Keresés

Részletes keresés

Kuruc72 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23564

 

 

"Ez így van természetesen. Ahogy az USA ban is. Ettől még a széria MIG-25 is simán eléri a 29-30 Km-es csúcsmagasságo"

 

Oke de te teljesen mast allitottal. Azt sugaltad allitottad hogy a MIG-25 is kepes a szolgalati magassaganal sokkal magasabbra repulni megpedig fegyverzettel :

 

 

"A Mig-25 szolgálati magassága fegyverzet nélkül 24 Km. Mégis jártak vele már 36 Km magasan is 1T fegyverzettel."

 

 

Ferditesz ahogy az erdekeid megkivanjak.

 

 

Legy korrekt !

Előzmény: Platon (23563)
Platon Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23563

Ez így van természetesen. Ahogy az USA ban is. Ettől még a széria MIG-25 is simán eléri a 29-30 Km-es csúcsmagasságot. 

 

A lényeg, hogy a szolgálati magasság nem azonos a repülőgéppel elérhető maximális magassággal.

Előzmény: Kuruc72 (23560)
Platon Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23562

Ja ja, hogyne. Személyeskedés után jön terelés.

 

Ismét bemutatkoztál.

Előzmény: gaunt (23561)
gaunt Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23561

Ismét belefutottál, hogy nem tudod egy egy paraméter mit is jelent egy egy repülőnél, ahelyett hogy belátnád, jön a személyeskedés. Csak magadat járatod le vele, észrevehetnéd.

 

Ismét? Akkor ki volt az aki korábban az F-15 vs MiG-21 kapcsán olyan orbitális ostobaságokat írt? Molni kolléga részletesen megcáfolta az összeset, persze erre már nem tudtál mit szólni.

 

És ajánlanám elolvasni a 23355-ös hozzászólást. Igen, ezt rólad írták!

Előzmény: Platon (23557)
Kuruc72 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23560

Ezek a rekord repulesek a SZU ban mindig egyedileg felpiszkalt gepekkel tortentek es szinte soha nem szeria geppel. A cel a nyugat legyozese volt barmi aron akar ket uj hajtomu aran is.

 

 

Előzmény: Platon (23553)
Platon Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23559

Megnéztem, hasonlít, de a kanyarban kellene lennie egy nagy piros tetejű háznak ami nem látszik a google earthban, és ott a növényzet is ritkább de az talán nem jelent semmit, viszont nincs meg a magaslati pont ahonnan a felvétel készült.

Előzmény: Neiro (23555)
Platon Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23558

Olvasgass csak hogy mit is jelent a szolgálati magasság (service ceiling), aztán gondolkodj el rajta hogy kellett -e fölényeskedni.

 

Az hogy te meg vagy győződve róla hogy a szolgálati magasság egy beton tető amit nem tud átlépni a repülő, az csak a te tudatlanságodat mutatja. Valahogy mindenhez értesz, aztán ahogy a tények megcáfolnak jön a fröcsögős személyeskedés.

 

Az alap Szu-25, és nem az Ukrán modernizálté, ami könnyebb valamivel, szolgálti magassága 7000 méter. Ezt raktad be. 

 

A  Olvasd el szépen mit is jelent ez:

 

 

http://www.dept.aoe.vt.edu/~lutze/AOE3104/climb.pdf

 

Definition - Absolute Ceiling


The absolute ceiling is the altitude at which the (maximum) rate of climb goes to zero.
A more useful definition is the service ceiling

 


Definition - Service Ceiling

 

The service ceiling is the altitude at which the maximum rate of climb is 100 ft/min. ( 0.5 m/s) for piston powered aircraft or 500 ft/min (2.5 m/s) for jet powered aircraft.

 

 

Definition - Cruise Ceiling

 

The cruise ceiling is the altitude at which the maximum climb rate is 300 ft/min

 

 

Definition - Combat Ceiling

 

The combat ceiling is the altitude at which the maximum rate of climb is 500 ft/sec or 2.5 m/s. Sometimes this is called a “service ceiling” for jet powered aircraft.

 

Súgok. Még az un. Abszolult csúcsmagasság is túlléphető, mivel lendületből feljebb tud menni a repülőgép. Fedotov rekord döntésénél a Mig-25 sebessége a csúcsmagasságban 75 Km/órára csökkent. Ráadásul ezek az adatok légnyomás és időjárás függőek is.

Előzmény: gaunt (23556)
Platon Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23557

Ismét belefutottál, hogy nem tudod egy egy paraméter mit is jelent egy egy repülőnél, ahelyett hogy belátnád, jön a személyeskedés. Csak magadat járatod le vele, észrevehetnéd.

Előzmény: gaunt (23556)
gaunt Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23556

Herk!

 

Csak most jutott eszembe, Platon kollégával nem érdemes vitatkozni. Mint ahogy látod, ő jobban ismeri a Szu-25 repülési adatait még a gyártónál is.

