Keresés

Részletes keresés

mynamecornjohn Creative Commons License 2018.10.23 0 0 69979

Üdv!

 

Hm...

 

elég érdekes "mix"nek tünik,

 

csepelnek nem emlékszem lett volna láncváltós 20" " banános verziója

 

váz szám valahol, matrica és hajtómű lánckerék fényképe sokat segíthet a felderítésben

Előzmény: Judit Samuné Szadovszky (69978)
Judit Samuné Szadovszky Creative Commons License 2018.10.13 0 0 69978

A kép lemaradt :

Judit Samuné Szadovszky Creative Commons License 2018.10.13 0 0 69977

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni,hogy ez milyen bicaj?

Gondolom,hogy Csepel gyártmány de a matricán csak Bagdad tipusnév szerepel de olyat nem találtam a goglival.

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.10 0 0 69976

Sziasztok !

 

Van valakinek elfekvőben 28-as (fűzött) kereke, amitől megszabadulna? Fecskére szeretném, de Csepel is jó .... (gondolom).

bakter976 Creative Commons License 2018.10.05 0 0 69975

Tisztelt Viktor!

Köszöntelek ezen a forumon! Légyszives képeket készíteni a kerékpárról egészalakost, illetve a hajtó lánckerékről (pedálostul ) sárvédőről, ülésről, illetve a hátsó kerékagyról (ha nem sikerül akkor kontrakarról. Szegecstávolságot mérd meg ( a mellékelt képen R26 emblémában láthatód, illetve ha nincs akkor 2-3 kis lyukat keressél ), vázszámot ( ülés alatt a vázon, vagy a hátsó kerék villáján , ritkábban a pédálos lánckerék alatt, vagy a vázon a kormány alatti részen találod ) meg ird meg  a külső gumi méretét..

 

69968 Tisztelt Okuma2017! Kép, szegecstávolság mindenképpen szükségse volna mert a "B" betű az évszámot elárulja, de azt javaslom Neked is, hogy több képet készitsél, hogy meg tudjuk mondani mi az amit már"cseréltek" rajta.

 

69951 Kirchart  Szia régen szerettem volna vásárolni egy férfi Tihany kerékpárt de nekem kicsit d....Gratulálok hozzá.De nem rég vettem egy roncs férfi Budapest kerékpárt (1500Ft-ért ) , illetve van egy női Budapest kerékpárom is  az egyiknek fehér a másiknak bordó a sárvédője a tiednek fekete. A 60-70 évek kerékpárjai közül még egyre "vadászom" az pedig a férfi Robusta. Lehet hogy más kerékpárnak is volt ilyen kormánya, de nekem gyanus....(tévedés joga fenntartva ) üvd Zoltán

 

Előzmény: Viktor858 (69972)
hagymatech Creative Commons License 2018.10.05 0 0 69974

Ó..találgatni így is lehet...van kormánya..kerekei..:D

 

( Ha van embléma/matrica a homlokcsövön, arról is fotót.. azaz az említett szegecsek, meg a vázszám )

Előzmény: kadar.j (69973)
kadar.j Creative Commons License 2018.10.04 0 0 69973

Ennyiből elég nehéz lesz kitalálnunk. Ha csak nem elég neked annyi, hogy szerintem egy régi fekete kerékpár... Pár képet tehetnél fel róla, vázszám, szegecstáv...

 

Előzmény: Viktor858 (69972)
Viktor858 Creative Commons License 2018.10.04 0 1 69972

Sziasztok!

Köszönöm a befogadást!!

Segítségetekre lenne szükségem vettem egy régi kerékpárt a pontos típusát nevét korát szeretném megtudni meg persze hogy eredeti gorában hogy nézett ki mert fel szeretném állítani gyárira!!

Etantimaszk Creative Commons License 2018.10.03 0 0 69971

Helló! Valóban ritka madár, nekem egy Mobilett Kaptain volt jó sokáig a birtokomon. Ez bizony méretes kabát feladatnak pedig a gombjai is szépek. A mondás szerint van az a bizonyos reményhal.

Előzmény: hagymatech (69969)
hagymatech Creative Commons License 2018.10.02 0 0 69970

 Mobylette Av32 - 1948..

 

Előzmény: hagymatech (69969)
hagymatech Creative Commons License 2018.10.02 0 0 69969

Mobilette...nem igazán elterjedt felénk..de a kabáthoz megvan a gomb.

 

Előzmény: Etantimaszk (69967)
Okuma2017 Creative Commons License 2018.10.02 0 0 69968

Sziasztok!

Légyszíves segítsetek az alábbi vázszámú Csepel bringa beazonosításában ; RB2255

Kb. évjárat, típus stb.

Előre is köszönöm! :)

Etantimaszk Creative Commons License 2018.10.01 0 0 69967

Hali!

Konkrétan a "France" mindenit! Volt is belőle egy de azon más volt a lánckerék és a nyaktábla sem volt rajta. Most van kettő kerekem egy lánckerék hajtókarral meg egy villa, de ez már nem fog ösze állni sajnos.

Előzmény: hagymatech (69966)
hagymatech Creative Commons License 2018.10.01 0 0 69966

A gall sisak is segítséget adhat...szerepel az emblémájukban is..

