Műszakiztunk. DPF nélkül is bőven teljesítette az EURO5-öt. Nem is értem hogy akkor minek bele? Hisz a Honda 2.2-esében sincsen. A VW meg csak trükközve, több pénzért.
Viszont elkopott két stab pálcám, kopogott már rendesen. Egy elöl, egy hátul. Most cserélni fogjuk, természetesen párban.
Tanulság képpen. A céges autómról elveszett egy kerékcsavar. Egy hónapja voltam gumicserén. Kicsit mérgesen mentem vissza a szerelőhöz, biztosan nem húzták meg. Bár igazán magam sem hittem benne. Megnyugtattak, ellopták. Ez csere szezonban sajnos nem ritka. Akinek tönkremegy a menet, gyakran parkolóban lop egyet. Még szerencse hogy 6 van rajta és nem 4.
Könnyen indul, hát én is így gondolom, hogy világítani kellene neki. Az összes autómban így volt. Mi lehet, ki lehet ezt a lámpát iktatni? Sajnos Mazda szerviz nem tud fogadni, ( Sok meló) ,diagnosztikával meg lehetne állapítani?
Esetleg , ha valaki egy képet tudna feltenni, hogy gyújtáson minek kell világítani azt nagyon megköszönném. A légzsákok látszólag ok. az övek is működnek. Köszi.
Kérdésem lenne Mazda 5 2.0 benzin, gyújtás ráadáskor a légzsák visszajelző lámpának világítani kell??, majd később kialudni? Járó motornál nem világít benne semmi. De gyújtás ráadáskor csak a töltés, olaj , kormányszervó, stb ikonja gyullad fel. Dilemmám hogy ennek pár másodpercig nem kellene világítani? Vásárlás előtt vagyok.
A 10 év körüli 5-ösök esetében a rozsda az elsőszámú ellenség. Azért a futómű alkatrészek is kezdenek lassan fáradni, illetve a benzines motorok esetében a gyújtás alkatrészek néha megfáradnak. De nem nyűgös típus...
Autóvásárlás előtt állok, és az egyik kiszemelt a Mazda 5. 2005-2006-os gyártású, benzines.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e valami, amire oda kell figyelni a vásárlásnál, esetleg van-e olyan hibája a kocsinak, ami ebben a korban már előjön, vagy ekkorra már szervizelni kellett (volna)?
Péntekre van időpontom a szervízbe. Remélem addig kibírja. Az kb 500 km-t jelent. Remélem holnap reggel a főnököm is azt mondja, hogy a pénteki szabi ok:)
Köszönöm a gyors választ, félek a dieseltől, és nem is megyek sokat. Nagyon szépen jár a motorja és megy is rendesen . Remélem 9-10 liter között megáll.. Összességében használatban milyen? B Zafirából ülnék át ebbe. Most 101 ezer van benne, gondolom akkor 120 körül van egy szervize? Persze egy olajat egyből cseréltetnék.
Érdeklődnék, hogy ez a motor láncos-e vagy szíjas. Van -e valami nyűgjük ezeknek a motoroknak.( olajfogyasztás stb) Milyen a szerviz intervallumuk. Kell-e valamire esetleg odafigyelni különösen. A kocsi amúgy rendben van, szép állapotú.
Meg kell keresni a folyás okát... Ha levették a szelepfedelet, és nem megfelelően húzták meg a csavarokat, akkor ott könnyen folyhat. A képen mutatott szimering viszont csak akkor látszik, ha leveszed a bordáskereket is... A vezérlésburkolat meg csak akkor vehető le, ha a motortartóbakot is kiveszed... Ne halogasd...
Elég esélyes, hogy a vezérlésed alól folyik. Minimum a szelepfedél tömítés lesz ludas, de inkább gyorsan nézz be egy szerelőhöz, mert ha a vezérlés olajos, akkor az egy időzített bomba, és a vizsgadíj csak molyfing lesz a további kiadásokhoz képest...
Elkaszáltak a műszaki vizsgán, többek között olajfolyás miatt. Időm és lehetőségem nem volt alámászni, leszedni, megnézni, hogy honnan jön, annyi látszik, hogy a jobb oldalon a lengőkar olajos, illetve a jobb oldalon látszik még olajfolt. Májusban volt nagyszervízen... Ötlet valakinek?