Keresés

Részletes keresés

Stone2003 Creative Commons License 2017.04.30 0 0 5576

Gyönyörű! Csak gratulálni tudok!

Előzmény: hofoglu (5575)
hofoglu Creative Commons License 2017.04.29 0 0 5575

Halad tovább a 850 T3. Kész az elektromos bekötés, a műszerfal, felkerültek a tankra és az oldalfedelekre a feliratok és a csíkok is.

Még várok néhány alkatrész horganyzására, az ülésre éééés utána talán el is készül.... :)

Stone2003 Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5574

Jegyeztem a tanácsaitokat, köszönöm szépen! Legközelebb okosabb leszek. De nem feladták a mocskok ma a csomagomat! Még lemondani sem hagyták. :) 

Guzzista Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5573

Németországban van egy Guzzira szakosodott cég, a neve Guzzi Spezial. Gomadingenben találhatóak. Nekem eddig mindent adtak amit kértem, ráadásul akkor még egy SP1000-em volt ami egy régebbi modell. Volt, hogy éppen arra jártam szombaton, bár nem volt nyitva már a bolt mert 12 óra után értem oda de mégis kiszolgáltak. Egy próbát megér. Km óra spirált pedig Bpesten csinál méret után a Haudek műhely. Bár ketté váltak, és a bovden készítő műhely elköltözött az Alig utcából a Váci útra, a neten megtalálod őket. Haudek úr fia viszi tovább a műhelyt.

 

guzzi suszter Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5572

nem sok mindent vettem, de azt vagy a Steine-töl, vagy a HMB-Guzzi tol. ez is nemetorszäg, de kijött 4 nap alatt...

Előzmény: CaliforgiaEV (5568)
Stone2003 Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5571

Nyomatékkulcsból ne gagyit válassz. Nekem a Genius,Kingtony szerszámok beváltak, bizonyítottak. És az áruk is elfogadható. A Genius olcsóbb és törésgaranciás. Én a hengerfej lehúzásán kívül semmire nem használok nyomatékkulcsot. Ha a haverod jó szerelő, tudni fogja meddig lehet húzni a csavarokat. Nem biztos, hogy megéri kiadni huszonezer forintot egy kulcsért, amit 5 évente egyszer használsz.

Előzmény: CaliforgiaEV (5570)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5570

Nekem is hasonló tapasztalatom van a szervizzel. Anno kértem tőlük írásban árajánlatot a hengerek dugózására, gyűrűzésére. Válaszra se méltattak. Szégyelljék el magukat!Különben nekem is a hely az ami hiányzik, pedig a legtöbb javításnak én magam is neki állnék. A barátom volt most olyan kedves és felajánlotta, hogy segít majd hogy szétszedjük a mocit a műhelyében, és megcsináljuk a váltót. Szívem szerint senki másra nem bíznám. Inkább szerszámokra és szerelési útmutatóra költök. Most pl nyomatékkulcsokat hajkurászok, mert találtam nyomaték táblázatot a neten, hogy melyik csavart milyen nyomatékkal kell meghúzni. Nem biztos hogy teljes, de ahogy nézem, 1-18 kgm közötti értékeket kell tudna a szerszámnak. (~10-147 Nm). Persze nem vagyok annyira finnyás hogy minden csavarhoz használjam, de a fékhez, futóműhöz, lengővillához és a dekli csavarokhoz mindenképp.

Előzmény: Stone2003 (5569)
Stone2003 Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5569

Márkaszervíz. Hehe. Mikor megvettem a Guzzit, írtam nekik, hogy adják meg nekem a motor feltöltési mennyiségeit. Még csak válaszra sem méltattak. Egy valamit megtanúltam. Guzzit ha nem muszály, akkor csak télen szervizelünk. Mondjuk a terv az is volt, csak mostanra lett kész a műhelyem, nem volt hol szétszedni.