Előzmény: Etantimaszk (69954)
Etantimaszk Creative Commons License 2018.10.01 0 0 69965

Üdv Zoltán Mester! Köszönöm, a téli eltevés előtt gondoltam kerülhetnek ide idősebb vasak is az oldalra. A rokonság valóban nem közeli, de manapság minden kapcsolatot érdemes megbecsülni. Esetleg új információkkal segíthetők a gyűjtésbe kezdő fiatal szakik is, nekem ez az oldal, társaság hozta meg a kedvem a veterán bicajokhoz. Köszönöm és remélem sok érdekességről értekezhetünk még hamarosan! Üdvözlettel: Anti

Előzmény: pazolta (69959)
Etantimaszk Creative Commons License 2018.10.01 0 0 69964

Köszönöm! Ha jól egészítem ki, akkor neves márka része és talán annak is korai darabja lesz?

 

Előzmény: de'raille ur (69957)
3540 Creative Commons License 2018.10.01 0 0 69963

Nagyon szep!

 

Igen,tenyleg olyan,amilyet írtam.

 

Köszi a választ !

 

 

Előzmény: vw-s (69961)
3540 Creative Commons License 2018.10.01 0 0 69962

Nagyon szep! 😀

Köszi a választ !

Előzmény: vw-s (69961)
vw-s Creative Commons License 2018.09.30 0 3 69961

Szia!  Ha tényleg szobában tartott, hibátlan, rozsdamentes darab, akkor megéri a 30 000-et. Nekem is van pár szép campingem, teljesen gyári állapotúak, ezen még az eredeti Taurus gumi is hibátlan, 1983-as. Ritka már az ilyen szép darab, 35 év után.

 

Előzmény: 3540 (69956)
vw-s Creative Commons License 2018.09.30 0 0 69960

Szia!  Köszönöm a segítséget. A prizmatartó ilyen két csavaros, mint a fotódon, csak el van törve. Alumíniumból csinálok majd egy új tartót, csak azt nem tudtam melyik fajta prizmát kell beszereznem hozzá. Ezek szerint a lapos fajtát.

Előzmény: pazolta (69958)
pazolta Creative Commons License 2018.09.30 0 1 69959

Szia Anti!

 

Szépek nagyon!

 

A rokonság az egyik esetében csak annyiban áll fenn, hogy mindketten Stájerországban

 

Ausztria legiparosodottabb tartományában készültek.

 

A Styria Grazban, míg a Steyr Waffenrad - Steyr városában. Zavaró kicsit a nevek hasonlósága..

 

Ahogy nézem a Styria tán a 30-as évek elején készült, a Steyr meg inkább a közepe fele.

 

Az SDP azaz a Steyr-Daimler-Puch összeolvadás is a közepén volt, tehát így csak az egyik (a Steyr)

 

vált későbbi rokonává emennek... de itt még mind a kettő a szép saját gyári formáját mutatja.

 

Később egy kaptafára, azonos vázzal gyártották tovább őket Grazban, csak a lánckerék és a

 

különböző márkajelvények emlékeztettek a korábbi önálló gyárakra...

Előzmény: Etantimaszk (69953)
pazolta Creative Commons License 2018.09.30 0 0 69958

Szia!

 

Határeset! Lehet, hogy még lapos prizma volt rajta, de akkortájt váltottak...

 

A kérdést egyszerű eldönteni, mert ha a sárvédőpálcák csavarjai alatt szintén 2 lik van,

 

akkor ilyen prizma volt, ha csak 1, akkor a piros műanyag prizma egy csavarral...

 

Előzmény: vw-s (69955)
de'raille ur Creative Commons License 2018.09.30 -2 0 69957

nahát! NINCS semmi ingerencia a fejvényre?

akkor segitek:

M...B.....

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Etantimaszk (69954)
3540 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 69956

Sziasztok.

 

Múlt 7n sikerult szert tennem egy szinte karc mentes,35 evig szobában tartott Csepel Csillagra.

Ami nem gyari,a 2 gumi.

 

Ha van vkinek eladó csengője,pumpája,megvennėm.

 

Mennyire ritka az ilyen állspotû bringa,s kb realis volt ėrte a 30 ezer magyar forint?

 

Köszi.

vw-s Creative Commons License 2018.09.30 0 0 69955

Sziasztok!  Segítséget kérnék,  1967-es Tihanyon a  sárvédő prizma ilyen volt, mint a képen? Vagy a sík üveges? 

 

Etantimaszk Creative Commons License 2018.09.29 0 0 69954

Na ez mi ez? Valaki?

Etantimaszk Creative Commons License 2018.09.29 0 0 69953

Rokonok.

Kirchart Creative Commons License 2018.09.26 0 0 69952

Kirchart Creative Commons License 2018.09.26 0 0 69951

Sziasztok tudnátok segíteni hogy a csíkozott sárvédők és a kormány milyen kerékpárhoz tartozhattak eredetileg.Köszönöm +ma kaptam ezt a szép táblát ajándékba.

bocsiroland Creative Commons License 2018.09.25 0 0 69950

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!