, de biztos lehetsz benne, hogy ez csak pszichológia, de ha biztosra akarsz menni gyere el és lemérjük teljesítménymérő padon.

 

Mérés nélkül, a tuning CSAK találgatás.

 

http://ecotuning.hu/teljesitmenymeres/

autochip Creative Commons License 2016.04.02 0 0 115

Nálam mára már összegyűlt egy ládányi tuningbox, amit különböző autókból kellett kiszerelnem mindenféle hibajelenségek miatt.

 

Az ügyfelek annyira csalódottak voltak, hogy már nem is reklamáltak annál a cégnél ahol a tuningboxot eladták nekik.

 

Bukták a tuningbox árát, mégis örültek hogy találtak egy  jó megoldást az autójuk teljesítménynövelésére, ami valódi motoroptimalizálás.

 

Senki ne költsön tuningboxra, mert egyrészt kidobott pénz, másrészt a motor hosszú távon benyújtja a számlát a téves döntésért.

 

A chiptuning és a tuningbox összehasolításáról itt olvasható egy részletes leírás:

https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox/

 

 

 

Angol nyelven: http://mmc-chiptuning.com/chiptuning-vs-tuningbox/

 

 

Német nyelven: http://autochip.at/chiptuning-vs-tuningbox/

 

 

Spanyol nyelven: http://autochiptuning.es/chiptuning-contra-tuningbox/

 

ecotuning Creative Commons License 2016.03.20 0 0 114

Az egyik "leggyökerebb" megoldása a tuningboxoknak a hőfok becsapása pozitív/negatív irányba, érzékelőtől függően. Ezáltal több üzemanyag bejuttatása a rendszerbe.

 

Hőfok becsapós tuningdobozok működési leírása: http://ecotuning.hu/tuningbox-dizel-adagolos-tipusokhoz-hogyan-mukodik/

 

autochip Creative Commons License 2016.03.17 0 0 113

Ha teljesítménynövelést szeretnél de ugyanakkor fontos szempont az autód tartóssága, akkor érdemes néhány percet rászánnod az alábbi elemzésre.

 

 

Itt azt is megtudhatod hogy a tuningbox miért alkalmatlan eszköz, ha a motoroptimalizálás az elérni kívánt cél.

 

Chip tuning és tuningbox szakmailag alátámasztott részletes összehasonlítása, valamint egyes tuningbox oldalakon olvasható minden valóságalapot nélkülöző állítások hiteles cáfolata.

 

https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox/

 

 

ecotuning Creative Commons License 2016.03.14 0 0 112

Tuningboxok működése.Nem marketing duma, csak a száraz tények. Működésük, tesztek, mérések.

 

http://ecotuning.hu/tuningbox-tipusok-mukodes-szerint/

autochip Creative Commons License 2015.08.14 0 0 111

Szerintem ez egyáltalán nem vicces és ne haragudj hogy a smiley ellenére sem tudok mosolyogni azon amit írtál:


Idézet tőled:

"Nekem is ilyen van a kocsimban.
Nem tudom, hogy kell állítani és mit, mert 1 hete vettem a kocsit ezzel a box-al.Segített az információ, hogy mivel lehet programozni. Megpróbálom, remélem rosszabb nem lesz tőle. :) "


Természetesen lehet próbálkozni és nyilván a remény hal meg utoljára, de talán mégis jobb megoldás lenne ezt a műveletet (de inkább az igazi chiptuningot) egy olyan szakemberre bízni aki ért is hozzá.


Nézzük a tényeket!
A tuningbox nem chiptuning és a chiptuning nem tuningbox, ez két külön kategória.


Vettél egy autót amiben már benne volt egy tuningbox.

Mivel benne volt és most is benne van, úgy gondolod hogy ezzel megoldódott a chiptuning és erre már nem kell költeni mert már megvan, nagyvonalúan figyelmen kívül hagyva az előző hozzászólást, ahol részletes összehasonlítást olvashattál volna a chiptuning és a tuningbox közötti különbségekről itt: https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox


Önigazolásképpen vagy ki tudja miért egy olyan hozzászólásra hivatkozol amit 2009-ben írtak, és azt részletezik hogy - Idézet: "ATC-s csippelés volt egy két autóval ezelőtti Ibizámon, úgyhogy a mostaninál fel sem vetődött a chiptuning(fehéren füstölt!). Csakis otthon visszaállítható módosítás jöhetett szóba."


Ez is csak egy olyan szakma mint a többi. Lehet csinálni jól és rosszul is. Az hogy valaki valamikor rátöltött egy rossz chiptuning programot egy autóra, nem azt jelenti hogy minden chiptuning rossz, és az hogy valaki rátöltött egy jó chiptuning programot egy autóra ugyanúgy nem jelenti azt hogy minden chiptuning jó. Itt jön képbe a tapasztalat és a típusismeret is (többek között).


