Keresés

Részletes keresés

pappmate Creative Commons License 16 órája 0 0 69734

Üdv! Kicsit tanácstalan vagyok. Nézegettem az Extra-m muffját több jel, maradvány után kutatva. Mivel nincs nyaktáblája, ezért nem tudom, hogy hogyan nézhetett ki. Viszont egy pici darab megmaradt belőle a felső szegecsnél. https://ibb.co/eo0Xpo Itt látható, és mellé raktam azt, ami még Extra. Én a jobboldalira gyanakszom, hogy olyasmi lehetett. Viszont a vázon meg van az Extra bemaratás, mint itt: http://veterankerekpar.gportal.hu/picview.php?prt=569286&gid=2825677&index=7 és az enyém: https://ibb.co/chyXN8 és ennek ilyen réztáblája volt: http://veterankerekpar.gportal.hu/picview.php?prt=569286&gid=2825677&index=1

 

Egyéb logikus magyarázat? Köszi!

 

 

 

 

 

 

Bandita83 Creative Commons License 17 órája 0 0 69733

Üdv. Valaki felismeri, min lehetett? A nyilakat csavar fogja össze. E rdő lelet ☺️

Csöni Creative Commons License 1 napja 0 0 69732

Helló!

Úgy látom,hogy mostanában bojkottáljátok a topic-ot...  :)

Gondolom sok a nyári munka+nyaralás.

Ő donornak érkezett,talán megtudjátok mondani,

vázszám alapján,hogy ez egy 1963-as Mátra-e?

(vagy mi?)

Köszönettel:EN-EL

 

F_Gábor 2 Creative Commons License 2 napja 0 0 69731

Sziasztok !

 

Van egy régi orosz fecském, szeretnék nyeregcsövet venni hozzá, mert anno ülés nélkül vettem a kisöreget.

Kérdésem lenne milyen méretű passzol bele? Esetleg standard mountainbike méretű jó bele?

centrikus1 Creative Commons License 3 napja 0 0 69730

Üdv. Valaki nem tudja véletlenül mi a típusa ennek a bringának és kb mikori lehet ?  69714 es hozzászólásban vannak a képek. 

Tom7979 Creative Commons License 3 napja 0 0 69729

Előzmény: Tom7979 (69728)
Tom7979 Creative Commons License 3 napja 0 0 69728

Tom7979 Creative Commons License 3 napja 0 0 69727

Előzmény: Tom7979 (69726)
Tom7979 Creative Commons License 3 napja 0 0 69726

Sziasztok,

 

lenne három ,padláson talált felújításra váró bringám

illetve darabokban egy Bosch lámpa és dinamó

 

eledóak egyben vagy külön külön

Ár megeyezés szerint

bakter976 Creative Commons License 4 napja 0 0 69725

Köszi de Csodám , Diadalom van és sárvédőt keresgélek, amig nem találok addig marad a csikozott "Tura"üdv Zoli

Előzmény: Subaruwrxsti (69724)
Subaruwrxsti Creative Commons License 4 napja 0 0 69724

Üdvözlet,

 

Milyen láncvédőt keresel? Nekem van egy WM Juventus sárvédőm, ha érdekes lehet.

 

 

Ezekmellett továbbra is eladó két szeretett bringám, egy 1937-es gyári Puch Luxus és egy tetőtöl talpig felújított szovjet MMVZ Gólya kerékpár, helyhiány miatt sajnos muszáj...

 

Szép napot!

Előzmény: bakter976 (69715)
bakter976 Creative Commons License 5 napja 0 0 69723

Tisztelt Gyűjtőtársaim, Veterán kerékpárral Túrázók! Egy másik forumon lévő bicós emlékére Velence-tavi kört szerveznek 23-ra gondoltam csatlakozok hozzájuk, csak én Velencéből indulnék (8.30 ) előtte csobbannék egyet.

