Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Balthazor Hellman 4 órája Creative Commons License 20261

köszi, megvan.

Előzmény: aulac (20260)
aulac 4 órája Creative Commons License 20260

Ment. Ha más is kell akkor írj.

 

Üdv: aulac

Előzmény: Balthazor Hellman (20259)
Balthazor Hellman 4 órája Creative Commons License 20259

akkor ment erre is. üdv!

Előzmény: aulac (20258)
aulac 7 órája Creative Commons License 20258

Nem jött meg.

Nincs a Spam-ek között se.

Ide írj: aulacezerkilencszázötvenhétkukacfrímélponthu

Előzmény: Balthazor Hellman (20257)
Balthazor Hellman 8 órája Creative Commons License 20257

Ment mail :)

Előzmény: aulac (20256)
aulac 9 órája Creative Commons License 20256

Tudnék segíteni, de nekem PDF formátumban van meg.

Hogyan tudom elküldeni Neked?

Előzmény: Balthazor Hellman (20255)
Balthazor Hellman 13 órája Creative Commons License 20255

Sziasztok!

 

Mazda 5 (2007) -hez keresek olyan futómű geometria adatot, amivel az abroncskopás a lehető legjobban csökkenthető...

 

A gyári adat is jól jönne...

 

Ha van esetleg ajánlott futóműves Pest közelében, azt is megköszönöm.

zozinko 6 napja Creative Commons License 20254

Sziasztok!

 

Most olvasom, hogy többeknél felmerült problémaként a féktárcsák berázása erős fékezésnél. Hasonló cipőben jártam, Gebriel mesterék orvosolták a bajt, azóta minden OK. Érdeklődjetek nála, melyik márkát építették be. A régi tárcsáimban 170 ezer km volt és már minuszosak voltak.

Porlasztó-alátétek is cserélve lettek, azóta  -remélem- nem issza az olajat. Új papucsokat is kapott a kicsike, mert az előzőekkel olyan hangja volt, mintha szét akarnának esni a kerékcsapágyak, de ez volt a baj. Első-hátsó szilentek is kukába mentek, szóval most egyben van a jószág, igaz közel 300 tallér belefolyt  :(

1facsavar 6 napja Creative Commons License 20253

Csak úgy:

 

Nostradamus

 

 

S tizenegy híján háromtucat esztendővel a' vasból emelt pannon várfal aláhullására

Újfent tetemre hívja Gonoszok szövetsége szilaj puszták népét

Új korok hős Botondusát nyughatatlan kazárok fúrják-faragják

Kiknek vezére a hórihorgas, vérszomjas vásári mutatványos

Ki átlátszó varázsüvegen át szemléli a világot, s népe ellen zsoldost vezet.

.

.

 

A' kegyetlen Komédiás újból s újból visszatér

Hisz ő az egy vezér, ki Mag Ura Botondust legyőzhet

S bár évekre száműzetett, őt kazárok s Új Babilónia visszahívják

Aqvincvmnak zordon ormain vén boszorkány, krónikások s bölcsek javallatára

Hatalmat kezébe Szende, s együgyű Hispán Lantmuzsikás főt hajtva ád.

.

.

Mag Urának, az Nagyvilág szívének birodalmát tépik-cincálják keselyűk

Körös-körül rusz medve, Kárpátok ostoba népei, vad dinári s pogány

Nyugoton gyáva gall s germánok Új Gomorrái, hol asszony hál asszonnyal

Belülről vártoronyban ördögi táncot járó csepűrágók s gyülevész, tányérnyaló hordái

Kik egyazon esztendőben utolsó rohamra indulnak.

.

.

Ám Pannónia büszke-harcos istenfélő népe erőtől duzzadván, fondorlattal

Állja konspirátorok sátáni hadainak s fegyverinek erejét, s arat diadalt

Idegenek, aranytallérok rabjai s kamatszedő uzsorások istentelen zsoldosai fölött

Felvirágoztatva kövér földek, bővizű folyók, roskadó gyümölcsfák boldog birodalmát

Hol Magyarhonban erős s ravasz Új Botondus dinasztiája vezeti eztán hálás népét örökkön-örökké.

1facsavar 6 napja Creative Commons License 20252

Váltásra  hét - nyolc évet tervezel ? akkorra minden Csing Csang Csung lesz !  :))

Előzmény: Balthazor Hellman (20250)
Huszigabo 6 napja Creative Commons License 20251

ja igen, újat csak akkor veszek, ha nyerek a lottón :). sajnos nem vagyok túlfizetve

Balthazor Hellman 6 napja Creative Commons License 20250

Ha minden jól megy, akkor nálam a váltás 7-8 év múlva lesz...

