Keresés

Részletes keresés

progee Creative Commons License 2024.01.22 0 0 219

Kissé eltértek a céltól! Tudatosan engedik, hogy a a boltok javítsanak statisztikájukon ál értékelésekkel, megtévesztve ezzel a vásárlókat!

Poli27 Creative Commons License 2024.01.17 0 2 218

Ez egy igazi szar tróger bolt... Visszavittem egy rgb ventillátor készletet vezérlővel számítógéphez, mert házat kellet cserélnem  és a régibe nem fért bele normálisan a 360 as AiO hűtő... 14 napos elállással beviszem a boltba 12. napon kb... az ember full paraszt a gép mögött... 14 e ft ról beszélünk ami nem a világ vége... megnézi tényleg nincs baja gyári dobozba stb stb... utánna közli ezt jól kimaxoltam hogy visszahozhassam gúnyosan... azóta eltelt 1,5 hét de a visszautalás még mindig nem történt meg.... Érdekes az Alzánál elég sokmindet csereberélgettem most év végén, és egy szó nélkül jóváírták és azonnal levásárolhattam, vagy visszautalták az árát, és 2 nap után meg is érkezett a bankszámlámra... és nem 14 e ft ok hanem 200e stb... ez a tróger cég meg kimaxolja a 14 napot mindig nem az első eset velüók, de az utolsó az tuti!

kroll Creative Commons License 2024.01.05 0 2 217

Ócska, szar cég. Hibás terméket adtak el majd a jótállás érvényesítésekor próbáltak megvezetni.

nicko Creative Commons License 2023.12.25 0 1 216

Kérdem, ha Csomagpontra kértem volna a csomagot, akkor mit mondanak?
Látom, hogy bontott a csomag, akkor mit csinálok? Csomagponttól való távozás után, reklamációt nem fogadunk el? 

 

Csomagponton észreveszed és jegyzőkönyv. 

Csomagautomatánal a kamera felé fordítod. 

Máskép nem fogad reklamaciót egyik webshop sem. 

 

Én sokat rendelek Aliról és ha nem filléres cucc, kamerázom a csomagot, címet bontás előtt, alatt, utan.

Előzmény: sugark (211)
progee Creative Commons License 2023.12.25 0 0 215

 

 Újabb próbálkozás a kép csatolására...

progee Creative Commons License 2023.12.25 0 0 214

Csak sikerül csatolnom a képernyőképet is...

progee Creative Commons License 2023.12.25 0 0 213

Ez az Aqua áruház utolsó 3db értékelése. Ne mondja nekem senki, hogy az azonos időben leadott 3db 5-ös csillag nem ugyanattól a személytől származik, aki nyilván a bolt alkalmazottja. Ki képes regisztrálni az árukeresőbe csak azért, hogy ilyen semmitmondó értékelést adjon? Az árúkereső vajon miért nem tesz semmit az ilyen értékelések kiszűrésére? Közösen megtévesztik a vásárlókat a megbízható bolt logójukkal, hiszen a folyamatos 82%-os minősítésük valójában a 60-at sem érné el ezen valótlan minősítések nélkül! Márpedig ez szándékos csalás az aqua és az árúkereső részéről!


szuri kata Creative Commons License 2023.12.23 0 0 212

nem tudom.. nekem csak jó tapasztalataim vannak az eddigi vásárlásaim során

és azt is sajnálom , hogy megszűntek a vidéki üzleteik

na most, három volt.. lehet találgatni..

sugark Creative Commons License 2023.12.23 0 1 211

na Karácsony mindjárt itt, én meg ezeket írogatom, ja, hogy kiírogassam magamból a feszületet...

 

na Aqua 3. eset

 

2023 December 20. AKG/Samsung headset, Rendelés azonosítód: 3307103

 

Egyszerű, headset, van raktáron 1 darab, személyes átvétel Karinthy utca.

