Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Galgamácsa,de ezen kívül nem sokat.Sajnos nem lehet bejutni,félig-meddig aktív,vmi fenntartó személyzet dolgozik ott + őr van,ha jól tudom.Emellett most már a szigorúbb törvények miatt kocsival sem célszerű megközelíteni /hatszámjegyű büntetést nem érdemes kockáztatni /.Charlie21 és Sweethome képtáraiban találhatsz képeket,de ezek is kerítésen kívülről készültek.
Szia! Szerintem minden gk vezetönek el kellene menni egy ilyen tanpályára, mert borzalmas látni a pánikot amikor télen nem áll meg az autó a sarkon!!!Miért mondasz olyat ,hogy 57évesen vén vagy az irásaidból nem talállak annak ! Mindenki annyi amennyinek érzi magát! Én 68 vagyok de jól érzem magam gondok mindenhol vannak főleg a mai világban! Üdv.Gyula bácsi!
Örülök,amikor értelmes dologra használják a laktanyát (pl:Waldorf iskola a mi volt épületünkben, vagy munkásszálló),mert az azt jelenti,hogy foglalkoznak legalább az épületekkel.Viszont határozottan zavar az,amikor az új bérlők nem hogy az állagmegóvásra,de a környezetük tisztán tartására sem fordítanak energiát,időt,pénzt stb.
A képtáramba szándékosan csak a jobb állapotú épületeket tettem be.
azt jelenti, hogy 50-60 km/h sebességgel kell végrehajtani a gyakorlatokat a vizes betonon. Vészfékezés, fékezés közbeni kormánytekergetés, egyéb ilyen finom gyakorlatok. közben két csőből locsolják a pályát. A tököli betont.
http://www.videosmart.hu/profile/vezetestechnika
ezt találtam hirtelen a neten. Van honlapja, de nem tudom most fejből, sajnos. Holnap megírom, a kollégák tudják, én már vén vagyok (57).
Kurva jó volt, de elfáradtam. Viszont gondolkodás nélkül visszamennék még egy napra. Kellemes volt a nap végén nyugtázni, hogy minden feladatot sikerült hibamentesre begyakorolni.
Van nagysebességű tréning is, amit 100 km/h sebességgel kell végrehajtani, de arra az én hivatali autóm nem alkalmas, oda én nem leszek benevezve (Citroen Berlingo). A háztáji négyütemű Trabantom meg pláne :-)))
Én a mai munkanapomat a tököli reptéren töltöttem, közepes sebességű gkv. tréningen. Sajnos egész nap izzasztott GYula úr, nem volt módom barangolni, csak a kettes kaputól beautózva elhajtani néhány málló épület mellett. Szégyen. Én hanyag kezelés miatt megb@sznám a tulajdonost, ha én lennék a törvény. Csak ennyi.
87-90 között hivatalból jártam a dunántúl elég sok laktanyájában, azóta sok helyen jártam a "maradékokban", elkeserítő. Ahol valami értelmes épült az még hagyján, de aholcsak az enyészet nyomai vannak.... hát.. nem túl épületes. Jó példa a bajai vaskúti úti laktanya, teljes renoválás, sokszáz millió után egyik napról a másikra hagyták ott, kihasználatlanul áll és pusztul, míg sok-sok pénzből építettek bérlakásokat a pályakezdőknek, kis átalakítással többszörös mennyiség lehetett volna ott.
Kösz a képeket, ugyan a közelben lakom, de nem volt bátorságom bemenni. Nagy ritkán, ha arra járok a villamosból szoktam kukkolni... én 85-ben voltam ott utoljára...
Ma délután,tizenhét év után először meglátogattam a Vasvári laktanyát. Bár ne tettem volna...Egy teljesen kifosztott,elhagyott,romos laktanya képe talán kevésbé viselt volna meg,mint ez a "ipari park",amit csináltal belőle.Van itt aztán minden: autóbontó,szervíz,munkásszálló stb...nem is folytatom.
Még a fényképezéstől is elment a kedvem. Pár képet azért betettem a galériámba,ha valakit érdekel,itt megtalálja. http://www.panoramio.com/user/2016349
Mivel arrafelé nyaraltam gondoltam megnézem közelebbről is. Magánkézben van,de csak úgy belógtam a főbejáraton. Illetve a kapu sarkánál,ott hiányzott a drót egy 40 cm-en. Nem találkoztam senkivel igaz 15 percet futottam bent. Másnap is odamentem akkor már voltak bennt autók. Szépen rejtőzködve kijöttem. A faluban megkérdeztem egy férfit hogy mi a helyzet az objektummal. Szerencsém volt ő anno ott dolgozott. Ő mondta hogy őrzik.