 

de esélyes, hogy visszatérek a VW konszernhez...

Előzmény: Tibola (20248)
Huszigabo 6 napja Creative Commons License 20249

én kivárom az updatet, remélem lesz, addig marad ez, szeretem a 7 ülést sokszor használjuk, na jó csak 6 :) az a kis középső nálunk gyerekjáték lerakat :) ill a tolóajtó meg már a szívemhez nőtt

Előzmény: Tibola (20248)
Tibola 6 napja Creative Commons License 20248

Én is arra "várok" hogy az ötös esetében is előrukkoljanak a mostani új irányzattal. Nagyon kíváncsi lennék rá. Szívesen maradnék ennél, de ha nem lesz váltás akkor vagy marad a mostani vagy alternatívaként a hatos. Jobban örülnék az ötösnek mert az nem olyan népautós, és nem is státusz szimbólum. Csak egy jó kis autó ami nem feltűnő, de annál jobb mint amibe kerül.

Huszigabo 6 napja Creative Commons License 20247

az enyémben is a nagyobb tárcsa van és mégis elkezdett rázni a rohadék. bár gyanús hogy amikor a lengéscsillapítót cserélték akkor történhetett vele valami (megüthették?), mert után kezdett el rázni

Előzmény: Balthazor Hellman (20245)
Huszigabo 6 napja Creative Commons License 20246

Nekem is tetszenek, remélem updatelik az ötösöket valami hasonló kinézetre ill motorra :) 

Előzmény: Tibola (20243)
Balthazor Hellman 6 napja Creative Commons License 20245

Mekkora első tárcsa van a tiéden?

 

Azt tudom, hogy az enyémen (143 Le, 2.0 D) a nagyobb, és ha jól tudom, ezért nem fér fel a 15-ös kerék...

 

Ha ez a különbség, akkor lehet, ezért nincs gondom a fékkel...

 

Előzmény: Tibola (20241)
Mazda5 2.5 6 napja Creative Commons License 20244
Már évek óta azt mondom, hogy legközelebb biztos nem veszek Mazdát !
De mire oda kerül a sor, mindig azzal jövök haza.
Tényleg szépek az új autók. Nekem a 3-as is tetszik (nagyot nőtt)
6-osban a kombi az ami nagyon tetszik, de nálunk az nem kapható !
Abban reménykedek, hogy sikerül 1-2 éven bellűl egy új szebb és jobb 5-össel előrukkolni !
Akkor még van esély egy következő mazdára !
Előzmény: Tibola (20243)
Tibola aug. 25. Creative Commons License 20243

Amúgy nagyon tetszik az új hatos, meg a hozzá kapható benzinmotorok. Jó a fogyasztásuk, tökéletesek. Ha váltanék, csak is ilyent vennék.

Előzmény: Tibola (20242)
Tibola aug. 25. Creative Commons License 20242

Akkor most cseréljek autót :o))?  144 van benne.

Előzmény: Mazda5 2.5 (20239)
Tibola aug. 25. Creative Commons License 20241

Nálad lehet hogy nem gond. De képzeld el azt hogy pályán mész kb 160-170-el és kell egy keményet fékezned. Nos, az már nem piskóta ha szétrázza az autót. Mivel én szeretem nyomni neki és annak ellenére hogy ugyanolyan szellemben vezetek mint Te (keveset fékezek és jellemzően több száz méterrel előre gondolkodok) azért néha szükségem van a jó fékhatásra.

Előzmény: Balthazor Hellman (20240)
Balthazor Hellman aug. 25. Creative Commons License 20240

Nekem a Textar-ral nincs gondom, kb 20.000 km-után... A pécsi szervizben sem mondták, hogy panasz lenne rá.

 

Az is igaz, hogy nagyon keveset fékezek és jellemzően több száz méterrel előre gondolkodok, de ezt a legtöbb öreg róka ugyanígy csinálja...

Előzmény: Mazda5 2.5 (20239)
Mazda5 2.5 aug. 24. Creative Commons License 20239

En lassan immunis vagyok a fekekkel kapcsolatban ! Persze fontos, hogy jol fogjon de raz-e vagy nem,

mar hidegen hagy.

Csak az elso automon csereltem betetet es tarcsat pont ugy ahogy Te is 80 ezernel. Ugyan ugy razott utana is par ezer km utan.

Akkor dontottem el, hogy soha nem fogok idegeskedni ezen a kerdesen, egeszen addig amig a fekhatas jo !