 

Na átveszem, egy tökre gyűrött műanyag "gigapack" csomagolásban, nem Samsung, nem AKG feliratú zacskóban.

Ez nagyon gyűrött de utolsó darab, megnézem a zacskó tetejét, le van hegesztve, jó, szóval akkor bontalan, OK, átveszem.

 

Másnap, otthon látom, hogy az zacskó alja ragasztócsíkos, nyitható-csukható. Könnyen nyílik.

Látni, hogy ezt már valaki már szétbontotta, majd visszahajtogatta és visszacsomagolta.

Ha nem is használt, de nyilvánvalóan bontott.

 

Na felhívom az Aqua-t, hogy én ezt most visszaviszem és cseréljék ki egy bontatlanra.

Aqua: nem úgy van az, majd a bolt megvizsgálja, jegyzőkönyvet állít ki, és 14 nap múlva elbírálja.

Én: mi van? nem meggondotam magam, nem a pénzem akarom vissza, hanem egy higiénikus, bontatlan headsetet akarok a pénzemért.

Aqua: miért nem néztem meg ott helyben?

Én: megnéztem és rosszul ítéltem meg. Be vagyok csapva? Sehol nem írták hogy BONTOTT.

Aqua: nem tud segíteni, menjek be a boltba majd ott folytassam.

Én: nem akarok Karácsony előtti napon 50 embert feltartani és ott kardoskodni az igazamért. Kérem, beszélje meg a Karinthy bolttal, hogy megyek cserére, és ne ott kelljen előadni a storyt.

Aqua: ő ilyet nem tud, csókolom



Kérdem, ha Csomagpontra kértem volna a csomagot, akkor mit mondanak?
Látom, hogy bontott a csomag, akkor mit csinálok? Csomagponttól való távozás után, reklamációt nem fogadunk el?

ÁSZF, https://aqua.hu/aszf.html
Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót a csomagolásból kibontott és, vagy ki/felpróbált olyan testnyílásba (fül, orr) helyezhető (higiéniai) termék, illetve minden olyan termék esetében, amely test nedvvel érintkezhet, azt felszívhatja. Ilyen termékek: Fül nyílásba helyezhető fülhallgatók.

Frankó!
Ebből hogy jövök ki?

Na ennyi.

Most hogy ezt a 3 esetet leírtam, a vérnyomásom is helyreállt.

Kedves Fórumozók és kedves Aqua Computer
Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet!

Krisztián

 

sugark Creative Commons License 2023.12.23 0 1 210

szóval az előzőből lemaradt

 

Emag, Alza a király pedig velük is volt már gondom, nem is kicsi,

garanciális visszaküldés alatt eltört TV, full bukta;

alaplap hibás iPhone, aminek a képernyője be van törve, fél bukta.

De aszem Alza a legjobb, mert ott van kihez visszavinni személyesen (Róbert Károly krt.).

 

 

szóval Aqua 2. eset

 

2021. 11. 27.

Xiaomi Mi 1S elektromos roller fekete (FBC4019GL), Rendelés azonosítód: 2512767

Hivatalos hatótáv 30 km, 2 év garancia.

 

Elismerem, ez az én hibám, ez az én hibám, EZ AZ ÉN hibám!

Hideg is van, 90 kg csupa izom vagyok, maxi sebességgel csapatom és így csak kb 6-8 km a hatótáv.

Nem foglalkoztam vele, gondoltam biztos elfelejtettem feltölteni, biztos rég volt feltöltve,

biztos hideg van, biztos lapos a kerék, biztos véletlen a 10km-es változatot rendeltem. TUDOM, ÉN HIBÁM!

Keveset használtam, 2 év alatt pontosan 102 km-t tettem bele.
Na de mostanság 2023 megint használtam és panaszkodtam kollégáknak milyen keveset bír, aztán mondták, hogy akkor ez biztos hibás, vigyem vissza. Még épp garanciális, a legjobbkor jött a jótanács.

