Keresés

Részletes keresés

dakobacsi86 Creative Commons License 13 órája 0 0 6428

Aranyér esetén ajánlják a testmozgást. Szoba kerékpár használata csak ront a helyzeten?

Jedi24 Creative Commons License 14 órája 0 0 6427

ÜDV mindenkinek!

Kezdő vagyok a témában és még csak 27 teszem hozzá. Erős a gyanúm ,hogy aranyerem lehet,mivel pár napja már érzem odalent,hogy valami nincs rendben. A megnagyobbodást kitapintottam , kívül van, széklet nem véres ülni sem fájdalmas csak néha érzem hogy picit viszket vagy picit ég, székrekedés nincs ,sosem volt de volt,hogy nyomtam már erőből (szintén nem székrekedés miatt). Háziorvosnak jeleztem, Valószínűleg magasról tesz rám mert egy rövid mondatban elküldött a sebészetre ,ezzel én meg nem vagyok kint a kupacbol. Kinek milyen tapasztalata van ezzel kapcsolatban ,mert mennék szakihoz ,de hova ?Vagy ha nem szakihoz akkor valamilyen kenőcs vagy kúp,kinek mi vált be. Nézzétek el tudatlanságom, Előre is köszönöm!

nyuggerfarhát68 Creative Commons License 1 napja 0 0 6426

Hát nekem volt ilyen.

7 óránál van/volt a repedés , vizsgálatkor békés volt a nodus.

Kérdeztem a vérzést, attól nem kapok fertőzést.

Szerintem menj vissza és írd össze a kérdéseidet.

A túrás is megvolt.

Kaptam kúpot ennyi.

Egy ördögi kör .

Joghurtba 1 kanál korpa, párolt zöldség, gyümölcs, néha 1 kanál paraffin olaj 2-3 l víz. WC után, bidé vagy zuhanyozás.

Eddig bejött. 

Előzmény: MM-93 (6425)
MM-93 Creative Commons License 1 napja 0 0 6425

Sziasztok.

vegbelrepedesem volt vagy van is nemtudom, de tobb honap eros fajdalom szenvedes mindennapi verzes utan most egy honapja elmult a fajdalom illetve ritkan latni a szekleten egy kis vercsikot es ennyi. Rost bevitel minden nap biztositott

kerdes hogy igy marad vagy menjek vissza dokinal vagy lesz e bajom igy?

tukrozve voltam szeptemberbe, attol felek ha visszamegyek megpiszkalja vagy tukrozi es kezdodik minden elolrol...

dakobacsi86 Creative Commons License 2019.01.06 0 0 6424