Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

domino47 13 órája Creative Commons License 20328

A külső fele stimmel, csak a belső rész nem kompatibilis a gyárival, sajnos.

Előzmény: Balthazor Hellman (20327)
Balthazor Hellman 28 órája Creative Commons License 20327
Előzmény: domino47 (20325)
Balthazor Hellman 29 órája Creative Commons License 20326

-szerintem kérdezz rá bontóknál... pl dél utca 2 BP...

Előzmény: domino47 (20325)
domino47 29 órája Creative Commons License 20325

Sziasztok!

 

Megint csak kérdezgetek! Pótolta már valaki a távirányítós kulcsának a külső ház részét?

A minap próbáltam egy neten rendelt utángyártott darabot, de egyáltalán nem jó bele a gyári belső.

Szóval honnan lehet beszerezni megfelelő minőségű kulcsházat? Amit én rendeltem azt ez a cég küldte.

http://bolthely.hu/obddiag/id/23271_Mazda_2_gombos_bicskakulcs_taviranyito_haz

 

Nem drága, de semmire nem jó!

Balthazor Hellman 2 napja Creative Commons License 20324

20302-es hsz-ben a link egy képre mutat. A jobb szélén van a szonda...

Előzmény: belizs (20320)
domino47 2 napja Creative Commons License 20323

köszi

Előzmény: GEBRIEL323 (20322)
GEBRIEL323 2 napja Creative Commons License 20322

A benzin motor láncos az 5-ben.

Előzmény: domino47 (20321)
domino47 2 napja Creative Commons License 20321

Üdv mindenkinek!

 

Ma megleptek a pécsi mazda szervízbe! Bementem, hogy lekérdezzem az új szerzeményem adatait, valós lehet e a 112 000 Km amit a számláló mutat. Szerencsére ez igaznak tűnik, bár 3 éve nem volt márkaszervízben , de előtte éves szinten oda hordták, éves átlagban 10 000 Km futásteljesítménnyel.

Ez eddig ok. A meglepetés akkor ért, mikor rákérdeztem a vezérműszíj cserére. Az alváz szám alapján az az infó, hogy ez láncos motor tehát nem kell cserélni. Kicsit meglepődtem, de remélem innen is megerősítitek az infót.

belizs 2 napja Creative Commons License 20320

Ma beszéltem emberrel megint, mert a szerelő haverom kérdezte, hogy mi lesz az érzékelőkkel amik a DPF-en v. akörül vannak. azt mondta rendesen be kell dugni a helyükre öket, mármint a csatlakozóba, mert nem lehet szakadás az elektronikában. Összecsomagolni aztán eldugni v.hová akár motortérbe, kis zacsiba. A csőbe, amivel akarom helyettesíteni nem kell semmit sem beépíteni.

 

Ja Fehérváron van vki aki egészben ki tudja venni és vissza is építi 25 000Ft-ért.

A lambdaszondát ha nem a DPFkörül van , nem bántjuk.

 

Köszönöm a táti javaslatot, nekem az tól messzi van.

 

Előzmény: Balthazor Hellman (20318)
csonkasz 2 napja Creative Commons License 20319

A hol csináltákra én Őket tudom ajánlani: http://www.ecotuning.hu/

 

Előzmény: belizs (20307)
Balthazor Hellman 2 napja Creative Commons License 20318

A kerámiát azt kitörik, kivésik belőle. Az megy a levesbe.

 

A lambdaszonda az egy érzékelő, amelyik a kipufogógáz oxigéntartalmát hasonlítja össze a külső levegő oxigéntartalmával. A két  mennyiség közötti potenciálkülönbség egy feszültségjelet állít elő. Ebből a feszültségértékből következtet a motorvezérlő elektronika az égés minőségére.

 

Az a rángatás amit írsz nekem nem tetszik... Szinte semmilyen jelét nem vehetnéd észre a regenerálásnak, az enyémen volt egy kis vibráció, illetve egy érdekes kis mellékzörej is megjelent alapjáraton, de az asszony azt sem tudta miről beszélek, ha megemlítettem neki. Ehhez kicsit vájt fülűnek kell lenni, az átlag autós ezt nem veszi észre, csak a fogyasztásmérőn látszik a különbség.

 

Semmilyen hibára utaló jel nincs most. Gyújtás ráadásakor kivillan a DPF majd elalszik. Ez a dolga...

 

Kérdezz bátran,azért van a fórum...

Előzmény: belizs (20313)
gsis 2 napja Creative Commons License 20317

Hidd el . szépen . lassan mindenki sorra kerül .  A fiúk hosszú távon gondolkodnak , a zsé meg rohadtul kell !!

Előzmény: 1facsavar (20316)
1facsavar 2 napja Creative Commons License 20316

Érdekesebb lenne pl. ha a Hevesi temetőnél állnának mert az ottani mellékutcákból minden második kijövő 1200as ladán a rendszám is drótozva van,mert több rom autón használják.

