Keresés

Részletes keresés

ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.10.01 0 0 6868

Igen

Előzmény: korpi41 (6866)
Pite56 Creative Commons License 2017.10.01 0 2 6867

Amikor esedékessé válik egy újabb páros beadása a főműhelybe (A főműhely a munka ütemezése szempontjából éppen fogadókész, és ciklusrendi oldalról is elérkezett az ideje) akkor a legtöbb V2-es vizsgálatot kapott szerelvények közül az utolsó V2-es vizsgálata óta legtöbbet futott (tehát nem feltétlenül párban lévő) járművek kerülnek beadásra.

Előzmény: Gianmarco (6862)
korpi41 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 6866

Köszi!

 

A 4057 4282-vel jött vissza?

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6865)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.10.01 0 0 6865

Az az utolsó 5 inkább legyen 6, sorrendben:

 

4049-4127  Nem közlekedik, visszament a Fehér útra..

4009-4238  Közlekedik

4107-4113  Angyalföldön, de nem közlekedett még

 

Ez volt az utolsó 3 amit kipréselt magából a VJSZ, most nagyobb szünet után ment be újabb 3 Iker:

 

4091-4313

4010-4011

4275-4296

Előzmény: korpi41 (6863)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.10.01 0 1 6864

Biztos van aki meg tudná mondani, én is közelebb dolgozom a tűzhöz, de én is csak akkor veszem észre mi megy, amikor már viszik Kelenföldre lemérni, onnan meg a Fehér útra. Műszakosok többségét se érdekli, hiába kérdezném mondanák, hogy mit tudom én... amit egyébként megértek. Utolsó főműhely óta eltelt idő után saccolom be mik a legesélyesebbek, most én tudok mondani kb. 20 pályaszámot, de lehet hogy keveredik bele olyan is ami 'újabb' csak sokat futott. Abszolút értelembe most a 4219 és a 4312 a legöregebbek, 4219 az utolsó amin 'nosztalgikus elemek' is fellelhetők, de ezt már tárgyaltuk párszor. 

 

Továbbá nem lehet sok hátra a következő kocsiknak: 4234,4248,4258,4259,4270,4279,4301,4303,4307 valamint 4061,4070,4149,4151,4200,4202,4203,4210-nek. Remélem tudtam valamit segíteni. Üdv!

Előzmény: Gianmarco (6862)
korpi41 Creative Commons License 2017.09.29 0 0 6863

Az utolsó öt párost meg tudnád írni? Előre is köszönöm!

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6858)
Gianmarco Creative Commons License 2017.09.29 0 0 6862

Azt meg lehet tudni, hogy mennyivel a VJSz-be vonulás előtt derül ki, amikor még forgalomban vannak, hogy konkrétan ez meg az lesz a következő, akik mennek?
Mert tippelgetni, esélyeket latolgatni a korábbi beírásaid alapján lehet, de esetleg megkönnyítené a fotósok dolgát, hogy melyikekre érdemes fókuszálni. :-)


A 4275 nekem megvolt, a 4296 viszont nem az utolsó budai pályafutásán.


Ill. most esetleg van valami konkrét információ a még utcán lévő következőkről?

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6860)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.09.28 0 3 6861

Akkor pár kép:

 2016. június huszadikán a Bécsi út/Vörösvári útnál

 4296-ot idén április 15-én fotóztam Kamaraerdei ifj. parknál

 utastér elölről

 utastér hátulról

 "pingált" pályaszám

 egyes ajtóvezető konzol

 2006-os üvegek

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6860)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.09.27 0 4 6860

4275-4296  ->  VJSZ

 

4203-4288  ->  Baross

Gianmarco Creative Commons License 2017.09.20 0 4 6859

Jó, hogy együtt mentek el ők is; reméljük K-ként is így maradnak, ahogy a 4028-4029 is tartják még egymást.


Hosszú időn keresztül Buda (egyik) legszebb párosa volt, nagyon jól tartották az esztétikai állapotukat, a virító fehér, érintetlen utasterüket még a 18-ason. Barossba kerülésével az 1-es azért meglátszott már rajtuk, ahogy visszajöttek ismét a Fonódóra. És igen, adott körökben érezhetően kedvelt páros volt. :-)


Érezve a "veszélyt", a nyáron már többször célzottan vadásztam, meg is lett, a 4219-cel egyetemben. Na ő, az utolsó festett lépcsős vajon mikor megy el?

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6854)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.09.20 0 1 6858

109-110.

Előzmény: korpi41 (6857)
korpi41 Creative Commons License 2017.09.20 0 0 6857

107.-108. lesz belőlük?

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6854)
HBweb hu Creative Commons License 2017.09.20 0 1 6856

Kedves kis ősbudai kocsik...

http://hbweb.hu/fg/fg010231/html/kep153.htm

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6854)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.09.19 -1 3 6855

Emléküket megőrizzük:(

Csak vicceltem, jó, hogy újabb K2m-ek lesznek, de ha Angyalföldre mennek, hiányozni fognak innen, Budáról...

Hármas ajtómegvezető konzol a 4011-esen és szinte teljesen "összenyomott" (mint a 4219 elején) pályaszám voltak az atribútumaik..

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6854)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.09.19 0 4 6854

4010-4011 -> VJSZ.   

Tatai Gergely Creative Commons License 2017.09.12 -1 5 6853

Emlékezzünk a klasszik 4000-4171 párosra! Ma egy éve vonultak be megújulni...

