Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

mrkenworth Creative Commons License 3 órája 0 0 20791

Szia!  Privátban átküldhetnéd a pontos tipust+ 1 képet!

 

Köszi!  Tomi

Előzmény: Huszigabo (20788)
domino47 Creative Commons License 12 órája 0 0 20790

Sajna csak telefonnal tudtam gyorsan lekapni.

Amúgy 2005-ös

Alulra simán nem megy be . Van 3 borda a kködlámpamellett abból az alsót kellett kivágni, majd a maradék műanyagot hozzá igazítottam a lámpa hátuljához. A rögzítő sint a műanyag betét alsó vízszintes részére lehet csavarozni.

 

Előzmény: bencsikpeter (20781)
Balthazor Hellman Creative Commons License 14 órája 0 0 20789

Már csak egy jó hangszóró kell... egy 92,5-93 db/W/m  érzékenységű 16-os darab  a fél menyországot jelenti, még ha csak koaksz is...

 

én a mai napig csodálkozok az ESK szetten...

Előzmény: Huszigabo (20788)
Huszigabo Creative Commons License 15 órája 0 0 20788

nem bírtam ki, már délután bedobtam, remekül műxik :)

Előzmény: Balthazor Hellman (20787)
Balthazor Hellman Creative Commons License 16 órája 0 0 20787

A egység kábele simán átbújtatható a kesztyűtartóba. Ott meg elféra kis doboz...

 

ajánlott a mágneses fejú csavarhúzó használata, és ha valami nehezen mozdul, inkább számolj el 10-ig, mert egy kiálló műanyag esetleg rossz helyen okoz karcot, és azt ki fogod bírni röhögés mélkül is...

Előzmény: Huszigabo (20786)
Huszigabo Creative Commons License 1 napja 0 0 20786

megjött a Yatour :) vasárnap megpróbálom behegeszteni :)

aulac Creative Commons License 2 napja 0 0 20785

Igen.

Előzmény: kapudepo (20784)
kapudepo Creative Commons License 3 napja 0 0 20784

Az lenne a kérdésem, hogy a 2005-ös Mazda 5 -ömben can-bus-os -e a központi zár vezérlőegysége. (1,8 TX) Köszi a választ!

SzaboZE Creative Commons License 3 napja 0 0 20783

https://www.vilagitas.eu/nappali_menetfeny_led Nem reklámnak szánom, én innen vettem.

 

Előzmény: SzaboZE (20782)
SzaboZE Creative Commons License 3 napja 0 0 20782

Osram akciók szoktak lenni. Akcióban 20 alatt van, de jó minőségű. Én az egyik akcióban a dimmelhető verziót fogtam ki 17e ft-ért. Majd ha lesz rá időm beszerelem, de ehhez át kell faragnom a világítást is, mert persze az enyém úgy van beállítva, mint az osztrákoknál, állandóan ég a tompitott (OFF-on is).

Előzmény: domino47 (20779)
bencsikpeter Creative Commons License 3 napja 0 0 20781

Mikori évjárat? Csak azért kérdezem, mert elég sok változat/ás van a ködlámpa helyében a házbán, illetve a ház alakjában is. Gondolom az évjáratok közötti a változás, és sajna szerintem az én 2005-ös változatomnál ott nem fér el. Ha hasonló évjárat, mint az enyém, esetleg kérhetek egy fotót? köszi!

Épp ma mesélte valaki, hogy egy 2005-ösben látott utólagosan beszerelt DRL-t, szépen beépítve, a lökhárító kivágásával. Ahogy említettem, ez lesz az utolsó, tényleg ha már nincs más megoldás, de továbbra is szeretném megcsináltatni:-)

Előzmény: domino47 (20779)
Tibola Creative Commons License 3 napja 0 0 20780

Nagyon szép és jó dolog a minőségi LED-es menetfény. Sőt, a LED-es komplett lámpatest még szuperebb (lsd új hatos) én is szeretnék ilyent. A véleményem csak az utólagos "szarok" ellen szólt amit itt leírtam, remélem nem értette félre a márkatárs. De most is azt mondom, ez az utólagos cucc csak dizájn, nem energia takarékosság (és valóban sok a gagyi ami nem javítja hanem rontja a közlekedés biztonságát).

Ha egy pici számítást végzünk: A LED-es menetfény a tompított helyett hozhat 1-1,5% üzemanyag megtakarítást nagyon felfelé kerekítve. Ez olyan kicsi tétel ami a 20 ezres beszerzési árat tekintve a mai üzemanyagáron számolva 75-90 ezres futásteljesítmény után térül meg. Ez egy átlagos használattal számolva 4-5 év. Addigra rég tönkre megy és cserélni kell. Szóval nem érv a zöld elkötelezettség.

Előzmény: domino47 (20779)
domino47 Creative Commons License 4 napja 0 0 20779

Nekem van az 5-ös mazdámon ledes menetfény én szeretem.

