Keresés

Részletes keresés

Kovi707 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 795
Borzalmas, hogy az esztétius megjelenésű Dongókat mennyire elcsúfították a remotok során. (a 773 is ronda, akárhogy is nézem)
Előzmény: schiba (776)
gw Creative Commons License 2006.02.09 0 0 794
Reggel a hamburgi EC174-el megy majd és holnapután EC175-el jön újra.
Előzmény: HLP (793)
HLP Creative Commons License 2006.02.09 0 0 793
Páratlan Hungária ma "piros" Gorillával jött, percre pontosan. Reggel melyiket viszi ez a gép?
Nydqist Creative Commons License 2006.02.07 0 0 792
Nem félek attól, hogy csalódni fogunk!! -:) Kíváncsian várom azt is.
Előzmény: Törölt nick (791)
gw Creative Commons License 2006.02.07 0 0 790

Ha engedéllyel akarsz bemenni, akkor írni kell x címre, be kell fizetni y koronát, és elküldik az 1 évig érvényes engedélyt.

 

Ha engedély nélkül, akkor egyszerűen besétálsz és kész. Most nem tudom, hogy én vagyok-e különösen szerencsés, de eddig (majdnem) végigjártam az összes szlovák és sok cseh fűtőházat, de még soha sehol nem volt gond, hogy nem volt engedélyem (tudom ugyan, hogy másoknak más tapasztalatai vannak).

Előzmény: poznamokus (787)
Nydqist Creative Commons License 2006.02.07 0 0 789
Dícséret a szerzőnek! Brutálisan jó képek!!!
Előzmény: Törölt nick (786)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.06 0 0 788

 

van szlovák érdekeltség is:)

 

 

vonatka
poznamokus Creative Commons License 2006.02.06 0 0 787
Akkor: hogy lehet bejutni szlovák fűtőházakba?
Előzmény: gw (785)
gw Creative Commons License 2006.02.06 0 0 785

ZSSK üzemi terület csak Poprádon van, ott a kapuban megkérdezed, hogy bemehetsz-e (vagy nem) és aztán ha igent mondanak, már be is jutottál :)

Az állomások területe egyébként a ZSR-hez tartozik, az összes többi depó pedig a ZS Cargóhoz.

Előzmény: poznamokus (784)
poznamokus Creative Commons License 2006.02.06 0 0 784
Üdv! A ZSSK üzemi területeire hogy lehet bejutni?
Nydqist Creative Commons License 2006.02.06 0 0 783
Szlovák vasútak szakértői: információim szerint az Erzsébet-híd (közúti híd Komárom és Komárno között) közelgő felújítása miatt személyvonati mozgás várható a hídon, tehát a tehervonatokon kívül lesz személyvonat is. Remélem nem szlovák Bz. Ezt az értesülést meg tudja valaki erősíteni?
Nydqist Creative Commons License 2006.02.06 0 0 782
Komárno nem egy pörgős állomás, már én is szobroztam ott elég sok időt. Viszont az állomás Pozsony felőli bejárata jó fotóhely.
Előzmény: Viktor4 (775)
gw Creative Commons License 2006.02.05 0 0 781
Bálint, többször nem írom le, hogy EZ nem Ruttkán van :)
Előzmény: HáBé (780)
HáBé Creative Commons License 2006.02.05 0 0 780

Jujj!

 

Hun van ez a szörnyeteg? Csak nem Ruttkán? lehet, hogy útba tudnál ejteni a jövő 7en...

Előzmény: schiba (776)
Viktor4 Creative Commons License 2006.02.04 0 0 779

Tényleg....

Akkor javítok:810-es....

Előzmény: gw (778)
gw Creative Commons License 2006.02.04 0 0 778

A 840-es a Stadler iker-motorvonat, csodálkoznék, ha lennének mellékkocsijai Komáromban :)

 

Előzmény: Viktor4 (775)
gigantmania Creative Commons License 2006.02.04 0 0 777

Ahoy!

Na akkor durr bele a közepibe...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üdv, gigantmania

schiba Creative Commons License 2006.02.04 0 0 776
Szomszédaink megin kitettek magukért.
Viktor4 Creative Commons License 2006.02.04 0 0 775

 

Ma Révkomáromban....(ott fagyoskodtam vagy háromnegyed órát, de ezen a Laminátkán, s pár 840-es mellékocsin kívül nem volt semmi..(

Törölt nick Creative Commons License 2006.02.03 0 0 774
 Ex Jaroslav Hasek (még 2005 dec 11 előtti kép:)
v_peti Creative Commons License 2006.01.31 0 0 773

Pozsony-Rajka vagy Losonc-Ipolytarnóc viszonylatra jó lenne.