Bocs, a minőségért, a 4171-től elkergetett a vezető, úgyhogy suttyomban lőttem :D

Zolcsi67 Creative Commons License 2017.09.11 0 2 6852

Telitalálat, HáBé mester! :-)

Előzmény: HBweb hu (6843)
mk4047 Creative Commons License 2017.09.09 0 6 6851

Ha már itt romantikázunk :D, azért annak a "rendnek" is az volt a szépsége, hogy amikor viszont jött kölcsönkocsi Pestről, akkor az igazi csemegének számított. Emlékszem, '99-ben is mekkorát néztem, így 13 éves fejjel, amikor megláttam valamelyik nem odavaló kocsit a 18-ason, meg 2001-ben is, amikor nyáron először jött szembe a 4275-4278 a 61-esen, a nagy tartóba beleapplikált kicsi célfilmmel...rég volt, igaz sem volt talán, mindenesetre akkor még az is adta az örömet, hogy az ember tényleg "meglepődhetett", nem az volt, hogy az indexen, a facebookon meg a futárban mindent azonnal megtud előre :)

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6850)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.09.09 0 5 6850

Csatlakozom én is. Ez adja meg a szépségét az egésznek. 

Ma 2017ben belegondolva ha élne az ezredforduló táján érvényes rend, hogy:

4000-4059,4149-4171  Szépilona

4060-4148,4200-4212  Baross

4213-4328                      Angyalföld

4329-4349                      Budafok

Gondoljunk csak bele, milyen nihilikus lenne..  valóban azt tapasztalnánk soha nem történik semmi...  bár néha bosszankodunk.. de jó volna ha rend lenne az állományban is, de ez a mostani helyzet szerintem érdekesebb. Ha meg úgy nézzük most is 'rend' van, csak más szemszögből:

T5C5K2: Szépilona

T5C5K2M: Af.

Classic: Baross+ a maradék Af. (Ami hamarosan Barossi lesz)

Nyilván az összképen rontani fog ha Angyalföld feltöltődik és máshova is visznek K2M-et, illetve ha Budafok újra megnyilik, valahonnan kell majd elvinni kocsikat. De ez még picit odébb van.

Ugyan ez igaz a kocsik közti különbségekre. Én is mindig sasolom hátha látok valami különöset.

 

A nagyon perverz Tátra fanoknak meg ajánlom a 4307es kocsin való utazást a B végi forgóváz felett. Ha már az utasok is összenéznek és elmosolyodnak a hanghatásokon, biztos tud valamit nyújtani a kocsi. ;)

Előzmény: Törölt nick (6848)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.09.07 0 4 6849

Szívemből szóltál!

Az iskola diákfejjel is pozitív tulajdonságai közé sorolható a napi szintű ingázás a Tatrákkal. Emlékszem, amikor kezdtem, még csak T5C5K-k voltak, aztán negyedik utáni iskolaváltásnál jöttek a K2-esek, majd a fonódó, a klasszikok, és CAF-ok. Néhány T5C5K csatolás a mai napig a fejemben van!:D

Szóval ez a jó a Tatrákban (És gondolom a Ganzokban meg a Tw6000-esekben is, amikkel nem utazom naponta): a Változatosság! Az érzés, amikor reggel félálomban felszállok egy eddig-még-nem-utaztam-vele kategóriás angyalföldi Tatrára, és fürkészem, hogy "Na, milyen apró meglepetés van rajtad?"

És ezért nem szeretem a CAF-okat. Túl egyformák. De ezt a problémát az idő orvosolni fogja:)

Előzmény: Törölt nick (6848)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.07 0 9 6848

Ez nem megkövezendő dolog egyáltalán.

Amikor 1996 és 2005 közt napi szinten UV-ztem, némi túlzással minden kocsit meg tudtam különböztetni ilyen hasonló kis eltérések alapján.

Ha egy adott típusból minden jármű teljesen egyforma lenne, mi, villamosbarátok belepusztulnánk az unalomba.

Az üzemeltető pedig jól járna. :D

Előzmény: Tatai Gergely (6846)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.09.07 0 0 6847

Ma reggel a 4019 szedőtörötten vonult a kocsiszínbe, a Móriczon láttam.

Tatai Gergely Creative Commons License 2017.09.05 0 8 6846

Kövezzetek meg, de én szeretem a lerohadt utasterű kocsikat. Mindig van bennük valami érdekes (pl. 4219 lépcsőjének oldalán a gumibak, ami az ajtót akadályozza, hogy továbbmenjen, a többi kör alakú helyett szögletes)

Előzmény: FKU-911 (6845)
FKU-911 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 6845

Viszont utastéri roncsderbi alapján a 4070 egész elfogadható. Ott amik vezetnek: 4300, 4312, 4219...

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6837)
FKU-911 Creative Commons License 2017.09.05 0 1 6844

Tegnap már: 4284-4279 a 28-ason.

 

 

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6837)
HBweb hu Creative Commons License 2017.09.01 0 8 6843

Dobjunk rá egy lapáttal (egy jó naggyal) :

 

http://hbweb.hu/fg/fg010231/html/kep981.htm

Előzmény: Zolcsi67 (6841)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.09.01 0 0 6842

Köszönöm:)

Előzmény: Zolcsi67 (6841)
Zolcsi67 Creative Commons License 2017.09.01 0 5 6841

Kárpótlásul: temetői járat 2009-ben.

 

Előzmény: Tatai Gergely (6840)
Tatai Gergely Creative Commons License 2017.08.31 0 0 6840

Nabasszus, 4091 ről nincs fotóm...

Előzmény: ICS MÁNIÁS (6837)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2017.08.31 0 0 6839

Abból a szemszögből nézve nekem tragikomédia volt ;D

Előzmény: adam9509 (6838)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!