Keresés

Részletes keresés

CsLacc Creative Commons License 30 perce 0 0 88616

Dual Sport megoldásra jó választás. A túrás (aszfaltos) részeket jobban bírja.

Amíg gyártották horror ára volt!

Most?

Előzmény: BIKE-R (88615)
BIKE-R Creative Commons License 2 órája 0 0 88615

Én egy ilyen lovat szereztem be a DR-Z pótlására :) BMW G650X CHALLENGE

Előzmény: CsLacc (88614)
CsLacc Creative Commons License 3 órája 0 0 88614

A "S"atnanya DRZ 400 ccm-ből hoz ki 40 lovat és elvileg nem kell 20-30 ezrenként szétdobni a blokkot! A jelenlegi tapasztalat, hogy terepen kb 5-5,5 l eszik százon aszfalton kb 4,5-5 l-t nem hinném, hogy innyektor,megy labdazsonga, mek katyaliszartor meg egyébb buzulással ezt sokkal lejebb lejetne tornázni!

Nekem:marad a dörci gányolásra!

Előzmény: CsLacc (88613)
CsLacc Creative Commons License 3 órája 0 0 88613

Tévedsz kispofám! Most beszéltem Gyemasszal telefonon kint van Birmingham-ben és megnézte a CRF450L Rallye tanulmányt, mert bizony ez még nem széria motor csak széria közeli. 25 ló és 30 ezer km-ként dugattyú cserét javasol a horda! Az én olaszok által gyártott mimarelli blokkom 48 ló ( volt újkorában), jelenleg közel 100.000 van benne és dugócsere nélkül tudta volna, mint Sárvinak vagy másoknak!

Előzmény: Mistral1 (88589)
Dipshit Creative Commons License 10 órája 0 0 88612

Elfáradt a kürtöt tartó konzol a vázon és egyszerűen letört. Járt már más is így? Érdemes ugyanúgy visszahegeszteni ahogy volt, vagy esetleg máshol kevésbé lenne hajlamos a törèsre? Gondolom a rezonanciában fáradt el..

Mistral1 Creative Commons License 11 órája 0 0 88611

Nincsenek már angolórák, már azt is elfelejtettem, amit meg sem tanultam :-(((

Most geschirrspühlmachine nyelv van

 

Előzmény: Lonesome Rider (88609)
Lonesome Rider Creative Commons License 12 órája 0 0 88610

A homokon nem sűrűn találkozol ilyennel.Indulj el meszebb ...:)))

Előzmény: Mistral1 (88608)
Lonesome Rider Creative Commons License 12 órája 0 0 88609

Az angoloknál az autó nőnemű!Kérdezd meg az Angol tanárnénit;)

Nem egy kamionnak van neve kint ,van company aminek az üsszes lorry nevet visel az elején.

Előzmény: Mistral1 (88605)
Mistral1 Creative Commons License 13 órája 0 0 88608

Én ugye homokos vagyok - nálam sem egy könnyű nőcske, sem egy fajsúlyos matróna nem lehet ...

Előzmény: Shevinon (88606)
The BIG bang theory Creative Commons License 13 órája 0 1 88607

Hát még szép.....😁

 

Az angolok tudják:

  Együtt élsz vele

  Nagyon sok örömöt tud adni

  Költöd rá a pénzt

  És ha nem bánsz vele rendesen, előbb-utóbb úgy "megszivat" ahogy csak egy nő tud.....

 

Naná, hogy nőnem ben írnak róla 😁😁😁

Előzmény: Shevinon (88606)
Shevinon Creative Commons License 13 órája 0 0 88606

Szia Mistral,

 

az angol nyelvű szövegekben sokszor találkoztam már azzal, hogy nő neműként írtak motorról.

 

Üdv:

Shevi

Előzmény: Mistral1 (88605)
Mistral1 Creative Commons License 26 órája 0 0 88605

Biztos, hogy hülyeség. Egy motor nem lehet "she" :-))

Előzmény: dzoltan82 (88603)
ETZ69 Creative Commons License 29 órája 0 0 88604

A Honda már csak ilyen , kihoz egy alapjában véve használható gépet erősen alulméretezett motorral .  A Honda FMX is ilyen volt  " A blokkot vékony falú, szögletes keresztmetszetű acélváz fogja körbe, melynek gerince egyúttal 2,5 liter kapacitású olajtartályként is szolgál. A léghűtéses, 644 köbcentis, négyszelepes, RFVC motort a közel húsz éves NX650 Dominátor hajtóművéből fejlesztették ki. Jelenleg gyári motortuninggal kapható, az eredeti 38 lóerőt új dugattyúval, tuning vezérműtengellyel és rengeteg szervizmunkával 52 lóerőre tornázták fel. "

Nem értem ez miért is jó a vásárlónak ???? Megvenni valamit és még rádobni némi aprót hogy használni is tudjad ? Akár az okostelefont is árulhatnák Nokia 3310-es kijelzővel és ha valaki tapizni is akar vesz tuning kijelzőt :) 

Előzmény: The BIG bang theory (88597)
dzoltan82 Creative Commons License 30 órája 0 0 88603

Igaz ez?

