Az basszus!Na mindegy .Ebből is lehet szép bicikli!Van rajta civilbetü is.Olyan mocskos,hogy fel sem tünt.De a dinamó jóóóóó!Szerintem keverve van magyar bicóval.Jo lesz alkatrésznek.
KOmplett nem komplett,az enyém lett!Igaz alkudtam rá,sokat kért érte,de 10kg vasat nekem is megért.Legalább eltünt a portáról.Remélem is ,hogy német,már csak markolatom nincs,meg gumi.
HÁt egy ismerős hozta!Börzéken árulja egy öreg bácsika!Ő azt mondta hogy 1500 de gondolom magának is felszámolt egy kicsit!! Neked hanyas kéne 21 vagy 25-ös??
Hogy mik nincsennek a lomtalanitásba kidobva!Ez az egyedi svájci sapkás modell ott pihent egy utánfutó tetején.Meg is kérdeztem mennyibe kerül,3000ft-ot mondott.Ember ennyi pénze még tán a királynak sincs!Ugy hogy adtam érte kb 10kg vasat.Az üzlet az üzlet.Nem tudom miféle jószag lehet,de ez biztos nem olyan ritka.De a dimangoja az szuper.Pont ilyet kerestem.
ki tudja kitenni ezt a divatcsarnokos izét valahova,mert annak átküldöm.CSak én nem tudom milyen tárhelyre lehet tenni meg hogy.Na valaki írjon rám és átküldöm neki felteszi és mindenki megnézheti.
Vidéken jártam és egy arcot láttam régi ffi bringával. Leállítottam és meg akartam venni az egészet csak kiderült orosz így már nem kellett (menetek miatt főleg). Aztán megvettem róla a szép bumszli Bosch első lámpát. Az egészet rám akarta dumálni, h vigyem, de nem kellett. Persze ha csepel lett volna vagy vmi hasonló akkor igen. Sajna eredeti nyereg már nem volt rajta így az is megmaradt az embernek.
Amúgy vagy 3db csepelt (női mátra fazon) láttam egy városban.
Már csak hátsó lámpa kell meg jó lenne egy szép nyereg, de gondolom az elég necces.
Ez a kép egy régi újságbol van.(MAGYAR DIVATCSARNOK)főleg alkatrészek vannak benne de kerékpárok is képes árjegyzéke!!Azt nem tidom hogy milyen régi de az bisztos hogy 45 elötti!!Itt van még két kép!
Tökéletes kivitelezésű könnyű futású luxus túrakerkpár varrat nélkül acélcsőből készítve külső muffozású 28+1%-os peremes köpenyhez való acél abroncsal,2mm-es
küllökel fűzve különleges kivitelezésű pormentes harangcsapággyal, 48+%+%-os lánckerékkel Wippermann láncal blokkpedállal extra erős öntött acélfejjel villával szabadonfutó fékes aggyal kényelmes felfelé hajlított előreépített kormánnyal diófa fogantyúval angol rendszerű kormányfejkészlettel kuprugós Triumph Elastic nyereggel széles sárvédővel láncvédővel felszerelés: pumpa,pumpatartó,csengő,táska szerszámmal,lámpatartó,prizma.névtábla.gumizás28+1% méretű extra la cord köpeny és elsőrendű tömlő. Hát ennyi nem tudom segítettem-e?
.... nna, r4hu budapesti, aszfaltbetyár, szmogszívó, állandó életveszélyben leledző, kocsmatöltelék... blabla, nem futár, nem versenyző, csóró, proletár típus, örül a szép, öreg, lomizott brinyóknak, ha lehet jár velük.... azért van egy két rönónégyese, mert a munkája kocsizásra szorítja....