Keresés

Részletes keresés

Replay Creative Commons License 1 napja 0 0 1282

Ha te ugy érzed hogy senki sem kiváncsi a véleményedre, miért gondolod úgy, hogy feltétlenül kommentelned kell?

Előzmény: Gumped Papó (1280)
voltbull0 Creative Commons License 1 napja 0 0 1281

Mi bécsi irodánál intézzük a foglalást s eddig soha semmi gond nem volt.

Mindig azt kaptuk,amit kinéztünk s amit befizettünk ( néha jobbat!).

Ennyi.

Előzmény: Gumped Papó (1280)
Gumped Papó Creative Commons License 1 napja 0 1 1280

ezen (és a párhuzamos török) fórumon háromféle típus lelhető fel

 

az egyik típus az, akik befizettek és elutaztak, nos ők először bepánikoltak hogy mi lesz, de a visszaérkezés után mind elégedetten számolnak be a tapasztalatokról, ők pozitív eredménnyel kerültek ki a dologból

 

vannak akik befizettek, de nem utaztak el, ők nyilván kétszeresen vesztesek, tehát ennek megfelelően nyilvánítanak véleményt

 

aztán vagyunk mi, kibicek, akiknek senki sem kíváncsi a véleményére :-)))))))))

Előzmény: Replay (1278)
malazs Creative Commons License 1 napja 0 0 1279

Már korábban volt róla szó:

 

Manapság a magyar irodáknál amik a nemzetközi piacon teljesen jelentéktelenek már nem működik a kontingens foglalás. Pár éve még volt ilyen, pl a Best reisen az Alba hotelekre. Most utazás előtt jó esetben 2 héttel véglegesítenek, vagy foglalnak, esetleg van olyan hogy tudnak opciózni. Ennek viszont bizony ez a hátránya hogy az utas nem oda kerül ahová szeretne. Jó esetben kap jobbat és megfelel neki, rosszabb esetben lemondhatja, ekkor visszakapja a pénzét+a jegybanki alapkamatot arra az időszakra, ami szinte egyenlő a nullával. sajnos ez a jogszabály :-(

 

Nagy nemzetközi irodákban még van annyi kraft hogy némelyik hotelekbe kontingenst foglaljanak, de ők sem mindbe.

Előzmény: Replay (1278)
Replay Creative Commons License 1 napja 0 0 1278

Lehet hogy te ahhoz vagy szokva hogy bármit át nyomnak a torkokon es bárhova elutazol. De alap nemcsak Thomas cooknal hanem bárhol, hogy oda visz, ahova befizetett, függetlenül attól hogy olcsó/akciós volt-e vagy nem. Es ha tenyleg ez az igazság, hogy ez az iroda sakkozki a befizetett pénzekkel, akkor szerintem nem fogjak a szezont kihúzni.

Előzmény: Gumped Papó (1270)
kancenzonga Creative Commons License 2 napja 0 0 1277

Ennek így mi értelme van ?

Meli1970 Creative Commons License 2 napja 0 0 1276

Sziasztok!Olvasom milyen sokan vagyunk,akit becsapott az iroda.Én is azok között vagyok aki nem utazott el a felajánlott útra.Nem bánom,mert közbe lejöttem a Tiszára és van időm hajókázni.Csak azt szeretném mondani,hogy visszakaptam a teljes összeget,de nem tudom hogy pereskedjek vagy sem?Az ügyvéd szerint belemehetek de a szerződésükben állìtòlag le van írva hogy a befizetett összeg 20/ kapom vissza.Ennyiért nem érdemes idegeskedni...(szerintem).Ha valaki tud ennél jobb megoldást akkor szívesen beszélek vele!

malazs Creative Commons License 2 napja 0 0 1275

Teljesen igazad van! Amennyiben akkor fizetnek a hotelnek akkor ez nem fordulhat elő. Igen etikátlan, és ez igazán finoman van fogalmazva. Más ajánlatot nem lehetett kiharcolni?

