az én hétvégi program ajánlatom helyszíne hasonlóan hangulatos ligetes, vízparti : Tiszadorogmai mot-tali , fürdeni lehet a komp lejárónál. családias jellegű - pont az Alsóőrsi ellentéte .
Gyula ,-Szanazug vagy Gyula,- Városerdő . Az előbbi a Fekete és a Fehér-körös találkozásánál az utóbbi a Fekete-körös kanyargós szabályozatlan vadregényes részén van. Erdős árnyas ,kempinges ,strand .
Este a reflektor fényét felvezeti a plexim és olyan mintha egy laptop monitora lenne előttem. Ti ezt ,hogyan oldottátok meg? Lehet,hogy a plexi túl közel van esetleg , de Kisguzzi ezüst motorján is úgy van ahogy az enyémen . Kössz.M.
Ez egy jó infó! Köszönöm! A szabályt jól tudod. Az, hogy csal a km. óra, annyira nem gond, szinte mindig navigációval megyek hosszabb útra, az meg mutatja mennyivel megyek. Meg az órák amúgy is csalnak valamennyit.
Én még csak most ismerkedek az érzéssel. Mindig is különleges motorjaim voltak, egyik sem jött velem szembe. Ez az érzés megvan most is. Az meg, hogy hatalmas élmény vele motorozni, még rátesz egy lapáttal. Igaz, az üléspozíciót még szoknom kell. Picit nekem magasan, és alattam van a lábtartó.
Van vele mit csinálni. A karbinak nem csak tisztítás kell, kell bele egy felújító készlet is, ami kb. 12000 Ft. Plusz egy szelephézag állítás. Nekem elvitte e Guzzi a lóvém, így sajnos nem tudok vele foglalkozni. Olajat nem eszi, leállítás előtt kapott egy hengersort. Nem újat, bontottat, de nagyon jó állapotút.
A 140/80-17 pontosan ugyanakkora, mint a 160/70-17, a 150/80-17 2,4%-kal nagyobb kerületben. Úgy tudom, hogy a szabály az, hogy maximum +/-2,5% eltérés lehet a gyári méret és a felszerelt gumi kerülete között. A +2,4% azt jelenti, hogy a kilométeróra ennyivel mutat kevesebbet, mintha gyári gumi lenne.
Valahol régebben olvastam, hogy a gumi magasságánál minimum 40 mm helynek, míg a szélességénél 14 mm helynek kell lenni motorgumi esetében. Ez azért van, mert ahogy nő a sebesség a gumi mind radiálisan, mind distálisan nyúlik.