Keresés

Részletes keresés

balika1978 Creative Commons License 28 órája 0 0 23089

Szia! Nekem olyan problémám lenne, hogy  nekem pont jó lenne ha gyújtás ráadáskor felkapcsolná a fényszórót. Nekem van auto állás a lámpa kapcsolón , de nem működik. Ez programozást igényel? Az autó svájci.

Előzmény: Johnny015 (23085)
vin423 Creative Commons License 1 napja 0 1 23088

Szia! Ráadod a gyújtás majd addig nyomod a gombot lefele ameddig nem csippan. Majd felfele ugyan így. Ez minden ablakkal. 

Előzmény: vladiszlav (23087)
vladiszlav Creative Commons License 1 napja 0 0 23087

Sziasztok! Volt valami trükk arra, de nem emlékszem már, hogy a jobb első ajtón az elektromos ablakemelőt a vezető ülésből nem tudom kezelni, hanem csak magán az ajtón. Akkor szokta ezt elfelejteni, ha az akksi lemerül, vagy cserélik. És tán valamit fel vagy le kellett kapcsolni (?) és úgy beindítani? Tudja valaki, köszönöm?!

buszman1975 Creative Commons License 2 napja 0 0 23086

Egy bluetoothos obd csatlakozóval, meg androidos telefonon a torque programmal látod. Nekem olyan 2 dines rádió van benne, ami androidos, látszik mikor indul felfelé a katalizátor érzékelők hőmérséklete. Amikor gyorsan eléri a 250-300 fokot, akkor elkezdett regenerálni, néhányszor felfuttatja 600-700 fok közé, kb 20 km múlva visszaejti a normális 200 fok körüli tartományba, akkor befejezte. 

Előzmény: rooad (23059)
Johnny015 Creative Commons License 4 napja 0 0 23085

Szia!

 

Ha jó a generátorod és az aksi is semmi gondod nem lesz az állandó világítással! Ez nem kihegyezett francia technika, ez bírja! Én kifejezetten szeretem mert nem kell a lámpával bajlódnom a rend éber őreit meglátván. :) Továbbá a felvidéken már lakott-területen belül is világítania kell.

Előzmény: Institórisz (23079)
Hofiferi83 Creative Commons License 4 napja 0 0 23084

Sziasztok!

Találkoztatok már olyan hibával egy Mazda 5-nél 2006-ős modell hogy nem lehet nyitni zárni a központi zárat a a külcsín lévő gombokkal! Annyi tuti hogy a kulcs jó és a rátanítás nem jön össze a kocsi vissza jelez de nem veszi a kulcs jelét!

vin423 Creative Commons License 4 napja 0 0 23083

Itt találsz szervizt hozzá:  http://austropannon.hu/hu_HU/-szervizhalozat

 

Előzmény: Farkasné Németh Ildikó (23082)
Farkasné Németh Ildikó Creative Commons License 4 napja 0 0 23082

De ez tömény füstöt nyom a mögöttem jövö kb semmit nem lát mikor megáll az auto nem hiszem hogy ez normális nem tud valaki ajánlani valami szerelöt székesfehérvár és környékén? 

azért kószönöm az elözö infot.

Huszigabo Creative Commons License 5 napja 0 0 23081

Szia

 

Sajnos ilyen, néha csinálja néha nem. Valakinek javul a takarítással, nekem például semmit nem változott. Valószínűleg a párás idő / a kályhában levő kondenzvíz miatt füstöl.

Nálam kb másfél éve nem is indult el valamiért.

Ráadásul nem is szeretem. Büdös, mert elég szar helyen van a kipufogó része és hajlamos álló helyzetben bejönni az utastérbe az égéstermék.

Előzmény: Farkasné Németh Ildikó (23080)
Farkasné Németh Ildikó Creative Commons License 5 napja 0 0 23080

Sziasztok. Abban kérnék segitséget hogy 2007-es Mazdám kiegészitő fütés mikor bekapcsol hatalmas smokfelhöt képez elvittem már egy szerelöhóz de ö semmit nem tud vele kezdeni lenne tippetek mi lehet a baj vagy hova lenne érdemes vinni. elöre is köszönöm a segitséget.

Institórisz Creative Commons License 6 napja 0 0 23079

Sziasztok!