Előzmény: CaliforgiaEV (5568)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5568

Ezek annyira általános dolgok, hogy szerintem Ebay-en is lehet kapni... hát persze ott célszerű PayPal-t használni. Mondanám hogy itt van Dunakeszin a Guzzi márkaszervíz is, bár kétlem hogy segítenek alkatrészt szerezni.. ha még is, akkor mocskos drágán. Kitartás!.. a helyedben én is felmondanám a rendelést! Két dolgot gyűlölök az életben, ha átbasznak és hülyének néznek. Miért nem lehet azt mondani, hogy Uram, várjuk az alkatrészt, de Guatemalaból jön, kérünk még öt napot. Mire jó ha minden nap hülyének néznek? Mondom, nem jön a cucc a Dinze-ből :-D Amikor én is vártam a trafómat, és rákérdeztem hogy mikor jön már, mindig azt mondták, még 1-2 hét. Aztán megint még 1-2 hét. Utána azt mondtam, hogy ha a héten biztosan nem tudják küldeni, akkor az felejtős, és minden mást adjanak postára. 

Előzmény: Stone2003 (5567)
Stone2003 Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5567

Nekem azt magyarázzák a kilométeróra spirálról, hogy az csak az én tipusomhoz jó, és azt külön nekem kell a gyárnak legyártania. Ezt valahogy nem akarom elhinni. Az is egy kopó alkatrész, olyan, mintha fékbetétet kellene külön gyártani a motorhoz. Eddig állítólag csak az hiányzott a rendelésemből, azért nem adták fel. Tegnap már az olajteknő tömítésre, és a napi számláló nullázójára is vártak állítólag. Össze vissza kamuznak. De postára adni természetesen még mindig nem sikerült. Ma vissza is mondom az egész rendelést. Kecskeméten a Parillánál lenne polcon spirál, csak ott 10000-ért adják. Az meg már pofátlanul magas ár.

Előzmény: CaliforgiaEV (5565)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5566

Szia,

Lehet PayPal-lal, kártyával, és átutalással is fizetni. Az átutalás a legolcsóbb és a legkényelmesebb. 

Előzmény: Stone2003 (5564)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.04.25 0 0 5565

Én az előző rendelésben kértem a Steintől egy gyújtótrafót is többek közt. 10 hét alatt nem tudták beszerezni. ..és ennek kapcsán fogalmazódott meg bennem a kérdés, hogy ezek szerint nincsen ilyen tök általános cuccokból raktára a Guzzinak? Hiszen majdnem minden motoruk egyforma alkatrészekből áll, tök sok az átjárhatóság. Ennek ellenére úgy tűnt, mint ha a rendelés leadásakor elküldtek volna egy bányászt hogy hozzon rezet. Csak akkor hogy megy ezeknél a gyártás? Most megint aggódhatok, mert ugye kitaláltam hogy lecserélem a váltó deklit. Minden van hozzá, kivéve a deklit :-D Az 6-8 hét. Hát kíváncsi leszek hogy alut tudnak e önteni ennyi idő alatt. Most még nekem is ráér, mert majd csak szeptemberben akarok neki esni. Nehogy valami félre sikerüljön, aztán oda az egész szezon :-DD

Egyébként tök rendesek, mert a rendelés leadása után, amíg várakozok a hiányzó cuccokra, addig lehet újabb alkatrészeket berakatni a rendelésbe. Sőt segítenek is, ha valamibe nem vagy biztos. Érdekesség még, a Steinről, hogy ha valamit nem találsz az oldalukon, az nem biztos hogy nincs!!!! Például nekem a kipufogó távtartó karikára az volt írva hogy nem rendelhető (ha robbantott ábráról mész), de a keresőbe beírva a cikkszámot egyből volt raktáron is. Tegnap meg kerestem szerszámot a hátsó tengely megfogásához a váltón, és a Guzzi szerszámok közt ilyen nem volt. Megkerestem a cikkszámot, és beírva a keresőbe, voila, már találtam is :D

Előzmény: Stone2003 (5564)
Stone2003 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 5564

Fasza. Néztem az oldalon, de csak a Paypal, és a bankkártyás fizetést dobta fel. Igaz, google fordítóval. Németül max. sört tudok kérni. :) Amit Kirchergben sűrűn gyakorolni is fogok! Már, ha addig sikerül megejtenem az olajcserét. :) Ha az Oem-partsszon múlik, nem biztos...

