Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

bubi343 3 napja Creative Commons License 2649

Sziasztok! Én nem vettem észre hogy nagy a népvándorlás a Pennynél. Bonyhádi Pennybe szoktunk járni, mindig ugyan azok a dolgozók vannak. Illetve nem is szoktak állást hirdetni. itt ilyen ki halásosan megy a dolgozó váltás, illetve a bejutás hogy dolgozni akarsz! Illetve Szekszárdot nem tudom de ott se sűrűn hirdetnek, most van fent a Penny oldalán hogy eladó-pénztárost keresnek.

 

Ja úgyhogy itt erre felé szerintem ki halásos alapon, van ez az egész. Nem vándorolnak. Vagy legalább is nem hirdetik meg az állás lehetőségeket a cég oldalán!

 

Egy másik téma............ :)

Én kíváncsi lennék arra hogy ha jelentkezel a Penny oldalán egy adott pozícióra, mikor keresnek meg hogy na akkor gyere interjúra. Illetve hogy megy a felvételizés? Pofára megy..stb?

 

 

matyukám 2014.12.06 Creative Commons License 2648

Sziasztok!

Nem hinném, hogy olyan nagy beleszólása lenne egy biztonsági cégnek a  Penny-nél!

Az "ŐR" írja a jelentést a kasszásról, hogy csenget vagy nem csenget, beforgatja-e a kocsit stb, de szerintem ebből még nem lett olyan baj hogy félteni keljen az állását! Meg van olyan, hogy a vezetőknek van beszámolási kötelezettsége az "ŐR" munkájáról! Tehát alá lehet vágni az Őr-nek is!

matyukám 2014.11.28 Creative Commons License 2647

Sziasztok!

Valami csak van a Penny-nél, hogy ennyire megy a népvándorlás! A "felsőbb" vezetők nem veszik észre ,vagy nem akarják észrevenni a sok vándorlást!!? Főleg a vezetőknél, -helyetteseknél nagy a szelekció!

A TERVEZ meg "csak végzi a dolgát"!!

magdianyuska 2014.11.27 Creative Commons License 2646

A pennynél állandóan cserélik az embereket,főleg akik a biztonsági cégnek nem tetszenek,sajnos nagyon nagy a hatalmuk,pedig mint mindenki tudja minden be van kamerázva.

Előzmény: matyukám (2645)
matyukám 2014.11.27 Creative Commons License 2645

Sziasztok!

Mi van mostanában a Penny-nél? Nagyon sok az álláshirdetés! Főleg vezetők, helyettesek, műszakvezetők vannak a hirdetésben!

Letelt a "kaparós" játék! Kíváncsi lennék arra,hogy volt-e valahol is nagyobb nyeremény a 10e Ft-nál!?

A maradék sorsjegyet odaadhatták volna a dolgozóknak,bár szerintem azzal sem mentek voltak semmire!

Álságos az egész!

Sziasztok! További jó munkát!

almale66 2014.11.22 Creative Commons License 2644

Kedves Olvasók! A segítségeteket szeretném kérni.

Kérlek szépen benneteket, hölgyek, hogy segítsetek nekem ezzel a 4 perces kérdőív kitöltésével.

Nem igényel sok időt, mégis hatalmas segítség lenne a szakdolgozatomhoz. Nagyon hálás lennék!

ELőre is köszönöm!

:)

 

https://docs.google.com/forms/d/1cpSgsKfJyYI5HWby_ypYFBjj P_ofDe2xyli-qCTMR_A/viewform?usp=send_form

mazsola101 2014.11.21 Creative Commons License 2643

Megint jönnek a plüssök!  :)

 

matyukám 2014.11.04 Creative Commons License 2642

Sziasztok!

 

Még mindig nincs vége a Vitateam-nek!  Jön a  kaparós sorsjegy!! Remélem, hogy ezt már jobban megszervezik!!!

 

JÓ MUNKÁT! Sziasztok!!

matyukám 2014.10.03 Creative Commons License 2641

Sziasztok!

Megjött a második turnus Vitateam plüss! Igaz-,hogy a fokhagyma helyett cseresznyét hoztak, de legalább 1 plüss helyett 2 van! Német maradék!!

