Keresés

Részletes keresés

Gianmarco Creative Commons License 1,5 órája 0 0 6859

Jó, hogy együtt mentek el ők is; reméljük K-ként is így maradnak, ahogy a 4028-4029 is tartják még egymást.


Hosszú időn keresztül Buda (egyik) legszebb párosa volt, nagyon jól tartották az esztétikai állapotukat, a virító fehér, érintetlen utasterüket még a 18-ason. Barossba kerülésével az 1-es azért meglátszott már rajtuk, ahogy visszajöttek ismét a Fonódóra. És igen, adott körökben érezhetően kedvelt páros volt. :-)


Érezve a "veszélyt", a nyáron már többször célzottan vadásztam, meg is lett, a 4219-cel egyetemben. Na ő, az utolsó festett lépcsős vajon mikor megy el?

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6854)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 4 órája 0 1 6858

109-110.

Előzmény: korpi41 (6857)
korpi41 Creative Commons License 18 órája 0 0 6857

107.-108. lesz belőlük?

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6854)
HBweb hu Creative Commons License 23 órája 0 1 6856

Kedves kis ősbudai kocsik...

http://hbweb.hu/fg/fg010231/html/kep153.htm

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6854)
Tatai Gergely Creative Commons License 27 órája 0 2 6855

Emléküket megőrizzük:(

Csak vicceltem, jó, hogy újabb K2m-ek lesznek, de ha Angyalföldre mennek, hiányozni fognak innen, Budáról...

Hármas ajtómegvezető konzol a 4011-esen és szinte teljesen "összenyomott" (mint a 4219 elején) pályaszám voltak az atribútumaik..

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6854)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 1 napja 0 4 6854

4010-4011 -> VJSZ.   

Tatai Gergely Creative Commons License 2017.09.12 0 4 6853

Emlékezzünk a klasszik 4000-4171 párosra! Ma egy éve vonultak be megújulni...

Bocs, a minőségért, a 4171-től elkergetett a vezető, úgyhogy suttyomban lőttem :D

Zolcsi67 Creative Commons License 2017.09.11 0 2 6852

Telitalálat, HáBé mester! :-)

Előzmény: HBweb hu (6843)
mk4047 Creative Commons License 2017.09.09 0 6 6851

Ha már itt romantikázunk :D, azért annak a "rendnek" is az volt a szépsége, hogy amikor viszont jött kölcsönkocsi Pestről, akkor az igazi csemegének számított. Emlékszem, '99-ben is mekkorát néztem, így 13 éves fejjel, amikor megláttam valamelyik nem odavaló kocsit a 18-ason, meg 2001-ben is, amikor nyáron először jött szembe a 4275-4278 a 61-esen, a nagy tartóba beleapplikált kicsi célfilmmel...rég volt, igaz sem volt talán, mindenesetre akkor még az is adta az örömet, hogy az ember tényleg "meglepődhetett", nem az volt, hogy az indexen, a facebookon meg a futárban mindent azonnal megtud előre :)

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6850)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.09.09 0 5 6850

Csatlakozom én is. Ez adja meg a szépségét az egésznek. 

Ma 2017ben belegondolva ha élne az ezredforduló táján érvényes rend, hogy:

4000-4059,4149-4171  Szépilona

4060-4148,4200-4212  Baross

4213-4328                      Angyalföld

4329-4349                      Budafok

Gondoljunk csak bele, milyen nihilikus lenne..  valóban azt tapasztalnánk soha nem történik semmi...  bár néha bosszankodunk.. de jó volna ha rend lenne az állományban is, de ez a mostani helyzet szerintem érdekesebb. Ha meg úgy nézzük most is 'rend' van, csak más szemszögből:

T5C5K2: Szépilona

T5C5K2M: Af.

Classic: Baross+ a maradék Af. (Ami hamarosan Barossi lesz)

Nyilván az összképen rontani fog ha Angyalföld feltöltődik és máshova is visznek K2M-et, illetve ha Budafok újra megnyilik, valahonnan kell majd elvinni kocsikat. De ez még picit odébb van.

Ugyan ez igaz a kocsik közti különbségekre. Én is mindig sasolom hátha látok valami különöset.

 

A nagyon perverz Tátra fanoknak meg ajánlom a 4307es kocsin való utazást a B végi forgóváz felett. Ha már az utasok is összenéznek és elmosolyodnak a hanghatásokon, biztos tud valamit nyújtani a kocsi. ;)

Előzmény: ChGeri (6848)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.09.07 0 4 6849

Szívemből szóltál!

Az iskola diákfejjel is pozitív tulajdonságai közé sorolható a napi szintű ingázás a Tatrákkal. Emlékszem, amikor kezdtem, még csak T5C5K-k voltak, aztán negyedik utáni iskolaváltásnál jöttek a K2-esek, majd a fonódó, a klasszikok, és CAF-ok. Néhány T5C5K csatolás a mai napig a fejemben van!:D

Szóval ez a jó a Tatrákban (És gondolom a Ganzokban meg a Tw6000-esekben is, amikkel nem utazom naponta): a Változatosság! Az érzés, amikor reggel félálomban felszállok egy eddig-még-nem-utaztam-vele kategóriás angyalföldi Tatrára, és fürkészem, hogy "Na, milyen apró meglepetés van rajtad?"

És ezért nem szeretem a CAF-okat. Túl egyformák. De ezt a problémát az idő orvosolni fogja:)

Előzmény: ChGeri (6848)
ChGeri Creative Commons License 2017.09.07 0 8 6848

Ez nem megkövezendő dolog egyáltalán.