Előzmény: hofoglu (5563)
hofoglu Creative Commons License 2017.04.24 0 0 5563

A Stein-nél fizethetsz kártyával, utalással és utánvétellel is. Budapestre 3-4 nap alatt megérkezik az alkatrész. Én mindig onnan rendelek és nem volt gondom velük.

Előzmény: Stone2003 (5562)
Stone2003 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 5562

A Steinnel az a gondom, hogy jelenleg nem tudok Pay-pallal fizetni. És csak apróságok kellettek, ami a Steinnél sem volt olcsóbb. Még márciusban megrendeltem a cuccokat, tudván, hogy majd csak április közepén lesz lehetőségem szétszedni a motort. Akkor azt mondták, hogy 2-3 hét mire hozzám kerül. Nem aggódtam, mert volt még időm bőven. Már nincs. Ma megint hívtam őket, hogy mi a fene van, mindenre megesküdtek, hogy ma postára adják. Eddig az oldalon a rendelési státusznál "csomagolás alatt" állapot volt. Most néztem, átváltott "termékek érkezése folyamatban"-ra. Holnap kapnak még egy telefont, de az utolsót. Ha holnap sem adják fel, lemondom az egész rendelést, és csináljanak a cuccukkal amit akarnak. 

850 T3 California Creative Commons License 2017.04.24 0 0 5561

nekem semmilyen, de így nem is lesz! nekem alapból drágának tűntek, úh maradnak a külföldi szállítók, illetve sok cucc itthon is beszerezhető különböző webshopokban, üzletekben. ha bemész egy rendes motoros alkatrész boltba, nagy valószínűséggel sok alkatrészt meg tudnak szerezni.

Előzmény: Stone2003 (5559)
CaliforgiaEV Creative Commons License 2017.04.24 0 0 5560

Helló!

Én kizárólag a Stein-Dinse-től rendelek. Náluk is van hogy várni kell 6-8 hetet valamire, és már volt hogy 10 hét alatt se gyártották le, de minden mást raktárról pöpecül feladnak. Igaz, ez Hannoverben van, és várni kell pár napot. Nem lehet hogy ők is innen rendelik, és te meg felárral kapod? Azért hitegetnek esetleg, mert a magyar posta kiszámíthatatlan? Volt olyanom hogy a DHL 3 nap alatt elhozta Mo-ig, aztán itt még 5 napot kellett rá várnom, mert a királyi posta kiszámíthatatlan. Lehet ezért hitegetnek. Szerintem lépj tovább a Stein-re!

 

Üdv,

Zsolt

Előzmény: Stone2003 (5559)
Stone2003 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 5559

Srácok! Milyen tapasztalataitok vannak az Oem-partsszal? Másfél hónapja rendeltem tőlük pár alkatrészt a Californiához. Eddig nem ért ide. Múlt héten hívtam őket, hogy mi van, az volt a válasz, hogy a kilométeróra spirál még nem érkezett be hozzájuk, a Guzzi gyár még nem gyártotta le. Mondom rendben, de akkor a többi cuccot adják postára, mert sűrgős lenne már. Az igéret az volt, hogy még aznap feladják, és másnapra nálam van. Ez volt szerdán. Azóta minden nap hívom őket, mindig csak az igéretet kapom, hogy holnapra nálam van. Kissé kezd betelni a pohár. Ilyen megbízhatatlanok? Tudtok esetleg más hazai beszerzési forrást alkatrészre? Lassan azon vagyok, hogy visszamondom az egész rendelést. Ha nem lenne szétszedve a motor, már hagytam volna őket a fenébe.

hofoglu Creative Commons License 2017.04.23 0 0 5558

Én sarokcsiszolóval, 1mm-es koronggal vágtam a plexit. Fűrésszel könnyen bereped....