Lehet otthon mókolgatni egy tartalék autón, de nem érdemes kísérletezni a saját autónkon (ami általában a nagy értékű és tartós használati eszköz kategóriájába tartozik) és csak remélni hogy talán jobb lesz.
Ha esetleg mégsem lesz jobb, akkor rosszabb lesz és ennek akár több százezres nagyságrendű javítási költség lehet a vége.


Nem biztos hogy a már meglévő (ingyen) tuningbox ( a javítási számlákat is figyelembe véve) később is olcsóbb megoldásnak bizonyul, mintha beruháznál egy jól megírt chiptuning programra.


Ha ragaszkodsz a tuningbox-hoz, annyit azért érdemes lenne megkérdezned a forgalmazótól, hogy a megnövelt üzemanyagmennyiséghez mennyivel emelik a turbónyomást, hogy a tökéletes égéshez szükséges üzemanyag/levegő aránya fennmaradjon.


Ha nem akarod megkérdezni arra az esetre leírom, a tuningbox a turbónyomást nulla bárral emeli meg, mert nem tud emelni a turbónyomáson, így az üzemanyag/levegő helyes keverési aránya felborul.

 

Lehetséges következmények: füst, eldugult részecskeszűrő, kerregő hang, égéstermék lerakódás az egész kipufogórendszerben, turbó változó geometria megszorulása, hibaüzenetek, vészüzem, tiltás, nagynyomású rendszerben lévő alkatrészek idő előtti elhasználódása...


Az összehasonlítást minden chiptuning iránt érdeklődő figyelmébe ajánlom (link fentebb) érdemes néhány percet rászánni és alaposan tájékozódni a végeleges döntés előtt.

 

 Tel: 06 70 333 8844

Előzmény: Robert666 (110)
Robert666 Creative Commons License 2015.08.08 0 0 110

Nekem is ilyen van a kocsimban. Nem tudom, hogy kell állítani és mit, mert 1 hete vettem a kocsit ezzel a box-al.

Segített az információ, hogy mivel lehet programozni. Megpróbálom, remélem rosszabb nem lesz tőle.  :)

Előzmény: lgzolee (13)
autochip Creative Commons License 2015.06.23 0 0 109

Részletes leírás a topic témájáról:

https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox

 

Info és időpont egyeztetés:

Tel: 06 70 3338844

 

 

adpw Creative Commons License 2015.06.11 0 0 108

Sziasztok!

 

Most gondolkozom egy 2014-es lancer 1,6os 86kw 117le autó chipelésén. Valakinek van tapasztalat, hogy mennyi gyári tartalék van benne? Persze nem szeretném a maximumot, csak az optimálisat. Illetve Budapesten melyik céghez érdemes fordulni?

 

Előre is köszönöm.

Fender866 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 107

Szia!

A kérdésem az lenne, hogy chiptuninggal milyen teljesítmény növekedés érhető el az autómnál, illetve ez mennyibe kerül?

Az autó egy 1996-os Volvo 850 TDI, D5252T motorkóddal. Teljesen gyári, egyedül az EGR van levakolva rajta.

Köszönöm előre is a választ! 

Előzmény: autochip (106)
autochip Creative Commons License 2015.04.01 0 0 106

Visszatérve a topik címére és lényegi mondanivalójára, idézném egy korábbi hozzászólásomat, mert az új érdeklődők miatt ezt érdemes többször is megemlíteni.

autochip  2014.11.26    0 0 92

Ha szeretnéd hogy a motorod tartós legyen, akkor ne kísérletezz!


Nem javaslom a tuningbox beszerelését.


Már egész kis gyűjteményem lett a különböző típusú tuningboxokból, amit ügyfeleim autóiból kellett kiszerelnem rendellenes működés miatt.

(Tiltás, vészüzemmód, hibaüzenetek, füstölés, részecskeszűrő hiba, porlasztócsúcs és nagynyomású szivattyú idő előtti elhasználódása, égéstermék lerakódás az egész kipufogórendszerben és a turbó változó geometriánál stb..)


Soha senkinek nem szerelnék be tuningboxot, pedig van egy ládányi belőle.


A kéréseid egy jól megírt chiptuning programmal megvalósíthatóak.


A chiptuning és a tuningbox működéséről és hatásairól részletes összehasonlítást találhatsz itt:

www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox

 

https://autochip.hu/up/racingbazar300x300-17.swf

 

 

 

BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2015.03.12 0 0 105

Értem!És mégegyszer,köszönöm!

Előzmény: autochip (104)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!