 

Na visszavittem, kb gyári állapotban van, csillog villog, státus infót nyomtattam mi szerint 1 megtett km után a riportált hatótáv kb 5 km-t csökken.

Mondtam, hogy tudom tudom akku, de ez mindig ilyen volt, azért próbáljuk meg a szervízben bevizsgálni, hátha a motor rossz, hátha a töltés.

Na visszajön a szervízből.
Aqua ítélet: "A termék jótállás keretein belül történő ügyintézését a szakszervíz visszautasította. Akkumulátorral működő termékek esetében az akkumulátor jótállási ideje eltérhet a termék jótállási idejétől. Ezt minden esetben a gyártó szabályozza, arról tájékoztatást a termék leírásában vagy a gyártó elérhetőségein lehet kapni."

Hát jó sejtettem, hogy ez lesz, én is akkut mondanám látatlanban, csak hát én tudom hogy az első naptól fogva ez a hiba fennáll.
Jó, kérdem: milyen garancia vonatkozik az akkura?
Aqua: ja azt nem tudja, érdeklődjek a gyártónál!
Én: a Xiaomi-nál Kínában? Ki itt a distributor Magyarországon? -- máskülönben tőletek vettem, a jog értelmében ezt nektek kéne tudni, de nem akartam belemenni, nem kérdeztem, csak gondoltam, láttam az aquáson, hogy 
gyengék az idegei, ettől az ártalmatlan kérdéstől azonnal besértődött, szemei akkorák lettek hogy elfedte a szemöldökét is

Aqua: ő semmit nem tud, próbálkozzak a "gyártónál"

Én: jó, mondom akkor akku? biztos? mondom, jó ha akku akkor így jártam, veszek bele új akkut, de mi van ha mégsem akku a hiba? akkor feleslegesen kidobtam a pénzt. akkor mi lesz?

Aqua: a szerviz mondta, az akku az olyan.... telefonos példák....

Én: tehát kimérték a cellát? megvizsgálták egyáltalán? mondom egy papírragasztóval ragasztottam rá az töltőt a gépre és az érintetlennek tűnik. És nem látom itt a szerviz jegyzőkönyvet, az hol van?
Aqua: elmegy -- tiszta ideg, pár perc múlva hoz egy papírt amin a visszautasítás szövege van.

Én: mondom ezen nem látszik hogy valóban megvizsgálták, szerintem hozzá sem nyúltak, a gumi zsír tiszta, én fújtam be gumiápolóval :)

Aqua: szerintem ők hazudnak?

Én: gondoltam: ja; mondtam: nekem az a lényeg hogy legyen a gép, és kicserélem az akkut ha tényleg az a baja, csak hát....
Aqua: érdeklődjek a gyártónál.....

Igazából ennyi, a mai napig nem tudom mennyi az akku garancia, gondolom 6 hónap vagy 1 év.

Persze gyártó is biztos túloz, simán lehet hogy mindenkinek ugyanennyit bír gép.

Tudom, EZ AZ ÉN HIBÁM! A legelején kellett volna visszavinnem.


De akkor mi a bajom?

Hát hogy bunkók, ez az azonnali támadó jelleg a boltosoktól, vicces mennyire nem póker arcok, az arcukra kiül minden amit gondolnak. Kicsit sértő, hogy a szemükben látod magad mint "Kati bácsi, a szegény hülye". Meg bajom, hogy hazudnak hogy megvizsgálták. Talán tényleg el is küldték a szervízbe, de hogy a szerviz nem vizsgálta meg az sicher, és én mit kötekedek, jegyzőkönyvet sem kaptam, azt is úgy gyártották gyorsan. Na és hogy én találjam ki ki a hivatalos Xioami illetékes az ügyben.