 

In Belgium, the ténéré t7 is available from June 2019 Price 9.500 euro. She can be pre-ordered now. Anticipation is always the most beautiful joy....

Mistral1 Creative Commons License 1 napja 0 0 88602

Érdekes lesz, a biztos! :-)

 

DukaiZoliék már "csináltak" egy ötszelepes TT 660-at :-)))) 

Előzmény: Doomedsrac (88600)
ronya1 Creative Commons License 1 napja 0 0 88601

Ha jobban belegondolsz ez azért van mert ahol meg tudják venni (usát leszámítva ) ott nem lehet földúton motorozni 

Már nálunk is alig lehet menni basztatás nélkül , Romániában is egyre fokozódik ez az ál környezetvédelmi dolog

Szóval már lassan  nem is lehetne hol használni az igazi terep motorokat 

Előzmény: The BIG bang theory (88599)
Doomedsrac Creative Commons License 1 napja 0 0 88600

Ezekre a gondokra egy megoldás létezik :) ki kell szemelni egy bizonyos típust és azt a saját igényre faragni. Most nekem is van egy elképzelésem :) Keresztezni kéne az XTZ660-ast és egy befecskendezős 660-os blokkot :) 

The BIG bang theory Creative Commons License 1 napja 0 0 88599

Én is a hasonló gépeket hiányolom....

 

25 le- től feljebb egy óriási lyuk van kb 70 le-ig.

Közte csak túraendurónak kamuzott vasak vannak, amik vagy nehezek, gyengék, vagy annyi terepképességük van mint egy Babettának. (de, a három tényezőből legalább kettőt "tudnak )

 

Jövőre lesz egy kis mozgás a kategóriában,  várom mi sül ki belőle.

 

Addig is sz@r utas túrákra marad a BIG, hosszú, tempós utakra egy másik túragőzös, a városi dzsungelharcra meg a Burgman.

  (és a három, együtt is olcsóbb mint egy CRF 450 L, a  "megállíthatatlan" 25 lóerejével.)

Előzmény: ronya1 (88598)
ronya1 Creative Commons License 1 napja 0 0 88598

az a 450es ha lenne 35 ló környéke akkor az teljesen használható lenne

az xr4 is szűken ennyi volt és nagyon jóféle kis motor volt, a 25 ló azért már gyenge lenne néhol

Előzmény: The BIG bang theory (88597)
The BIG bang theory Creative Commons License 1 napja 0 0 88597

A Honda, a Crf 450 L-el, szép csendben előre "menekül"......

 

Bár még mindig tartja magát a gyártók közötti "gentleman agreementhez", miszerint, "azért sem gyártunk 50le körüli, könnyű, középkategóriás, valódi tereplehetőséggel rendelkező bringát". Csak olyat, ami vagy nehéz, vagy gyenge, vagy teljesen alkalmatlan, még földútra is.

  Hát persze, hiszen ez a lassan már csak 1000+ccm-ről induló, elektronikával teleb@szott 250 kg-s, extra profittal árulható, túraenduró  vasaktól venne el vevőket.

 

  Csak hát "rés van a pajzson",  egyre több gyártó "szemezget" a kategóriával.....

A kinaiak, a Benelli TRK 502 X-el "beletenyereltek" a piaci lyukba, de a Kawasaki is jön jövőre a Versys 400-al, (már a 300-as is 40le-s) és a KTM is végre kijön a 390 túraendurójával.

 

   A Honda a CRF 450 L-el megcsinálta a saját "beugróját" a kategóriába.

Persze, 25 le-vel, ami a mai technikával, 450 ccm-ből, csak erős "butítással" lehetséges, de komoly pénzekbe fogadnék, hogy ha a piac jól reagál a fentemlített tipusokra, akkor majd a Hondánál is előkerülnek a CRF 450L-hez a gyári "okosító" szettek, amitől, hipp-hopp 50le körüliek lesznek.

