Keresés

Részletes keresés

Nevada 750 Creative Commons License 2017.07.02 0 0 5691

Lecserélhető a Nevada váltókarja a California "saroktaposós"váltókarjára?Cipőkimélőbb lenne.Üdv. és szép időt mindenkinek!

sepy papa Creative Commons License 2017.06.28 0 0 5690

Ezeken a gépeken a rezonancia nagy úr!

Előzmény: Nevada 750 (5689)
Nevada 750 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 5689

sepy papa!

Köszönöm a tippet,fogazott alátétet kapott az aksi mindkét sarka,azóta 120 km.hiba nélkül lement.

Üdv.!

Aprohus61 Creative Commons License 2017.06.28 0 0 5688

Hét végén kirhbergi Guzzitalálkozó!

Pityubá1 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 5687

Üdv. Elvitték ma Ginát. :((( De úgy érzem jó helyre került. Szeged mellé vitték Mórahalomra.

Pjotr27 Creative Commons License 2017.06.24 0 0 5686
Bodo&Guzzis Creative Commons License 2017.06.23 0 0 5685

Üdv  5682-ben tippek.

Előzmény: Nevada 750 (5679)
Bodo&Guzzis Creative Commons License 2017.06.23 0 0 5684

Köszönöm válaszod,nála már próbáltam ,de nincs neki.

Előzmény: laciklon1 (5683)
laciklon1 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 5683
Előzmény: Bodo&Guzzis (5681)
Bodo&Guzzis Creative Commons License 2017.06.23 0 0 5682

Oldaltámasz mikrókapcsoló , megvan-e mindkét rugó ami az oldal támaszt végállásban tartja?,kormánykapcsoló?

kontakt hiba?

Előzmény: Nevada 750 (5679)
Bodo&Guzzis Creative Commons License 2017.06.23 0 0 5681

Üdv  laciklon 1!

A fórumot böngészve  találtam rá írásodra,amelyben  említed

Rajcsics Mihály nevét egy Nevada bontással kapcsolatban.

Az elérhetősége kellene nekem mert a Nevadámról hiányzik a

bal oldali burkolat az akku fölül,és nála lehet ,hogy van.

Válaszod előre köszönöm.

Bodo&guzzis 

Előzmény: laciklon1 (5608)
sepy papa Creative Commons License 2017.06.21 0 0 5680

Aksi saru rézpaszta fogazott alátét az anya alá esetleg!?

Előzmény: Nevada 750 (5679)
Nevada 750 Creative Commons License 2017.06.21 0 0 5679

Hali Mindenki! Nevada 750 üzem közben leáll.Kontroll lámpák kigyulladnak,Kuplung,üres,megáll,öninditó,pöccre indul,megy tovább.Ez 3 km alatt kétszer is előfordult,de utána legközelebb 40 km.múlva imétlódött,viszont utána visszajövet egyszer sem.Ötlete valakinek?Merre induljak?Ilyet még csak nem is hallottam.Tippeket előre is köszi!Széles utat mindenkinek!

csakamotor Creative Commons License 2017.06.20 0 0 5678

Mindenkinek köszönöm a segítséget, aksit vettem holnap berakom. A kábelezést sajna nem merem vállalni van valami tippetek hova vigyem?

 

Guzzista Creative Commons License 2017.06.16 0 0 5677

Szia! Budapesten, Kőbányán a Fertő utcában található a Fer-vill kft. Ott biztosan találsz. Neten megtalálod őket.

Előzmény: santakollar (5653)
tittadili Creative Commons License 2017.06.16 0 0 5676

Ez a hobbija a druszámnak, ki kell állni ezt a próbát! :-) Ha írsz nekem a tittadili kukac freemail pont hu-ra, akkor elküldöm a számát. 

Előzmény: késes1 (5675)
késes1 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 5675

Ismerlek?

tudom a számod?

B.R.C. Creative Commons License 2017.06.16 0 0 5674

Ha gondolod, hívj fel.

Előzmény: késes1 (5673)
késes1 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5673

Sziasztok!

V50-s Guzzi-t tudnék megvenni,'87 évjárat,rendörségi együléses tipus.Úgymond fellelt állapot.15 éve porosodik egy száraz helyen,előtte működött,és most is beindul,az új akksival.Egy lemosás után nagyon szép ,gyárias állapot,nincsenek rajta mókolások!!!

Mire figyeljek vételkor,és mennyit érhet?

Mindene megvan,műszakija lejárt.

