Keresés

Részletes keresés

Stone2003 Creative Commons License 3 órája 0 0 5087

Egy kis hétvégi elfoglaltság:

   

Stone2003 Creative Commons License 3 órája 0 0 5086

A sárvédőt nem is nézem, csak a kardánt. Ott, még épphogy elférne. 5 mm maradna. De nem erőltetem, marad a gyári méret. Guminyomás megvan, azért írtam, hogy kevés a 2,5 két személlyel. De, ha megadtam volna neki a 2,9-et, még domborúbb lett volna. És akkor annak is megvan a magyarázata, miért instabil álló helyzetből való kanyarodáskor. Pl.: mikor egy utcából fordulok ki.

Előzmény: Aprohus61 (5085)
Aprohus61 Creative Commons License 4 órája 0 0 5085

A szélesebb hátsóguminak más is határt szab: A kardán és a sárvédő jobb  oldala nem enged szélesebb gumit feltenni. Marad a 140/80. A guminyomás: a gyári érték 1 személlyel 2,5, 2 személlyel 2,9 bar.

Előzmény: Stone2003 (5083)
Stone2003 Creative Commons License 9 órája 0 0 5084

Az oldalkocsis guminál szerintem az a gond, hogy azt nem döntögetésre fejlesztették. Mivel a szerelvény kanyarban is egyenesen áll, más a gumi belső szerkezete. Szerintem! Ha tévedek, javítsatok ki!

Előzmény: B.R.C. (5081)
Stone2003 Creative Commons License 9 órája 0 0 5083

A nyomás az gyári 2,5 bar. Sőt, az még kevés is két személlyel. Közben rájöttem, mi okozta a kopást. Mivel a forgalomba helyezés előtt nem kaptam 140/80-as gumit, 140/70 került alá. Ezt pedig összehúzta a felni az alacsony oldalfal miatt. Így domborúbb lett a futófelület. Nagy gond nincs, mert télen amúgy is akartam rá két új gumit rakni, ami megmaradt a szezonból azt meg már kihúzom e jelenlegivel. Viszont, ezen tapasztalatok alapján úgy néz ki, le kell mondanom a szélesebb hátsó gumiról. Nem a lengővilla, hanem a felni szab határt a méretnek.

Előzmény: Aprohus61 (5080)
Guzzi_Rider Creative Commons License 10 órája 0 0 5082

Sziasztok,

 

Lehet, hogy nyitott kapukat döngetek és már szerveződik a dolog, de jönne/megy valaki Mandello-ba a Guzzi open house-ra?

Én kb 4-5 napot dobnék rá kényelmes hegymenetbe le és vissza. Szóljatok ha tudok menni valakivel vagy valaki jönne velem?

 

B.R.C. Creative Commons License 13 órája 0 0 5081

Miért nem próbáljátok meg az oldalkocsis gumit, hátha az tovább bírná? Már az előző guminál (5059) is javallani akartam, csak nem szeretném ha félreértenétek.

Aprohus61 Creative Commons License 15 órája 0 0 5080

Mekkora a nyomás?

Előzmény: Stone2003 (5079)
Stone2003 Creative Commons License 1 napja 0 0 5079

Úgy tűnik, rekordot döntöttem gumi kockásításból. 2500 km. állandó két személlyel. Bár elég sok volt benne a szerpentin, de mégis kockára kopott. Igaz, nem fiatal gumi, de vadonat újként került föl.

 

850 T3 California Creative Commons License 6 napja 0 0 5078

van pár szép Cali EV kiegészítő a labancoknál, ha valakit netán érdekel:

https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und-verkaufen/marktplatz?orgId=19373889

850 T3 California Creative Commons License 2016.08.19 0 0 5077

hiába az agyalás, megint csak Marathon lett belőle. ez van, ha a sors élénk dob egy alkalmi vételt. így most 15 ezer km biztosítva. 

 

850 T3 California Creative Commons License 2016.08.18 0 0 5076

ne csigázz, Bimotás! :)

Előzmény: duke-640 (5075)
duke-640 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 5075
Willbour73 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5074

Nagyon olyannak tűnik a vonalai alapján, bár kinagyítani nem lehet :(

Előzmény: Guzzista (5073)
Guzzista Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5073

 

A háttérben úgy látom, hogy egy Nevada áll. Erősítsétek meg vagy cáfoljátok.

Előzmény: 850 T3 California (5072)
850 T3 California Creative Commons License 2016.08.10 0 1 5072

Metzeler. egy "l"-lel. a zeller az egy növény! :D

Előzmény: Guzzista (5071)
Guzzista Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5071

Roadtec "h" nélkül.

