Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
"Ez így van természetesen. Ahogy az USA ban is. Ettől még a széria MIG-25 is simán eléri a 29-30 Km-es csúcsmagasságo"
Oke de te teljesen mast allitottal. Azt sugaltad allitottad hogy a MIG-25 is kepes a szolgalati magassaganal sokkal magasabbra repulni megpedig fegyverzettel :
"A Mig-25 szolgálati magassága fegyverzet nélkül 24 Km. Mégis jártak vele már 36 Km magasan is 1T fegyverzettel."
Ismét belefutottál, hogy nem tudod egy egy paraméter mit is jelent egy egy repülőnél, ahelyett hogy belátnád, jön a személyeskedés. Csak magadat járatod le vele, észrevehetnéd.
Ismét? Akkor ki volt az aki korábban az F-15 vs MiG-21 kapcsán olyan orbitális ostobaságokat írt? Molni kolléga részletesen megcáfolta az összeset, persze erre már nem tudtál mit szólni.
És ajánlanám elolvasni a 23355-ös hozzászólást. Igen, ezt rólad írták!
Ezek a rekord repulesek a SZU ban mindig egyedileg felpiszkalt gepekkel tortentek es szinte soha nem szeria geppel. A cel a nyugat legyozese volt barmi aron akar ket uj hajtomu aran is.
Megnéztem, hasonlít, de a kanyarban kellene lennie egy nagy piros tetejű háznak ami nem látszik a google earthban, és ott a növényzet is ritkább de az talán nem jelent semmit, viszont nincs meg a magaslati pont ahonnan a felvétel készült.
Olvasgass csak hogy mit is jelent a szolgálati magasság (service ceiling), aztán gondolkodj el rajta hogy kellett -e fölényeskedni.
Az hogy te meg vagy győződve róla hogy a szolgálati magasság egy beton tető amit nem tud átlépni a repülő, az csak a te tudatlanságodat mutatja. Valahogy mindenhez értesz, aztán ahogy a tények megcáfolnak jön a fröcsögős személyeskedés.
Az alap Szu-25, és nem az Ukrán modernizálté, ami könnyebb valamivel, szolgálti magassága 7000 méter. Ezt raktad be.
The absolute ceiling is the altitude at which the (maximum) rate of climb goes to zero. A more useful definition is the service ceiling
Definition - Service Ceiling
The service ceiling is the altitude at which the maximum rate of climb is 100 ft/min. ( 0.5 m/s) for piston powered aircraft or 500 ft/min (2.5 m/s) for jet powered aircraft.
Definition - Cruise Ceiling
The cruise ceiling is the altitude at which the maximum climb rate is 300 ft/min
Definition - Combat Ceiling
The combat ceiling is the altitude at which the maximum rate of climb is 500 ft/sec or 2.5 m/s. Sometimes this is called a “service ceiling” for jet powered aircraft.
Súgok. Még az un. Abszolult csúcsmagasság is túlléphető, mivel lendületből feljebb tud menni a repülőgép. Fedotov rekord döntésénél a Mig-25 sebessége a csúcsmagasságban 75 Km/órára csökkent. Ráadásul ezek az adatok légnyomás és időjárás függőek is.
Ismét belefutottál, hogy nem tudod egy egy paraméter mit is jelent egy egy repülőnél, ahelyett hogy belátnád, jön a személyeskedés. Csak magadat járatod le vele, észrevehetnéd.
Nagy a hallgatás amióta megkerült sértetlenül a két fekete doboz. "Twitterbizonyítékok", találgatások, ukránok által lehallgatott (vagy legyártott) felvételek vannak rakásszámra. Egyébként semmi konkrét. Több felvétel is van a fehér kamionos SzOU-ról, szerintem ez 48°00'49" 38°45'47" készülhetett:
"Azt állítják hogy egy repülőgép a lelövés idejében veszélyesen megközelítette a Maláj járatot, és a repülési profil alapján (erősen lelassult miközben felkapaszkodott 10 ezer méterre) Szu-25 lehetett."
Értem én, nem szarunk a kútba, csak a kávájára. Valószínűleg, éveknek kell eltelnie, míg az "igazság" kiderül. Én ezzel együtt nem tartom valószínűnek, hogy egy földi támogató repülőgéppel utasszállítóra vadásztatnak.
Azt állítják hogy egy repülőgép a lelövés idejében veszélyesen megközelítette a Maláj járatot, és a repülési profil alapján (erősen lelassult miközben felkapaszkodott 10 ezer méterre) Szu-25 lehetett.
És minderre nem csak egy info grafikát mutattak be hanem át is adták a nyers adatokat az ICAO-nak és az EU-nak. Azaz a dolog ellenőrizhető, és lehet rinyálni ha inkonzisztens. Senki nem tette.
Ez nem olyan mint az USA "bizonyítás", hogy az oroszbarát ellenállók voltak, erről műhold felvételeink is vannak, de titkosítottuk őket, nem fogod látni soha, se te se semmilyen szakértő.
