Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

matyukám szept. 15. Creative Commons License 2639

Sziasztok!

Nagy a csend a Vitateam körül!! Kíváncsi lennék, hogy ebből hogy fog kijönni a Penny!!??

Véleményetek??

Sziasztok!

Lujzina szept. 3. Creative Commons License 2638

Mellesleg nem egy diploma adja meg az ember értékét, ez igaz. De nem csak jó módban élőknek adatott meg a diploma megszerzése :-)

Lujzina szept. 3. Creative Commons License 2637

Kereskedelemben dolgozom immár 20 éve, voltam eladó-pénztáros-üzletvezető stb stb. Tudom, hogy alacsonyak a bérek és sok a munka. De egy valamit soha nem fogok megérteni, ha én durva , mogorva és elutasító stb... vagyok a vásárlókkal szemben azon változtattok valamit a helyzeten? Jobb lesz vagy netán több fizetésem kevesebb munkáért? Nem! De az sem mindegy, hogy a munkahelyen eltöltött időm, hogyan telik milyen hangulatban.. Maximálisan igaz van a a vásárlónak abban, hogy nem az ő problémája a munkavállaló és a munkáltató között lévő konfliktus helyzetről.

eperella szept. 3. Creative Commons License 2636

:)

Előzmény: sárgabocs (2635)
sárgabocs szept. 3. Creative Commons License 2635

kedves eperella!

Egy kicsit túlságosan sokat hiszel magadról!Mit kavarod itt a szart egyfolytában???,-bárki bármit mond, vagyis ír te azt egyből kiforgatod!!!!!,mi van, nem volt esetleg gyerekszobád???

" csúnya dolog az EMBEREKET a megjelenésük alapján megítélni. Ha valaki nem modell alkat, akkor haljon éhen? "-erre csak annyit tudok reagálni,hogy már ne is haragudj, de azért mert valaki szegény, vagy nem annyira tehetős még nem muszáj igénytelennek lennie!!!!!!!-mégis csak kereskedelemben dolgozunk!!!,az meg hogy azért vagyok még ott ahol vagyok mert nincs senki a helyemre,nem gondolnám!A munkatársaim szeretnek és elismerik a munkám!!!Mi igazi csapatban dolgozunk!!!!-ez az amit mindenki csak irigyelhet tőlünk!!!!Kiegészítjük egymást és szerintem ennél több nem is kell!Erre varrjál gombot kedves eperella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: eperella (2631)
Kempingez szept. 3. Creative Commons License 2634

Ha valaki itt, nem értett meg valamit, az te vagy!  

Nagyon sokan dolgoznak országunkban minimálbérért, sőt még kevesebbért is. 

De ez, nem jogosít fel a hanyag, szakszerűtlen, és félmunka végzésére! Nyilván indokoltan lennél felháborodva, ha a fodrászod félig festené be a hajad barnára, a másik fele szőkén maradna. 

Nem igazán fog, lelki törést okozni számomra, az hogy érvek helyet, a személyeskedést választodtad. Bár nem örülök neki, de hozzászoktam már, a sok értetlen emberhez.

 

 

Vissza olvastam kicsit, nem volt nehéz (7 db h.sz,) íme néhány mondatod: 

 

"Míg a raktárban sorakoznak a szebbnél szebb zöldségek, és gyümölcsök, addig a dabasi Pennyben csak fonnyadt, régi LOT számú árut lehet kapni."

 

Aha! Szóval "belső" ember vagy, különben honnan tudnád, hogy mi van a raktárban. 

 

"Bizonyos középvezetőkről is megemlítenék pár dolgot: vannak közöttük olyanok, akik a hosszú nyelvüknek köszönhetik a szakmai előmenetelüket, és vannak köztük teljesen analfabéták is."

 

 Ejnye-bejnye, hol marad a kötelező titoktartás, és a szolidalitás ? Pusztán csak azért, mert lecsúsztál valamelyik posztról? Mért nem voltál ügyesebb? Te meg mint írástudó sok diplomás, esetleg egy árúelosztóban vagy kénytelen a kamionokat pakolni?  

 

"Nem elég a gondolatokat írásban megosztani egymással, hanem a tettek mezejére kellene lépni… "

 

Ez már súlyosabb! Felbujtás, lázítás, szervezkedés?

 

Eperella kedves! Talán neked sem jutott, Vitateam Eperella ?

 

 

Előzmény: eperella (2633)
eperella szept. 3. Creative Commons License 2633

Kedves Kempingez!