Minden alkalommal szemrevetelezik a tarcsat es a beteteket a szerelok, ha lenne olyan merteku kopas akar

a tarcsan akar a fekbeteteken, hogy cserelni kell akkor ok. Amugy en hozza nem nyulok megegyszer ! Felesleges

penzkidobas szereintem !

Persze az is hozza tartozik a tortenethez, hogy az elso kivetelevel (120ezer km) egyik automban sem volt tobb

mint 80ezer km mikor le csereltem.

Előzmény: Tibola (20238)
Tibola aug. 24. Creative Commons License 20238

Biztos igazad van, sokkal több a tapaszatalatod Mazdákkal. Nekem még csak a második van. Az zavar igazán hogy a gyári szett 80 ezer után kapott új betéteket és szabályozást, aztán bő 10 eterrel később rázott, kicseréltem. A berakott ATE meg úgy ráz 20 ezer után hogy kopás sem látszik rajta. Akkor most milyen márkát tegyek bele? Mert ugye nem kérdés hogy ez a jelenség a tárcsa hibája.

Előzmény: Mazda5 2.5 (20234)
Mazda5 2.5 aug. 24. Creative Commons License 20237

Eppen ugy mint a korroziora valo hajlamossag !

Sosem volt torve igy javitva sem egyik auto, de a rozsdasodas elso jelei mar

4 evesen kezdenek latszani.

Sajnos, vagy szerencsere eddig csak mazdaink voltak igy nem tudom, hogy

mas tipusokon milyen hamar jonnek elo ilyen problemak.

Előzmény: Balthazor Hellman (20235)
m6 aug. 23. Creative Commons License 20236

Lehet kapni M5-6-hoz is Zimmermann féktárcsát 1 pár 62000 Ft,de itthon inkább megveszik a Japanparts-ot 16000 Ft/pár-ért,s ugyan azt a minőséget várja el. Igaz,ami igaz a gyári sem áll a helyzet magaslatán.....

Balthazor Hellman aug. 21. Creative Commons License 20235

Amikor az Octaviám megkapta a remek QH vagy HQ első szettet ( a legolcsóbb volt a bárdinál) az egy idő után rázott, pár havonta feltettem az esztergára olyankor jó volt. Egyszer szétégettem, de olyan csúnyán, hogy arra nem találok szavakat, akkor kapott megint egy gagyi Simmer, vagy Dimer betétet...

 

Nagyon hamar kapott egy Zimmerman tárcsát Ferodo betéttel. Onnantól, mintha kicserélték volna. azzal lett eladva...

 

Anyagminőségi probléma az, amit típusbetegségnek mondasz...

Előzmény: Mazda5 2.5 (20234)
Mazda5 2.5 aug. 21. Creative Commons License 20234

A fekbetet es a fektarcsa temahoz annyit, hogy szerintem ez Mazda "betegseg" !

Most az 5-ik es a 6-ik uj mazdainkat hajtjuk. Eddig mindegyiknel elojott a remeges razkodas fekezesnel.

Ugy 35-es 50 ezer kilometer kozott jelentkezett eloszor mindegyik autonknal.

Azt hozza kell tenni, hogy minden kotelezo szervizen es evente egy futomu allitason ott vagyok. (ha kell, ha nem)

Azert merem irni, hogy betegseg, mert volt/van 5-6-7-9-es Mazdank, a tunetek ugyan azok !

 

 

Balthazor Hellman aug. 17. Creative Commons License 20233

Szerintem csak "aprítja" a mocskot. Amint átfér a szűrőn a fennakadt koromszemcse, már megy is kifele...

 

A szálló szilárd részecskék koncentrációját látszólag javítja, de azért nem vagyok boldog,hogy a tüdő/keringés áteresztő felületein átjutó nehézfémekkel és egyebekkel dúsított széndarabot lélegzek be...

 

ellenben, ha jól számolok 4-5%-os a többlet fogyasztás.

 

A benzines motorok esetében jól ismerem a katalizátor helyes működéséhez szolgáló kipufogógáz összetételt, ott megértem a többletfogyasztást, mert nem mérgezőgázokká alakítjuk a mérgezőt...

Előzmény: mica-r (20232)
mica-r aug. 16. Creative Commons License 20232

Az emisszió javítása nem jár együtt a fogyasztáscsökkenéssel bizonyos okok miatt. A károsanyag kibocsájtás viszont javul általa. A kocsid DPF nélkül jóval több ganyét bocsájt ki.

Előzmény: Balthazor Hellman (20231)