 

 

Előzmény: parasztherkules (23552)
Neiro Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23555

Nagy a hallgatás amióta megkerült sértetlenül a két fekete doboz. "Twitterbizonyítékok", találgatások, ukránok által lehallgatott (vagy legyártott) felvételek vannak rakásszámra. Egyébként semmi konkrét. Több felvétel is van a fehér kamionos SzOU-ról, szerintem ez 48°00'49" 38°45'47" készülhetett:

 

Platon Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23554

Én sem hiszem hogy "vadásztak" volna. De a véletlen egybeesésekben sem hiszek.

 

Legvalószínűbben, arra jött, nem tudták azonosítani, ráemelték ami kéznél volt, hogy azonosítsa. 

Előzmény: parasztherkules (23552)
Platon Creative Commons License 2014.07.27 0 0 23553

Ez a jelenlegi merev-szárnyas sugárhajtású magassági rekord.

 

Aleksandr Fedotov, Mig-25M, 1973 Július 25. 35,230 méter 1000Kg terheléssel, és 36240 méter teher nélkül. 

 

http://www.fai.org/record-powered-aeroplanes

Előzmény: parasztherkules (23551)
parasztherkules Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23552

"Azt állítják hogy egy repülőgép a lelövés idejében veszélyesen megközelítette a Maláj járatot, és a repülési profil alapján (erősen lelassult miközben felkapaszkodott 10 ezer méterre) Szu-25 lehetett."

 

Értem én, nem szarunk a kútba, csak a kávájára. Valószínűleg, éveknek kell eltelnie, míg az "igazság" kiderül. Én ezzel együtt nem tartom valószínűnek, hogy egy földi támogató repülőgéppel utasszállítóra vadásztatnak.

Előzmény: Platon (23550)
parasztherkules Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23551

Hadd kérjek már valami ellenőrizhető forrást, mert ez a 36k, kicsit nagyon durva állításnak tűnik.

Előzmény: Platon (23549)
Platon Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23550

Nem. Nem ezt állítják.


Azt állítják hogy egy repülőgép a lelövés idejében veszélyesen megközelítette a Maláj járatot, és a repülési profil alapján (erősen lelassult miközben felkapaszkodott 10 ezer méterre) Szu-25 lehetett.

 

És minderre nem csak egy info grafikát mutattak be hanem át is adták a nyers adatokat az ICAO-nak és az EU-nak. Azaz a dolog ellenőrizhető, és lehet rinyálni ha inkonzisztens. Senki nem tette.

 

Ez nem olyan mint az USA "bizonyítás", hogy az oroszbarát ellenállók voltak, erről műhold felvételeink is vannak, de titkosítottuk őket, nem fogod látni soha, se te se semmilyen szakértő. 

Előzmény: parasztherkules (23548)
Platon Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23549

A Mig-25 szolgálati magassága fegyverzet nélkül 24 Km. Mégis jártak vele már 36 Km magasan is 1T fegyverzettel.

Előzmény: parasztherkules (23545)
parasztherkules Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23548

Az orosz szakemberek azt állítják, hogy egy ukrán Szu-25 végzett az utasszállítókkal.

Előzmény: Platon (23546)
Platon Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23547

Előzmény: parasztherkules (23545)
Platon Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23546

Ez nem teória. Bemérték radarral. 


Az orosz szakértők szerint Szu-25 lehetett ennyi.

Előzmény: parasztherkules (23545)
parasztherkules Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23545

без подвесок: fegyverzet nélkül?

 

Számomra is életszerűtlennek tűnik a "Szu-25 teória".

Előzmény: gaunt (23543)
Platon Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23544

 De játszottál már repülőgép szimulátorral? 

 

Nagyon régen. IRL valódi fizikai repülővel elég sokat. Sőt elég sokat építettem is. 

 

Emelkedj 30 métert percenként. Ez annyit jelent, hogy ha elméletben el akarod érni a 10km-t, akkor 100 percet kell repülnöd. 

 

Persze úgy is lehet, meg úgy is, hogy nem sebességet tartva repülsz, hanem csúcssebességre gyorsulsz, és úgy emelkedsz hogy közben sebességet adsz magasságért cserébe. Próbáld ki a szimulátorban. 

 

Az oroszok pont azért azonosították Szu-25 ként, mert a 10 Km eléréséhez rengeteg sebességet vesztett, és drasztikusan lelassult mire elérte.

 

És nem.Nem feltétlenül kell hogy gyorsabb legyen. Elég gyors a rakéta maga. Emlékszel ugye az Irak Iráni háborúban Mi-24 által lelőtt F4 Phantom II-ra ugye? Ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy a Szu-25 lőtte le. Az is lehet pl. hogy ő csak vizuális azonosítást végzett rajta. Ha így volt, akkor elég nagy pech, hogy orosz trikolórban pompázott.

 

És megint a szolgálati magasságról írsz, meg a  végsebességről.

 

Linkeljek egy definíciót? 

 

 

Előzmény: gaunt (23543)
gaunt Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23543

A szolgálati magasság az a magasság ahol a gép még képes percenként durván 30m emelkedni. Egészen pontosan 100 lábat.