01andris 2014.10.03 Creative Commons License 2640

Van már plüss zöldségem. :) 

Előzmény: matyukám (2639)
matyukám 2014.09.15 Creative Commons License 2639

Sziasztok!

Nagy a csend a Vitateam körül!! Kíváncsi lennék, hogy ebből hogy fog kijönni a Penny!!??

Véleményetek??

Sziasztok!

Lujzina 2014.09.03 Creative Commons License 2638

Mellesleg nem egy diploma adja meg az ember értékét, ez igaz. De nem csak jó módban élőknek adatott meg a diploma megszerzése :-)

Lujzina 2014.09.03 Creative Commons License 2637

Kereskedelemben dolgozom immár 20 éve, voltam eladó-pénztáros-üzletvezető stb stb. Tudom, hogy alacsonyak a bérek és sok a munka. De egy valamit soha nem fogok megérteni, ha én durva , mogorva és elutasító stb... vagyok a vásárlókkal szemben azon változtattok valamit a helyzeten? Jobb lesz vagy netán több fizetésem kevesebb munkáért? Nem! De az sem mindegy, hogy a munkahelyen eltöltött időm, hogyan telik milyen hangulatban.. Maximálisan igaz van a a vásárlónak abban, hogy nem az ő problémája a munkavállaló és a munkáltató között lévő konfliktus helyzetről.

eperella 2014.09.03 Creative Commons License 2636

:)

Előzmény: sárgabocs (2635)
sárgabocs 2014.09.03 Creative Commons License 2635

kedves eperella!

Egy kicsit túlságosan sokat hiszel magadról!Mit kavarod itt a szart egyfolytában???,-bárki bármit mond, vagyis ír te azt egyből kiforgatod!!!!!,mi van, nem volt esetleg gyerekszobád???

" csúnya dolog az EMBEREKET a megjelenésük alapján megítélni. Ha valaki nem modell alkat, akkor haljon éhen? "-erre csak annyit tudok reagálni,hogy már ne is haragudj, de azért mert valaki szegény, vagy nem annyira tehetős még nem muszáj igénytelennek lennie!!!!!!!-mégis csak kereskedelemben dolgozunk!!!,az meg hogy azért vagyok még ott ahol vagyok mert nincs senki a helyemre,nem gondolnám!A munkatársaim szeretnek és elismerik a munkám!!!Mi igazi csapatban dolgozunk!!!!-ez az amit mindenki csak irigyelhet tőlünk!!!!Kiegészítjük egymást és szerintem ennél több nem is kell!Erre varrjál gombot kedves eperella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: eperella (2631)
Kempingez 2014.09.03 Creative Commons License 2634

Ha valaki itt, nem értett meg valamit, az te vagy!  

Nagyon sokan dolgoznak országunkban minimálbérért, sőt még kevesebbért is. 

De ez, nem jogosít fel a hanyag, szakszerűtlen, és félmunka végzésére! Nyilván indokoltan lennél felháborodva, ha a fodrászod félig festené be a hajad barnára, a másik fele szőkén maradna. 

Nem igazán fog, lelki törést okozni számomra, az hogy érvek helyet, a személyeskedést választodtad. Bár nem örülök neki, de hozzászoktam már, a sok értetlen emberhez.

 

 

Vissza olvastam kicsit, nem volt nehéz (7 db h.sz,) íme néhány mondatod: 

 

"Míg a raktárban sorakoznak a szebbnél szebb zöldségek, és gyümölcsök, addig a dabasi Pennyben csak fonnyadt, régi LOT számú árut lehet kapni."

 

Aha! Szóval "belső" ember vagy, különben honnan tudnád, hogy mi van a raktárban. 

 

"Bizonyos középvezetőkről is megemlítenék pár dolgot: vannak közöttük olyanok, akik a hosszú nyelvüknek köszönhetik a szakmai előmenetelüket, és vannak köztük teljesen analfabéták is."

 

 Ejnye-bejnye, hol marad a kötelező titoktartás, és a szolidalitás ? Pusztán csak azért, mert lecsúsztál valamelyik posztról? Mért nem voltál ügyesebb? Te meg mint írástudó sok diplomás, esetleg egy árúelosztóban vagy kénytelen a kamionokat pakolni?  