Kérdéseim még azok lennének,hogy kaphatóak e hozzá alkatrészek,és milyen árban mozognak.Gondolom a csapágyakat cserélni kellene,meg az ennyi állást megsinylő dolgokat(mik lehetnek ezek).

Köszi a segítséget.

Eddig Vespáztam,régi öreg darabokkal,de ez a  Guzzi most nagyon megtetszett :)

Sz

laciklon1 Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5672

Sziasztok!

Már megint, vagy mindig én...

Madzagot megtaláltam, töltésem OK. Viszont a  töltés visszajelző, gyújtás ráadásakor nem világít. Kibontottam a visszajelzőt. A piroson a fesz OK. A másik lábora kék vezeték megy, ami testet kellene adjon, majd töltéskor az is pozitívat. Ezért alszik ki a lámpa.. Az a bizonyos kék vezeték a fesszabályzóból kijövő fehér madzag folytatása. Viszont azon sem testet, járó motornál meg feszültséget sem tudok mérni. Valakinek ötlete? Esetleg rossz irányban gondolkodok?

CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5671

Hmmm. Elő bogarásztam a szekrényből a kiműtött fesszabot, és ahogy látom, a két piros közösítve van 1 csatiban, úgy hogy a tiéd is jó, oda való. Csak nem értem mi az a kék vezetékes katyvasz :-)

Előzmény: CaliforgiaEV (5670)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5670

Bocs, tegnap összekevertem, úgy emlékeztem hogy a pirosé az asszimetrikus csatlakozó...de nem. Enyém is így néz ki, csak már régen volt a szerelde és elfelejtettem. Amire biztosan emléxek, az a dupla sárga, mert tegnap előtt cseréltem generátort :-) és az azé :-) Logikusan a piros a töltőáramé lesz.

Üdv,

Zsolt

Előzmény: laciklon1 (5666)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5669

Előzmény: CaliforgiaEV (5668)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5668

A kép lemaradt

Előzmény: CaliforgiaEV (5667)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.06.15 0 0 5667

Szevasz,

 

Hát annyira nem merültem bele a témába hogy tudjam min mennyi áramnak/fesznek kell lennie. A tény, hogy a csatlakozóknak ott kell lenni a kormány elejénél. Én a dupla sárgát, a pirosat és a szürke/feketét is megtaláltam a gyújtástrafók közt a fesszab mögötti kis ficakban. Ahogy nézem, a tiedhez tartozó fesszabon nincs is dupla piros, csak szimpla. Alant egy Cali III. '94 fesszabja.

Nekem olybá tűnik, mintha egy másmilyen motor fesszabja lenne oda befaragva. 

Előzmény: laciklon1 (5666)
laciklon1 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 5666

A gép korábban produkált olyan jelenségeket, hogy gyújtás ráadásakor a kontroll lámpa hol világított hol nem..  Már akkor sejtettem, hogy itt valami nem OK.

Előzmény: CaliforgiaEV (5662)
laciklon1 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 5665

Azt el tudom képzelni, hogy a fesszabályzó rosszalkodott és valamiért ezt csinálták. Akkor lehet, hogy a toldásnál ki kell szabadítani a sima pirosat és ahhoz kellene a csapos dupla piros? A fesszabályzó dupla pirosán mekkora áram kellene, hogy jöjjön? Jól gondolom, hogy az lenne a töltőáram?

Előzmény: CaliforgiaEV (5662)
laciklon1 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 5664

laciklon1 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 5663

Szia CaliforgiaEV!

A dupla pirosnak egy egyenes csap a vége, ami a kép bal sarkában látható egy picit. Az aszimetrikus lapos csatlakozó nálam a piros,fekete és a kék vezetéket tartalmazza. A tank alatti részét megmókolták és közösítették a sima pirossal

Előzmény: CaliforgiaEV (5662)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.06.14 0 0 5662

Helló!

 

A dupla piros csatlakozóját úgy leled meg, ha a motor bal oldalán a tank előtti króm burkolatot leveszed, és ott benyúlsz érte. Egy aszimetrikus csatlakozót keress. Ha nem találod, elő fordul, hogy a bal oldali gyújtás trafót is le kell hozzá venni. Kicsit macera de megéri.

Egyébként nekem ugyan ez a jelenség volt a california EV-n és úgy oldódott meg, hogy kicseréltem a fesszabályzót vadi újra. Akkor alapjáraton is lett rögtön töltés. Előbb próbáld a csatlakozást ellenőrizni, és ha ott minden ok, akkor sajna venned kell szabályzót.  

Jó melót! 

Előzmény: laciklon1 (5659)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!