Nálam a ködlámpát is befogadó fekete műanyagba lett belefaragva. Azt hiszi mindenki, hogy gyári. a fénye is nagyon jó. Autómatikusan kapcsol a motor indulásakor, és lekapcsol amint bekapcsolom a normál világítást.

Az viszont biztos, hogy sok gagyi cucc van a piacon nagyon meg kell nézni mit vesz az ember 20 000 alatt nem is nagyon érdemes foglalkozni vele.

Előzmény: bencsikpeter (20741)
belizs Creative Commons License 2015.04.17 0 0 20778

Bocs rossz

helyre ment a kérdés.

belizs Creative Commons License 2015.04.17 0 0 20777

Sziasztok!

Kérdésem lenne hozzátok. Mátrixom van és állandóan kiég az első lámpáim. Az okát tudom mert mozog a belselye ez miatt ég ki, valahogy szét van esve a belseje.

Kérdésem az lenne, hogy lehet-e kismotorra ledsort használni égő helyett, ill. mi a feltétele.

Gondoltam olcsóbban jövök ki mint a komplett lámpát vásárolni.

 

köszi

Tibola Creative Commons License 2015.04.16 0 0 20776

Én ma lecseréltettem a kormány-szervóban az olajat. Az sem örök életű. Pedig nincsen benne az ajánlásban.

Előzmény: Balthazor Hellman (20775)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.04.16 0 0 20775

Az a szép, hogy 120-150.000 km-nél, ezek a motorok a sűrű városi használatnál sűrűn haltak...

 

- 20.000 km olaj csereperiódus,

- 6-10.000 km alatt tudja 2-3 liter gázolajjal szennyezni a motorolajat,

- ennyit a sok motorfék üzemben, illetve a szinte soha nem üzemmeleg motor miatt meg is tud enni...

- a koksz csak teremlődik...

 

Először csak korom tömi el az előszűrő kosarat, utána már fémreszelék is adódik...

 

 

- ezt csak rendszeres ellenőrzéssel lehet megfogni, és ugye visszahÍvás nem volt, de módosÍtott alkatrész igen...

 

Az a jó, hogy az idő előrehaladtával, a nagy része a karbantartást nélkülző motoroknak, már elhalálozott...

 

Egyre kisebb az esélye, hogy olyanba fut bele az ember a használtautó piacon, ami ettől fog szÍvrohamot okozni a gazdájának...

 

 

Előzmény: Tibola (20774)
Tibola Creative Commons License 2015.04.16 0 0 20774

Tobb dolog is utal ra. Jaro motornal vedd le az oljbetolto sapkat. Ha nem egyenletes a gaz kiaramlas hanem lukteto, es kipufogogaz szagot erzel, akkor biztosan ategett. Durvabb jelenseg hogy elkezdi enni az olajat.

Előzmény: fazakasf (20772)
gyarixenon.hu Creative Commons License 2015.04.16 0 0 20773

Hello,

Ott néztem.

Köszi

 

gyarixenon.hu

Előzmény: Balthazor Hellman (20771)
fazakasf Creative Commons License 2015.04.16 0 0 20772

Hát nem tudom, hogy volt-e cserélve, de szerintem volt. Lehet, hogy 120.000 körül cserélték az alátéteket is (én 137.000-el vettem). Az előző német tulaj állítása szerint nagyon jó állapotban volt a motor és ezt bizonyítja az elmúlt két év gond nélküli 50.000 km-e. Nem is igazán akart engedni az árból éppen emiatt. 

 

Ezt "automatikusan" kellene cserélni 100-120.000-ként vagy van valami előjele, hogy megérett a cserére?

Miből lehet észrevenni, hogy kifúj?

 

Előzmény: Balthazor Hellman (20768)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.04.16 0 0 20771

A racing bazar-on vannak szép darabok... más ötletem nincs.

 

 

Előzmény: gyarixenon.hu (20770)
gyarixenon.hu Creative Commons License 2015.04.15 0 0 20770

Sziasztok,

 

gyári gyári 5*114.3 16"-os felniket keresek Mazda 6 GH-ra téli kerekekhez.

Értelemszerűen szép állapotú, ütésmentes felnik jöhetnek szóba. :)

 

A következő gyári felnik welcome, akinek ilyen volna eladó, kérem szóljon:

 

Nagyon köszönöm.

 

gyarixenon.hu

 

 

 

 

 

 

Tibola Creative Commons License 2015.04.15 0 0 20769

Hívd fel őket, kikeresik a katalógusból. Én is ott vásárolok, csak én személyesen. De bármelyik kereskedő meghozza, csak jó minőséget vegyél. Pl Mann.

Előzmény: fazakasf (20767)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.04.14 0 0 20768

Az alátétcsere  a CR rendszer megbontásával, a szelepfedél leszerelésével, illetve a porlasztók kiszerelésével jár... nyomatékkulcs kell hozzá, és javaslom a gyári tömítések használatát. Ha már régóta kifúj, akkor a porlasztók esetleg nem sietnek kifelé. Azokat összecserélni nem szabad!