 

"Nem elég a gondolatokat írásban megosztani egymással, hanem a tettek mezejére kellene lépni… "

 

Ez már súlyosabb! Felbujtás, lázítás, szervezkedés?

 

Eperella kedves! Talán neked sem jutott, Vitateam Eperella ?

 

 

Előzmény: eperella (2633)
eperella 2014.09.03 Creative Commons License 2633

Kedves Kempingez!

Látom, nem értette meg a mondanivalóm lényegét.

Nem tudom, hogy ismeri -e a következő mondást: "Soha ne vitatkozz ostobákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal."

Én ehhez tartom magam.

Előzmény: Kempingez (2632)
Kempingez 2014.09.02 Creative Commons License 2632

"Az előző hozzászólásomban erre (2622) az írására reagáltam. Mert sérti a fülemet, hogy az EMBEREKET állománynak nevezi, akik szelektálódnak, és gyengébb képességűek, akiknek előnytelen a megjelenésük. Tudja kedves Kempingez, csúnya dolog az EMBEREKET a megjelenésük alapján megítélni"

 

Lehet itt finomkodni a megnevezések tekintetében, nevezhetem én a szart salakanyagnak is, de ha belelépek büdös az még attól. 

 

A következő, te sza.....ol itt a diploma emlegetésével, hol állítottam azt hogy nekem van? 

Sőt szoktam állni, a "pult" másik oldalán is, Csak tudod, az a különbség, hogy a saját termékeinket kínáljuk a kedves vevőknek. Immáron 15 éve. 

Ismerem a piaci versenyt, harcot a vevőkért. Az első nem munkavállalóként, megkeresett pénz örömét, az állandó aggódást, a rengeteg munkát...  

Számomra nem munkaidő van, hanem feladat. Tőlem nem a nemlétező diiplomám kérik, sőt nem is a helyesírásom, elletve a helytelent. 

Hanem azt, hogy minőségi árút tegyek az asztalra. Csinos kívánatos kiszerelésben, úgy hogy visszatérjen a vevő,..

 

Azt én sem zártam ki, hogy a vevő tévedett!

Szerezz még pár diplomát, talán képes leszel felfogni, hogy miről volt itt szó! A pénztáros kokrétan kifejtette, hogy nem érdekli mi van kiírva, neki a gépben szereplő árat kell számolni, ő semmi nem tud csinálni. Sőt nem is akar, mert szerinte lopás volna ha a "tévesen" kiírt áron elvihetné a vevő. Ennyi mókuska, eperellácska :-)

 

A bolt, az elsősorban az árú értékesítését szolgálja. Semmiképpen nem szociális alapon működő intézmény, nem a szerencsétlen sorsú emberek gyűjtőhelye.

Csupán annyi, hogy a profitéhes menedzsment a kelleténél, kevesebb munkaerőt alkalmaz. Így túlterheltek a dolgozók. Végeredményben, tényleg csak a kevésbé mobil munkaerő marad ideig óráig.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: eperella (2630)
eperella 2014.09.02 Creative Commons License 2631

Kedves sárgabocs!

A 2626-os hozzászólásodban azt írod, hogy a Pennynél a selejt marad. Nem gondoltam, hogy magadat minősíted ezzel. De továbbra is kérem, hogy a többi, Pennynél dolgozó EMBERT, ne nevezd selejtnek. Ők nem érzik magukat annak.

Még valami! A pennynek jelenleg pont az a problémája, hogy nem állnak 100-an a helyedre... Ez persze nem jelenti azt, hogy mondd ki, amit gondolsz. Csak hozzátartozik az igazsághoz.

Előzmény: sárgabocs (2628)
eperella 2014.09.02 Creative Commons License 2630

Kedves Kempingez!

Az előző hozzászólásomban erre (2622) az írására reagáltam. Mert sérti a fülemet, hogy az EMBEREKET állománynak nevezi, akik szelektálódnak, és gyengébb képességűek, akiknek előnytelen a megjelenésük. Tudja kedves Kempingez, csúnya dolog az EMBEREKET a megjelenésük alapján megítélni. Ha valaki nem modell alkat, akkor haljon éhen? Ha valaki nem tud diplomázni (a helyesírásából kiindulva Önnek sem sikerült; muszály vagy muszáj?-költői kérdés, de van több is, ha kívánja felsorolom tételesen), akkor ne is dolgozzon?

