Keresés

Részletes keresés

zugkraft aargau Creative Commons License 2006.07.18 0 0 1299
Keleti-Párkány: 86,28 km
Nyugati-Párkány: 77,29 km (ebből Keleti-Rákospalota-Újpest: 16,79 km)
Előzmény: bodecsabi (1297)
Andreesh Creative Commons License 2006.07.18 0 0 1298

Üdv!

Tudna nekem valaki szolgálni az alábbi állaglistákkal?

751,752,754,770,820,830,850,Bz

Kösz!

bodecsabi Creative Commons License 2006.07.18 0 0 1297
Sziasztok!

Mennyi a Keleti-Párkány távolság a körvasúton keresztül kilométerben? Lehetséges, hogy 97 km lenne? Nekem picit soknak tűnik, hogy 17 kilométerrel hosszabb, mint a Nyugati-Párkány.


Csabi
Bubinko Creative Commons License 2006.07.17 0 0 1296
Bubinko Creative Commons License 2006.07.14 0 0 1295
Hallottatok a reggeli tragikus vasúti balasetről!? Párkány (Štúrovo) közelében történt a szerencsétlenség. Reggel már hallotam a rádióban, most este pedig a TV is mutatta. Tehát: Bz ütközött egy szemetesautóval. Az autó sofőrjét nagyobb sérülésekkel kezelik a kórházban. Ezen kívül több utas is megszólalt a kamerának a kórházban. Az egy, halálos balesetet szenvedő egyén pedig, hogy kirepült a vonatból és ha jól hallottam a vasúti kocsi és az autó közé esett.
etwg Creative Commons License 2006.07.13 0 0 1294

Képek Balogbol:

 

 

CB1CB2
koller andor Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1293
Köszönöm
Előzmény: gw (1292)
gw Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1292
átszállás nélkül csak a Pannoniával lehet 20+20 koronáért.
Előzmény: koller andor (1289)
etwg Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1291

SKY EUROPE

 

 

 

:-D

Előzmény: koller andor (1289)
etwg Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1290
SAJTÓKŐZLEMÉNY

 

Az elsö nemzetközi amatőr vasuti film verseny RAILFILM 2006 a zároszakaszába érkezett.

A versenyre 6 országból 25 film érkezett, amelyeket most a zsüri értékeli.

A zsűri elnöke a világhirű vasuti ujságiró Bob Symes úr Angliából. Vezetése alatt a zsüritagok Nagy Britanniából, Svájcból, Németországból, Ausztriából, Magyarországról valamint Szlovákiából sorrendbe állitják a legjobb 10 alkotást, valamint kiválasztják a legjobb operatört.. A nyertesekre értékes dijak várnak, a fődij – egy kitünő minőségű SONY videokamera, a legjobb operatőr a BahnTV által felajánlott dijat – egy további video kamerát – kapja, az első 10 filmet az SH-Produktion jelenteti majd meg DVD-n.

 

A nyilvános dijátadó est 2006. Szept. 2.-án lesz Pozsonyban, Szlovákiában az ottani Vasutasnapok keretében a  pozsonyi Muzeum fűtőházban, Bratislava-Vychod-on.

 

További informáciok a Railfilm honlapján taláalhatok: www.railfilm.net.

 

 

A gálaestre mindenkit szeretettel várnak a szervezők.

 

RAILFILM

 

és partnerei:

 

SONY, BAHN-TV, SH-PRODUKTION, VLAKY.NET, MDC BRATISLAVA, JDSU AUSTRIA, CENTRON SLOVAKIA, KABELKON

 

koller andor Creative Commons License 2006.07.11 0 0 1289
Uraim!
Kerékpárszállítás Prága-Budapest vonaton. Mik a lehetőségek,
Fontos lenne. Köszönöm.
HáBé Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1288

Még! Még! Még!

Előzmény: gw (1287)
gw Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1287
egy régi képem a 90-es évekből :)
Előzmény: HáBé (1286)
HáBé Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1286

Javagyú! Örömmel hallom, hogy a 966 is él :-)

 

A 959-ről viszont továbbra is ez a kedvenc (saját) képem:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg090382/kepek/tvill420-959freza-csoto61a.JPG

HB

Előzmény: gw (1285)
gw Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1285
szombaton az egyik páros teljesített, vasárnap a másik.
Előzmény: HáBé (1284)
HáBé Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1284

Lomnici fordában egyszerre mind a négy? A forda csak egy szerelvényt, azaz két egységet kíván.

Hogy is van ez?

