Keresés

Részletes keresés

DVB Creative Commons License 2012.10.19 0 0 12060

Felkészültek szépen :) Még annyi kérdésem lenne, hogy ezek hova vannak állomásítva.

Előzmény: gw (12059)
gw Creative Commons License 2012.10.19 0 0 12059
Ilyen modernizált 6 darab, ezen felül még vagy 2 tucat klasszik.
Előzmény: DVB (12058)
DVB Creative Commons License 2012.10.19 0 0 12058

Azt lehet tudni összesen hány darab van nekik? Azt gondoltam főleg dolgozók nyaralásásra különkocsi stb.

 

Étkező is van, lassan összejön egy frankó tradicionális gyors :)

 

---------

 

Ma nem a Jesenius napja van - Prágából 20 perc késéssel indult,de csak Libenig jutott, ahol gépcsere. Emiatt belefutott a Chocen - Zamrsk közötti gázolásba, plussz a pályaépítés Preloucnál és már 100 perc Chocennél. Valószínűleg lehet nyitni a Keletit neki. A 170-es Hungária is kapott még 50-et az eleve 90 perces késésére.

 

Előzmény: gw (12057)
gw Creative Commons License 2012.10.19 0 0 12057
Nemzetbiztonsági célokra (katonai, rendőrségi), de néha másnak is bérbeadják.
Előzmény: DVB (12056)
DVB Creative Commons License 2012.10.19 0 0 12056

Azt megkérdezhetem, hogy nem tudod-e miért kell a CD Cargonak fekvőkocsi? Bcee841.

Előzmény: gw (12051)
koller andor Creative Commons License 2012.10.19 0 0 12055

Mióta schengeni övezeten belül vagyunk, semmi gond. Mentem már át az Ipolyon is bicajjal, nem is túl messze a torkolattól. :-)

Előzmény: benbe (12052)
Lovrin Creative Commons License 2012.10.18 0 0 12054

Csőrike átváltott levélíró üzemmódba?

Előzmény: DVB (12049)
vjano Creative Commons License 2012.10.17 0 0 12053

Nekem is.

Hétköznap nekem (tatai lévén) ugyan komárnói indulással jó lenne az újvári verzió, dehát munkaidőben dolgozom, a hétvégén meg az 'utasbarát' menetrend miatt nem jön össze a kedvenc köröm vonattal ( 135,150,170,171,150,135) kocsival meg ugye minek... nomeg még a sör is......:-)

Előzmény: benbe (12052)
benbe Creative Commons License 2012.10.17 0 0 12052

Nekem is nagy szívfájdalmam, egy hétvégés felvidéki kirándulást csak Kassán át lehet szervezni (Érsekújváron bűn rosszak a csatlakozások), az Alacsony-Tátra felé inkább kocsival érdemes - csak egyedül drága, hétvégén nem szokott lenni és egyébként sem lehet sört inni mellé.

Előzmény: DVB (12049)
gw Creative Commons License 2012.10.17 0 0 12051

Csodák még lehetnek :) 

A mostani helyzetet hétfőn megnézem arrafelé.

Előzmény: DVB (12050)
DVB Creative Commons License 2012.10.17 0 0 12050

749-es akkor már C. Budejovice felé sem jár ugye Prágából?

Előzmény: gw (12048)
DVB Creative Commons License 2012.10.17 0 0 12049

Azért ez a Losonc nagy szívfájdalom lehet az úriembernek, ha mindenhova írt róla.

 

http://homar.blog.hu/2012/10/02/szetszakitja_a_magyarsagot_a_tomegkozlekedes

 

http://mav.blog.hu/2012/10/17/magyar-szlovak_ket_jobarat?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2012_10_17&utm_campaign=index

 

A vita kicsengése meg ugyanaz. Akit meg érdekel, hogy mennyi magyar is él Losoncon az tekintse meg a wikin :)

gw Creative Commons License 2012.10.17 0 0 12048

Olyan sok újdonság nincs benne, a rakovniki mozdonyos gyors témája már márciusban előkerült.

Előzmény: DVB (12047)
DVB Creative Commons License 2012.10.17 0 0 12047

Itt már alakul valami - de a magyar érdekeltségű vonatok éppen nincsenek benne.

 

http://www.engines.wu.cz/razeni2013.htm

gw Creative Commons License 2012.10.15 0 0 12046

Széles nyomtávú magánvasúti Dongók és lengyel világvége, avagy a határmenti utazás első része: 

Fugison Creative Commons License 2012.10.15 0 0 12045

Hello!

 

Sérült három részes Regijo Jet dízel Talent van dunakeszin a Bombardier telephelyén.Javították vagy készen van-e azt nem tudom.

Psz: 95 80 0 643 367-5

_karika Creative Commons License 2012.10.15 0 0 12044

Nem én tólom az időpontokat :) Jelenleg csütörtök játszik, péntek nekem sem jó.

Előzmény: benbe (12043)
benbe Creative Commons License 2012.10.15 0 0 12043

Csak találjátok ki, hogy mikor (ne pénteken, mert aznap tanári kirándulás van)!