Látom, nem értette meg a mondanivalóm lényegét.

Nem tudom, hogy ismeri -e a következő mondást: "Soha ne vitatkozz ostobákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal."

Én ehhez tartom magam.

Előzmény: Kempingez (2632)
Kempingez szept. 2. Creative Commons License 2632

"Az előző hozzászólásomban erre (2622) az írására reagáltam. Mert sérti a fülemet, hogy az EMBEREKET állománynak nevezi, akik szelektálódnak, és gyengébb képességűek, akiknek előnytelen a megjelenésük. Tudja kedves Kempingez, csúnya dolog az EMBEREKET a megjelenésük alapján megítélni"

 

Lehet itt finomkodni a megnevezések tekintetében, nevezhetem én a szart salakanyagnak is, de ha belelépek büdös az még attól. 

 

A következő, te sza.....ol itt a diploma emlegetésével, hol állítottam azt hogy nekem van? 

Sőt szoktam állni, a "pult" másik oldalán is, Csak tudod, az a különbség, hogy a saját termékeinket kínáljuk a kedves vevőknek. Immáron 15 éve. 

Ismerem a piaci versenyt, harcot a vevőkért. Az első nem munkavállalóként, megkeresett pénz örömét, az állandó aggódást, a rengeteg munkát...  

Számomra nem munkaidő van, hanem feladat. Tőlem nem a nemlétező diiplomám kérik, sőt nem is a helyesírásom, elletve a helytelent. 

Hanem azt, hogy minőségi árút tegyek az asztalra. Csinos kívánatos kiszerelésben, úgy hogy visszatérjen a vevő,..

 

Azt én sem zártam ki, hogy a vevő tévedett!

Szerezz még pár diplomát, talán képes leszel felfogni, hogy miről volt itt szó! A pénztáros kokrétan kifejtette, hogy nem érdekli mi van kiírva, neki a gépben szereplő árat kell számolni, ő semmi nem tud csinálni. Sőt nem is akar, mert szerinte lopás volna ha a "tévesen" kiírt áron elvihetné a vevő. Ennyi mókuska, eperellácska :-)

 

A bolt, az elsősorban az árú értékesítését szolgálja. Semmiképpen nem szociális alapon működő intézmény, nem a szerencsétlen sorsú emberek gyűjtőhelye.

Csupán annyi, hogy a profitéhes menedzsment a kelleténél, kevesebb munkaerőt alkalmaz. Így túlterheltek a dolgozók. Végeredményben, tényleg csak a kevésbé mobil munkaerő marad ideig óráig.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: eperella (2630)
eperella szept. 2. Creative Commons License 2631

Kedves sárgabocs!

A 2626-os hozzászólásodban azt írod, hogy a Pennynél a selejt marad. Nem gondoltam, hogy magadat minősíted ezzel. De továbbra is kérem, hogy a többi, Pennynél dolgozó EMBERT, ne nevezd selejtnek. Ők nem érzik magukat annak.

Még valami! A pennynek jelenleg pont az a problémája, hogy nem állnak 100-an a helyedre... Ez persze nem jelenti azt, hogy mondd ki, amit gondolsz. Csak hozzátartozik az igazsághoz.

Előzmény: sárgabocs (2628)
eperella szept. 2. Creative Commons License 2630

Kedves Kempingez!

Az előző hozzászólásomban erre (2622) az írására reagáltam. Mert sérti a fülemet, hogy az EMBEREKET állománynak nevezi, akik szelektálódnak, és gyengébb képességűek, akiknek előnytelen a megjelenésük. Tudja kedves Kempingez, csúnya dolog az EMBEREKET a megjelenésük alapján megítélni. Ha valaki nem modell alkat, akkor haljon éhen? Ha valaki nem tud diplomázni (a helyesírásából kiindulva Önnek sem sikerült; muszály vagy muszáj?-költői kérdés, de van több is, ha kívánja felsorolom tételesen), akkor ne is dolgozzon?

A jellemző hiányosság, melyről ír (polccímkék), nem csak a Penny sajátossága, bármelyik kereskedelmi láncnál lehet hiányosságot találni. A cikkek beazonosításához pedig egy háziasszony áruismerete elég.