Nagyon régen. IRL valódi fizikai repülővel elég sokat. Sőt elég sokat építettem is.
Emelkedj 30 métert percenként. Ez annyit jelent, hogy ha elméletben el akarod érni a 10km-t, akkor 100 percet kell repülnöd.
Persze úgy is lehet, meg úgy is, hogy nem sebességet tartva repülsz, hanem csúcssebességre gyorsulsz, és úgy emelkedsz hogy közben sebességet adsz magasságért cserébe. Próbáld ki a szimulátorban.
Az oroszok pont azért azonosították Szu-25 ként, mert a 10 Km eléréséhez rengeteg sebességet vesztett, és drasztikusan lelassult mire elérte.
És nem.Nem feltétlenül kell hogy gyorsabb legyen. Elég gyors a rakéta maga. Emlékszel ugye az Irak Iráni háborúban Mi-24 által lelőtt F4 Phantom II-ra ugye? Ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy a Szu-25 lőtte le. Az is lehet pl. hogy ő csak vizuális azonosítást végzett rajta. Ha így volt, akkor elég nagy pech, hogy orosz trikolórban pompázott.
És megint a szolgálati magasságról írsz, meg a végsebességről.
A szolgálati magasság az a magasság ahol a gép még képes percenként durván 30m emelkedni. Egészen pontosan 100 lábat.
Igen. De játszottál már repülőgép szimulátorral? Akkor tudnád, hogy ha már csak 30m-t tudsz emelkedni percenként, az már maga a szenvedés! Ott már fordulókat alig tudsz végrehajtani, annyit tudsz tenni, hogy egyenesen repülsz és kész.
De tudod mit, rendben. Emelkedj 30 métert percenként. Ez annyit jelent, hogy ha elméletben el akarod érni a 10km-t, akkor 100 percet kell repülnöd. Persze ekkor nem számolunk azzal, hogy a magasság emelkedésével, az eddigi szánalmas 30m/p egyre csak csökken és csökken.
Az R-60-asról pont mostanában volt szó. A rövid hatótávolsága ismét egy kizáró ok.
Aztán: Kizáró ok a Szu-25-ös relatív alacsony max sebessége is. Egy sikeres elfogáshoz szükség van arra is, hogy a vadász gyorsabb legyen a másik gépnél.
Ismét Szuhojékat idézném:
Максимальная скорость полета у земли (без подвесок), км/ч 950
De szerintem az orosszal nálad vannak bajok, mert: Практический потолок (без подвесок) Na mit jelent ez szerinted?
A szolgálati magasság az a magasság ahol a gép még képes percenként durván 30m emelkedni. Egészen pontosan 100 lábat.
Azaz onnan még bőven van felfelé, pláne ha sebességet adsz a magasságért. Pontosan emiatt gondolják az oroszok hogy Szu-25 lehetett mert a 10 ezer méteres magasságon már jelentős sebességet vesztett.
Már bizonyították.
Akkor nosza. Lássuk. Gondolom most jön majd valami közösségi médiás bullshit.
Практи́ческий потоло́к летательного аппарата — это наибольшая высота, на которой при полёте с постоянной горизонтальной скоростью ещё присутствует избыток тяги, достаточный для выполнения подъёма с определённой вертикальной скоростью.
Ezt bizonyítani kéne nem gondolod? Lehet hogy így volt. De bizonyítás még hátra van.
Már bizonyították. Az egyetlen kérdés: Kik voltak?
Tévedsz. A 7 Km az a Szu-25k szolgálati magassága, csak összemosták mindenhol. Gondolom neked nem kell magyaráznom mennyire nem azonos a szolgálati magasság a csúcsmagassággal.
A Szu-25 bizony ott volt ez kétségtelen. Az más kérdés hogy ő lőtte e le, vagy csak vizuális azonosítást végzett, vagy csak véletlenül arra kóricált.
Mindenesetre akkora véletlen nincs a világon hogy tök véletlenül teljesen függetlenül az esettől éppen arra járt.
Az 777-essel egy 9M38 rakéta végzett
Ezt bizonyítani kéne nem gondolod? Lehet hogy így volt. De bizonyítás még hátra van.
Ez a Szu-25 elmélet úgy nevetséges ahogy van. A gép 7km-nél magasabbra képtelen felemelkedni, ennyi a csúcsmagassága. Nincs is mit csodálkozni ezen, mivel egy csatagép, tökéletesen lehetetlen elfogni vele egy 10.000m-en repülő utasszállítót.
Az 777-essel egy 9M38 rakéta végzett, a kérdés csak az, kik követték el ezt a szörnyűséget. Szerintem ugyanúgy lehettek az ukránok is. (nem egyszer bizonyosodott be, hogy a nyugat sem különb egyik országnál sem, hazudnak ők is mint a vízfolyás)