Van a fényezésen két darab ilyen 2 milliméteres festékleverődés. Azt mivel kezeljem? Fényező azt mondja azért felesleges lefújni az elemet.
- lehet kapni olcsó, vagy gyári festékjavítót, azzal le tudod kezelni. Mindenképpen pöttyös lesz, de ha zavar, akkor le kell kenni.
Az autó külső műanyagjait mivel a legjobb kezelni? A tesco-s műanyag spray-k jók? Szeretném hogy szép legyen, és védje a naptól.
- fogalmam sincs, profi autókozmetikust kellene megkérdezni.
Az autó üvegeinek mozgáshelyét mivel kezeljem? Arra gondolok ahol ha lehúzom az ablakot megül a kosz, az ablakon látni ahol beilleszkedik az anyagba mikor felhúzom, hogy koszos. Mivel kezeljem, hogy csökkentsem az ellenálást az üveg és az anyag között? Gondolom hogy a motornak jobb ha könnyen nyomja fel az üveget.
- a sínt ki kell pucolni, és kevés szilikonzsírral bekenni.
Motorháztető szigetelést hol érdemes venni? Bontóban elég necces.
- szintén passz, gyáriban biztosan horror az ára, szerintem annyit nem ér meg...
Ablaklehúzó gumi is kell mert töredezik.
- elvileg tizenpárezer darabja, szerintem bontóból nem érdemes, mert a leszereléskor könnyen sérül.
A váltóolaj tényleg 80.000 km-enként cserélni kell?
- én 100.000 km-ről tudok. Castrol syntarns 75w-90
A Kvik-Fit-be azt mondták hogy a láncot csak akkor kell cserélni ha hangja van. Most érte el a verda a 100.000 km-t. Meg akarok rajta csinálni mindent ami kell..
- a lánc ezeknél a motoroknál sokat bír.
Az ajtó szigeteléseit mivel kell kezelni? Azt mondták hogy a szilikon spray nem jó.
- miért nem jó a szilikon? Amúgy, ha garázsban áll a vas, akkor ez is jól bírja, nem kell mindenáron megkenni.
Milyen anyaggal kenjem a tolóajtót hogy "olajozottabb" legyen?
- én zsírspray-t használok
Az egyik tolóajtó nyikok mikor rázkódik a kocsi. Gondolom itt is valami anyag súrlódás miatt van ez a dolog.
- ha beragadt a csapágy, vagy eltört a görgő, akkor azt alaposabban szemügyre kell venni.
A kocsi eleje kopok ha lágyabb úthibákba megyek bele. Most voltam szervizbe (kvikfit csepel) azt mondják a futómű tökéletes :-D
- a kanyarstabilizátor belső szilentje 100.000 km körül szokott kikopni. Azt nehéz beazonosítani, mert kicsit el van dugva, és ha feszül a futómű, az bizony szépen rejti a kopottságát. Csak gyárit vegyél.