Krisztián

nem értem miért nem értik
a problémás ügyek az ügyek

nincs olyan hogy "jó" ügy (vettem egy telefont minden szuper, és visszamegyek a szervízbe, nyitok egy hibajegyet és beleírom hogy minden jól működik, szuper vétel volt)
csak olyan vagy hogy "rossz" ügy (az ügyfélnek valami gondja, baja van és a szervízben csak ilyenek vannak)
és ez különbözteti meg az egyik céget a másiktól, hogy a "rossz" ügyekből hányan mennek "boldogan" és hányan "boldogtalanul" haza

sugark Creative Commons License 2023.12.23 0 1 209

Pár évente vásárlok náluk, mert éppen közel van, éppen akciós, éppen van raktáron.
Mindig megbánom.

Igazi kismagyar posvány. Ha ennyi év alatt sem sikerült, akkor eztán sem fog sikerülni kinőnie a kisszerűséget.

Emag, Alza a király velük is volt már gondom, nem is kicsi,

garanciális visszaküldés alatt eltört TV, full bukta;

alaplap hibás iPhone, aminek a képernyője be van törve, fél bukta.

Na de Aqua Computer


Megrendelés azonosító: 271646 (hátha nézik is tőlük valaki)
Anno 2015 december 15-én rendeltem gyereknek játék robotot Karácsonyra és magamnak egy számítógép alkatrészt.

Játék és alkatrész "raktáron", kiszállítás "1-3 munkanap", bőőőőőven jó vagyok.

 

December 23-án küldtek egy értesítőt, hogy a játék már nem elérhető. "Sajnálattal", "Sajnos", "Elnézést" szavak nem szerepeltek az értesítőben.

Felhívom, hogy akkor most hogy? Hiszen volt raktáron, és miért csak most 1 nappal Karácsony előtt szólnak, hogy elfogyott?

Aqua válasza: "Nem kéne az utolsó pillanatra hagyni a vásárlást!"

Én: hahahaha : ) nem is, azt mondtam "#@><><&#&@>Z" : ( nem is, nem mondtam semmit nem tudtam se köpni, se nyelni

 

Január 20-án azért rákérdeztem, hogy mikor lesz játék + alkatrész? A játék a weboldalon továbbra is "készletinformáció: 1-3 munkanap"

Aqua válasza: "játék nincs és nem is lesz, az alkatrészt meg törölték mert a játékkal együtt rendeltem, ami meg nincs"

Én: Mi van?



még írok két esetet....

Krisztián

mark.hu Creative Commons License 2023.11.21 0 0 208

Pont ez a lényeg, hogy más helyeken (pl Emag, Alza) cégként sem probléma, ha rossz terméket veszel és visszaküldöd, sőt az Emagnál 30 nap van erre. Az AQUA meg külön kérésemre, hogy még drágább terméket vettem volna sem engedte a cserét, mivel cégként vettem. Megjegyzés magamnak: AQUA soha.

Előzmény: kisbetu (207)
kisbetu Creative Commons License 2023.11.21 0 0 207

Akkor szólj magadnak is, hogy legyél óvatos a vásárlásnál. Minden vásárlásnál.

Előzmény: mark.hu (206)
mark.hu Creative Commons License 2023.11.21 0 0 206

Alaplapot rendeltem és céges számlát kértem. Kiderült, hogy nem megfelelő alaplapot vásároltam meg, ezért szerettem volna a bontatlan csomagolású terméket drágábbra cserélni - nyilván ráfizetéssel.
Mivel cégként vásároltam, ezért nem minősülök fogyasztatónak, ezért sem a cserét (és az elállást sem) engedték. Jogilag ez rendben van, de más ügyfélbarát cégek esetén nem szokott az ilyen gond lenni. Senkinek nem javaslom, hogy cégként vásároljon vagy ha mégis, legyen nagyon körültekintő!

