Keresés

Részletes keresés

Lonesome Rider Creative Commons License 1 órája 0 0 86661

Ha mar megvetted akkor hasznald egeszseggel!amugy ronya jar kozel az igazsaghoz.nekem egy 20forintis csokulcs van meretre vagva es kesz.nem kell azt folyton csavargatni.

Előzmény: Dipshit (86656)
Lonesome Rider Creative Commons License 1 órája 0 0 86660

Ezust DID .eredetileg 3aj ben volt.10 ezer.kell?

Előzmény: .Kendi. (86652)
Lonesome Rider Creative Commons License 1 órája 0 0 86659

Nem.

Előzmény: Dipshit (86642)
ronya1 Creative Commons License 2 órája 0 0 86658

ezen nincs lyuk, de kitalálható hol legyen ;)

 

a hegesztett saját gyártmányom 9,5mm magas, ez kb akkora mint a hengerben a gyertyánál a lyuk mélység, ha ráteszem a krovaszárat akkor 12cm, ez pont elfér még úgy is hogy a helyén ráteszem ami 1,5-2centi lehet

a gyári honda ugyancsak 12 centis ami kicsit trükközve pont befér, itt a hatlapfejű részének az alja10,5cm

a szárban az a hajtás direkt van hogy minden helyzetben ki tudjam tekerni

Előzmény: Dipshit (86657)
Dipshit Creative Commons License 3 órája 0 0 86657

Igazából két dolog érdekelne. Mekkora a teljes magassága a kulcsnak, illetve a végétől vagy az aljától mérve milyen messzire van rajta a "lyuk".

Előzmény: ronya1 (86655)
Dipshit Creative Commons License 4 órája 0 0 86656

Köszi.
Az olcsóbbik Buzetti kulcsot, amit az Italmondonál találtam már "megvettem", mondjuk személyes átvétel lesz, viszem majd a régi hengerfejet aztán bepróbálom még egyből. Ha nem lesz jó ott is hagyom :D

Előzmény: ronya1 (86655)
ronya1 Creative Commons License 4 órája 0 0 86655

a honda is ilyen.....

az xr4 gyári kulcsa pont jó a yamahához is, persze az xl-hez is jó

hamarosan előkeresem őket aztán lefotózom a tutit :))

Előzmény: Dipshit (86645)
WRS Creative Commons License 5 órája 0 0 86654

Nekem van egy arany színű did első hátsó ráfom ha érdekel irj egy mail-t és megalkuszunk.  wrsn70@hotmail.com

Előzmény: .Kendi. (86652)
Dipshit Creative Commons License 6 órája 0 0 86653

Ez a típus tűnt (szoros versenyben) a legnormálisabbnak :) A már megismert körülmények miatt valószínűleg az adott darabra ez már khmm nem igazán mondható így el...
Vagy a motort gyártották túl korán, vagy engem túl későn.

Aztán amikor választani kellett felújítás és eladás között, végül úgy voltam vele, hogyha a felújítás munkadíjából legalább képzeletben levonom egy másik, mondjuk a szoros versenyben második helyezett típus átírási költségét, akkor ha simán nem is, de talán jobban megéri ezt tisztességesen felújítani, mint venni valamit 500k körül, és várni azzal a motorkatasztrófát :D :D

Előzmény: ales40 (86651)
.Kendi. Creative Commons License 6 órája 0 0 86652

Uraim! Szükségem volna egy 18*2,50 es felnire 36 lyuk. 

De beérem vékonyabbal is.  Kis karc nem probléma lehet ronda is csak egyben legyen , a sajátomban 3 púp van oldalanként.  Ezt most kikalapáltam, de cserére szorul.  

Köce, 

.Kendi.

ales40 Creative Commons License 6 órája 0 0 86651

Ha csak motorozni szeretsz miért nem vettél egy normális motort ? MIÉRT?? :)

Előzmény: Dipshit (86636)
Dipshit Creative Commons License 7 órája 0 0 86650

Elvileg a Buzetti katalógusából a 4830-as és a 4854-es lehet az XT-hez való. Legalábbis a saját méréseim és más oldalakon lévő adatok alapján erre bírok következtetni. 4854-es drágább, az 16-18-as kulcs, de szerintem nekem amúgy is csak 18-asra lenne szükségem.

