Köszi a javaslatokat. Kis böngészés után találtam egy szervizt, ahol remélem jó kezekben lesz a motor. Mivel nemrég vettem és egyre inkább az az érzésem, hogy az utóbbi éveiben talán nem kapta meg a kellő törődést, átnézetem egy szakemberrel (szinkronizáció, szelephézag, légszűrő csere, elég csálén álló légszűrőház, stb). Már ''csak'' el kell hozzá juttatnom. Remélem utána sok pozitív tapasztalatról tudok beszámolni, hátha másnak is szüksége lesz segítségre.
A legegyszerübb ha leveszed a karbit,és egy asztalon szétszeded,Több mint valószínü,hogy elakadt az uszó.Vágj egy uj tömitést.A kinti csavarokat ne mozgasd a bentieket meg nem lehet állitani,igy nem fogod elálitani a karbit.Lehet a szivató bovden elakadása is,akkor is sok benzin kerül a szivotorokba.Szerintem találsz robbatott ábrát a neten.nézd meg.
Levettem az úszóházat, ott minden rendben tűnt. Visszaszerelés után járó motornál inkább folyt, mint csepegett a benzin. Levettem a karburátort, a szűrőház felől a tömítés elég gyalázatos állapotban volt, valószínűsítem, hogy a motor korábbi életében elcsíptették visszaszereléskor. Elforgattam, igazítottam a tömítést, összerakás után már nem volt szivárgás. Viszont innentől a motor elég gyatrán megy. Rángat, néha mintha segbberúgnák, megindul, de aztán ismét erejét veszíti.
Innentől nem igazán értem. Nem tudom, hogy eleve szabad-e benzinnek lennie a szűrőház felőli kijáratnál. Lehet, hogy most nem tud kifolyni a tömítésnél, megfullasztja a motort?
lenne egy műszaki kérdésem, hátha találkozott valaki ilyesmivel: Nevada 750 Club, karburátoros. A jobb oldali karburátor légszűrő felőli bejáratánál, a bilincsnél csepeg a benzin. Valami elakadt, eldugult a karburátorban? Szedte már szét valaki? Mennyire szabad megbontani házilag, hogy ne kerüljön veszélybe a szinkronizáció?
Köszi előre is, ha valakinek van ötlete, javaslata.
Sziasztok! Hatalmas élményben volt ma részem! Bementem Budapestre ügyet intézni, de várni kellett elég sokat, ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek a Guzzi szalonba a Hold utcába.
Megérkezvén, miután egyetlen ügyfél voltam, az ott lévő srác nagyon készségesen beszélgetett velem. Megkérdezte, hogy láttam-e már az új Californiát. Igen, képen - mondtam. Nézzem meg élőben mert itt van a szalonban - mondta.
Nézegetés közben szóba került, hogy már 23 éve Guzzizom. Ekkor azt mondta, hogy próbáljam ki a motort. Olyan volt mint a mesében. Közben megérkezett a főnöke, ekkor azt hittem, hogy a teszt le lesz fújva, de nem.
A tulaj is támogatta az ötletet. Kitolták a szalonból a gépet, rátettek egy próbarendszámot és mehettem Isten hírével.
Nem kértek semmilyen igazolást, kauciót, semmit! Kérdeztem, hogy mennyit mehetek, menjél nyugodtan - jött a válasz. Jó 20 percet mentem vele, hatalmas élmény volt. Miután visszaültem az enyémre, olyan érzésem volt mintha egy robogóra ültem volna.
Hölgyek és Urak sajnálattal kell bejelentenem,hogy a Mandelloi utat le kell mondanom.A találkozóra elmegyek,de nem tudok tovább menni veletek.Bocs mindenkitől.Viszont ha megjönnek a jó idők 1napos turát összehozhatnánk.