Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
amúgy idáig jegelve volt a péceli téma mert télen nem sok kedvem volt odajárkálni. de most hogy itt a jóidő nagyon kiváncsi lennék mi van az ajtó mögött. péceliek szerint egy lejárat van 1km mélyen a föld alá ami bevisz a nagytarcsai bázisra. erre tud valami bármilyen info-t?
mind1 ha nem is 1m méter vastag az az ajtó de hogy nincs mögötte föld az is biztos mert van 1 rés az ajtó mellett amin egész intenzíven jár a levegő. tehát biztos hogy van mögötte valami ami nem föld!
forditas: ezen a korabban befalazott ajto utan volt a tulajdonkepp i helyiseg Hitler, Eva Braun szamara es Dr.Morells szamara, szinten az atjaro Hitler hazahoz.Lasd bunkerszeria es kepszeria 10---fennt kaphato , megvasarolahto.Bunker felepitenyek a pusztulas utan-a helysegek nem bejarhatok, balesetiveszely!!
Az tény, hogy nagy sokára, de jó alaposan megmutattad. Viszont sokadszor vagyok kénytelen megállapítani. Ezek a németek még ehhez sem értenek. Pedig csak tőlünk kellett volna megtanulniuk, hogy az efféle objektumokat hogy kell kezelni.
Fehérvártól keletre a 811es út déli oldalán, a pátkai elágtól pont 1kmre van/volt valami, saját vasúti sinnel és "állomással". Ez katonai dolog volt vagy civil ?
Hát magyarországi nyaralásom Berchestgaden érintésével fejezödött,és igen érdekesek a Salzburgi hegy gyomrában lévö mély garázs bejáratai,mely OBERSALZBERGTÖL 20 km re fekszik.
Szevasz KT! A délutáni programban Te jól jártál volna. A Gerecse sorompóját ránkzárták ugyanis, így foglyul estünk. A Te járműved kifért volna :-) A hegytetőn az egyik betonobjektumnál készítettem a mellékelt képet egy másik járműről. Vajon mivel ment haza a gazdája? :-)))
Nem.Nem szolgáltam olyan sok helyen..Viszont akkortájt szokás volt a kiképzési időszakot jó messze a lakhelyedtől tenni.Így fordult az elő,hogy én Gk-sként aszalón voltam kiképzésen majd városföldön töltöttem a maradák soridőmet.Tehát egy hónap Aszaló,17 hónap sor+42nap "ráhúzás".Így jött ki a 19 hónap cumi.Tudni kell azt is,hogy a kis létszámok miatt nem voltak csak névleges beosztások.Én az aggregátorok mellett még URH-t és relét is kezeltem.Sőt végső esetben grafikonon cső előtt is ültem.És persze a kezelők is tudták kezelni az áramfejlesztőt.Ma ka.-ként még az utolsók egyikeként még mindig az" RT"-nél vagyok.A munkám során bejáratos vagyok a még működő alakulatokhoz is.Viszont gyakori volt abban az időben,hogy egy sorbaka több laktanyában töltötte le az idejét.Valaki itt kérdezte,hogy mi az optimális mérőhely.Természetesen a síkvidék.Vföld talán a legjobb poziciójú laktanya volt.Földrajzi adottságainál fogva.A félegyházáról kecskemétre tartó gyorsvonatra a hüjébb kezelő bizony rávezette a vadászokat.:))(ez nem vicc).