Keresés

Részletes keresés

Tatai Gergely Creative Commons License 2017.06.12 0 0 6771

Nem baj, mind emberek vagyunk:) Köszi a kiegészítést!

Előzmény: HBweb hu (6770)
HBweb hu Creative Commons License 2017.06.12 0 0 6770

Valóban. Mindig elhatározom, hogy kiegészítem a német eredetű tujákról szóló oldalamat, aztán elfelejtem.
:-)

Előzmény: mk4047 (6769)
mk4047 Creative Commons License 2017.06.12 0 1 6769

Született: Erfurt 546. Csak ott nem helyezték üzembe, hanem továbbpasszolták szegényt ;)

Előzmény: HBweb hu (6768)
HBweb hu Creative Commons License 2017.06.11 0 0 6768
Előzmény: Tatai Gergely (6767)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.06.11 0 4 6767

Tegnap rokonlátogatáson voltunk Szegeden, és amíg a többiek átruccantak Hódmezővásárhelyre, én egy 24 órás jeggyel elindultam villamosozni. Nem titok, ráncajtós Kt4-eseket kerestem, amiből van néhány arrafelé. Bele is botlottam a 211-esbe, elmentem vele az Anna-kúttól a Nagyállomásig. Öröm volt látni, hogy a kocsi előző (Valamelyik német városbeli) gazdái nem változtattak az ajtók kivitelén, az eredeti CKD ráncajtó volt rajta. A nap fénypontjaként pedig összefutottam a 813-as bengálival is. (Amit-bár nem Tátra- szintén jó alaposan körbefotóztam) 

A szegediek előtt pedig le a kalappal: A villamosaik kulturáltak, tiszták, mindegyiken van (és működik is) wifi, az alkalmazottak, akikkel beszéltem, udvariasak és segítőkészek voltak, bliccelni meg lehetetlen: utaztam mondjuk két órát, és négy (azaz 4) ellenőr is megnézte a jegyemet. És nem csak úgy ránézett, hanem az automata által rányomott dátumot is elolvasta!

Végezetül néhány kép:

 

 Itt látszik a legjobban, hogy az ajtó felülete be van nyomva az ablak mellett

 A kapaszkodó foglalata is eredeti! Ilyen a pesti Tátrákon alig van

 Eredetileg a T5C5-ösökön is ilyen lépcsővilágító lámpa lehetett?

 Eredeti alátétlemez és felül elhelyezett zsanér (a klasszik T5C5 ajtókon ezt kb. 2 centive lejjebb rakták)

 Nincs Tátra ajtómegvezető-konzol nélkül! Ezek ilyen rövidkék az egyenes ajtóvezető sín miatt, de az általam egyesnek hívottra hasonlítanak

 Kicsit távolabbról az egész kompozíció

 

 

király2644 Creative Commons License 2017.06.10 0 3 6766

Nah, azért ott sem kell félteni senkit... Az ilonai tárákon is rengeteg a graffiti/ablakkarc, még ha nem is annyira feltűnő...

 

Ez az utazóközönségen múlik...

 

Másrészt az ilonai kocsiszín állapota egy Barosshoz képest kíváló, rendezettebb/stb... A munkakörülményeken is sok múlik.....

Előzmény: kz54 (6765)
kz54 Creative Commons License 2017.06.09 -2 1 6765

Nem tudom, de gyalázatos, hogy csak Szépilona tud normális állapotú Tátrákat üzemeltetni. Nem hiszem, hogy ez utazóközönség kérdése, sokkal inkább az odafigyelésen múlik ez a dolog...

Előzmény: 4097-4122 (6759)
wenimo332 Creative Commons License 2017.06.08 -2 4 6764

4075 megkapta a Sécheron szedőt. És eléggé csúnya az én véleményem szerint.

4097-4122 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 6763

Elnézést, egyszer volt pont egy ilyen az 1-esen, hogy 4296-4312-4313, de hamar vissza is rakták a Fonódóra.

Előzmény: 4097-4122 (6759)
430 322 Creative Commons License 2017.06.06 0 5 6762

Baross -> VJSz: 4107+4113

mk4047 Creative Commons License 2017.06.03 0 3 6761

Hamarosan ez a kérdés "megoldódik", csak kérdés, hogy hogyan, értsd, hogy mely kocsik költöznek majd Budafokra Barossból (vagy Angyalföldről?). Reménykedjünk, hogy nem csak lepukkant pesti villamosokkal teszik tele az új kocsiszínt, hanem a szebb időkben ilonás kocsik egy (nagy) része is odakerül.