 

Én eléggé csodálkozok, ha ez ennyi km-nél még nem okozott problémát. Biztos nem volt cserélve?

 

Az olajteknő leszerelése elkerülhető, ha van endoszkóp, mert tényleg csak a kosár állapota a kérdés...

 

konkrétan ezt lehet elkerülni az ellenőrzéssel:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=133649556&t=9079007

 

Más szerelőket látatlanban nem ítélhetek el, de erősen javaslom a mazdátjól ismerő szerelő felkeresését.

 

Az olajszűrő kérdésében esetleg nézd meg milyen cikkszámot ad a Bárdi, unix illetve cromax esetleg Zsu.hu

(én még pécsre hordom az autót, ott gyárit raknak bele, ezért sajnos nem tudom a cikkszámokat)

 

Előzmény: fazakasf (20767)
fazakasf Creative Commons License 2015.04.14 0 0 20767

Köszönöm a választ, Balthazor!

Az alátétcsere komoly (szak)szervízes munka? 

Az olajszivattyú kosarának megvizsgálása mennyire bonyolult? Azért kérdem, hogy a következő, hamarosan esedékes olajcserét elég, ha a szokásos ismerősnél végeztetem, vagy komolyabb szakit keressek?

 

Más kérdés: a formula3000.hu-ról szoktam Dexelia Ultra DPF olajat rendelni, viszont ezen az oldalon nem tudom, melyik típusú olajszűrő kellene az ötöshöz. Sajnos nem lehet autótípus után keresni. Tudna valaki segíteni ebben? 

 

Előzmény: Balthazor Hellman (20765)
Huszigabo Creative Commons License 2015.04.11 0 0 20766

Köszi

két hetet írt a kínai mire ideér. :)

Előzmény: fazakasf (20764)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2015.04.11 0 0 20765

Porlasztó alátétek cseréje? az 100.000-120.000-nél már át szokott égni... illetve a következő olajcserénél meg kellene lesni az olajszivattyú kosarát, nem koszos-e?

Előzmény: fazakasf (20763)
fazakasf Creative Commons License 2015.04.11 0 0 20764

Huszigabo!
A sebváltó körüli borító műanyagot kell óvatosan felpattintani, akkor láthatóvá válik 3 csavar. Egy függőlegesen a váltónál, kettő a keret résznél előrébb vízszintesen, illetve még van 1-1 csavar mindkét oldalon a lábtérnél. Ezután kimozdul az alsó borítókerete, majd ki lehet pattintani a gyári fejegységet keretestől és hozzáférhetővé válik a hátsó csatlakozás. Gondolom, oda kell majd a yatourt csatlakoztatni.

Amúgy én egy dupla DIN-es rádiókeretet szereztem (egy ismerősöm elhozta Amerikából 5.000 forintért), így egy 1 DIN-es magnót tettem bele, ami gyakorlatilag mindent játszik. Ami még extra költség volt az a Mazda kormánytávvezérlő interfész (15.000 körül), így most a kormány gombok is működnek.

fazakasf Creative Commons License 2015.04.11 0 0 20763

Sziasztok!
Már kb 2 esztendeje vagyok a fórumon és ezzel egyidőben Mazda 5 tulajdonos is. Sajnos kevés idpm van fórumozni, de amikor tehetem elolvasom az irásokat. Sokat okulok belőlük! Köszönöm mindenkinek!
Anno (2013-ban) Németországból hoztam be a járgányt, a jobb eleje ütve volt. A tulaj (magánszemély) elmondása alapján "a motor olyan, mintha új lenne". Ezt el is hittem neki és alátámasztja az is, hogy tényleg nagyon szépen megy és húz az autó (2006-os évjárat, 143 LE).
137.000 km-el vettem az autót, azóta folyamatosan használom, a szokásos olaj és szűrőcseréken kívül nem költöttem rá. A gyári hangegységet cseréltem le, erről esetleg később írok.
Hál'Istennek most sem tapasztalok semmi furcsát (talán rosszabb utakon egy enyhe kopogást a felfüggesztés szilentjeinél), pedig elég sokat használom (80%) erdélyi utakon és román üzemanyaggal, igaz leginkább hosszabb szakaszokon.
Most 185.000 km van a gépben és kifogástalanul viselkedik (indul, gyorsul stb.).
Ahogy olvasgattam a hozzászólásaitokat a lendkerékről, injektorokról, felfüggesztésről stb., kicsit ijjedeztem, de eddig az általatok említett jelenségeket nem tapasztaltam. Remélem, egyhamar nem is fogom.
Inkább csak elővigyázatosságból kérdezem, hogy van-e valami fontos, amire vigyázni kell, esetleg cserélni kellene? Bármilyen kérdést és/vagy tanácsot jó szívvel fogadok.
Feri

Huszigabo Creative Commons License 2015.04.11 0 0 20762

Balthazor

 

Megrendeltem a yatourt a kocsihoz, hogy kell kibányászni a helyéről a fejegységet?

Előzmény: Balthazor Hellman (20761)