Előzmény: _karika (12042)
_karika Creative Commons License 2012.10.15 0 0 12042

Izé, bár úgyis fogunk sörözni.

Előzmény: benbe (12041)
benbe Creative Commons License 2012.10.15 0 0 12041

Bükkábrány-Visonta, Kemence-Vilati.

Előzmény: felucca (12039)
gomecka Creative Commons License 2012.10.15 0 0 12040
felucca Creative Commons License 2012.10.15 0 0 12039

Én számról nem ismerem a vonalakat. Viszonylatot, légyszíves!:)

Előzmény: benbe (12038)
benbe Creative Commons License 2012.10.10 0 0 12038

>Akkor kapaszkodj meg: az országban egy vasútvonal működtetésére sincsen fizetőképes igény.

 

83-as? 319-es?

Előzmény: felucca (12037)
felucca Creative Commons License 2012.10.10 0 0 12037

"...ha valamire van fizetokepes igeny, akkor van szolgaltatas is. Ahol meg nincsen fizetokepes igeny ott szolgaltatas nincs...."

 

Akkor kapaszkodj meg: az országban egy vasútvonal működtetésére sincsen fizetőképes igény. Néhány vasútvonalon - isten kegyelméből , vagy kegyelmetlenségéből - mégis van vasúti közlekedés. Én csak azt nem értem, hogy ha ez így van, akkor egyes vasútvonalaknak miért van mostohább sorsa másoknál. Ha Balassagyarmat és Losonc között senki nem akar vonatozni, akkor Mezőtúr és Orosháza között miért akarnak mégis annyian, hogy ott vonat is jár nekik.

Előzmény: DVB (12034)
Komlósfecskés Creative Commons License 2012.10.07 0 0 12036

http://www.nograd24.hu/fonagyjanossalgotarjanban_amagyarszlovakegyuttmukodeskifogastalanakozlekedesben

 

Akár a vita lezárása is lehet ez a gyöngyszem. Minden nagyon szép, minden nagyon jó, a területért felelős államtitkár úr mindennel meg van elégedve. 

V43 1227 Creative Commons License 2012.10.05 0 0 12035

"fizetokepes igeny"

 

Na, ez az. Ha meg nincs fizetőképes igény, akkor az állam hajlandó-e támogatni.

Előzmény: DVB (12034)
DVB Creative Commons License 2012.10.05 0 0 12034

Ebbe inkabb nem megyek bele - ugyanolyan lenne mint a Vac-Godollo vonatrol (buszrol) szolo eszmecserenk. Vallom, hogy ha valamire van fizetokepes igeny, akkor van szolgaltatas is. Ahol meg nincsen fizetokepes igeny ott szolgaltatas nincs.

Előzmény: felucca (12033)
felucca Creative Commons License 2012.10.05 0 0 12033

"...Amúgy azért megnézném, hányan utaznak megnézni a zólyomi várat stb. Fel kéne ébredni, hogy olyan szolgáltatásért kár sírni, amire nincsen szükség...."

 

Én nem vagyok benne biztos, hogy Miskolcról Putnokra olyan sokak akarnak utazni, hogy megérné személyvonatot járatni. Vagy valaki kíváncsi Hatvanban ara, hogy milyen a Karancs szálló Salgótarjánban? Egyáltalán, tetszőleges két szomszédos város között szerintem senki nem akar utazni, otthon úgyis mindent megkap. Különben is alapvető dolog, hogy az államhatáron van egy pöcök a sínben, ami átforgatja a Bz kilométerszámlálójának a helyiértékbeállítását, ezért a határon átmenni hirtelen tíszer annyiba kerül, mint az előtte való méterig vonatozni. Egyáltalán, teljesen felháborító a vasúthálózatnak valami integráns egészként való elképzelése, hiszen már takilaci is megmondta, hogy a vasúthálózat akkor hatékony, ha kis gócpontok körül kialakult, de egymással nem összefüggő töredékvonalakon vonatozunk, a többi meg le van szarva.

Előzmény: DVB (12028)
V43 1227 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 12032

Nem reménytelen, csak pont az a három dolog hiányzik hozzá, mint a háborúhoz.

Előzmény: atidas (12026)
V43 1227 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 12031

Az a 90 (62) közúti kapcsolat nem fog egyszer csak megteremni a semmiből. A lehetőség van meg arra, hogy úgy épüljön meg, hogy nem kell minden egyes alkalommal külön nemzetközi szerződést kötni, ha éppen az egyik megépítésére véletlenül akadna pénz. Leginkább uniós forrásból, de arra sem igen lehet számítani úgy 2015-ig, mivel a 2007-2013-as költségvetési időszakra a Magyarország-Szlovákia Határon Átnyúló Együttműködési Program kasszájából minden pénz lekötésre került. A 2014-2020-as időszak kiírásai pedig nyilván nem 2014. január 1-én fognak megjelenni... Szóval nem kell félni attól, hogy egyszer csak aszfaltcsík épül hosszában a határon.

Előzmény: Lovrin (12022)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!