Abban Önnek teljesen igaza van, hogy egy terméket annyiért kell eladni, amennyiért ki van írva, de ha jól értelmeztem, még azt sem tudták igazán megállapítani, hogy jól volt-e kiírva, hiszen két helyen is említi, nem Ön vásárolt. Sőt, ha jól emlékszem hátrébb állt, és nem is hallott minden szót. Még az is előfordulhat, hogy az Ön által annyira védelmezett vásárló tévedett. Mert bizony az is elő szokott fordulni...néha.

Ha értelmezi az írásomat nem is erre a részre reagáltam, hanem az EMBEREK minősítésére.

Előzmény: Kempingez (2622)
Kempingez szept. 2. Creative Commons License 2629

"Kedves" eperella!

 

Felháborodásodnak most hogy igy hangot, illetve karaktereket adtál, önkielégülten hátradőlhetsz. Nagyot alkottál, a munkavállalói érdekképviselet nem éppen tejszínhabos területén. 

Ellenben, hol írtam én azt? Hogy úgy beszéltem, a szerencsétlen pénztárossal, ahogyan az ebekkel (sem szokásom).

 

Viszont, mint vásárlónak semmi közöm, a bolti eladók alacsony fizetéséhez! 

A munkáltató és munkavállaló között létrejött, egyezség alapján megkötött szerződésben rögzített bérezéshez! Ennyiért vállalta, (tudom kényszerből).

De ha vállalta, akkor a munkáját a munkáltatója utasításainak, elvárásainak megfelelően kell végeznie!

 

Egyébként, a többség végzi is becsülettel. Csak most éppen, találkoztam egy kirívó esettel, ez a pénztáros büszke volt a saját téves elméletére, ezt ismételgette.

Ennyi volt részéről, a problémára adott válasza. 

Ő nem hibás. Nem úgy mint az, akki képességeit meghaladó feladatot bízott rá. 

 

 

 

 "És talán, akkor ezen a fórumon is lesznek elégedett hozzászólások (legalább a Kedves Vásárlókra)."

 

Szerintem a topik címe, arra enged következtetni, (Penny Market? Elkerülöm!) hogy a vásárlók panaszaikat nyílvánosságra hozzák, megbeszéljék.

Természetesen, a másik felet is megilleti a szólás joga. De azért mégsem, a farka csóválja a kutyát.

 

 

 

Előzmény: eperella (2627)
sárgabocs szept. 2. Creative Commons License 2628

Kedves Eperella!!!!

 

Teljesen igazad van,csak egy a dolog sötét oldala!!!Aki kereskedelemben dolgozik,annak sajnos meg kell tanulni akkor is mosolyogni a vásárlókra, ha legszívesebben bele rúgna!Én is ezt a szakmát választottam,és tudom mivel jár!!!Főleg itt a pennynél!!!LEMONDÁSSAL,LEMONDÁSSAL és MÉG TÖBB LEMONDÁSSAL!!!!ÉN is kapom két irányból az ostyát,de sajna nem lehet mindig kimondani amit gondolunk,különben tudod 100-an állnak a helyünkre!

Előzmény: eperella (2627)
eperella szept. 2. Creative Commons License 2627

"Kedves" sárgabocs és Kempingez!

Bármennyire is furcsa, a kereskedelemben is EMBEREK dolgoznak. Nem selejtek, és nem állomány. Érző EMBEREK, akik fel-fellázadnak azért a sok igazságtalanságért, ami a munkahelyükön éri őket, mind a munkáltatói, mind a vásárlói oldalról. Olyan EMBEREK, akiknek nem telt diplomára, talán, mert a szüleik sem voltak jómódúak, vagy talán nem is családban nőttek fel.

Az, akit "kedvesen" selejtnek neveznek, középen áll két követelező oldal között.

Az egyik oldal a munkáltatója, akitől az éhbért kapja (nem, nincs pénze tovább tanulni havi 80 000 Ft-ból), és a maradék szuszt is kihajtja belőle, mert egy műszakban 3 alkalmazott dolgozik. A másik oldalról jön a "kedves" vásárló ( pl.: sárgabocs és Kempingez), és minden aznapi feszültségét a közértben lévő pénztárosra borítja, gyakorlatilag, ha van rajta sapka azért, ha meg nincs, hát azért.

Ez a fórum -ha jól tudom-, azért jött létre, hogy ezek az EMBEREK is kiengedhessék a gőzt. Ha ez sérti egynémely vásárló önérzetét, akkor tessék gondolkozni egy kicsit. A pénztáros helyébe képzlje el mindenki az anyukáját, testvérét, férjét-feleségét, vagy a gyerekét. És tessék utána is úgy beszélni vele, mint a kutyával... Ja, hogy az teljesen más?