 

Igen. De játszottál már repülőgép szimulátorral? Akkor tudnád, hogy ha már csak 30m-t tudsz emelkedni percenként, az már maga a szenvedés! Ott már fordulókat alig tudsz végrehajtani, annyit tudsz tenni, hogy egyenesen repülsz és kész.

De tudod mit, rendben. Emelkedj 30 métert percenként. Ez annyit jelent, hogy ha elméletben el akarod érni a 10km-t, akkor 100 percet kell repülnöd. Persze ekkor nem számolunk azzal, hogy a magasság emelkedésével, az eddigi szánalmas 30m/p egyre csak csökken és csökken.

 

Az R-60-asról pont mostanában volt szó. A rövid hatótávolsága ismét egy kizáró ok.

 

Aztán: Kizáró ok a Szu-25-ös relatív alacsony max sebessége is. Egy sikeres elfogáshoz szükség van arra is, hogy a vadász gyorsabb legyen a másik gépnél. 

Ismét Szuhojékat idézném: 

Максимальная скорость полета у земли (без подвесок), км/ч     950

 

De szerintem az orosszal nálad vannak bajok, mert: Практический потолок (без подвесок)  Na mit jelent ez szerinted?

 

 

Előzmény: Platon (23540)
Platon Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23542

Na hová tették?

Előzmény: Törölt nick (23541)
Platon Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23540

Úgy látom gondok vannak az orosszal.

 

A szolgálati magasság az a magasság ahol a gép még képes percenként durván 30m emelkedni. Egészen pontosan 100 lábat.

 

Azaz onnan még bőven van felfelé, pláne ha sebességet adsz a magasságért. Pontosan emiatt gondolják az oroszok hogy Szu-25 lehetett mert a 10 ezer méteres magasságon már jelentős sebességet vesztett.

 

Már bizonyították. 

 

Akkor nosza. Lássuk. Gondolom most jön majd valami közösségi médiás bullshit.

Előzmény: gaunt (23539)
gaunt Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23539

Tévedsz. A 7 Km az a Szu-25k szolgálati magassága, csak összemosták mindenhol.

 

Hogyne. Nyilván a Szuhojnál annyira hülyék, hogy keverik a dolgokat, és a saját gépük repülési teljesítményét sem ismerik:

 

Практический потолок (без подвесок), км......7

 

http://www.sukhoi.org/planes/military/su25k/lth/

 

Практи́ческий потоло́к летательного аппарата — это наибольшая высота, на которой при полёте с постоянной горизонтальной скоростью ещё присутствует избыток тяги, достаточный для выполнения подъёма с определённой вертикальной скоростью.

 

Ezt bizonyítani kéne nem gondolod? Lehet hogy így volt. De bizonyítás még hátra van.

 

Már bizonyították. Az egyetlen kérdés: Kik voltak?

Előzmény: Platon (23533)
Platon Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23538
Előzmény: Törölt nick (23536)
Platon Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23537

Kár hogy ez az Ukrán hadsereg egy BUk-ja.

Előzmény: Törölt nick (23536)
gaunt Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23534

 A BUKhoz több féle van. Az M1eshez pl 37es.

 

Viccesen nézne ki a hatalmas SzOU a hozzá képest apró 9M37-es rakétával :) Az egyébként a Sztrela-10 rakétája. 

 

9М38 - ЗУР комплекса 2К12М4, 9К37

9М38М (3М90) - ЗУР морского комплекса "Ураган"

9М38М1 - ЗУР комплекса 9К37М1 

9М317 - ЗУР комплексов 9К37М1-2, 9К317

9М317М (3М91) - ЗУР морских комплексов "Торнадо", "Ураган-1"

Előzmény: Törölt nick (23532)
Platon Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23533

Tévedsz. A 7 Km az a Szu-25k szolgálati magassága, csak összemosták mindenhol. Gondolom neked nem kell magyaráznom mennyire nem azonos a szolgálati magasság a csúcsmagassággal.

 

A Szu-25 bizony ott volt ez kétségtelen. Az más kérdés hogy ő lőtte e le, vagy csak vizuális azonosítást végzett, vagy csak véletlenül arra kóricált.

 

Mindenesetre akkora véletlen nincs a világon hogy tök véletlenül teljesen függetlenül az esettől éppen arra járt. 

 

Az 777-essel egy 9M38 rakéta végzett


Ezt bizonyítani kéne nem gondolod? Lehet hogy így volt. De bizonyítás még hátra van.

 

 

Előzmény: gaunt (23531)
gaunt Creative Commons License 2014.07.26 0 0 23531

Ez a Szu-25 elmélet úgy nevetséges ahogy van. A gép 7km-nél magasabbra képtelen felemelkedni, ennyi a csúcsmagassága. Nincs is mit csodálkozni ezen, mivel egy csatagép, tökéletesen lehetetlen elfogni vele egy 10.000m-en repülő utasszállítót.

 

Az 777-essel egy 9M38 rakéta végzett, a kérdés csak az, kik követték el ezt a szörnyűséget. Szerintem ugyanúgy lehettek az ukránok is. (nem egyszer bizonyosodott be, hogy a nyugat sem különb egyik országnál sem, hazudnak ők is mint a vízfolyás)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!