30-n szeretnék egy balatoni Balatonfüred-Balatonvilágos (Bp vonat ind 8.00 ) csak tekerős veterános turátteni.Ha valakit érdekel kérem írjon. Közelmultban Vác -Göd és Budapest turán voltam sajnos magam..... üdv Zoltán

bakter976 Creative Commons License 5 napja 0 0 69722

Tisztelt Dávid István és Valamennyi Gyűjtőtársam! Közel 4 és fél évvel ezelőtt egy kerékpár szerepelt itt a forumon ami kb 1928 körül készült és  28-170 vázszámmal Puch gyürükkel. Közelmultban sikerült egy 28-318 vázszámú WM ülés, lánc, sárvédős bicóra tettem szert. Talán mindkettő  a WM által 1929 -ben vásárolt vázra épitett első WM kerékpárok közül valóak? Választ várom és köszönöm Zoltán

Első két kép István bicója a többi az enyém

Előzmény: davidistvan (59271)
jozanparasz Creative Commons License 2018.06.13 0 2 69721

Vásárban:

merays Creative Commons License 2018.06.12 0 0 69720

Biztos, hogy át van fúrva, csak alapbol nem mindig lóg túl a szegecs. Maga a szegecsen gyárilag egy csavart huzagolás van, azaz kiálló kis peremezés, ami beütéskor megfeszül a váz anyagában. Ha pontosan kalibrálod a helyét belülröl és ott megnyomod, akkor kijön, csak fontos a jól behelyezett szerszám, amivel pontosan oda tudsz nyomást kifejteni..

Előzmény: #szakaly (69719)
#szakaly Creative Commons License 2018.06.12 0 0 69719

Szia! Köszönöm a választ! Annyit nekem is sikerült ma kiderítenem a porfestőben, hogy le kell szednem a táblát, szóval ez az egy biztos. A kinyomós dolog működhetne is, viszont ahogy ujjal benyultam hátulról úgy éreztem nem fúrták át a vázat teljesen. Nem éreztem a szegecseket. Pedig én is arra számítottam, hogy át van fúrva ... Erre az eshetőségre van valami forgatókönyv??

Előzmény: merays (69718)
merays Creative Commons License 2018.06.12 0 0 69718

Szia. Táblástul ne vidd, pláne porfesteni... Mert kuka lesz.. A táblát úgy szedd le, hogy villa ki, és belülröl érdemes visszanyomni a szegecseket egy célszerszámmal... Pl egy majdnem 90 fokban meghajlított kihegyezett erős vassal, amivel kipréseled a szegecset... Figyelmet igényel, precizen csináld. Ha megindul, elölröl fogóval is menni fog.

Előzmény: #szakaly (69716)
bakter976 Creative Commons License 2018.06.12 0 0 69717

Szia! Bocs, és sok sikert, igy leírva már másképpen hangzik! Lehet, hogy most sok embert megbántok de Utóbbi időben sajnos divattá vált a "trófea gyűjtés és KERESKEDELEM" nyaktábla gyüjtemény...Más ember, én is meg matricával próbálom pótolni azt amitől barbár emberek a bicókat megfosztották.....Üdv Zoltán

Előzmény: #szakaly (69716)
#szakaly Creative Commons License 2018.06.12 0 0 69716

Kedves Zoltán! 

A célom pontosan az újraélesztés lenne. A kerékpár váz (mert a vázon  a nyaktáblán és egy csoda lánckeréken kívül semmi nem volt rajta) tavaly került hozzám, elég ramaty állapotban. Meg kellett hegeszteni a hátsó villát, illetve le van kenve valami alapozó festékkel, az utolsó négyzet milliméterig, köztük a tábla is. Sikerült azóta hozzá kormányt, kereket, hozzá való lánckereket szereznem, illetve egy hibátlan, eredeti állapotú Szövetkezeti Varázs táblát is. Most vinném a porszóróba a vázat, de félek, hogy nem tudják úgy megoldani a festést, hogy a tábla ne sérüljön. Illetve, ha le tudnám szedni, az eredeti állapotú táblát raknám rá, a másikat pedig tovább adnám valakinek, akinek szüksége van rá. Szóval ha elsőre úgy is tűnt, nem szétbarmolni szeretném a gépet, hanem rendbe tenni :) Így továbbra is várom a tippeket, tanácsokat, hogy hogy járjak el helyesen, nehogy baja essen. Köszi előre is!