Előzmény: gw (1283)
gw Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1283
mármint ők, de csak Lomnic fele. :)
Előzmény: HáBé (1282)
HáBé Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1282

Pálinkásat!

 

Mármint az EMU-k?

Csorbatói fordában is?

ÁÁáááá! Megyek!!! :-))

Előzmény: gw (1281)
gw Creative Commons License 2006.07.10 0 0 1281
A hétvégén járt mind a 4 öregfiú :)
Előzmény: HáBé (1280)
HáBé Creative Commons License 2006.07.09 0 0 1280

Pálinkásat!

 

Biztos ismeritek őt -> ma 5 esztendős.

http://balint.cyberhungary.net/vtkall/szulinap.htm

(ez a hivatkozás CSAK 2006.07.09-én 9:00-tól 07.10-én 8:59-ig éri el a kívánt hatást!)

HB

MBen Creative Commons License 2006.07.09 0 0 1279

Tegnapi képek Párkányból:

 

gw Creative Commons License 2006.07.08 0 0 1278

május végén, de szerintem valamennyi víz mindig van benne (egy nyárvégi képen kb. 1 méter magasan állt a víz).

Előzmény: trains.hu (1277)
trains.hu Creative Commons License 2006.07.08 0 0 1277

Ezek szerint az erdész bácsi nem erre jár... Kár...

Egyébként mindig ilyen tele van vízzel? Mikor készült a kép? Nem hóolvadáskor?

Előzmény: gw (1275)
gw Creative Commons License 2006.07.08 0 0 1276

na ez épp egy másik alagút Tiszolcnál, mindenesetre a nagyszabosin se tud végigmenni, csak ha előtte kicsit kitisztítja a bejáratot:

http://www.vlaky.net/upload/galeria/000702/007203.jpg

Előzmény: gw (1275)
gw Creative Commons License 2006.07.08 0 0 1275

igen, ha van vízalattjáró autója, talán végig tud menni rajta :)

http://www.vlaky.net/upload/galeria/000441/004808.jpg

Előzmény: trains.hu (1274)
trains.hu Creative Commons License 2006.07.08 0 0 1274

Valamelyik bécsi döntés után az új magyar határt Betlérnél húzták meg, vagyis Rozsnyó és Pelsőc visszakerült hozzánk, a három innen induló mellékvonal pedig zsákvonallá lett. A szlovákok ennek nagyon nem örültek, hiszen fontos bányák lettek elvágva a hálózatuktól. Ilyen volt az alsósajói vasérc (?), ma: Siderit, és a lubeník-i (nem tudom most magyarul) magnezitbánya. Érthető, hogy kellett a vasút.

Pár hete vettem a Kálvin téren egy nagyon részletes szlovák atlaszt, ha jól emlékszem 1:100.000-es, az egész országról. Még szintvonalak is vannak benne, úgyhogy vasútfotózáshoz tökéletes lesz. Jelzi a Nagyszabos és a Tiszolc közötti alagutat, a térkép szerint földút megy benne. Azért nem semmi, hogy van egy baromi hosszú alagút, az erdő közepén, sehonnan sehová :) Az erdész bácsi biztos örül, hogy nem kell átmennie a hágón :)

Előzmény: gw (1273)
gw Creative Commons License 2006.07.08 0 0 1273

A nagyszabosi és a rőcscei kivételével mi van még?

 

Ugyan Nagyszabos és Nagyrőcze között lettek kész a legtöbb munkával, de Murány és Tiszolc között is látható még valamennyire a nyomvonal.

 

Egyebek mellett Késmárktól kezdtek építeni pályát Lendakon át a lengyel határ fele, de az nagyon hamar megrekedt, pedig elég sok földmunkát elvégeztek már. Az első pár kilométere viszont ma is üzemel, igaz csak teherforgalom van rajta Szepesbéláig.

 

Előzmény: korpi41 (1272)
korpi41 Creative Commons License 2006.07.08 0 0 1272
A nagyszabosi és a rőcscei kivételével mi van még?
Előzmény: gw (1271)
gw Creative Commons License 2006.07.08 0 0 1271
egyébként Szlovákiában van még más be nem fejezett vonal is, olyan is ahol már viaduktok és alagutak is megépültek már, annak is az tett be, hogy vége lett a háborúnak.
Előzmény: korpi41 (1267)
korpi41 Creative Commons License 2006.07.08 0 0 1270
Aham!!! Véletlenül akadtam rá a Google Earth-t bújva. És ezek szerint az is elképzelhető, hogy műtárgyak is készültek?
Előzmény: hmsoft (1268)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!