progee Creative Commons License 2023.09.23 0 1 205

Keressük az aqua által megkárosított vállalkozásokat/magánszemélyeket, csoportos feljelentés indításához a garanciális feltételekel történő visszaélések kapcsán:

aqua.feljelentes@gmail.com

További károsultak leírásai itt találhatóak az üzlettel kapcsolatban:

Árukereső oldala:
https://www.arukereso.hu/stores/aqua-webaruhaz-s20602/#velemenyek-or10of0fr-1fm-1(
(Itt az 1-2 csillagos sor végén található darabszámra kattintva lehet elérni a szűrést)

Reddit:
https://www.reddit.com/r/hungary/comments/16lwhrz/aqua_web%C3%A1ruh%C3%A1z_avagy_ahogy_%C5%91k_%C3%A9rtelmezik_a/

AbdAlexander Creative Commons License 2023.09.18 0 1 204

Személy szerint nekem nagyon negatív véleményem van róluk -

Céges számlára rendeltem egy monitort az AQUA webáruházból, de sajnos miután bekapcsoltam, a monitor közepén egy hatalmas függőleges fekete csík volt látható, ami nyilvánvalóan egy hibás terméket jelezett. Azonnal értesítettem a webáruházat, és másnap vissza is vittem a terméket. Sajnos, mivel céges vásárlók voltunk, így nem vagyunk jogosultak 72 órás elállásra, és a jótállásra sem, egyedül szavatosságra.

Bíztam abban, hogy a probléma rendeződik, hiszen egyértelműen hibás terméket kaptunk, amit még használni se volt lehetőségünk. Sajnálatos módon ez nem történt meg. A szervizükben vizsgálták meg a monitort, és közölték, hogy találtak rajta fizikai sérülést, és emiatt nem hajlandók cserélni. Mindez azt jelenti, hogy ~44 ezer forintot vesztettünk, mivel hibás terméket kaptunk, és jogilag semmilyen védelem nem vonatkozik ránk céges vásárlókra, szavatossági garancián kívül, ahol nekünk kellene bizonyítani, hogy a termék hibás volt már vásárlás előtt.

Más boltokban normális módon kezelik az ilyen helyzeteket, de sajnos úgy tűnik, hogy az AQUA webáruház esetében az ügyféllel szembeni tisztességes hozzáállás nélkülözhető. Az én tapasztalatom, és az interneten megtalálható vélemények alapján úgy tűnik, az ügyfeleket jogilag kihasználják, ha tehetik. Ezért azt tanácsolom mindenkinek, hogy kerülje az AQUA webáruházat, inkább pár ezer forintért drágábban vásárolj máshol, vagy ha mégis vásárolnál tőlük, soha ne céges számlára, mivel mint fogyasztó több jogod van, bár sok sikert az érvényesítésükhöz.... Ha hibás a termék, úgy tűnik, nincs más lehetőség, mint a pénzünk elvesztése ennél az áruháznál.

progee Creative Commons License 2023.09.06 0 1 203

Egy alaplapot vásároltam számlára. Az alaplap kibontásakor tapasztaltam, hogy a processzor foglalat sérült. Telefonon azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, ami semmire sem való. Írtam levelet, majd visszaküldtem a terméket. 6 hét múlva megírták, hogy mivel számlát kértem és fizikai sérülés található az alaplapon ezért nem áll módjukban sem a csere sem a javítás. Miért nem készítettem kamerafelvételt a kibontásáról (Mert az annyira életszerű) Persze Ők sem készítenek felvételt az áruk elküldéséről. Az alaplap doboza semmivel sem volt lezárva, az alaplap fóliája is csak egy celluxcsíkkal. Felvetettem, hogy valamelyik kollégájuk, vagy a beszállítójuk egy embere kibontotta és megsértette, de szerintük minden kollégájuk korrekt (Mint a pizzafutár aki leeszi a liftben a pizza feltétet), képzelem mennyire utánajártak, hogy ez megtörténhet-e. Több mint 60.000ft-ot buktam rajtuk és 6 hét várakozást.
Soha többé nem vásárolok ettől a bolttól!
Minden válaszukat úgy kezdik az árúkeresőn, hogy "Tisztelt Ügyfelünk!", de nem tisztelnek ezek semmit csak a pénzt.
Tanácsom, hogy ha számlára vásárolsz tőlük, kamera előtt bontsd ki és teszteld amit vettél, mert ha rossz, így jártál!