Minden EMBER megérdemli az EMBERI hangot.

Ne feledjük a mondást: "amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten".

Talán holnap menni fog, hogy "Jó napot kívánok!", és "Viszontlátásra!" Legalább fogadni, és viszonozni.

És talán, akkor ezen a fórumon is lesznek elégedett hozzászólások (legalább a Kedves Vásárlókra).

sárgabocs szept. 2. Creative Commons License 2626

Ha kint lett felejtve az akciós ár, akkor valóban azon kell adni a vásárlónak, mert joga van hozzá!!Sajnos valójában abból vannak ezek a problémák, hogy kevesen dolgoznak egy adott üzletben és sajnos nagy a követelmény.az emberek sietnének haza,mivel mindenkit vár otthon a családja,nem beszélve arról sem, hogy egész nap húzza az igát, teljesen le van terhelve és a nap végére már lankad a figyelme és sajna elő fordul hogy átsiklik egy-egy dolgon!!!de emberek vagyunk,és hibázunk!!!!!Viszont a vásárlókat nem ez érdekli!!!!

Viszont a pénztáros ebben az esetben helytelenül járt el!!!!!!-Először is elnézést kellet volna kérnie az érintett vásárlótol, majd hívni egy vezetőt, és ő orvosolta volna a problémát -vagy egy viszáruzással

                                                                                             -vagy pedig kifizette volna az árkülönbözetet!!!!!

Szerencsére nálunk normális emberek dolgoznak,bármennyire is le vannak terhelve!!!!!!!!!!,habár az emberek türelme fogy, és lassan tényleg csak a selejt marad!!!!!!Csalogató a konkurencia!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: Kempingez (2624)
egy munkás szept. 2. Creative Commons License 2625
Kempingez szept. 1. Creative Commons License 2624

Amint írtam, nem mi akartuk az említett árúcikket megvásárolni. Csak, a pénztárnál sorban állva voltunk, szemtanúi az esetnek.  

Előzmény: Wormie (2623)
Wormie szept. 1. Creative Commons License 2623

Ki volt téve az engedményes ár is...?

 

Mert akkor kötelező lett volna odaadni a csökkentett áron.

 

Lsd. Fogyasztóvédelmi törvény, többes árfeltüntetés passzusa...

 

Többes árfeltüntetés

Fogyasztóvédelmi törvény előírásai szerint, abban az esetben, ha egy termékhez rendelve egyidejűleg több ár is feltüntetésre került, a kereskedőnek kötelessége biztosítani a fogyasztónak, hogy az alacsonyabb áron vásárolhassa meg a terméket.

Előzmény: Kempingez (2621)
Kempingez szept. 1. Creative Commons License 2622

Vissza olvasgattam, ez topik szinte a dolgozók panaszaival van tele. Vásárlói szemszögből nézve. Ez addig a cég és a dolgozók ügye, amíg ez a nem érinti az üzletekben a kiszolgálás minőségét.

 

Itt azonban, ez a szint már átlett lépve. A dolgozók túlterhelése, alulbérezése okán, negatív irányba szelektálódott, az  állomány. A kevésbé mobil, gyengébb képességű, munkaerő marad meg. Többnyire, előnytelen megjelenésükben is látható már, szerencsétlen sorsuk.

 

Jellemző hiányosságok,hogy nincs kapacitás az árcimkék kihelyezésére, aktualizálására. Sok esetben nincs, vagy szint lehetetlen a cikkek beazonosítása.

Bizonyos kisseb forgalmú üzletekben, szinte minimálisra korlátozták, az iparcikkek forgalmazását. 

 

Az olyan kijelentések itt a topikban, dolgozók részéről, " hogy nem muszály ide jönni vásárolni" (Igen nem muszály, de ha nincs vásárló nincs bolt, nincs mukahely!) 

  Teljes mértékben mutatja, már az alkalmatlanságig mélyült a negatív irányú, spontán munkaerő szelekció hatására, az álomány minősége.

 

A vásárlóknak a jó üzletmenet érdekében, nem volna szabad semmit sem érzékelni a belső feszültségekből.

 

Ez a munkáltatóra és a munkavállalóra tartozik.  