Előzmény: Guzzista (5070)
Guzzista Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5070

Metzeller roadtech z8

Előzmény: 850 T3 California (5065)
850 T3 California Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5069

köszi! érdekes a mintázata, az biztos! az nem kizárt, hogy az idővel sokat erősödő jobb csuklóm fokozta a gumik kopását (hiszen a vasárnapi kb. 320 km-es balatoni kirándulásom alatt is kb fél mm-t lefaragtam a Full Bore-ból), úh annál inkább tartós tappancsra lenne szükségem. a tapadással eddig egyiknél sem volt gondom még vízen sem, bár aránylag óvatos duhaj vagyok. mondjuk, ez nézőpont kérdése. vasárnap a határait is asszem megkóstoltam, mikor Zeg felől a 76-osra fordultam. először úgy gondoltam, hogy szép kényelmesen végig kanyargok rajta, de mindjárt az elején összeakadtam, egy nagyonhűha Mitsubishivel, akinek a vezetője úgy vélte, hogy márpedig őt nem nyomhatják le csak úgy. aztán rávilágítottam, hogy de. (vagy csak a Full Bore képességeire volt ő is kíváncsi?) :)

1 szó, mint 100, tapadási szempontból megbízható, viszont inkább tartós gumikra lenne szükségem. hogy mit, és honnan, az még talány. bár épp most kattintottam a geizhals.at oldalra, és a bőséges kínálat mellett igen kedvező árakkal is találkoztam. a 40-50 ezres kategóriában már jó 10 rugóval kellemesebbek, mint pl. az R17 akciós árai. azért az sem megvetendő, pláne 2 guminál.

Előzmény: nevada club (5067)
nevada club Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5068

Előzmény: nevada club (5067)
nevada club Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5067

Tavaly augusztusban cserélted le a Battlax-ot mert csak 7000-ret bírt ki . a 3296-os hozzászólásomban javasoltam a Conti Milestone-t,mint írtam nálam is 7000 volt akkor benne és még nem volt rajta kopás . azóta a Full Bore még a Battlax-ot is alulmúlta ha csak 5000-t bírt ki . még mindíg a Conti Milestone-t ajánlom mert most van benne 19000 km , és az idei szezon maradékát még kimotorozom vele .élettartamra biztos hogy verhetetlen-hogy verseny szituációban hogy tapad ,azt nem tudom mert én olyan nyugdíjas módon járok hogy biztos nem kerülök be az RTL hiradó híreibe

Előzmény: 850 T3 California (5065)
Aprohus61 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5066

Nekem Dunlop Arrrowmax van fenn. Nagyon jól fog, de hogy mennyit bír azt még nem tudom. Guzzistának Brevája van, az kicsit más terhelést kap, mint a miénk. Egy biztos okkal Metzelert raknak minden új Guzzira.

850 T3 California Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5065

stimmt, de melyiket? Marathon már volt a gépen. nem volt olcsó, viszont minden szempontból jól teljesített, és kb 15 ezret kibírt. szal, ár/teljesítmény arányban korrekt. azért szívesen olvasnék más gumikról is véleményeket.

Előzmény: Guzzista (5064)
Guzzista Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5064

A Metzellert javaslom. Nekem nagyon bevált 54 ezer km van a motoromban, a harmadik garnitúra Metzeller van fent a kerekeken.

Előzmény: 850 T3 California (5059)
Stone2003 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 5063

Ez engem is érdekelne! A téli nagyszervíz alatt tervezem mindkét gumi lecserélését. A gyári Metzeler hogy teljesít? 

Előzmény: 850 T3 California (5059)
850 T3 California Creative Commons License 2016.08.09 0 0 5062

Full Bore. Made in USA.

Előzmény: Aprohus61 (5061)
Aprohus61 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 5061

Ez melyik típus?

Előzmény: 850 T3 California (5059)
Aprohus61 Creative Commons License 2016.08.09 0 0 5060

Szívesen főztem volna a nagyobb bográcsba. De  sajna elég volt a kisebb. Na mindegy, majd legközelebb.

Előzmény: nevada club (5055)
850 T3 California Creative Commons License 2016.08.09 0 0 5059

hááááát, asszem ez már nem visz túl messzire. :(

ilyen gyors gumitesztem még nem volt. 5 ezer km 29.000 forintért, nem túl baráti.

szerintem.....

várom a tippeket, kinek melyik márka/típus vált be ennél jobban (vagy inkább sokkal jobban)!

 

850 T3 California Creative Commons License 2016.08.09 0 0 5058

korrekt! én is örülnék, ha többször összejönne a társaság egyik-másik része, de amikor nincs lehetőségem menni, akkor elgondolkodom, hogy mások is lehetnek így ezzel. aztán, hogy valaki azért nem indul neki, mert nincs rá módja, vagy csak nincs kedve, vagy egyszerűen nem nagyon érdekli a dolog, az mindenkinek a magánügye, senki sem hányhat a szemére.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!