Valaki esetleg tudja, hogy a következő leírásban (ami itt olvasható) szereplő baleset hol, mikor történt?
"A vonat beérkezett a végállomásra, éjfél után két óra körül. A forgalmista mondta a mozdonyvezetőnek, hogy gépmenetben mehet haza, mert nincs vonatja, amit továbbítani kellene. Aki már találkozott ilyen helyzettel, tudja, hogy haza felé nagyon sürgős tud lenni. A mozdonyvezető saját maga leakasztotta a gépét a vonatról és forgalmista utasítása szerint kiment a mozdonnyal az állomás vége felé, hogy egy másik vágányra visszajöjjön és úsgyi haza. Közben a forgalmistának eszébe jutott, hogy az a vágány, ahova a mozdony visszajön, még foglalt. Pőre-kocsik vannak rajta, amit az állomási tolatómozdony hamarosan kihúz onnan. Kitelefonált a váltókezelőjének, hogy értesítse a vágányra visszatérő mozdonyvezetőt, hogy „foglalt vágányra jár!” A váltókezelő, eléggé el nem ítélhető módon, az előtte elhaladó mozdony vezetőjének felkiáltotta, hogy : „foglalt vágányra jársz!” A váltókezelő elmondása szerint a mozdonyvezető visszaintett neki. Sajnos ekkor intett utoljára. 70 kilométeres sebességgel belerohant a vágányon álló pőre szerelvénybe, amit az éjszakai sötétségben nem észlelt, mert ráadásul ezek a kocsik a szemmagasság alatt helyezkedtek el."
"Valamikori régebbi mentésem van róla, de most azt sincs min megnèzni."
Ha az a gond, hogy az olyan winyó, ami régebbi típusú, 32 bites, meg fene tudja, milyen nevű buszú gépbe tehető, akkor nekem van egy jól működő ilyen DELL gépem 92-ből, abba betehető régebbi fajta winyó.
Ugyanez a helyzet, ha 3,5"-os floppykon van a mentés, azt is tudom olvasni. Ha 5,25"-oson, akkor talán még ahhoz is.
Ott már lelassult volna jobban, az ilonatelepi lejtőn gyorsult fel annyira, hogy már nem volt mivel megfogni a féksaruk se segítettek, nem lehetett beterelni a járműtelepre sem hogy ott küldjék baknak. Örsön is másodperceken múlt, hogy egyenesbe tudták rakni a váltót és nem ott tarolta le a fél utcát, ott már sík pálya volt 100 körül gurult már csak, a siklásig isi lassult valamennyit, még pár km és lelassult volna jobban
Az épület amúgy megvan még ma is, most valami szőnyegbolt van benne, korábban volt étterem is. 2009-ből még vannak képeim valahol ( mobilosak) akkro még az aszfaltban is megvoltak a siklás nyomai, már nincsenek, újraaszfaltozták a környéket.
Ha jól emlékszem, már akkor is csak a metró kiágazás volt meg. Kőbánya-Teheren meg akkoriban elég sok teherkocsit tároltak emlékeim szerint, de azok nem zavarták volna a Törökőr - Királyvágány vágányutat.
Nem tudom, hogy az szerencsésebb lett volna, mert előbb vagy utóbb ott is valamibe csapódhatott volna.
Ezért lett volna jelentősége, ha azt a kanyart beveszi, mert ha KőTeherre bemegy a teherkocsi, akkor 1 vágánytengelyugrással a kocsi kitéríthető lett volna a Királyvágányra, ahol az emelkedő miatt vagy megáll, vagy lelassul annyira, hogy féksaruval megfogható lett volna. De mindez csak feltételezés.
Nem tudom, hogy az szerencsésebb lett volna, mert előbb vagy utóbb ott is valamibe csapódhatott volna. Nem tudom mikor alakult át az Albertirsai út melletti terület pontosan?
Az M0 nem létezéséig sokat jártunk arra amikor utaztunk az alföldre. Akkoriban arra emlékszem, hogy az akkori Dobi István utca és a nagyvasút közötti területen több vágány volt és majdnem minden esetben teherkocsikkal tele. De a terület is tele volt sínszálakkal, betonaljjal, talpfákkal, kábeldobokkal meg nagy halomban kavics, zúzottkő kupacokkal. Ez utóbbiba való landolás nem annyira kritikus talál, mint mással ütközni.
Nagy kihagyás után 2009-ben jártam utolsó alkalommal arra és minden teljesen megváltozott. Az új autószalon után modern épületek lettek, majd valami park vagy sportpálya. Nekem úgy tűnt, hogy az autószalon után mintha felszedték volna a vágányokat. Kivéve egyet láttam a nagyvasúthoz közel a fák alól előbukkanni. Talán ez az egy kapcsolat maradt meg a MÁV felé?
Szóval nem tudom 2004 augusztusában milyen volt ott a terep?