A kerékpárod 1943-as és éppen ezért nem javaslom a Robusta nyereg rátételét - ami már a szoc. kor terméke volt. Egyébként egyszerűen le kellene venne a védőhuzatot a nyeregről, hogy egyáltalán lássuk mi is van ott, mert így még véleményünk sem lehet róla...
mert van itt olyan aki az eredeti öregből is "csodát" képes csinálni, pl. Papuka Szaki
Markolatot is lehet itt hozzá kapni teljen eredethű utángyártottat, pl. Madzagos Szakinál.
A katalógus leírásban olvasható block pedál azért néha beszerezhető hírdetési lapokon, ill. börzéken...
Ez az ikonikus magyar kerékpártípus megérdemli a törődést, hogy legalább emlékeztessen hajdani ifjú korára.... hajrá!
Tisztelt Gyüjtőtáraim! A mai napon sikerült egy "csonka" CSODÁ-ra szertennem. Ehhez az Veterán tündérrel még nem találkoztam nem ismerem igazán ezért szeretném szives segítségeteket kérni az alábbiakban: Nyakékjétől vandál kezek megfosztották anyit tudok hogy 59mm szegecstávolsággal rendelkezett, kérem aki tudja milyen lehetett kérem legyen szives megírni. Csengőt szeretnék hozzá venni, vagycsináltatni, kérem legyetek szivesek megírni, hogy szarvasos csengőn kívűl volt-e másfajta.Kérem akinek van ilyen kerékpárja eredeti színezéssel, legyen szives feltölteni képet.Pedálja "egyedi készítésű" egyenlőre marad, Markolatja hiányos. Üléséről is várom szíves véleményeteket, eredeti-e, én igazándiből szeretném lecserélni Robustára. Vázszám P50332.Segítégeteket előre is köszönöm bringabarat
Üdv Pazó! Nagy gratula, alapon az érméhez. De végre valami érdekes és hasznos tudás is megjelent a veterános oldalon. Azért nem elfelejteni, Camping forever.
A Vaterán a hét vége felé lejárt pár szép kerékpáros sport érme futási ideje.
A szép ezüstnek tűnő érméket rendre űberelték, így kedvesemnek csak egy feketedett bronz érme maradt.
Mivel kecskeméti volt az eladó, így megkért, hogy hozzam el tőle.
Persze meglepetésként ért a tisztogatás utáni látvány:
.
1930-as csillagtúrás részvételért járó egyszerű érme, de finom kidolgozású és az igazi értéke maga a rajzolat, hiszen a kerékpáros mögött látható füstölgő gyár maga a WEISS MANFRED MŰVEK!!!!!!!! Sőt a pálmalevelek közt lévő aprócska pajzs az első WM pajzsos táblát ábrázolja!!
egyedül azt nem értettem egy darabig, hogy miért karika van rajta a koronás címer helyett, de ez sem volt sokáig rejtély, ugyanis az 1931-es WM katalóguson is ilyen ábrázolás van..
.
Az érmekészítő vésnök kezébe kapta a prospektust és hűen átmásolta az abban látható pajzsot....
Viszont ez azt is jelenti, hogy az érme 1930-as kiadása a prospektust is előre kell hogy hozza 1évvel!!!
A hátoldali szép tölgyfalombos csokor tövében is WM címer látható, ami arra enged következtetni, hogy
magát a csillagtúra kerékpárosversenyt a WM szponzorálta..... és az előlapon lévő versenykerékpár
A szomszédos lomtalanításból mentettem, mi lehet a típus? (a vázszámot még nem tudtam előcsalni, mert rendesen lefestették...) Super Granat hátsó agy, a hajtás nem tűnik odavalónak.
Tisztelt Gyűjtőtársaim! Elszaladt az idei év láttunk sok szép kerékpárt, CSODÁ-t és remélem a 2018 év is sok meglepetést tartogat a számunkra, bár az idei év legnagyobb meglepetése a mai napon az Index őshonos magyar kerékpár márkájával foglalkozó forumon a forumindítótól kaptam miszerint az 1970-es R26 kerékpárom a Csepel Csaba és a Csillag leszármazottja és a Marathon evoluciója........ Talán 2018-ban kiderül, hogy a 1966-os Budapest kerékpárom a Csepel Bmx unokája....Hát igen jó papp és bringabarát holtig tanul.1kép R26 2.és 3. képen az apja Csaba és anyja Csillag látható.4. kép az evulóciós őse Marathon üdvözlettel bringabarát
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Gyűjtőgetésben Kincsvadászatban és CSODÁ-ban gazdag új évet kívánunk minden Gyüjtőtársunknak bringabarát és a Veterán Paripák
Segítséget kérek ennek a kerékpárnak a beazonosításához:
Vázszámot nem találtam sehol (néztem: nyereg alatt két oldalt, hátsó villapapucson két oldalt, hajtókarház alatt). Szép a muffolása, és érdekesen erős az első villa íve.