Előzmény: GEBRIEL323 (20314)
1facsavar 2 napja Creative Commons License 20315

Oké.

Csak az a gond, hogy én falusi vagyok, és a kocsik is nagy többségben vidéki városok közt poroszkálnak,és a faluvégeken guggoló traffipaxosokat már megszokták, mással nem nagyon találkozunk. Néha látni tanyabejáróknál zöldruhás pálinkavitézeket unatkozni.

Előzmény: GEBRIEL323 (20314)
GEBRIEL323 2 napja Creative Commons License 20314

Akkor most gyere el a csepeli temetőhöz reggel óta kint vannak a rendőrök a NKH-val közösen.

Előzmény: 1facsavar (20311)
belizs 2 napja Creative Commons License 20313

A kerámia betétet egészben ki tudták venni neked?

Mi az a lambdaszonda?

Nincs működési hibád DPF nem jelez?

Egyébként én is így járok sokszor mikor hazaérek v. ha a városban kell járkálnom (1-2 km)akkor kezd  idegeskedni,

rángatni.

Ígérem több kérdésem nem lesz.

Előzmény: Balthazor Hellman (20308)
Balthazor Hellman 2 napja Creative Commons License 20312

Van pár autó a forgalomban, ahol a helyszíni tarkólövés is kijárna az üzembentartónak...

 

Amúgy nem értem, miért nem fekszenek rá erre még jobban... olyan számokat lehetne felmutatni, hogy az ember el se hinné.

 

Tény: nem a műszaki állapot az oka a legtöbb balesetnek.

Előzmény: 1facsavar (20311)
1facsavar 3 napja Creative Commons License 20311

Ezek az    akciók       legtöbbször hatalmas beetetések, semmi a köbön  - nemzetközi igazolás gyártás a médiákban!  Még egyetlen egyszer sem találkozott egyik  céges autónk sem a meghirdetett országos gatyavizittel.

Előzmény: GEBRIEL323 (20309)
Balthazor Hellman 3 napja Creative Commons License 20310

Ezt azután olvastam én is, hogy megírtam a hozzászólásomat.

 

Elvileg a mai Magyarországon alkalmazott mérési eljárással és műszerekkel az én autóm is megfelel a környezetvédelmi besorolására érvényes értékeknek. Ha alánéznek, akkor sem látnak semmi eltérést.

 

Ha a katalizátor/szűrő egység helyett egy cső van berakva akkor egyértelmű az átalakítás... na az a szopacs...

 

Mindenesetre azok a koromgyárak, amelyek esetében keverékképzési hiba miatt lett a DPF kivéve, azok ha bebuknak lehet milliós tételű javítási költség elé néznek, hogy majd visszakapják a jogosultságot a közlekedésben való részvételre... (2-3 porlasztó és egy részecskeszűrő)

 

A legszebb az, hogy egy idő után a benzineseken is megjelenik ez az "istenajándéka"...

Előzmény: GEBRIEL323 (20309)
GEBRIEL323 3 napja Creative Commons License 20309
Előzmény: Balthazor Hellman (20308)
Balthazor Hellman 3 napja Creative Commons License 20308

A toldalékon én is gondolkodtam, de jobbnak láttam, ha minden érintetlennek tűnik alulnézetből. Műszaki vizsga is van a világon, és azért nem biztos, hogy egy szúrópróbás ellenőrzésen szeretnék fennakadni. (ennek a valószínűsége elég kicsi)

 

- A lambdaszondát azért illene bekötni, és az sem árt, ha a katalizátor előtte van a szondának.

- Az enyémet Tát-on csinálták, és az autónak nem volt baja, csak meguntam, hogy mindig akkor kezdett regenerálni, amikor hazaértem.

- Az átalakításnak nincs köze a porlasztóhoz.

- A motorolaj leváltásának sok értelme nincs, mivel jó minőségű másik olaj kb ennyibe kerül.

- A korom érték, csak a szerviznek tűnik fel, de amikor olajat cserélnek, akkor azt úgyis nullázni kell.

- Az érzékelők károsodása egyáltalán nem biztos, de ha azok bekormozódnak, azokat kiszerelni nem lesz egyszerű.

 

 

 

Előzmény: belizs (20307)
belizs 3 napja Creative Commons License 20307

Szia!

 

Az tervem az, hogy leveszem a DPF-et ahogy van és egy csővel helyettesítem. Így megmarad a DPF, bármikor visszarakható, mert így alakítanám ki. 

Az átalakítástól tönkremegy a porlasztó, vagy valamelyik hőmérséklet érzékelő ez biztos következmény?

Az ha motorolaj koromértéke nulla marad az baj? Mert normál olajat tennék bele nem DPF-est.

Neked sincs bent? Hol csinálták és hogyan, jó lett-e?

Hű kicsit sok kérdésre sikerült.

 

köszi, hogy segítesz!

Előzmény: Balthazor Hellman (20302)
domino47 4 napja Creative Commons License 20306

Köszi a tippet!

Majd alányomakodok, és nekiesem a csavaroknak.