 

kisvautas Creative Commons License 2006.01.31 0 0 772
ÍGY is JÓ :-)))
Előzmény: gw (771)
gw Creative Commons License 2006.01.31 0 0 771

Nem sok olyan vonal van, ahova alkalmas lenne, mint IC-re ráhordó. Többnyire nem elég a kapacitása, ahol meg elég lenne, ott nincs rá kereslet :)

 

kisvautas: inkább úgy mondanám, kevés ember kevés helyen. tényleg baromira szükös. :)

Előzmény: bodecsabi (769)
kisvautas Creative Commons License 2006.01.31 0 0 770
S bár érzésem szerint jól sikerult az átalakíttás de aztért nagyon surun vagyunk benne-akarom mondani sok ember kevés helyen.
Előzmény: gw (766)
bodecsabi Creative Commons License 2006.01.31 0 0 769

Hát, szlovákiában nem sok IC van, a vonatok nagy része gyorsvonat (Jó, azokat nálunk már rég IC-nek hívnák, és elég sok gyors megy IC minőségű kocsikkal is)

 

És gondolom az IP hátránya ott is érvénes lenne: minden IP egy személyvonati menetvonalat vesz el a mellékvonalon, amire szükség van. Lásd itthon a 135-ös vonalat, ahol személyvonat helyett kellett berakni az IP-t, az egyik járatnál mindennapos az utaslemaradás...

 

Csabi

Előzmény: v_peti (767)
bodecsabi Creative Commons License 2006.01.31 0 0 768
Áááá, dankseőn, már régóta kíváncsi voltam a belső terükre. :)
Előzmény: gw (766)
v_peti Creative Commons License 2006.01.31 0 0 767

Belföldön miért nincs rá kereslet? Ott is vannak olyan vonalak, amelyek sok utast hordanak rá a fővonalra, és az IC-k

re.

 

Amúgy pl. Pozsony-Rajka között nyugodtan ingázhatna.

 

 

 

 

Előzmény: gw (766)
gw Creative Commons License 2006.01.31 0 0 766
afféle szlovák Interpici utánérzés. csak éppen rájöttek, hogy Ausztriába úgyse engedik be őket, belföldön meg nincs kereslet rá, így maradt a proto egyedül.
Előzmény: bodecsabi (765)
bodecsabi Creative Commons License 2006.01.31 0 0 765
Tényleg, milyen szerepet szántak a tervezett luxus 812-eseknek?

Csabi
Előzmény: gw (764)
gw Creative Commons License 2006.01.31 0 0 764

ha érdekel valakit, itt egy 812-es átalakítási lista (a xx8-as gépek elvileg luxus verzióra tervezett gépek légkondival, IC ülésekkel stb., de csak a 008 valósult meg).

 

812 001-6   011 325-8

812 002-4   011 651-7

812 003-2   011 400-9

812 004-0   011 904-0

812 005-7   011 658-2

812 006-5   011 341-5

812 007-3   011 623-6

812 008-1   011 659-0

812 009-9   011 587-3

812 010-7   011 097-3

812 011-5   810 422-6

812 012-3   810 647-8

812 013-1   810 367-3

812 014-9   810 135-4

812 015-6   810 429-1

812 016-4   810 609-8

812 017-2   810 021-6

812 018       ?

812 019-8   810 370-7

812 020-6   810 610-8

812 021-4   810 580-1

812 022-2   810 415-0

812 023-0   810 568-6

812 024-8   810 650-2

812 025-5   810 137-0

812 026-3   810 118-0

812 027-1   810 356-6

812 028      ?

812 029-7   810 547-0

812 030-5   810 660-1

812 031-3   810 531-4

812 032-1   810 392-1

812 033-9   810 119-8

812 034-7   810 006-7

812 035-4   810 556-1

812 036-2   810 439-0

812 037-0   810 464-8

812 038      ?

812 039-6   810 438-2

812 040-4   810 672-6

812 041-2   810 451-5

812 042-0   810 637-9

812 043-8   810 801-1

812 044-6   810 605-6

812 045-3   810 497-8

812 046-1   810 376-4

812 047-9   810 463-0

812 049-5   810 496-0

812 050-3   810 389-7

812 051-1   810 067-9

812 052-9   810 648-6

812 053-7   810 437-4

812 054-5   810 355-8

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!