Amikor 1996 és 2005 közt napi szinten UV-ztem, némi túlzással minden kocsit meg tudtam különböztetni ilyen hasonló kis eltérések alapján.

Ha egy adott típusból minden jármű teljesen egyforma lenne, mi, villamosbarátok belepusztulnánk az unalomba.

Az üzemeltető pedig jól járna. :D

Előzmény: Tatai Gergely (6846)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.09.07 0 0 6847

Ma reggel a 4019 szedőtörötten vonult a kocsiszínbe, a Móriczon láttam.

Tatai Gergely Creative Commons License 2017.09.05 0 8 6846

Kövezzetek meg, de én szeretem a lerohadt utasterű kocsikat. Mindig van bennük valami érdekes (pl. 4219 lépcsőjének oldalán a gumibak, ami az ajtót akadályozza, hogy továbbmenjen, a többi kör alakú helyett szögletes)

Előzmény: FKU-911 (6845)
FKU-911 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 6845

Viszont utastéri roncsderbi alapján a 4070 egész elfogadható. Ott amik vezetnek: 4300, 4312, 4219...

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6837)
FKU-911 Creative Commons License 2017.09.05 0 1 6844

Tegnap már: 4284-4279 a 28-ason.

 

 

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6837)
HBweb hu Creative Commons License 2017.09.01 0 8 6843

Dobjunk rá egy lapáttal (egy jó naggyal) :

 

http://hbweb.hu/fg/fg010231/html/kep981.htm

Előzmény: Zolcsi67 (6841)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.09.01 0 0 6842

Köszönöm:)

Előzmény: Zolcsi67 (6841)
Zolcsi67 Creative Commons License 2017.09.01 0 5 6841

Kárpótlásul: temetői járat 2009-ben.

 

Előzmény: Tatai Gergely (6840)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.08.31 0 0 6840

Nabasszus, 4091 ről nincs fotóm...

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6837)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.08.31 0 0 6839

Abból a szemszögből nézve nekem tragikomédia volt ;D

Előzmény: adam9509 (6838)
adam9509 Creative Commons License 2017.08.31 0 0 6838

A 4270-4301 szerintem nem olyan rossz, legalábbis vezetői szemszögből nézve.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6837)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.08.31 0 4 6837

Nincs a VJSZ-ben a 4284, nyugodjatok meg. :D Emeléses javitáson van Barossban.

Csak az arca fakó, mert sok éve vmi olcsó festékkel javították az arcát, akárcsak pl. a 4252-nek. Nagyon is jó kocsi. A Roncsderbit a 4070,4270,4301 vezeti, a 'legöregebb' 4 utolsó 2005ös Tátra ami fut az pedig: 4010,4011,4219,4312.

 

4313 a 4091-el ment be. 

Előzmény: 430 322 (6835)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.08.30 0 3 6836

Ezzel a jelenkor legótvarabb T5C5-öse is elköszönt. Magamhoz híven néhány fotóval búcsúztatom...

 eső után, vizesen 2016 július 10-én

 Őkelme különlegessége a valamiért fordítva felfestett nyolcas és a szabványnál világosabb sárga javítófesték az orrán

 Idén július elsején az Etele út/Fehérvári útnál

 Itt látszik igazán az orr eltérő színe

További szép estét mindenkinek!

Előzmény: 430 322 (6835)
430 322 Creative Commons License 2017.08.30 -1 0 6835

A tippem bejött, a 4284+4313 vonult be a VJSz-be.

 

Az 1-es vonalon napok óta kering egy 4070+4300+4223 összeállítás.

Előzmény: 4097-4122 (6827)
adam9509 Creative Commons License 2017.08.30 0 3 6834

12-esen három szerelvény pörög az 6 kocsi. Egyébként az 1-esen sok kétrészes szám K Tatra, ahogy a 14-esen is, azok meg ugye pár órát ksz-be töltenek.Egyébként mi is kérjük vezetők, hogy cseréljék már le a 17-esen, a classic kocsikat mert azokra már igen csak szarnak, ezáltal az állapotuk is gané. 

Előzmény: király2644 (6833)
király2644 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 6833

Délelőtt ránéztem a FUTÁR-ra és kemény 2 db szerelvény volt kiadva K2-ből és 6 db sima T5C5 a Combino és CAF-ok mellett az 1-esre, és még volt kint a 14-esen 10 szerelvény és a 12-esen 2 szerelvény. Ez összesen 40 db kocsi kiadása a jelenlegi több, mint 180-ból. Szóval akkor ez a "feltöltés" ez csak szept.1-el valósul meg? Mert jelen számok tükrében a 14 és 12 mellett a teljes 1-est ki lehetne adni K2-ből....

 

vagy mi az oka annak, hogy ezek "állnak" a kocsiszínben (jó, persze a csúcsidőbe még kimegy pár a 14-re, de ez akkor is édes kevés...)

Előzmény: adam9509 (6831)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.08.30 0 0 6832

4332 Angyalföldi még mindig.

 

A Barossba Átcsoportosított nyerőszámok összeszedve:

4240,4271,4309,4321,4329,4345. 6Db.

Előzmény: Viko88 (6830)
adam9509 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 6831

Az eredeti tervekkel ellentétben, elsejétől még se lesznek K Tatrak a 17-esen angyalföldről. Helyette az 1-est töltik fel folyamatosan K Tatraval, a 17-es majd csak utána év vége felé lesz. 

Viko88 Creative Commons License 2017.08.30 0 0 6830

Történnek itt a csere-berék nagy számban: úgy nézem, hogy a 4332-4345 is átment Barossba!

Előzmény: Viko88 (6829)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!