Segìtségeteket kérném!Van egy 2007-es Mazda 5-öm!Gyújtàs ràadàsakor a tompított fényszóró automatikusan felgyullad! Autóvillamossági szerelő azt mondta hogy a komfort elektronika csinàlja!Szeretném levenni az akksit ól a terhelést,a szoftverében àt lehet esetleg àllìtani ezt ha mondjuk skandinâv orszàg van beàllìtva?Úgy tudom ott folyamatos vilàgìtàsnak kell lenni...

 

ierdos Creative Commons License 2018.01.09 0 0 23078

Szia, nekem bevált a youtube-n megtalálható nullázás (pl. https://www.youtube.com/watch?v=vM2vg_S3Zss). 

 

Előzmény: ujisanyi (23044)
konszt Creative Commons License 2018.01.06 0 0 23077

Bármelyik autósboltban kapsz. Lehet nem pont Mazdáét, de a méret a lényeg. Filléres tétel.

Az izzócserénél elég nehéz visszaügyeskedni a drótot, de nem lehetetlen. Mivel elhagytál egy patentot, így gondolom a balos ment ki. Az egy kicsit macerásabb, de majd begyakorolod. :-) 

Előzmény: obga (23068)
Huszigabo Creative Commons License 2018.01.05 0 0 23076

szia 

 

részecskeszűrő 70000 ft volt 2 éve.

A kettős tömegű 200+ körül lehet, nekem még nem kellett cserélni.

a porlasztók lesznek inkább húzósak ha lejár az idejük.

 

G

 

 

Előzmény: Ricky01 (23075)
Ricky01 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 23075

Köszönöm a válaszokat. A csomagtér mérete azért fontos nekem,mert néha szoktam a kocsiban aludni. Így nem kell sátrat állítani. Meg ritkán használom 7személlyel is a meglévő Sharanomat. Ezt szeretném lecserélni. A részecskeszűrő kiiktatása és a kettőstömegü mennyibe fáj? Sajnos az ismerősi körben senkinek sincs így nem sikerült közelebbről megismeni az autót.

slowrunner Creative Commons License 2018.01.05 0 0 23074

Igen, ez az autó 'kompromisszmus 7 személyes' - viszont meg kell nézni  a tömegét/méreteit, nem limuzin, csodák nincsenek.

Tehát én nem nevezném hátránynak a belteret, ez egy ilyen kategória.

Én pont azért választottam, mert 80-90%-ban egyedül megyek vele, így nem akartam 'igazi' 7 személyest a méretei/tömege miatt, viszont néha kell, hogy 6-an (nagyon ritkán 7-en esetleg) bele tudjunk ülni (gyerekekkel). Ezt bőven tudja. :)

A középső sor középső ülése első blikkre nekem is gáz volt, de mostmár kezdem megszeretni, mivel teljesen el lehet tüntetni, így gyerekek be tudnak szállni hátra anélkül, hogy előre kéne döntögetni az üléseket, ill. lehet csomagot is tenni a helyére. Ha pedig hosszabb úton használjuk, akkor lehet cserélgetni, ki üljön ott, annyira nem durván nem kényelmetlen egyébként. :)

 

Szóval ha kell a teljes értékű 7 személyes beltér, akkor nagyobbat kell nézni - ja, de az nem 1450 kg lesz....

 

 

 

 

Előzmény: Balthazor Hellman (23073)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.01.04 0 0 23073

Ez az autó valójában egy teljes értékű 4 személyes jószág. Az enyémnek van a középső sorban kartámla az ajtó felől az ülésen, illetve a középső rész ugye lehajtható, szintén kartámlának.

 

Fontos extra a sötéttett ablak, és a csomagtér roló.

 

Ez egy 4,5 m hosszú autó, nem lehet csodát várni a hátsó üléssortól. Jelentősen javít a rugózáson, ha jó a hátsó lengéscsillapító, nincs kilágyulva, illetve az abroncsok nyomását is megemelik.

 

 

Előzmény: rooad (23071)
milan.cs Creative Commons License 2018.01.04 0 0 23072

Szép estét mindenkinek! Érdeklődnék, 110 le diesel motoros Mazda kiegészítő fűtését ki lehet-e kapcsolni, vagy van-e saját biztosítéka. Szeretném megszüntetni, vagy kikapcsolni valamilyen módon. A kályhám néha iszonyúan füstöl 10 esetből 1-szer, ilyenkor a család számára nagyon ijesztő a dolog, volt hogy mutogattak ,hogy ég az autó. Volt már szerelőnél takarításon, javításon. Véleményem szerint a magas páratartalom zavarja a tökéletes égést (ködös párás idő). Üdv Milán.

rooad Creative Commons License 2018.01.04 0 0 23071

Én is tennék egy-két megjegyzést.