picipc Creative Commons License 2021.01.04 0 1 202

Nekem eddig nagyon jól ment bármely Aqua Computer vásárlásom: míg vállalkozó nem lettem, magamnak és a munkahelyemnek vásároltam dolgokat, ebből amikor a (fél-Samsonite) laptop hordozó hátitáskát visszavittem mert elszakadt, kicserélték egy másikra ami több éve simán bírja (vagyis nem érdemes a márkára menni, valami American Express volt a felirata de elvileg Samsonite márka alatt futott a weben). 

 

Amióta IT vállalkozó vagyok, elsősorban az Aqua.hu-n vásárlok technikai kütyüket, személyes átvétellel.

 

Csomagküldéssel több cégnél is megjártam. Azóta olyan boltokban bízom, ahol személyesen át tudok menni a terméket és van reklamációs lehetőség meg szervízhálózat, ahol javítanak és bevizsgálják / visszaküldik a hibás terméket. (Nekem egy Sulinetes kedvezménnyel vett Samsung HDD akadt ki mert a régi 74-es trolin, az elektromágneshez közel állva szállítottam, mert akkor még nem tudtam, micsoda erőtérben állok... aztán visszavittem, a gyártó cserélte és lett egy új HDD-m, mindez persze több hét alatt, még vagy 15 éve.) Szóval régóta vásárlok tőlük és nekem jó a tapasztalatom. Hozzájuk a Rufusz Computer volt BME-közeli cégtől jöttem át, mert helyileg közelebb volt. De még a Rufusz is megy, és nem lehet rossz cég az sem. Az Euronics szerintem drágább mint az említett kettő. A teljesség kedvéért leírom, hogy az EMAG és az ALZA nekem ugyancsak bejött (utóbbi meglepően hosszú csomagküldési idővel).

XNC Creative Commons License 2020.08.03 -2 0 201

Nincs szerencséd.

A régi gépem 10 évig bírta;

az új 5 éve megy.

 

Persze voltak javítva.

Előzmény: Törölt nick (199)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.03 -1 0 200

A Zóna computers szervizt tudom ajánlani helyette.

Törölt nick Creative Commons License 2020.08.03 -1 0 199

2 hete kínlódom a számítógéppel, random lefagyásokat produkál, már a hányinger kerülget az egésztől. 25 éve buherálom a gépeimet, nincs pénzem szervizre, főleg hogy mindenhol átvernek, lehúznak. 10+ videokártyát elfogyasztottam, mind bedöglött VRAM hibával. Az otthoni számítógépeket eleve úgy tervezik, hogy minél hamarabb elromoljon és instabil legyen, a cél, hogy évente cserélni kelljen a gépedet. Ezt úgy csinálják, hogy alapból mindent overclockolnak, amit lehetetlen kikapcsolni, garantált a szétsülés.

Ahhoz meg nem mindenki ért, hogy rendszeresen portalanítsa a gépet, pasztázza a CPU-t, tesztelje a tápot, egyesével zárja ki a hibalehetőségeket, biost frissítsen és amúgy is kinek van erre ideje.

 

Egyetlen lehetőség a Zóna computers, az üzletek egymás után húzzák le a rolót. Ez közel is van nekem, ajánlani tudom. Egyáltalán létezik még szerviz, vagy csak lehúzós magánvállalkozók és Aqua kategória? Egy kisvállalkozó kijött, megnézte a gépet, azt mondta, hogy javíthatatlan, nem csinált semmit, de elkért 6000 Ft kiszállási díjat. Utána elpárolgott.