 

 

   

 

 

 

 

Kempingez aug. 31. Creative Commons License 2621

Ma történt az eset, a mezőtúri Pennyben. A pénztárnál előttünk, egy hölgy reklamált, mert az 50%-os akcióban meghirdetett hőtükröt, a gép teljes áron számolta. A pénztáros fiatalember, nem igazán mutatott nagy segítőkészséget. Folyamatosan azt hangoztatta, hogy nem tehet semmit. Mert ez van a gépben, ennyi az ára. Természetesen a vásárló hölgy, nem hagyta magát rögtön lerázni. Hivatkozott a feltüntetett árra, és az akció érvényességére. Így előkerült már egy illetékesebb, talán az üzletvezető. Utánna járt a dolognak, de csak az lett a vége hogy az eredeti árat akarta elkérni.( Hátrébb álltunk nem hallottam a magyarázatát) Így a kedves vásárló, inkább lemondott vásárlási szándékáról. Az akciós termék nélkül távozott. Meg is jegyeztem, hogy engem ilyen könnyen nem ráztak volna le. Ugyan is mindíg a legkissebb feltüntetett ár érvényes, független attól hogy mi van a gépben. Még akkor is, ha csak ott felejtették a régi kissebb árat. Erre rögtön kifejtette, sajátos álláspontját a pénztáros. Hogy szerinte az én verzióm, szimplán lopás volna az üzlettel szemben, kárára. Nem érdekli őt az előírás, lopás és kész. 

Nem erőltettem tovább, láttam hogy nem valami jártas a vásárlók jogait illetőleg.

Szerencsére csak "látogatóban" jártunk ebben a városban.

Otthoni Pennyben egy ilyen esetben szabályosan jártak el, a kint felejtett kissebb áron kaptam meg az árút, és még elnézésem is kérték.

 

Persze mi nem néztük meg, a hőtükör polcon feltüntetett árát, kiírás módját. (Nem mi akartuk megvásárolni) 

Mert az is előfordulhatott, hogy már eleve az 50%-os ár volt feltüntetve. Így a vásárló csak benézte, és nem volt igaza. 

Viszont ha nem írják ki az eredeti árat is akkor, ez megtévesztésre alkalmas. A vásárló abban a tudatban volt hogy 1000 Ft és nem 2000 Ft, (de ha mégis annyi, az eredeti árnak 4000 Ft-nak kellett volna lenni.)

 

Totálisan tájékozatlan volt a pénztáros, ráadásul még büszke is volt a sajátos téveszméjére. 

   

sárgabocs aug. 31. Creative Commons License 2620

ez az ön emberi butasága hogy így fogja fel a dolgokat!!!!!,nem hogy inkább megköszönte volna annak a kedves pénztárosnak hogy nem pakoltatta föl önnel azt a karton tejet,mert ugyebár az lett volna a helyes,előírás!!!!!!kedves hölgyem,gondolom észre vette már hogy minden ismétlem minden penny be van kamerázva,és jobb ha tudja azt is, hogy sajnos nem a kedves vásárlók miatt!Az előbb említett pénztáros kollega viszont nem járt el helyesen mivel neki munkaköri leírása hogy mindent, de mindent kötelező a kedves vásárlóval a szalagra fölpakoltatni!!!!Ezzel hogy önt kímélve ezt nem tette meg, sajnos valószínűleg volt is belőle problémája,ha feltehetően még az üzlet alkalmazottja.,mert ugye a "nagy testvér mindent lát!!!!!"

Előzmény: gé.jé. (2576)
sárgabocs aug. 31. Creative Commons License 2619

szia!

Tudod nem az a gond, hogy benned nem bíznak a pénztárosok, hanem sajna olyan gerinctelen vezetőség van, aki azért bérel fel emberkéket, hogy lopjanak (ezek a tesztvásárlóknak nevezhető kis görények!!!),és ha egy ilyen átcsúszik azon a bizonyos rostádon akkor oda a munkahelyed!!!!!Ez komoly!!!

Előzmény: ezért is (2584)
matyukám aug. 29. Creative Commons License 2618

Sziasztok!

Mióta átépítés volt az üzletbe, és mióta a bejárat közelében helyezték ki a zöldségeket és a gyümölcsöket, azóta  rengeteg a selejt!! Ez tudható annak, hogy az átépítés előtt a fali hűtők előtt voltak zgy-k!! Ott hűvösebb volt a levegő, mint most elöl a bejáratnál!! Most még a nagy kivilágítás is ad nekik egy kis meleget!!