Előzmény: 4097-4122 (6759)
Balzska Creative Commons License 2017.06.02 0 3 6760

És a mai nap már próbajáratként közlekedtek az Alkotáson.:)

Előzmény: wenimo332 (6691)
4097-4122 Creative Commons License 2017.06.02 0 4 6759

Már rég meg akarom kérdezni, de árulja már el valaki, hogy Baross az utóbbi időben oda költöztetett angyalföldi szutykok többségét miért a Fonódón közlekedteti (meg a 28-ason, de ott oké), az ex-budaiak 4034-4035, 4154-4155 stb. trióvá egészítve meg rég stabil 1-esek???


Amióta ott vannak, a 4284, 4296 meg hasonlókat az 1-esen még véletlenül se láttam, pedig oda valóak lennének; és erre a hétre is "véletlenül pont" egy 4054-4055-4045 összeállítás került át oda. Igen, világos, lecsökkent a kiadás Budára, de miért pont ezeket kell mindig áttenni?

Tatai Gergely Creative Commons License 2017.05.30 0 2 6758

4227-4326 ma 17 es volt látszott a kerekeiken az eszterga! :)

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6756)
430 322 Creative Commons License 2017.05.29 -1 0 6757

Köszönöm a pontosítást! :)

 

Azt lehet tudni, milyen hibával áll január óta a 4212?

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6756)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.05.29 0 1 6756

4227-4326 eszterga, 4252-4325 lett Barossi úgy néz ki.

Előzmény: 430 322 (6753)
mk4047 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 6755

Alkalmanként már volt ilyen, de nem tartósan és nagy mennyiségben.

Előzmény: Tatai Gergely (6754)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.05.29 0 0 6754

A 17-esen 'Ilonai K2-esek járnak, gondolom az Ördög-árok környéki vágányzár miatt. Érdekes, hiszen ezt a vonalat (tudtommal) eddig nem tisztelte meg ilyen típus.

430 322 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 6753

Igazad volt, csak esztergálás céljából mentek át, tegnap este vissza is mentek Angyalföldre. 

Előzmény: hol_itt_hol_ott (6751)
430 322 Creative Commons License 2017.05.28 -1 0 6752

Azt nem tudom pontosan, de később láttam a duó előtt a 4227-et (így már triót alkotva), talán a 4009+4238-ért "cserébe" mentek át.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (6751)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2017.05.28 0 0 6751

Biztos? Nem csak eszterga?

Előzmény: 430 322 (6750)
430 322 Creative Commons License 2017.05.27 -3 0 6750

A -> B: 4325+4326!

Tatai Gergely Creative Commons License 2017.05.23 0 0 6749

4238-nak hogy gyűlt össze ilyen "hamar" a bevonuláshoz szükséges kilométerszám? Emlékeim szerint 2007-es, vagy 2008-as kocsi volt, azok meg még vígan rohangálnak szerte a városban.

Előzmény: mk4047 (6744)
4097-4122 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 6748

Ma is volt egy ugyanilyen, kb. három hete vannak így. :-)

 

K-sítás miatt párját vesztette mindkettő, a 4057 alapból ment be, a 4049 még a sebeiből is gyógyul; így mindketten pár futó kapcsolat után találtak egymásra, lásd Pályaszámok topik. :-)

Előzmény: 4014 (6746)
4097-4122 Creative Commons License 2017.05.23 0 1 6747

Igen, tényleg! Miket észre nem veszel. :-)

 

Annyi tűnt fel, hogy a "jó" 4238-4239 páros szakított, nem lett egy tartós kapcsolat, de akkor megvan a nyomós oka.

 

A 4010-4011 meg visszajöhet addig Budára, amíg el nem viszik őket is. De most már akkor őket is együtt lenne jó... :-)

Előzmény: mk4047 (6744)
4014 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 6746

Tegnap volt egy olyan, hogy 4036-4048. Nem tudom mennyire végleges, de remélem így marad. :)

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.05.23 0 7 6745

-229 :-)

Előzmény: mk4047 (6744)
mk4047 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 6744

4009-4238?

Tatai Gergely Creative Commons License 2017.05.15 0 3 6743

Tegnap volt egy kis időm, úgyhogy kimentem a 14-esre idei K2m-eket fotózni. Íme:

 4246

 4260

 4085

 

 4132

 4170

 4229

Tatai Gergely Creative Commons License 2017.05.10 0 1 6742

Ezzel a 412x csoport utasforgalomban részt vevő tagjai is korszerűsödtek : 4120-K2, 4121-tanulókocsi, 4122-K2, 4123-K2m, 4124-K2, 4125-K2m, 4126-K2, 4127-most már K2m, 4128-K2, 4129-K2

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6738)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!