Előzmény: bakter976 (69715)
bakter976 Creative Commons License 2018.06.12 0 0 69715

Jó reggelt kívánok, ezen a forumon megmenteni, "újraéreszteni " szoktuk a bicókat. Kérlek fényképezd le ami a bicódból megvan, "egészalakos" képpel kezd légyszives, utánna ha van írd le hogy a hátsó esetleg elsö kereken milyen agy, kontrakar van, ha látható -nagyítóval, vastag olvasószémüveggel-a láncon, csengőn mi van, sárvédőn milyen. Ha egyben el tudod adni , akkor többet ér.  BICIKLI NEM VADÁLLAT HOGY TRÓFEÁJA MIATT MEGCSONKÍTSUNK csak  végsőesetben javaslom a darabolást, én pl sárvédőt, láncvédőt, láncot, kereket keresek WM kerékpárra évek oda. üdv Zoltán

Előzmény: #szakaly (69713)
centrikus1 Creative Commons License 2018.06.11 -1 1 69714

Sziasztok. Eladó ha valakit érdekel. 

#szakaly Creative Commons License 2018.06.11 0 0 69713

Sziasztok! Egy meglévő szövetkezeti nyaktáblát szeretnék leszedni egy wm vázról. Van valami tippetek, hogy lehet ezt a legegyszerűbben megoldani, hogy a tábla ne sérüljön? Köszi előre is!

cakikoki Creative Commons License 2018.06.11 0 0 69712
Előzmény: István Lakatos (69698)
cakikoki Creative Commons License 2018.06.11 0 0 69711

Steyr Waffenrad fellelt állapotban! Esetleg valaki tudna segíteni a kor meghatározásában? Vázszám:4013007

 

 

 

A facebookon láttam a kérdést de én nem vagyok fenn  igy itt szolok hozzá.

Baujahr: 1938
Produzent: Steyr
Rahmennummer: 40 23066

Ez egy osztrák csávo bringája,nézz szét a honlapján,érdemes.

http://josef.hammerle.me/bike/detail/id/148/name/Steyr+Damen-Waffenrad+Type+40+1938

Előzmény: István Lakatos (69695)
madzagos Creative Commons License 2018.06.08 0 0 69710

Szia! 2011- és 2008-as a bejegyzés! Hol vannak már azok! :-)

Előzmény: Bakai50343 (69709)
Bakai50343 Creative Commons License 2018.06.08 0 0 69709

szia.a kozepso csoda nyaktabla elado?

Előzmény: madzagos (41223)
Bakai50343 Creative Commons License 2018.06.08 0 0 69708

Szia. a csoda nyaktabla elado?

Előzmény: madzagos (9154)
bakter976 Creative Commons License 2018.06.08 0 1 69707

Szia! Kedves Máté! Jó fotókat készítettél, dicséretes a lelkesedés.Eredetiségre való törekvésed is, de MAGÁNVÉLEMÉNYEM, szerint próbáld meg összeállítani a jelenleg rendekezésre álló alkatrészeidből utánna tudod majd ha eredetit kapol cseréni, így legalább megmarad a lelkesedésed, sikerélményed lesz..Nekem 3 WM kerékpár roncsom volt, van még hijja, de alakul. Én most vettem egy Sryria 49-es falcos kereket egy 43-as Csodához aminek nagyon örültem, Styria 37-es keréket megbecsülém, ha nem is márkahű, de azonos korszakhoz köthető. 

Sárvédő: 3 WM kerékpáromon 1 eredeti és 5 "Tura   sárvédő" van, ezért csíkozási minta alapján csíkoztam...

Sárvédő diszként , csengőként a Csodán nem szarvasost tettem mert nem telik (20eFtés 25eFt adták volna ) hanem WM-t. 

üdv Zoltán

Előzmény: pappmate (69705)
Frutty73 Creative Commons License 2018.06.08 0 0 69706

Tisztelt Csoporttársak!