A jellemző hiányosság, melyről ír (polccímkék), nem csak a Penny sajátossága, bármelyik kereskedelmi láncnál lehet hiányosságot találni. A cikkek beazonosításához pedig egy háziasszony áruismerete elég.

Abban Önnek teljesen igaza van, hogy egy terméket annyiért kell eladni, amennyiért ki van írva, de ha jól értelmeztem, még azt sem tudták igazán megállapítani, hogy jól volt-e kiírva, hiszen két helyen is említi, nem Ön vásárolt. Sőt, ha jól emlékszem hátrébb állt, és nem is hallott minden szót. Még az is előfordulhat, hogy az Ön által annyira védelmezett vásárló tévedett. Mert bizony az is elő szokott fordulni...néha.

Ha értelmezi az írásomat nem is erre a részre reagáltam, hanem az EMBEREK minősítésére.

Előzmény: Kempingez (2622)
Kempingez 2014.09.02 Creative Commons License 2629

"Kedves" eperella!

 

Felháborodásodnak most hogy igy hangot, illetve karaktereket adtál, önkielégülten hátradőlhetsz. Nagyot alkottál, a munkavállalói érdekképviselet nem éppen tejszínhabos területén. 

Ellenben, hol írtam én azt? Hogy úgy beszéltem, a szerencsétlen pénztárossal, ahogyan az ebekkel (sem szokásom).

 

Viszont, mint vásárlónak semmi közöm, a bolti eladók alacsony fizetéséhez! 

A munkáltató és munkavállaló között létrejött, egyezség alapján megkötött szerződésben rögzített bérezéshez! Ennyiért vállalta, (tudom kényszerből).

De ha vállalta, akkor a munkáját a munkáltatója utasításainak, elvárásainak megfelelően kell végeznie!

 

Egyébként, a többség végzi is becsülettel. Csak most éppen, találkoztam egy kirívó esettel, ez a pénztáros büszke volt a saját téves elméletére, ezt ismételgette.

Ennyi volt részéről, a problémára adott válasza. 

Ő nem hibás. Nem úgy mint az, akki képességeit meghaladó feladatot bízott rá. 

 

 

 

 "És talán, akkor ezen a fórumon is lesznek elégedett hozzászólások (legalább a Kedves Vásárlókra)."

 

Szerintem a topik címe, arra enged következtetni, (Penny Market? Elkerülöm!) hogy a vásárlók panaszaikat nyílvánosságra hozzák, megbeszéljék.

Természetesen, a másik felet is megilleti a szólás joga. De azért mégsem, a farka csóválja a kutyát.

 

 

 

Előzmény: eperella (2627)
sárgabocs 2014.09.02 Creative Commons License 2628

Kedves Eperella!!!!

 

Teljesen igazad van,csak egy a dolog sötét oldala!!!Aki kereskedelemben dolgozik,annak sajnos meg kell tanulni akkor is mosolyogni a vásárlókra, ha legszívesebben bele rúgna!Én is ezt a szakmát választottam,és tudom mivel jár!!!Főleg itt a pennynél!!!LEMONDÁSSAL,LEMONDÁSSAL és MÉG TÖBB LEMONDÁSSAL!!!!ÉN is kapom két irányból az ostyát,de sajna nem lehet mindig kimondani amit gondolunk,különben tudod 100-an állnak a helyünkre!

Előzmény: eperella (2627)
eperella 2014.09.02 Creative Commons License 2627

"Kedves" sárgabocs és Kempingez!

Bármennyire is furcsa, a kereskedelemben is EMBEREK dolgoznak. Nem selejtek, és nem állomány. Érző EMBEREK, akik fel-fellázadnak azért a sok igazságtalanságért, ami a munkahelyükön éri őket, mind a munkáltatói, mind a vásárlói oldalról. Olyan EMBEREK, akiknek nem telt diplomára, talán, mert a szüleik sem voltak jómódúak, vagy talán nem is családban nőttek fel.

Az, akit "kedvesen" selejtnek neveznek, középen áll két követelező oldal között.