Természetesen ezek már megint olyan spéci cuccok,  amiket nem lehet akárhol kapni..Békéscsabán van az egyikből, azt legalább útba tudom ejteni valamikor, de most 1-2 ezer forintos cuccokat postán megrendelni ha nem jó visszaküldeni, a végén sokkal több lesz a macera díja, mint maga a termék.

Mistral1 Creative Commons License 9 órája 0 0 86649

Hát igen, a hazafelé még erősen odább' van - még a kifelé táv felénél alig vagyunk - de 2800km (és 18 hágó)  befülelt :-))

--

Hunomad Gábor is üdvözöl mindenkit!!!

Előzmény: Dipshit (86648)
Dipshit Creative Commons License 9 órája 0 0 86648

Attól tartok hamarabb szeretnék pontot tenni az ügy végére, de majd meglátjuk még :)

Előzmény: Mistral1 (86647)
Mistral1 Creative Commons License 10 órája 0 0 86647

Ha hazaerek, gyere el, megnezzuk a 660 gyári kulcsa jó-e neked, aztán az le tudod meretezni

Előzmény: Dipshit (86646)
Dipshit Creative Commons License 12 órája 0 0 86646

Csináltam egy mérőpálcikát és megmértem a helyet.
A vázcső és a gyertya furat között van 145 mm.
Ahhoz hogy a gyertyakulcs beférjen és el is lehessen tekerni 120 mm körüli hossz kell, mert a 100 mm hosszú az még pont elveszne a hengerfejben, és nem lehetne tekerni, az ennél hosszabbat meg valószínűleg nem lehetne behelyezni.

Előzmény: ronya1 (86637)
Dipshit Creative Commons License 12 órája 0 0 86645

Ez is valami Yamaha sajátosság lehet, mert akik előtt tegnap "lerobbantam" mesélték hogy van a Tiszán egy hajójuk, aminek szintén Yamaha motorja van, és ahhoz is úgy kellett csináltatni a gyertyakulcsot.. mondták is, hogy lehet hogy ide is az kéne, csak hát az ugye a hajón volt, én meg náluk.

Előzmény: Mistral1 (86643)
Mistral1 Creative Commons License 21 órája 0 0 86644

Ez tegnap lemaradt:

Előzmény: Mistral1 (86643)
Mistral1 Creative Commons License 21 órája 0 0 86643

Én a 660-as 3YF-fel rengeteget szoptam gyertyakulcs-téren, MINDEN MILLIMÉTERNEK jelentősége van, az utángyártásnál erre figyeljetek... Vmi elvetelmült ferdeszemű tervezte a hengerfeejet-vázat-gyertyafuratot - aztán ehhez a kulcsot.

Előzmény: Dipshit (86639)
Dipshit Creative Commons License 22 órája 0 0 86642
Dipshit Creative Commons License 23 órája 0 0 86641

Sajnos az nem igazán fog menni, mert újabb cuccból alig van olyan ami tetszene és legalább részben megindokolható lenne a megvétele.
Akárhányszor kinyitom a hahut, mindig elszörnyülködök, hogy egyre kevesebb találat jön, ha egyáltalán jön, azokra az autókra, motorokra amiket anno feltettem a bakancslistámra. Úgyhogy örülök hogy per pill az összes, vagyis mindkét járművem ilyen. Mondjuk ez így egyáltalán nem olcsó a kezdeti szakaszban, de legalább mindig öröm a használatuk, amikor épp nem a nyűgjeikkel kell foglalkozni, vagy az előző tulajok utáni tűzoltást elvégezni. Azt már elfogadtam, hogy ez egy költséges hozzáállás a közlekedési igényeim kielégítéséhez, de bízok benne hogy egyszer minden járművemmel körbeérek, és olyan szintre kerülnek, hogy nem lesz velük hosszabb ideig több gond mint egy átlagos tizenkettő egy tucat 10 éves akármivel.