 

Családi okok miatt eladóvá vált egy ismerősöm „nyaktábla gyűjteménye”.

Nem szeretném „szétszedni/megbontani”. Elsősorban egyben eladó!

Garantáltan eredetiek!!!

A Facebook-on is fent van a "Veterán kerékpár kedvelők" oldalon.  Érdeklődni a facen: privátban.

 

pappmate Creative Commons License 2018.06.06 0 2 69705

A múltkoriban voltam újra otthon, így kicsit tüzetesebben körbe tudtam fotózni a WM Extra-mat. Ami sajnos a felméréskor kiderült, a kerékpár át lett egyszer festve feketére. Erre utal, hogy az egyébként krómozott részek, mint például a muff, fekete színű, ahol nem rozsdás, ott kicsit megkaparva a festéket előjön a csillogás. Továbbá ezért nem volt teljes mértékben kivehető a vázszámból az első 5-ös, mert a jó takony beitta magát a beütésbe. Aztán a hajtóműről kiderült, hogy már volt kókányolva egyszer, a vázon olyan sérüléseket találtam, amely vágásra utalnak, valószínűleg flex. Aztán az egyik hajtókar profilozása nem stimmelt a jelenlegi Oxford típusúéval, később a garázsban kutakodva megtaláltam a lecseréltet aminek a vége szintén szét van flexelve. Az első felnit még mindig nem találtam meg sajnos, szerintem ki lett lomtalanítva. :( Arra viszont emlékszem, hogy a felni keresztmetszete valami ilyesmi lehetett: } (természetesen ezt oldalról kell nézni) A hátsó felni nem ilyen, nem is értettem gyerekként, hogy nem passzolnak egymáshoz. A hátsó kerékben Styria 7 (?) agy van, valószínűleg az sem eredeti. Fontolgatom a ráfestés leszedését, hátha előjön az eredeti, és sikerül kivenni a csíkozást, ha egyáltalán még van maradványa, vagy valamiféle lenyomata. A nyereg szintén eredeti, sajnos a bőr elég ramaty állapotban van, ezért volt rajta egy huzat, ami alatt meg szivacs volt. A nyergen található bőrbeütés alapján WM lesz, egy pici karika látható, sajnos annyira rossz állapotú a bőr, de sikerült másnak beazonosítani, íme: http://m.cdn.blog.hu/sz/szegediretrokerekparok/image/wm/best%2040/IMG_0013%20(Small).JPG

 

Sárvédő. A sárvédőről kiderült, hogy Csepel Túra. Ami viszont bonyolítja a dolgot, hogy egyetlen egy személyt ismerek, aki talált egy Extra-t. Neki is Csepel Túra sárvédői voltak, amikor előkerült. Ez természetesen lehet a véletlen műve. Viszont a fórumot olvasva találtam egy posztot (számát már nem tudom), amikor ugyanis valaki kérdezte, hogy Csepel Túra végén miért van két furat, mintha orrdísz lett volna rajta. Na az én kerékpáromon van ilyen, és az is le van festve a sárvédővel úgyhogy egészen biztos nem az átfestés után lett rámókolva az orrdísz. Amit a csonkból én meg tudok ítélni, az egy WM orrdísz lehet, szerintem. Ez viszont furcsa lenne, hogy WM orrdíszt raktak egy Csepel Túra kerékpárra, ráadásul pont középen, és az én első sárvédőmhöz hasonló személy is találkozott már két ilyen furattal, szóval egészen biztos, hogy azt gyárilag csinálták úgy.

 

Na, de helyettem beszéljenek a fotók, kíváncsian várom a véleményeket, észrevételeket. Sajnos mivel sz*r az Index képfeltöltése, és valamiért az indafotó sem engedi, ezért itt a nyilvános Drive:

 

Kerékpár: https://drive.google.com/open?id=1-k0QsY968BIXQQT41ZciZYyJ1pJtOQlb

Sárvédő: https://drive.google.com/open?id=1HrV-wKmAuSf1mh_DvsNPU0spDCnVJ1Tw

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!