Az autó inkább 6 személyes, a második sor középső ülését nem ajánlom senkinek hosszabb távra.

A 6.7. ülés inkább gyereknek való, kevés a lábtér. És ha valaki érzékenyebb gyomrú annak sem ajánlanám.

Még egy nagy hibája van. A második sorban nincs a kéznek kartámlája oldalt az ajtón. Vannak példányok ahol az ülésre szereltek kartámaszt de ritka. Hosszabb úton nagyon hiányzik.

Előzmény: rederiet (23070)
rederiet Creative Commons License 2018.01.04 0 0 23070

Komoly és lényegre törő összefoglalás :-) :-) :-)

Annyival egészíteném ki, ami kis gyermekesnek nem utolsó, hogy a hátsó ülések ugyanúgy dönthetőek, mint az elsők. Az ISOfix rendszerű gyerekülések, is így dönthetővé válnak. Tud benne aludni a csemete, nem bicsaklik össze-vissza a feje. 

Vásárlás előtt célszerű körbenézni, hogy van-e a környéken olyan szerelő, aki ért hozzá, és van megfelelő diagnosztikai eszköze. Sokat segít a későbbiekben anyagilag és idegrendszerileg is.

Ha minden áron a csomagtér számít, az MPV egy kicsit nagyobb, de ott az ülések variálása korlátozottabb (nem tudod a 6-7 ülést lecsukni, csak kivenni.)

Előzmény: Balthazor Hellman (23069)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2018.01.03 0 1 23069

Üdv!

 

Az ülések lapja felhajtható, és a támla előredönthető, ha a fejtámlát kihúzod. Az egész ülés előre, hátra tolható, a támlája állítható.

Nem tudom pontosan mekkora a hossza, de már aludtam benne, így talán több mint 180 cm.

 

A rozsdát lehet látni, nem rejtőzik el, de ha veszel egyet, akkor célszerű megcsinálni az alvázvédelmet.

 

A két dízelmotor ugyanaz, csak más a szoftver. Eltérés a felszereltségben és a fékek méretében lesz. A 143 lovas 5-ösre csak 16"-os felnit tudsz felrakni a 110 lovasra felmegy a 15"-os is.

 

A motorra jellemző az összes korszerű dízel betegség, de csak módjával. Van akinek hamar elköszönt a turbó, van akinek sokáig elment. A kettőstömegű lendkerék drágább az átlagnál, illetve ha porlasztó gondod lesz, az se lesz olcsó...

 

Az autó alapja a Mazda 3, így egy nem túl hosszú (4,5 m), de jól variálható, tágas jószágot raktak össze a japánok. Tud nyűgös lenni, de használható vas. 

 

Ha egy "nepper gyümöltsét" veszel, akkor annak keserű lehet az íze...

 

 

Előzmény: Ricky01 (23065)
obga Creative Commons License 2018.01.03 0 0 23068

A motortérben az egyes műanyag elemeket összefogó csavaros patentot honnan lehet szerni? Egyet elveszettem izzócserekor.

Mondjuk az izzócsere is szívás volt, lehet még most sincs jó pozícióban az izzó (először sikerült ferdén beapplikálni és eléggé oldalra világított...) és a leszorító "dróttal" rosszul fogattam oda. Van ennek valami tájolópöcök vagy bármi?

rooad Creative Commons License 2018.01.03 0 0 23067

Szia

Én magam újra bőröztem. Vettem a bőrdíszművesnél kb 40x40 cm bőrt és ragasztó spryat. kb 2000 Ft-ból megúsztam. egy próbát meg ér.

Előzmény: Pengegyerek (23066)
Pengegyerek Creative Commons License 2018.01.03 0 0 23066

Sziasztok!

Érdeklődnék,hogy nincs e valakinek eladó sebvàltó gombja,mert az enyémen( tipushibànak megfelelően) lekopott a bőrözés.Sajnos a gyàri az megfizethetetlenül dràga.

Köszönöm!