Egy időben rendeltem jópár nyers plexit a Szatunáéktól, ami úgy nézett ki mint egy baba fürdőkád. Ebből kijött 2db plexi, csak sokat kellett vele játszani... :)

Előzmény: sepy papa (5554)
sepy papa Creative Commons License 2017.04.23 0 0 5557

Csak akkorát szeretnék vágni belőle, hogy kilássak fölötte. Természetesen először le engedem , hogy később legyen emelési lehetőségem. A Floridánál frappásan megoldotta a gyár teló szárán lehet le- fel állítani csak mivel a gps tartó is ott van így nem lehet teljesen le engedni mert bele ütközik a tartó az órákba.  Ez még a gyári nagy plexit nem lehet 1-1,5 mm-nél vastagabb . Szélvédelme nagyszerű +5 fokban mentem Orosházáról a fiamnak segíteni Szegedre és egyáltalán nem fáztam csak Szeged határában a nagyujjam kezdett - az egyedül van.

Előzmény: Stone2003 (5556)
Stone2003 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 5556

Csak arra figyelj, ha vágsz a plexiből, lehet, hogy megszűnik a légterelési tulajdonsága. Vagy épp az arcodba fogja nyomni a menetszelet.

Stone2003 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 5555

Szerencsére semmi komoly, "csak" első-hátsó gumicsere, és olajok cseréje. Meg az első kerékben van egy kis nyolcas, annak a centírozása. Milyen vastag a plexi? Ha 1-2 mm., akkor lombfűrésszel próbálkoznék, ha vastagabb, akkor nagyon sűrű fogazású dekopír fűrésszel, nagyon lassan tolva neki.

sepy papa Creative Commons License 2017.04.23 0 0 5554

A műtét oka? és a betegség gyógyításának módja ha nem titkos! Hagy tanuljunk mert a Jó pap is holtig tanul mégis bután hal meg! Ennek felismeréséhez viszont tanulni kell ténylegesen. Egy biztos rendes munka az SK. Én is másra bíztam a légszűrő cserét és tegnap szét kellett szednem mert elmaradt egy pár bilincs meg nem zárt rendesen a légszűrő ház. Akkor meg ha levettem a tankot mókuskáltam: lecseréltem az öreg gyújtó kábelt elektromos csatlakozók átnézése és a lógó vezetékek rögzítése stb. Dörzsölődő nyomok árulkodnak! Természetesen van mit subickolni a gépeinken. Plexit vágásra egy jó módszert valakitől??, megköszönném. Füst színű és nem tetszik az átláthatósága, vágni szeretnék belőle. Hiába a kor nemcsak rajta látszik hanem a szemem sem az ifjú kori.

Előzmény: Stone2003 (5553)
Stone2003 Creative Commons License 2017.04.22 0 0 5553

Paripa a műtőasztalon:

 

 

sepy papa Creative Commons License 2017.04.20 0 0 5552

Köszönöm és átrágom magam rajta. A kényelmét élvezem a gépnek egyenlőre a megbízhatóságával sincs gondom csak...a váltó hangja. A kipuff hangja tetszik!! és a nagyságához mérten a nyomatéka is.

Előzmény: Törölt nick (5551)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.20 0 0 5551

 

         sepy papa !

 

 Tegnap megígértem, hogy képeket készítek és leírom, hogy mire kell figyelni egy váltó szerelésnél.