Előzmény: Törölt nick (1274)
Törölt nick Creative Commons License 2 napja 0 0 1274

Tervezett utazásunk 2017.06.24-én lett volna Törökországba, Alanya városba.

Az indulhatunk.hu 2017.06.22-én értesített, hogy a szálloda nem fogad bennünket. Mindezt lazán, 1,5 nappal az indulás előtt úgy, hogy még februárban 100 % összeget fizettünk.

A felajánlott szálloda nem tetszik, azt forgalmas út választja el a tengerparttól. Kimondottan gyerekek igényeire szabva választottuk ki még télen azt a szállodát, ahová szerettünk volna menni, amire a választásunk esett és ahová befizettük a pénzt.

Nem hiszem, hogy most derült ki, hogy nem fogadnak bennünket. Nem azért van a foglalás, valamint az előleg, jelen esetben a teljes összeg befizetése,hogy az ember azt a szolgáltatás kapja, amiért fizetett?! Etikátlannak tartom azt, hogy kényszerválasztási helyzetbe hoznak gyerekes családokat. Kezedben a döntés:  

indulhatunk vagy maradhatunk. Mi maradunk :-(

 

kancenzonga Creative Commons License 2 napja 0 0 1273

Óriási hozzászólás :)))

Előzmény: Gumped Papó (1270)
malazs Creative Commons License 2 napja 0 0 1272
Előzmény: Replay (1269)
malazs Creative Commons License 2 napja 0 0 1271

Előttem meg írták egy részét. Továbbá az irodák kínálatába szereplő hotelek kb 80%-ba még előző nap is lehetséges foglalni. Mondjuk a holnapi dátum Törökország esetén és az azt követő 2 hét pont necces a ramadan vége miatt.

Előzmény: Replay (1269)
Gumped Papó Creative Commons License 2 napja 0 3 1270

ha a tomas cooknál fizetnél be, akkor akár most vasárnaptól is mehetnél pl. a titanicba, mert nekik van fenntartott kontingensük

 

jaaaa, hogy a tomas cook 200 eFt-ért nemhogy a titanicba nem visz el, hanem cserkecsicserére sem, az más kérdés :-))

Előzmény: Replay (1269)
Replay Creative Commons License 2 napja 0 1 1269

A többi utazási iroda hogyan oldja meg, hogy oda viszi az utasait ahova hónapokkal korábban befizettek? Ha mindenhol ez lenne a rendszer, hogy csak 1-2 héttel korábban foglal az iroda, senkit nem tudnának a lefoglalt helyre vinni csak a maradékra.

Előzmény: malazs (1268)
malazs Creative Commons License 2 napja 0 0 1268

Ha valaki ránézett a Titanic oldalára, láthatta hogy már 2 hete fullon van, legközelebbi szabad időpontjuk Július 21!!!  Az iroda nem fog konkrétan foglalni, max az utazás előtt 1-2 héttel, esetleg ahol engedik ott foglal majd opciósan.

Előzmény: PetyusMaci (1267)
PetyusMaci Creative Commons License 2 napja 0 0 1267

Akkor, csak az utazási iroda a felelős. Ez esetben pedig hazudnak, ugyanis azt írja "Pár perccel ezelőtt érkezett az értesítés,hogy a Titanic Deluxe Belek szálloda nem tudja fogadni 06.24.-ével a utasainkat."
Azért érdekelne, ha ebből nem lesz utazás, kit terhel a felelősség. Gondolom senki nem lesz aki kártérit, ugyanis ebben az országban bármit meg lehet csinálni...

Előzmény: malazs (1266)
malazs Creative Commons License 2 napja 0 0 1266

A hotel szépen sorban tölti magát. Ők még egy hónappal ezelőtt sem igen látták hogy nektek oda van foglalásotok ;-)

 

750 szobás hotel nem kiemelkedően nagy amúgy, ez amolyan középméret ott,az is inkább alúlról ;-)