Az egyik oldal a munkáltatója, akitől az éhbért kapja (nem, nincs pénze tovább tanulni havi 80 000 Ft-ból), és a maradék szuszt is kihajtja belőle, mert egy műszakban 3 alkalmazott dolgozik. A másik oldalról jön a "kedves" vásárló ( pl.: sárgabocs és Kempingez), és minden aznapi feszültségét a közértben lévő pénztárosra borítja, gyakorlatilag, ha van rajta sapka azért, ha meg nincs, hát azért.

Ez a fórum -ha jól tudom-, azért jött létre, hogy ezek az EMBEREK is kiengedhessék a gőzt. Ha ez sérti egynémely vásárló önérzetét, akkor tessék gondolkozni egy kicsit. A pénztáros helyébe képzlje el mindenki az anyukáját, testvérét, férjét-feleségét, vagy a gyerekét. És tessék utána is úgy beszélni vele, mint a kutyával... Ja, hogy az teljesen más?

Minden EMBER megérdemli az EMBERI hangot.

Ne feledjük a mondást: "amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten".

Talán holnap menni fog, hogy "Jó napot kívánok!", és "Viszontlátásra!" Legalább fogadni, és viszonozni.

És talán, akkor ezen a fórumon is lesznek elégedett hozzászólások (legalább a Kedves Vásárlókra).

sárgabocs 2014.09.02 Creative Commons License 2626

Ha kint lett felejtve az akciós ár, akkor valóban azon kell adni a vásárlónak, mert joga van hozzá!!Sajnos valójában abból vannak ezek a problémák, hogy kevesen dolgoznak egy adott üzletben és sajnos nagy a követelmény.az emberek sietnének haza,mivel mindenkit vár otthon a családja,nem beszélve arról sem, hogy egész nap húzza az igát, teljesen le van terhelve és a nap végére már lankad a figyelme és sajna elő fordul hogy átsiklik egy-egy dolgon!!!de emberek vagyunk,és hibázunk!!!!!Viszont a vásárlókat nem ez érdekli!!!!

Viszont a pénztáros ebben az esetben helytelenül járt el!!!!!!-Először is elnézést kellet volna kérnie az érintett vásárlótol, majd hívni egy vezetőt, és ő orvosolta volna a problémát -vagy egy viszáruzással

                                                                                             -vagy pedig kifizette volna az árkülönbözetet!!!!!

Szerencsére nálunk normális emberek dolgoznak,bármennyire is le vannak terhelve!!!!!!!!!!,habár az emberek türelme fogy, és lassan tényleg csak a selejt marad!!!!!!Csalogató a konkurencia!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: Kempingez (2624)
egy munkás 2014.09.02 Creative Commons License 2625
Kempingez 2014.09.01 Creative Commons License 2624

Amint írtam, nem mi akartuk az említett árúcikket megvásárolni. Csak, a pénztárnál sorban állva voltunk, szemtanúi az esetnek.  

Előzmény: Wormie (2623)
Wormie 2014.09.01 Creative Commons License 2623

Ki volt téve az engedményes ár is...?

 

Mert akkor kötelező lett volna odaadni a csökkentett áron.

 

Lsd. Fogyasztóvédelmi törvény, többes árfeltüntetés passzusa...

 

Többes árfeltüntetés

Fogyasztóvédelmi törvény előírásai szerint, abban az esetben, ha egy termékhez rendelve egyidejűleg több ár is feltüntetésre került, a kereskedőnek kötelessége biztosítani a fogyasztónak, hogy az alacsonyabb áron vásárolhassa meg a terméket.

Előzmény: Kempingez (2621)
Kempingez 2014.09.01 Creative Commons License 2622

Vissza olvasgattam, ez topik szinte a dolgozók panaszaival van tele. Vásárlói szemszögből nézve. Ez addig a cég és a dolgozók ügye, amíg ez a nem érinti az üzletekben a kiszolgálás minőségét.

 

Itt azonban, ez a szint már átlett lépve. A dolgozók túlterhelése, alulbérezése okán, negatív irányba szelektálódott, az  állomány. A kevésbé mobil, gyengébb képességű, munkaerő marad meg. Többnyire, előnytelen megjelenésükben is látható már, szerencsétlen sorsuk.

 

Jellemző hiányosságok,hogy nincs kapacitás az árcimkék kihelyezésére, aktualizálására. Sok esetben nincs, vagy szint lehetetlen a cikkek beazonosítása.