Előzmény: CsLacc (86640)
CsLacc Creative Commons License 23 órája 0 0 86640

Akkor vegyél réginek látszó, de új(abb) műmájer dolgokat! ;-)

Előzmény: Dipshit (86636)
Dipshit Creative Commons License 23 órája 0 0 86639

Kaptam még olyan tanácsot, hogy miután szereztem dugókulcsot csináljak egy próbát, hogy nem a gyújtással van-e gond.
Szóval menjek vele kb annyit, mint ahogy ma megállt, és ha megint megáll nézzem meg azonnal hogy van e szikra.

Dipshit Creative Commons License 24 órája 0 0 86638

Holnap beteszem a 30 éves autómba a 34 éves motorom rossz hengerfejét, aztán addig megyek ameddig nem találok olyan hosszút ami éppen jó :D
...és közben végig azt fogom mondogatni magamban, soha nem veszek új, de retronak látszó dolgot mert az műmájerség, és megpróbálok jó képet vágni ahhoz a parttalan szíváshoz amit magamnak kerestem :D

Viccen kívül megpróbálom megmérni milyen mélyre kell lejutni, illetve megmérem a vázcső alatti helyet is.

Előzmény: ronya1 (86637)
ronya1 Creative Commons License 24 órája 0 0 86637

miért?

azért mert vettél egy 20+ éves lomot amit minimum az utóbbi 10 évben tákoltak gombokért

 

de ha nem akarsz faragni akkor vegyél belevaló gyertyakulcsot.....

valami hasonló kell: https://citybike.hu/spd/4811BUZ/Gyertyakulcs-18mm-csokulcs-10cm-hosszu-BUZZETTI

ma már lusta vagyok megkeresni-megmérni az enyém de ha holnap nem felejtem el megnézem milyen hosszú

 

Előzmény: Dipshit (86636)
Dipshit Creative Commons License 24 órája 0 0 86636

Soha nem voltak olyan ambícióim, hogy bármit is barkácsoljak, vagy motorszerelő legyek, így ezeknek a képességeknek és a hozzávaló eszközparknak se vagyok a birtokában.
Ennél a motornál miért kezdődik úgy minden kérdésemre a válasz, hogy készíts ezt, fúrd azt, hegeszd ezt, alakítsd át amazt úgy, hogy... :D :D
Miért?!
Én csak motorozni szeretnék... :D

Előzmény: ronya1 (86635)
ronya1 Creative Commons License 24 órája 0 0 86635

18as csőkulcs kell méretre vágva

én egy krova fejet hegesztettem rá, de ha ki tudod fúrni az is jó lesz

de csertya csere előtt mindenképp fújasd ki a helyét aztán ha kilazítottad a gyertyát ismét fújatni mert bepotyog a hengerbe a cucc

Előzmény: Dipshit (86632)
Dipshit Creative Commons License 25 órája 0 0 86634

Na most másfél óra állás után az ELSŐ rúgásra beindult. Utána járattam (persze olyan meleg nem lett mintha mentem is volna vele) és még simán beindítottam 2-szer.

Többet nem próbálkozok, mert vannak szomszédok is :D

WRS Creative Commons License 25 órája 0 0 86633

Az enyém ugyan nem áll meg magától soha, de ha nem zárom a benzincsapot az utolsó 30-50 méteren akkor hasonlóan járók mint te és nagyon nehezen indul.

Ilyen esetben csak úgy szokott hogy gyújtás levesz benzincsap elzár csutkagáz és 4-5ször átforgatom lassan a berúgókarral.

Előzmény: Dipshit (86632)
Dipshit Creative Commons License 25 órája 0 0 86632

Pici szívatóval indul, de utána kb egyből vissza is lehet tolni, mert elpötyög.

Hol keressek olyan gyertyakulcsot ami azon a pici helyen olyan mélyre betolható?
Egyrészt rohadt mélyen ül a gyertya, másrészt rohadtul ott van felette egyből a váz merevítője is.

Ezekhez a munkákhoz én nem értek, mennyi időigénye lehet. Az 50 km menés megvan kb 45 perc alatt, de a többi?
Ugyan Botond hivatalosan nyaral, de én meg motorozni szeretnék, és így elég nehéz...

Karbi volt pucolva, de szerintem azon nem állítottunk semmit, vagy nekem nem tűnt fel (ott voltam pedig! hiszen én csináltam a pucolás egy részét is :S)

Előzmény: ronya1 (86631)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!