Előzmény: PetyusMaci (1265)
PetyusMaci Creative Commons License 2 napja 0 0 1265

Sziasztok!
Úgy látom nem vagyunk egyedül... Leírom a saját verziómat. (Indulhatunk.hu, Emagon keresztül BFD)
Tegnap(06.22.) délután ír az utazásunkat szervező hölgyike egy levelet, hogy a Titanic Deluxe sajnos nem tud fogadni minket. Szombaton utaznánk, a pénzt már tavaly decemberben!!!! kifizettük. Felajánlottak egy másik alternatívát, szintén 5*, ultra all inclusive ellátás, nem rossz a hotel, az értékelések is rendben vannak, de eléggé túlzsúfolt lehet a hely. 750 szoba, szorozzuk fel 2 fővel, az 1500 ember... Azt írtam elfogadjuk, ha kompenzálásképpen tengerre néző szobát kapunk. Ezt még tegnap 16:00-kor megírtam, azóta várok a válaszra.
Nagyon érdekelne egyébként, hogy kit terhel a felelősség. Amikor tavaly decemberben kifizettük a pénzt, úgy érzem előfoglaltunk, akkor most kamuzik az utazási iroda, vagy a Hotel volt gané és akik kevesebb pénzt fizettek, azt csak úgy visszamondják utazás előtt 48 órával?

malazs Creative Commons License 2 napja 0 1 1264

Jah és ne felejtsd el kinti képekkel is dokumentálni!

Előzmény: kkata73 (1262)
malazs Creative Commons License 2 napja 0 0 1263

Nagyszerű! mindenről legyen mentésed,másolatod;-)

 

Mivel 4-en utaztok ha jól rémlik, mindenképp  100-120ezer ft felé taksálnám a kompenzáció mértékét. Ugyanis elég sok dolog van ami felsorolhatóan hátrányosan érint benneteket.

Előzmény: kkata73 (1262)
kkata73 Creative Commons License 2 napja 0 1 1262

Tegnap a felajánlott opciót elfogadó levelembe belefogalmaztam, hogy a két szállodát nem tartom egymás alternatívájának, de mivel belekényszerítettek egy ilyen helyzetbe az utolsó pillanatban, nincs más választásom, mint elfogadni azt (gyerekek, szabadság). Azt is beleírtam, hogy szándékomban áll a kialakult helyzetről a helyszínen jegyzőkönyvet felvetetni és hazaérkezés után megtenni a szükséges lépéseket.

Előzmény: malazs (1261)
malazs Creative Commons License 2 napja 0 0 1261

Nincs standard erre. Kint jegyzőkönyvet vetess fel az idegenvezetőnél hogy miben ért hátrány, nem gond ha ezt előre itthon is jelzed az irodának (talán így megpróbálnak még inkább a kedvedben járni) hogy amennyiben bármi hátrányt érzel az eredeti foglaláshoz képest, kártérítési igénnyel állsz elő. Lemondani nem szeretnéd, mivel előre tervezett nyaralás, helyettesíteni nem tudod, így kénytelen vagy elfogadni a felajánlott szállást, viszont kompenzációra tartasz igényt bármiben is hátrányt érzel. Aztán majd hazajövetelnél lehet számolgatni hogy mit tartasz reálisnak a 2 hotel között. Jegyzőkönyved feltétlenül legyen és elküldött e-mail-ed!

Előzmény: kkata73 (1260)
kkata73 Creative Commons License 2 napja 0 0 1260

Ez jó hír!

Hazaérkezés után a kártérítési igényemet annak az irodának címzem, ahol az utazást befizettem minden egyéb fél bevonása nélkül?

A kártérítési összegre van valami standard vagy az ügyfél határozza meg az igényeit? 2 felnőtt és 2 gyerek utazik. Ebben az esetben mi lehet reális összeg? 

Bocsánat a sok kérdésért, ez az első eset, hogy ilyen cipőben járok. :(

 

Előzmény: malazs (1259)
malazs Creative Commons License 2 napja 0 0 1259

Nem, nem bújhatnak ki!

 

Számtalan dolog felsorolható. Szóval kompenzációra vagytok jogosultak.

