Valamiért behozták, már nem emlékszem miért. Volt rajta egy mv. is. Többen a műhelyből felmentünk rá, hogy megnézzük a gépet. Aztán betolták a műhelybe.
Amint a fotón is látszik, a "szerelő platszot" magasabbra építették mint az MD ajtaja, így Nem bírtunk kijönni a gépből, mert nem lehettet csak egy kicsit kinyitni az ajtaját:) Én nagy nehezen kipréseltem magam, mert vékonyabb termetű vagyok, de a többiek ottragadtak:))
(Még jó, hogy addigra már kész volt a 41-es gigi reviziója, így nem maradt el a munka emiatt:))
2007. augusztusában lehett még ilye fotózni, sőt lehet, hogy később is. Augusztus 20-a körül megerősítették az MD-ket. Ha azt nézzük, csak 4 éve volt. :-)
A sok búslakodás ellen én bevágnék egy kis emléket ide. Még 14 éves voltam amikor Monostorpályinál lőttem ezt a pár képet. Én kissé elszontyolodtam tőlük, rengeteget jártam azzon a vonalon azzal a vonatal. Kár, hogy legközelebb jobb esetben max a Vasúttörténeti parkban láthatom.
Lassan én is elkezdem megvágni a búcsúról szóló filmet, viszont kellene egy kis segítség hozzá! Ha valaki ki tudna segíteni egy olyan felvétellel, ami a nagykereki indulásról készült (külső felvétel), valamint a debreceni indulás előtt az MD körül nyüzsgő emberekről (ez lehet fotó is), azt nagyon megköszönném! Természetesen a forrás megjelölésre kerülne.
Nem úgy értettem, ha mondjuk valaki műszerfalat ülsét vagy egyébb iylen dolgot szeretne magának arra értettem. De megveheted egészben is. A bontótól azt veszel amire szükséged van belőle.
Md barátok figyelem! Ha valaki szeretne magának emlékbe az Md motorvonatokról bármit is az a Sátoaljaújhelyi bontótól megvásárolhatja. árajánlatkérő leveleiteket Zaja Gábornak címezzétek a zajag@mav.hu címre.