 

Persze jó drágán, mert az extra profitnak meg kell lennie valahol.......(ügyes).

 

   

 

Előzmény: Mistral1 (88589)
Mistral1 Creative Commons License 2 napja 0 0 88596

Kösz MISI!!!!

 

EZ AZ!!!   Csinál egy csomó hülyeséget, telenyomja az APPDATA-t a vincsin - de hát melyik program nem, manapság... Korszerűbb, bizonyos funkciók könnyebbek benne - de pont azok, amiket naponta használok a régiben, azok meg baromi bonyolultak...

Előzmény: nafm. (88594)
Mistral1 Creative Commons License 2 napja 0 0 88595

Köcce. Egy kipróbát megér a dolog. Ha másra nem is fogom használni, ez elég kényelmes lenne.

Bár a leírás, amit erről találtam, az csak a fordított funkciról szólt, hogy az exif-be beleteszi a koordinátákat...

A teló beleteszi a gps infókat a fájlba (már, ha nem felejtem el bekapcsolni a gps-t...), elsődlegesen a pontok és a képek koordinátáit lehetne összehasonlítani, aztán ha ez nincs, akkor az exif-ből dátum-időt, ha ez sincs, akkor meg a fájlnévből az időt...

-

Még a végén megírom magamnak :-) A GPX úgyis szövegfájl, az exif-et ki lehet venni a jpg-ből - és csak a ciklus kell :-)))

 

Hoppá, ahol van gps az exif-ben, oda nem is kell track, csak ezek alapján csak a pontokat kellene létrehozni, a track meg úgyis arra fog menni :-)
Szóval csak akkor kell hasonlítgatni, ha időpont van, akkor a track pontjain kell végigmenni a pozícióért. Feltéve, ha mindkettő ugyabban a időszámításban, számrendszerben és univerzumban számol :-)))

 

NNa, mögkukkolom azt a bézkempet!

Előzmény: nafm. (88594)
nafm. Creative Commons License 2 napja 0 0 88594

Igen a Basecamp tudja ezt. A pontos megjelenítés feltétele a fényképezőgép jó időbeállítása. Az EXIF-ből tudja a fénykép készítésének idejét, a trackból az útvonalpont koordinátájat és idejét. Az időket egyezteti a program és megjeleníti a térképen a megfelelő helyen a képeket. Jobb gomb a Basecamp nyomvonal ablakban a track-re és katt a "Fényképek geocimkézése a nyomvonal segítségével" sorra. Egy alkalommal próbáltam, működött a dolog, de nem fogott meg. Biztosan van más módja is persze, tudom nem kedveled e programot.

Előzmény: Mistral1 (88592)
Doomedsrac Creative Commons License 2 napja 0 0 88593

Halott volt a laptopom ezért nem írtam :) de már újra itt vagyok :D

Mistral1 Creative Commons License 2 napja 0 0 88592

Nafm! Vagy egyéb geo-zók...

 

Van olyan csudaprogi, amit rá lehetne engedni egy trackre meg egy fényképes könyvtárra, aztán track-re rátenne egy-egy pontot, ahol a fényképek készültek?

(működhetne akár koordináta közeliségen, vagy időadatok alapján is.)

A Geosettert nézem, de az nem egészen ezt tudja.

 

(most meg, mintha a BaseCamp-ban lenne ilyen?? De ez is mintha fordítva működne, a gps track alapján az EXIF-ba írja be a koordinátákat...)

 

Mistral1 Creative Commons License 2 napja 0 0 88591

Hát igen, Lipi alkatát kellene elkölcsönöznöd! ;-)

Előzmény: ronya1 (88590)
ronya1 Creative Commons License 2 napja 0 0 88590

a 350es verziók miért mentek ki a divatból?

az már alkalmas lenne mindenhová, ha nem sietős az ember dolga

de pl ha én ráülök egy ilyen 250esre akkor az fel nem visz a hegyre :))

Előzmény: Mistral1 (88589)
Mistral1 Creative Commons License 2 napja 0 0 88589

Hátha a fuvolista anyacégünk is felszáll erre a vonatra:

https://totalbike.hu/hirek/2018/11/14/utcai_ralitanulmanyt_mutatott_be_a_honda/

 

Mondjuk, az a 25 LE tényleg kévéske - de "cserébe" nem "futamonként" kell a motorgenerál, hanem mondjuk tízévente :-)

Mistral1 Creative Commons License 3 napja 0 0 88588

Két csillogó kobak a bábszínpadon...

transjoci Creative Commons License 3 napja 0 0 88587

Mi is megyünk a gyerekkel!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!