Bizonyos kisseb forgalmú üzletekben, szinte minimálisra korlátozták, az iparcikkek forgalmazását. 

 

Az olyan kijelentések itt a topikban, dolgozók részéről, " hogy nem muszály ide jönni vásárolni" (Igen nem muszály, de ha nincs vásárló nincs bolt, nincs mukahely!) 

  Teljes mértékben mutatja, már az alkalmatlanságig mélyült a negatív irányú, spontán munkaerő szelekció hatására, az álomány minősége.

 

A vásárlóknak a jó üzletmenet érdekében, nem volna szabad semmit sem érzékelni a belső feszültségekből.

 

Ez a munkáltatóra és a munkavállalóra tartozik.  

 

 

   

 

 

 

 

Kempingez 2014.08.31 Creative Commons License 2621

Ma történt az eset, a mezőtúri Pennyben. A pénztárnál előttünk, egy hölgy reklamált, mert az 50%-os akcióban meghirdetett hőtükröt, a gép teljes áron számolta. A pénztáros fiatalember, nem igazán mutatott nagy segítőkészséget. Folyamatosan azt hangoztatta, hogy nem tehet semmit. Mert ez van a gépben, ennyi az ára. Természetesen a vásárló hölgy, nem hagyta magát rögtön lerázni. Hivatkozott a feltüntetett árra, és az akció érvényességére. Így előkerült már egy illetékesebb, talán az üzletvezető. Utánna járt a dolognak, de csak az lett a vége hogy az eredeti árat akarta elkérni.( Hátrébb álltunk nem hallottam a magyarázatát) Így a kedves vásárló, inkább lemondott vásárlási szándékáról. Az akciós termék nélkül távozott. Meg is jegyeztem, hogy engem ilyen könnyen nem ráztak volna le. Ugyan is mindíg a legkissebb feltüntetett ár érvényes, független attól hogy mi van a gépben. Még akkor is, ha csak ott felejtették a régi kissebb árat. Erre rögtön kifejtette, sajátos álláspontját a pénztáros. Hogy szerinte az én verzióm, szimplán lopás volna az üzlettel szemben, kárára. Nem érdekli őt az előírás, lopás és kész. 

Nem erőltettem tovább, láttam hogy nem valami jártas a vásárlók jogait illetőleg.

Szerencsére csak "látogatóban" jártunk ebben a városban.

Otthoni Pennyben egy ilyen esetben szabályosan jártak el, a kint felejtett kissebb áron kaptam meg az árút, és még elnézésem is kérték.

 

Persze mi nem néztük meg, a hőtükör polcon feltüntetett árát, kiírás módját. (Nem mi akartuk megvásárolni) 

Mert az is előfordulhatott, hogy már eleve az 50%-os ár volt feltüntetve. Így a vásárló csak benézte, és nem volt igaza. 

Viszont ha nem írják ki az eredeti árat is akkor, ez megtévesztésre alkalmas. A vásárló abban a tudatban volt hogy 1000 Ft és nem 2000 Ft, (de ha mégis annyi, az eredeti árnak 4000 Ft-nak kellett volna lenni.)

 

Totálisan tájékozatlan volt a pénztáros, ráadásul még büszke is volt a sajátos téveszméjére. 

   

sárgabocs 2014.08.31 Creative Commons License 2620

ez az ön emberi butasága hogy így fogja fel a dolgokat!!!!!,nem hogy inkább megköszönte volna annak a kedves pénztárosnak hogy nem pakoltatta föl önnel azt a karton tejet,mert ugyebár az lett volna a helyes,előírás!!!!!!kedves hölgyem,gondolom észre vette már hogy minden ismétlem minden penny be van kamerázva,és jobb ha tudja azt is, hogy sajnos nem a kedves vásárlók miatt!Az előbb említett pénztáros kollega viszont nem járt el helyesen mivel neki munkaköri leírása hogy mindent, de mindent kötelező a kedves vásárlóval a szalagra fölpakoltatni!!!!Ezzel hogy önt kímélve ezt nem tette meg, sajnos valószínűleg volt is belőle problémája,ha feltehetően még az üzlet alkalmazottja.,mert ugye a "nagy testvér mindent lát!!!!!"

Előzmény: gé.jé. (2576)