Előzmény: kkata73 (1258)
kkata73 Creative Commons License 3 napja 0 0 1258

Velünk ugyanez a helyzet. A Titanic Deluxe Belek helyett mehetünk a Maritim Pine Beach Resortba, ráadásul négy fővel a legolcsóbb, legkisebb klubszobába a főépületen kívül. Időpont változtatásra nincsen mód. Sajnálják, ez van! 

 

Két hete még volt olyan Titanicos, akit a Papillon Zeugma villaépülettel kárpótoltak, most mi meg apró retró bungit kapunk és fogjuk be, mert még jól is jártunk, mert közvetlen parti szállodába mehetünk, nem úgy, mintha a Titanicba mentünk volna. :(

 

A kártérítés alól kibújhatnak azzal, hogy az 5* helyett 5*-ot adnak? Bár az ellátás szintje azért így sem egyezik (high class AI / ultra AI). 

 

 

Előzmény: barb007 (1254)
malazs Creative Commons License 3 napja 0 0 1257

200€ fejenként értendő ;-)

Előzmény: malazs (1256)
malazs Creative Commons License 3 napja 0 1 1256

Minden még nincs tele, bár kétségtelen hogy holnaputántól nagy zsúfoltság várható. Nem irigylem azokat akik pont a Ramadan végén lesznek kint.

 

Minden esetre: Ti foglaltatok valamit, az a minimum hogy legalább olyat, vagy jobbat ajánlanak fel. Amennyiben nem tudják megoldani, kompenzálniuk kell. Nos ez esetben nehogy kiegyezzetek egy 30-50€-s fakultatívval! Nem gond ha itthon nem tudsz megegyezni, kint jegyzőkönyveztetni kell mindent! Aztán majd intézitek. Ez esetben minimum 200€-t követelnék rajtuk

Előzmény: barb007 (1254)
malazs Creative Commons License 3 napja 0 0 1255

Azért a csak jókat erős túlzás talán ;-)

Előzmény: Pierr_Kardán (1253)
barb007 Creative Commons License 3 napja 0 0 1254

Szintén mi is az indulhatunk.hu-nál foglaltunk, már decemberben befizettük a teljes árat, az utazás előtt egy hónappal is írtam nekik van e vmi teendőnk az utazás előtt, minden ok e, azt írták igen, kb az indulás előtt egy héttel kapjuk meg a vouchert. Szombaton, 24-én utaznánk Törökországba, a mai napon kaptam tőlük egy emailt, hogy a Nashira szálloda nem tud minket fogadni, ajánlottak egy másik kategóriában azonos, de kisebb, másik szállodást, de bennünk van, h nem ide foglaltunk, nem ide akartunk jönni, végül rábólintottunk, hogy elfogadjuk, mert már október óta be van tervezve és szeretnénk elutazni, de az emberbe beletette a stresszt. Majd mondták, hogy az uj szálloda nem biztos h garantálni tudja a tengerre néző szobát, pedig kértük, hogy legalább ezt mindenképp oldják meg, a válasz értsem meg Törökországban ünnep van, zsúfoltak a szállodák. Úgyh itt vagyunk csütörtök este szombaton utaznánk és még nem biztos hogy el tudunk utazni, mert még nem igazolták vissza a másik szállodát. És nem hiszem hogy 2 nappal az utazás előtt derül ki, hogy nem lesz hely már nekünk, majd mikor kérdeztük, hogy más szálloda nem jöhet e szóba amit felajánlottak azt mondták nem, minden tele van. Csak reméljük, hogy el tudunk menni szombaton, de felfoghatatlan, hogy ilyen hogy fordulhat elő??!!

Pierr_Kardán Creative Commons License 3 napja 0 2 1253

Valaki nagyon kavarja a kakit a háttérben, még a médiában dolgozó ismerőseit is feltüzelte. Megkeresett egy újságíró, hogy számoljak be neki arról, hogy az indulhatunk iroda által hirdetett akcióban micsoda visszaéléseket követtek el, hogyan verték át az utasokat.

 

Szegény újságíró teljesen maga alatt volt, amikor csak jókat tudtam neki mondani az utazási irodáról :-)))))

Előzmény: malazs (1252)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!