Meg persze az is közre játszik, hogy a raktár rengeteg leosztást küld (már a raktárban is kifogásolható a minősége, lásd a dinnyéket-szilvát-barackot-burgonyát stb)!!! A boltvezető meg nem mer selejtezni- reklamálni, mert a  TERVEZ-beszól, hogy nagyon sok a selejt!! Megy a terror!!

És még itt van a Vitateam láz is!! Ha ezt megússza nagyobb botrány nélkül a Penny, akkor szerencséje van!!

Holnaptól indul a "plüss állatkák" kiadása!!!

Dydand aug. 28. Creative Commons License 2617

Egyetértek! Bármilyen multiban is dolgozik az ember a zöldség-gyümölcs részlegnek mindig a minőséget kell képviselnie. A Tescónál pl. ezt úgy hívják WIBI -Would I Buy It? Én megvenném? Mert ha nem, akkor ki sem pakolhatja, illetve le kell szednie. Gondolom a boltvezető (vagy üzletvezető nem tudom Pennyéknél hogy hívják) félti a fenekét a selejt miatt és ezért hagyja kint a régit. De ezzel csak azt éri el, hogy mindig görgeti maga előtt a rossz minőségű árut ahelyett, hogy egyszer bevállalná azt, hogy nagyobb a veszteség és utána szuper minőséget tudna adni a Vásárlóknak.

Előzmény: egy munkás (2616)
egy munkás aug. 27. Creative Commons License 2616

ez az üzlet hibája! A friss árut megkapja csak nem rakja ki míg el nem fogy a régi... 

Előzmény: eperella (2608)
matyukám aug. 26. Creative Commons License 2615

Nem jelenik meg a hozzászólásom!! Miért??

eperella aug. 23. Creative Commons License 2614

Igen, ez így van. Osztom a véleményed.

Előzmény: Dydand (2611)
Nahjah aug. 22. Creative Commons License 2613

A Vitateam őrület miatt regisztráltam és fejtem ki a véleményemet.

Még friss az élmény...

Ez a "a plüss zöldségek nyaralni mentek" (vagy mi) duma már felháborított. És persze számítottam is rá, hogy mától nagy

lerablás lesz már korán a Pennyben, ettől függetlenül nem mentem oda nyitásra, de még a délelőtt folyamán eljutottam, hogy egy betelt füzetet plüssre váltsak,

amit anyukám gyűjtött ki az unokájának. (Az én pennys vásárlásaim egy fél plüsst sem futottak volna.)

Teli parkoló és kb. 10 bevásárlókocsi várt. Bent a várakozásaimnak megfelelően még 2 féle plüss közül lehetett választani (brokkoli és répa).

Épp előttem vitték el az utolsó fokhagymát és padlizsánt. Pumpa felment bennem de nyugtattam magam, hogy majd egy hét múlva újra próbálkozom.

Közben érkeztek a vásárlók, akik szintén nagyot néztek a "választék" láttán. Az egyik egy eladót megkérdezett, hogy van-e még raktáron, és ő hozott

ki még egy doboz padlizsánt (12 db), közben én is rákérdeztem mi volt ennek a "plüssök nyaralni mentek" sztorinak a lényege. Hát az, hogy kifogytak

a figurákból és újra kellett gyártani. Arra a kérdésre, hogy lesznek-e majd még plüssök, nem tudott válaszolni. Ezt a szállítmányt is Bécsből kapták.

Így jobbnak láttam én is egy padlizsánt magamhoz venni, ugyanis nem lenne idegem még egy ilyen Penny-plüssvadászathoz.

 

Tehát a véleményem az, hogy ez egy nagy felkészületlen beetetés, parasztvakítás.

Arra meg kíváncsi lennék, hogy a vaterára ki teszi fel ezeket a plüssöket, ígérve, hogy mindegyikből tud szállítani rendelésre.

Honnan vannak azok lenyúlva?

Ja, és szerintem ezek az újragyártott plüssök nyomibbak, kisebbek, mint az előző generáció.

Mókamester 66 aug. 22. Creative Commons License 2612

szeríntem ís

Előzmény: Dydand (2611)
Dydand aug. 22. Creative Commons License 2611

A Penny Zöldség- és gyümölcs minősége kifogástalan. Ez szimplán vezetői probléma az adott üzlet(ek)ben. Le kell cserélni az ilyen amatőr vezetőket.

Előzmény: eperella (2608)
matyukám aug. 21. Creative Commons License 2610

Sziasztok!

 

Újra kezdődik a Vitateam őrület! Kinek mi a véleménye erről!!??