A zónában még nem vertek át. Nagyon fényezik magukat a weboldalukon, és el kell ismernem, hogy eddig nem csalódtam. 


light1994 Creative Commons License 2019.01.25 0 1 198

Előrendeltem egy terméket náluk, és többször is kérdeztem tőlük, hogy a megjelenés napján át tudom-e venni. Mindig azt a választ kaptam, hogy igen a megjelenés napján átvehető lesz.
Ennek ellenére a megjelenés napján nem tudtam átvenni, mert elfogyott a termék..... és erről még csak nem is küldtek semmilyen értesítést, félúton fordultam vissza mikor a chaten közölték hogy nincs mit átvennem mert elfogyott.....

XNC Creative Commons License 2018.04.11 -1 1 197

1 kicsit lassúnak tűnnek....

Anti Anti Creative Commons License 2018.04.09 -1 0 196

Utolsó éves nettó árbevétel 6 828 844 000 HUF. 2016-ban. Tehát majdnem 7 milliárd forint...

Előzmény: homo consumens (193)
88Teo88 Creative Commons License 2018.03.27 -1 0 195

csak kíváncsiság képp, mi a véleményetek az euronics-ről? 

philipsmaniac Creative Commons License 2018.03.23 0 1 194

Az aqua végleg elásta nálam is magát. Nem csak lassú a szerviz de szart sem ér. A bevitt hibás garis billentyűzetet nem javították meg, természetesen pofátlanul behazudták hogy megjavították. Bent a bótban kipróbálásra esély sincs, csiliárdan állnak sorba. Csak azt nem értem ha dilettáns idióták ülnek a szervizben akik semmihez sem értenek, akkor miért nem mondják meg őszintén hogy nem tudjuk megjavítani, legfeljebb kicserélik oszt jóvan. De nem, bebumlizom a városba, fizetem a parkolót, átbasznak és vihetem be újra. Ha megint átvernek behajítom a billentyűzetet a kirakaton. Van olcsóbb közelebb is más bolt mostantól onnan vásárolok. További sok sikert: egy volt vásárló.

homo consumens Creative Commons License 2017.12.05 0 1 193

Amúgy sem vagyok egy fogyasztáscentrikus "vásárló" vagy "honpolgár", ezt is a kényszer szűlte. Árgép: Nem sok a különbség, de kösz. Bocs, de egyik multiért (vagy kisebb kereskedelemért) sem fogok krokodilkönnyeket hullajtani, akármilyen adók terhelik, én csak azokkal a munkavállalókkal vagyok megértő vagy "szolidáris", akiket ott különböző pozíciókban úgymond kizsákmányolnak. Kíváncsi lennék azért, hogy pl. az Aqua tulajdonosa (tulajdonos köre) milyen körülmények között él és milyen a bérszinvonala azoknak, akik ott "lejjebb" melóznak. (OFF Persze a béregyenlőtlenségből adódó bérfeszültséggel a munkavállalókat is meg lehet osztani, de én mindig azt mondom, hogy a "proliknak" nem egymás zsebében kéne turkálni, hanem a tulaj, a munkaadó zsebében.) :-) 

Előzmény: nicko (191)
homo consumens Creative Commons License 2017.12.05 0 0 192

...gyakran megyek, úgyhogy mindegy. Néha meg úgy vagyok vele, hogy inkább kint költöm el. : -)

Előzmény: nicko (190)
nicko Creative Commons License 2017.12.04 -1 0 191

felolem szidhatod a boltot nem zavar, de ugye van argep meg arukereso megy egyebb lehetosegek olcsobban is vasarolni mint toluk.

Előzmény: homo consumens (189)
nicko Creative Commons License 2017.12.04 -1 0 190

nemte itt 2-3 ezert Ft-on rugozol kimenni es visszajonni tobbe kerul..

Előzmény: homo consumens (188)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!