Mazda 5 2006 2.0 benzines. Hideg időben haladás közben a gázpedál olyan mintha akadozna. Nem tudom egyenletesen finoman nyomni, hanem ugrik egyte, vagy ellenáll a nyomásnak. Ilyenkor az autó is ugrik, a motor működése szaggat. Ha sokat megyek vele, 40-50km urán a probléma enyhül, majd meg is szűnik. Az alapjárati fordulat 750-en van szóval nagyon szép és sima. Az autó pöccre indul. Mi lehet ez? Ez még bowdenes lehet és az akad?
Tanácsot szeretnék kérni: gondolkodunk rajta, hogy elbúcsúzunk a DPF-től, ha belevágnánk, utána milyen motorolajat javasoltok? Eddig a DPF szűrős 5W 30 Mazda olajat használtuk. Később is maradhatna ez vagy a szűrő nélküli olajat tanácsoljátok?
Sziasztok! Eladóvá érett egy 2005-ös 1,8-as Mazda 5-ös. 2015-től van nálam, folyamatosan szervizelt, mindent megkapott, garázsban tartott. A megvétel óta benzin-gázos, pótkerék tartállyal. Típus azonos multimédia, érintőképernyő, bluetotth-os kihangosító. Komoly - Rigotech-es chiptuning, gázra hangolva. 270.000-nél teljes motorgenerál, küszöb csere. Nem rozsdamentes, de az átlagnál jobb karoszszéria állapot. 7 személyes. Ha valakit érdekel, küldök képek. Nagyon megbízható, kényelmes, gazdaságos.
Eladó sorba került 2009-es 2.0 benzines ‘Mazda 5 autóm. Az autó szép, megkímélt állapotú, műszakilag kifogástalan állapotban van. 2015 óta van a tulajdonomban, ezalatt az idő alatt minden kötelező szervizt elvégeztettem rajt. Az alja kezelve van, rohadás nincs rajt. 7 személyes, jól variálható utastérrel rendelkezik, igazi családi autó. A km óra állás garantált, a kocsit friss műszakival adom, és az árban benne van egy szett télikerék garnitúra is. Kérdés esetén a köv. telefonszámon elérhető vagyok: 06208243502
Mazda5 2.0 dízel 110 lovas autóm van. Olyan problémám lenne, hogy ha elindul akkor 3000-s fordulaton, ha már bemelegszik akkor már 2000 - s fordulaton nem lehet gázt adni. Világít a motor meg a kipörgésgátló. A részecskeszűrője ki van ütve, hibakiolvasónál a részecskeszűrő nyomásérzékelő szenzorján ugrál az érték. Tudna valaki esetleg segíteni, mert a szerelőim tanácstalanok?Előre is köszönöm!!!
M 5 2009 A oszlop belső burkolat hogy jön le, légzsák van alatta, a felső klipsz kb 1 cm-re kijön de tovább nem, gondolom van valami szakálla. Valami nagyon zörög alatta, muszály levennem, csak nem aksrom eltörni.
Szeretnék segítséget kérni belső világítással kapcsolatban!
Nemrég használtan vettünk egy 2007-es kiadású CR1-es 1800 benzines M5-öt. Néhány dolog felújításra szorult, az akksit is cseréltem. Utána sokáig nem tudtam az ablakokat vezérelni a vezetőoldalról. Egy ismerős mutatta meg, hogy kell "resetelni" a kapcsolókat. A belső világítással az a problémám, hogy az első sorban nem kapcsol ajtónyitásra, egyébként működik. Itt is valamilyen módon újra kéne tanítani a rendszert, vagy valami egyéb probléma lehet?
Van egy 2005-ös evjáratú 2.0 dízel 143 Le. Mazdám.
Mostanában elkezdett alapjáraton rángatni. A szerelő elküldöt szakszervízbe motordiagra. A Mazda Mirainál voltam a diagnosztika kisebb eltéréseket mutatott a porlasztók között amit korrigáltak számítógépessen. Az alapjárati egyenetlenségre, rángatásra itt sem találtak megoldást.
Kérdés az lenne, hogy valakinek volt e hasonló problémája és ha igen mi volt a megoldás.
Szia! A M. 6-os topikban az az általam belinkelt hang volt, amit pár éve te is felfedeztél a motortérben? :) /Bocsi, hogy itt offolok, csak láttam, itt vagy inkább mostanság aktívabb./
A napokban elkezdett villogni a részecskeszűrő lámpája.
Mint már sokadjára, szervíz, kiüttetem a kódot, regenerálják. De!
A mostani alkalommal, kivetettem a szűrőt, és takarítás után vissza. Baromi jól megy az autó, de a kódot senki nem tudja törölni.. a lámpa továbra is villog.
Van valami tippetek hogy miért nem sikerül, és hogy kihez forduljak?
Sziasztok.Mazda 5 vásárlásán gondolkodok,dizelnél az 1.6 os ról mi a véleményetek?Napokban vezettem egy ilyet,meggyőző volt számomra.Vagy a 2.0 változat jobb lehet?A benzinesekről mi a véleményetek(1.8-2.0)?Előre is köszönöm a válaszaitokat.
Hát látom hogy Te is váltottál. Jó olvasni hogy megtaláltad és elégedett vagy. Én maradtam a Mazdánál, hisz tudod. Csak annyi hogy a hatos 2,2-es dizelt váltottam egy 2.0-ás benzinesre, az erősebbik változatból. Most is álomszép az autó, imádok benne minden percet. Az ötös sem volt rossz de ez más liga.
Ja, Tibola voltam, csak azt a jelszavam nem tudom :o))).