Balthazor Hellman 4 napja Creative Commons License 20305

Csak egy tipp:

 

az alsó csavarokat húzd meg ahogy csak tudod...

 

Az átmenőcsavar nem szorítja össze a tartókeretet és a csavaron lötyög a lengéscsillapító hüvelye...

 

Nálam ez lengéscsillapító csere után kellett,mert kopogott...

Előzmény: domino47 (20303)
aulac 4 napja Creative Commons License 20304

Szia.

 

Nekem is ez volt a hibajelenség és a gátló csere megoldotta a kopogást.

Bár nem tudom, mert közben cserélték a stailizátor bakokat is, mert az is kopoghat, ha kiverődött.

aulac

 

Előzmény: domino47 (20303)
domino47 4 napja Creative Commons License 20303

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem a lengéscsillapítókkal kapcsolatban. Azt tudom, hogy az egyik gyenge pontja a mazda5-nek a hátsó léngés csillapító.

 

Mik a pontos hibajelenségek? Az enyémnél nem érazhető, hogy nagyon pattogna a hátulja kicsit talán ruganyosabb mint a cimborám kicsit fiatalabb járműve. Viszont fémes kopogó hang hallható a hátulja felől. Olaj nem látszik a gátlók környékén. A kipufogót is kizártam az sem ér bele semmibe.

Remélem 2 hátsó gátló cserével orvosolható a dolog.

De minden egyébb ötletet szívesen veszek talán így hamarbb feltárom a baj forrását.

Balthazor Hellman 4 napja Creative Commons License 20302

Szia!

 

Hallottam már róluk rosszat is, jót is... de elvileg hatásosan dolgoznak. A kerámiát is el kell távolítani!!! a sima szoftveres kiiktatás az NEM MEGOLDÁS!!! (az kb 250. km-g jó, utána gáz van... a szűrő eltömődik, és nem regenerál!!!)

 

A DPF kiiktatás a következő következményekkel jár:

- ha keverékképzési gond van (rossz a porlasztó), akkor esetleg füstölni fog az autó, esetleg nem is kicsit...

- indításkor, gázadáskor szinte biztos, hogy lesz kisebb pamacs (nálam ha kitisztul a kipufogó, akkor már nincs füst, de szép pamacsot tud eregetni, ha sokáig nem lépek rá a gázra)

- az eltávolításnak (ha ügyesen csinálják) csak az a nyoma, hogy a motorolaj koromértéke nulla marad (ezt műszerrel lehet megnézni)

- a visszaalakításhoz szükséged lesz egy ép kerámiabetéttel rendelkező katalizátor-koromszűrő (kép itt, de ez lehet hogy egy hatosé: http://www.carbasics.co.uk/blog/wp-content/uploads/2012/09/dpf.jpg) egységre (ez új áron kb 300.000 huf) de ha valamelyik hőmérséklet érzékelő is bemondja az unalmast akkor azt is szerezni kell (kb 100.000 huf -os tételek) persze lehet, hogy egy bontóban adnak kb 50.00-ért de azt is ki kell égetni, ami kb még 25.000

- ha minden jól működik, akkor a hatósági vizsgán is lehet, hogy átmész, mivel az euro 4-es K füstölési tényező előírt maximális értéke 1,5. Amit az autó DPF-fel tud az 0,1, nélküle kb 0,4-0,5 (feltéve ha jó a keverékképzés)

 

 

Előzmény: belizs (20301)
belizs 4 napja Creative Commons License 20301

Sziasztok!

 

Néha néha én is beírok ide. Kérdésem az lenne, hogy gondolkozom a DPF kiiktatásán.

Ajánlották a kakasdi szervizt, ők meg ajánlották a Rigotech Kft-t. A DPF kiiktatását mindíg náluk oldják meg.

Állítólag szoftveresen kiiktatják, hogy nem fogja keresni, nincs olaj higulás nincs többlet fogyi sem.

 Sztem olyan szoftvert raknak rá, ahol nem kötelező a DPF . Visszaalakítható egy szoftver frissítéssel.

Ja a kérdésem, ismeri-e valaki Rigotech Kft-t, és mi a véleményetek a dologról, van-e már vkinek így átalakítva, mi lehet a hátulütője a beavatkozásnak. 

 

köszi

Tibola 4 napja Creative Commons License 20300

Lehet hogy ki kell húznom a listáról az 1500 kg alatti autókat mivel az ufomat az ötöshöz vizsgáztattam. Ez az egyik apró szempont.

Előzmény: aulac (20299)
aulac 5 napja Creative Commons License 20299

Nanaaaaa!

 

És még Te szóltál le engem, amikor a fiatalabbakra kacsintgattam. ;o)

A cserét nem bántam meg, de pakolás és rakhely szempontjából nem veheti fel az ötöskével a versenyt.

Te is visszasírod majd a sok és tágas belső teret. Na és a TOLÓAJTÓT!

Üdv: aulac

 

 

Előzmény: Tibola (20298)