Hát így nézhet ki ha nem átjárható a túlfolyó. Próbálkoztam ecettel, wd 40-el, kompresszoros átfújással, végül kerékpár bovden belső szálával sikerült megoldanom. Hogy miért tettek bele annyi kanyart, nem tudom. Tudtok ajánlani üzemanyagálló tömítő pasztát? A hiányzó üzemanyag szintkapcsolót sikerült valakinek kiváltani? Per pillanat 250 kilométerenként tele tankolok. Akkor marad még benne 1,5- 2 lityi...
A megkövezés veszélyével is szembenézve kérek segítséget tőletek. Legtöbben már hallottatok róla hogy újítok fel egy cb 550 fourt / 77-es / . Most egy kicsit ráértem vele foglalkozni, megszüntettem a karbi folyását, örültem mint majom a farkának és amikor fixre húztam a csavarokat hozzáértem a hengerhez egyik majd a másik oldalom és az egyik oldal /2 henger / sokkal melegebb volt mint a másik oldali kettő. Szikra mind a négy gyertyán van és ha lehúzom a hidegekről, dödörögve de megy tovább a másik melegebb kettőt/ egyesével / ha lehúzom megáll. Azért meglepő számomra mert az alapjárata meg tök jó, egész sima.
Van valami ötletetek mi a fene lehet vele? A karbik szívó felén még szabadok voltak még nem kötöttem rá a szűrőt.
Stump András újabb csodálatos cikke, amit nem lehet kommentelni. Attila, Joe és Bálint közül valaki tesztelte a v9-t Kirchbergbe, ha jól emlékszem nem panaszkodott arról, hogy a hengerekbe beveri a lábát. Vagy, hogy kényelmetlen lenne az ülés. Arról meg végképpen nem, hogy szar lenne. Igaz, mi is kissé elfogultak vagyunk a másik oldalról, de tessék tudomásul venni (bocs hölgyek), a Guzzi egy férfias életérzéssel teli motor. Ezt tudni kell megülni. Lehet, hogy a cikk szerzője erre képtelen, mert egy puhapöcs, de akkor meg mi a fenének írogat ilyeneket?
A tanksapka alatt eldugult üzemanyag túlfolyó spirális csövét mivel esélyes átjárhatóvá tenni? Érdemes ellenőrizni, mert a tanksapka fényes, gumival borított felülete alatt nagyon csúnyán tud kinézni. Most az előző tulaj által mókolt szintkapcsolóval is birkózom. Egy másik szondát kreált bele amely azon kívűl hogy nem működik, de még a nafta is szivárog a vezetéknél.
Hibának hiba, csak nem befolyásolja a működést. Használható tőle. Tervezési(gyári) hiba. Más gyártóknál is van hasonló gond, meg másmilyen is. Guzzi szinte múnden tipusánál van valami tipikus gond, vétel előtt célszerű utánajárni, bár igazából ránézésre szerelemre gerjed az ember vele és olyankor nincs mit tenni :-)
Én az első két megoldás valamelyike mellett tenném le a voksom, ugyanis a visítás úgy tűnik, hogy nem hiba, hanem tulajdonság. Szerintem valakivel, aki régóta nevadázik hallgattasd meg.
Megkerestem, vissza olvastam és csodálkoztam a kialakult szájkaratén. A lényeg. Nekem is szól ötödikben rendesen, ahogy talán még jó pár Guzzis társunknak is.
Ami tanácsot kaptam: 1: Nem foglalkozom vele és megszokom. 2: Hangosabb kipufogó és már nem is hallom. 3: Kicseréltetem jó sok pénzért és utána vigyázok rá.
Akiknek ilyen gondjuk volt, hogy oldották meg?
Talán elkapkodtam, hogy ezt a mocit vettem meg, de a rég vágyott szerelem beteljesülésének lehetősége elvakított.
Hát igen. Olasz motor olyan, mint egy nő! Feleségből sem az első vált be..
Hali .az üllés valóban át lett huzatva picit erősebb anyagú az eredetinél és kapott vasdagságra szélességre szivacsot valami direkt erre való monta a varró, sokat készit nyuktatott és valóban sokkal kényelmesebb mint volt.
De még mindig hol előre ülök hol hátrább attól függ hogy milyen messzire megyek de gondolom más is változtat menetközben az ülléspozición.A gélen is gondolkoztam elég borsos az áruk csak az került volna annyiba mint igy az egész.
nagyon szép a vas, gratula! az enyém is így kezdte valaha, de 1-2 előző gazdi tett róla, hogy ez ne így legyen. ezért lassanként majd új formát ölt. a nyereg gél betétes? kényelmes?