A harmadik képen azok a lemezek láthatóak, amik a tengelyeket hivatottak bent tartani a váltó hátsó fedelében. Ezekkel az a baj, hogy egyszerű bili lemezből vannak és képtelenek ellenállni annak a húzó erőnek amit a  ferde fogazású meghajtó tengely és a hozzá tartozó fogaskerék mérnek rájuk. Én ezeket a lemezeket 3 mm vastagságúra cseréltem. Ebben az esetben a tengelyek végén levő fogaskerekekből 1,2 mm le kell esztergáltatni. Semmi pánik! Megcsináltam és működik !!! Látható, hogy a jobb oldali lemezen van egy furat, ( középen felül ) de ez a gyári lemezen nincsen. A helye meg van, de nem fúrták ki. Én ezt is megcsináltam és egy süllyesztett fejű 6-os csavart tettem bele.

A negyedik  képen a korábban említett tengely és a fogaskerék látható. (( valaki írta, hogy zajos a váltója és ha behúzza a kuplungot a zaj megszűnik,,, ezek a hibásak a rumliért,,, a csapágy nem csinálja a hangot )).

Az első  képen a kuplung kinyomó tengely van, én arra 2 db szimeringet tettem föl ( jobb tömítés ) és a tengelyben a szimering fészket 2 mm  beljebb esztergáltattam, hogy a 2x4 mm tömítő gyűrű kényelmesen beférjen.

A második képen a szimering fészek látható, ezt mélyíttettem ki 2 mm-t. A ferde fogazású tengely-fogaskerék elgondolás nem

rossz, de én fordítva fogaztam volna.

Sajnos az anyagok minősége az csapnivaló (olasz) ezért van a sok kellemetlenség. Egyébként a motor kényelmes és megbízható. Írtad  a BMW-t,,, hát az egy más kategória nekem is volt korábban.

 

Előzmény: sepy papa (5550)
sepy papa Creative Commons License 2017.04.20 0 0 5550

Köszönöm válaszod. Én is a Vitonos simeringet részesítem előnyben. Az 1971 es Sport Cz-m be 1500 km-t bírt a főtengőnél a normál a Vitonos azóta is bírja. A 350 es Cz főtengelyhez is azt raktam drágább de hőálló és ezáltal tartósabb én így tudom. Az olcsóbbat betéve mely gyorsabban csere érett és újból szét kell szedni ez a drágább.

Előzmény: Törölt nick (5549)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.19 0 0 5549

 

           sepy papa !

 

A váltóház tetején van egy "lélegző" szelep. A váltóban a működés alatt semmilyen nyomás nincs. Akkor mi terhelné a szimeringeket.  Amennyiben a váltót szétszedi valaki és akar szimeringeket cserélni tegyen bele VITON anyagból készült tömítőgyűrűket. Azok hosszú életű anyagok. Én mindig +2 dl olajadalékot töltöttem a váltóba. Leírtam, hogy miért.

Ha lesz időm, holnap teszek fel képeket, mert van alkatrész amit érdemes kicserélni. 

Valaki írta, hogy zajos a váltó álló helyzetben, de ha a kuplungot behúzza, akkor megszűnik a zaj. Arról is lesz kép, hogy mi okozza ezt a zajt.

 Ha esetleg érdekel valakit Peter Szadler PS Motorrad-Center GmbH +49 9621 13031 itt érdeklődhet a Guzzi váltóval kapcsolatban.

Előzmény: sepy papa (5548)
sepy papa Creative Commons License 2017.04.19 0 0 5548

Valóban + 2 dl.- rel érdemes a váltót a szint fölé tölteni?, nem sinylik meg a szimmeringek?. Tapasztalati tényező? evvel kapcsolatban?.

Előzmény: B.R.C. (5547)
B.R.C. Creative Commons License 2017.04.19 0 0 5547

Tényleg nem írják elő!:) Mikor a dekni vezeti akkor csere.:)) A Le'Mans-on csere után 1 fogat vissza kellett forgatni az elosztón.Igazából nem vettem észre nagy változást. Aztán ezt a gondot megoldottam örökre, nekem nem kell már láncot cserélnem.

Előzmény: 850 T3 California (5546)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!