Ricky01 Creative Commons License 2018.01.03 0 0 23065

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Szeretnék vásárolni egy mazda 5-öt kb. 2009-2010 évjáratut. A kérdésem az lenne,hogy ezeknek tejesen síkbadönthető-e az ülései és ha igen milyen hosszú az így kapott csomagtér? A rozsdára hol kell leginkább számítani, hol érdemes jobban átnézni? A dízeleknél melyik a megbízhatóbb a 110 vagy a 143 lóerős? Előre is köszi!

rooad Creative Commons License 2017.12.30 0 0 23064

Köszi

Előzmény: Huszigabo (23060)
kiggyo Creative Commons License 2017.12.29 0 0 23063

Én vezettem anno az összes variánst, 1.8, 2.0, 2.5, és a 143 lovas dízelt is.

 

Az 1.8 és 2.0 között nem sok különbség van alacsony tartományban (város, országút), teljesen használható a kisebb is, pályán viszont csomagokkal, utasokkal lomha. Cserébe egy literrel kevesebbet fogyaszt, ami nem kevés. Teljesen használhatónak találtam. Jellemzően kevesebb km-esek voltak, viszont rosszabb feleszereltségűek is.

 

Nézd meg a spritmonitoron a fogyasztásokat.

 

A rozsdára figyelni kell, főleg ha osztrák, svájci, német behozott, 10 év alatt elég ocsmány tud lenni.

 

Nyilván fehér holló, de egy magyarországi, anyuka autóval járnál a legjobban, ritkán felbukkan és általában 1.8-as.

Előzmény: Krisz 1.8i (23061)
Balthazor Hellman Creative Commons License 2017.12.29 0 0 23062

Üdv!

 

Nincs tapasztalatom az 1.8-as motorral, de nekem az 1.6-os Octavia-m is képes volt haladni, és nem ette le a gatyámat...

 

A gond a szokásos japán örökkévalóság hite... ha nem tartották karban, akkor a benzines motorral is nagyot lehet bukni. Itt a fórumon volt már, aki 300-400.000 huf-t kölött a motorra, de legalább rendbe lett rakva. A láncos vezérlés majdnem örök életű, így azzal sincs gond.

 

Az 5-ös egy elég praktikus autó. nincsenek peremek a pakolásnál, az ember magasan ül, és nem veri be a fejét :)

 

A magas autó alatt a futómű az kb megegyezik a 3-as Mazdával, a Focus MK2-vel. E miatt a szilentek stabilizátorok kicsit hamarabb fáradnak, de nem a világ pénze kicserélni azokat. 

 

A rozsda valamilyen mértékben mindenhol jelen van. Egy vállalható álapotú autót inkább el kell vinni alvázvédelemre, kb 60-90.000 huf, de utána nincs vele gond. (én terveztem, de elhalasztottam.. viszont mélygarázsban, vagy betonon áll, ritkán éri eső, és mostanában az utakat se sózzák agyon)

 

A km óra állsa egy 10 éves autónál csak tájékoztató adat, de az elektronikus szervizkönyv legalább lekövethető életutat mutat. Bár azt ugye senki nem tudja megmondani, a szerelő kicserélte az olajat, vagy hazavitte...

Inkább itthonról lenne érdemes ismert előéletű autót vanni, mint egy ülföldről mentett vackot...

 

Még valami: ha van lehetőséged, inkább egy tempomatos, sötétített üveges, autót vegyél, és érdemes lehet egfontolni a 2.0 benzinest is...

 

Viszont ezeknek az autóknak az ára annyival magasabb, hogy egy dízel is beférhet a képbe, még ha költeni is kell rá.

 

 

Előzmény: Krisz 1.8i (23061)
Krisz 1.8i Creative Commons License 2017.12.29 0 0 23061

Üdv mindenkinek!

 

Mazda 5-öt tervezek vásárolni! Kb a 2007-2008-as évjárat ami számomra megfizethető még állapottól függően. Érdeklődni szeretnék, hogy az 1.8-as benzinmotor mennyire gyenge ehhez a kasznihoz?

Továbbá a Mazda digitális szervizkönyvre lehet-e adni??! Esetleg mire érdemes fokozottan figyelni? Nekem hihetetlen, hogy egy 10 éves autóban 140-170 ezer kilóméterek vannak, főleg ha behozott..... És ha a rozsda jelei már mutatkoznak állok is tovább.

Köszönöm a türelmeteket ha elolvastátok, várom a segítséget.

 

Üdvözlettel: Krisz

Huszigabo Creative Commons License 2017.12.28 0 0 23060

 

szia

őt keresd: 

http://ecotuning.hu/

Előzmény: rooad (23059)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!