Keresés

Részletes keresés

Mistral1 Creative Commons License 2 órája 0 0 83177

Bakker, van Beveren is bukott - fel kellett adnia a versenyt :-(

 

Mistral1 Creative Commons License 2 órája 0 0 83176

A tények makacs dolgok. Sajnos, nekem sem jut az okos benzinből.

Nem tudom a magyarázatát - bár Ronyáé egészen jól hangzik és én is hajlok rá - de az én karbi-benzin kombóm is ugyanígy működik:

3-4 nap állás NYITOTT benzincsapnál - és nem indul a vas.

Amióta kijáratom legalább a felét a karbiból leállás előtt (ZÁRT csap...), akkor első pöccre indul a "friss" benzinnel (pedig ugyanakkor tankoltam a tankba is meg a karbiba is...) .

 

A 400-as is ugyanezt csinálja.

Amikor nem indul, csésze leenged, új benya->egyből megy...

 

Nem vonom én sem kétségbe, hogy nálad ilyen nem volt - örülj neki! (nekem sem rossz, amióta megvan a kezelési módszer)

 

Az is lehet, hogy feléd más a benya. Most kipróbálom, hogy a 100-as benyával is így működik-e - úgyis esik a hó, nem 1 motoros szezon van.

Előzmény: ales40 (83170)
Mistral1 Creative Commons License 2 órája 0 0 83175

Nem tudom, hogy jól mértem-e, de a tények szerint sajnos igen. Három tizeddel kisebb volt, mint kellene - ezért nem ment fel egyből a helyére.

A csavi boltban vannak csavik, ubiért meg máshová járok én is :-))

Előzmény: ales40 (83172)
Mistral1 Creative Commons License 2 órája 0 0 83174

Köszi! Ez jócskán közelebb van :-)

A debrecenivel az a gond, hogy így, messziról, láttatlanban 40 pénz elég sok...

Előzmény: Lonesome Rider (83169)
ales40 Creative Commons License 3 órája 0 0 83173

Ami jó azt én sem basztatom. Nyilván a karbantartásokat elvégzem.

Gyerekkoromban mindent szétszedtem mert érdekelt hogyan működik..... felnőttem és már csak akkor szerelek ha szükséges:)

Előzmény: Lonesome Rider (83161)
ales40 Creative Commons License 4 órája 0 0 83172

Ha jól mértél akkor azzal a tárcsával valami nem stimmel.

Semmi spéci nincs azokban a csavarokban. Ezért kérdeztem, hogy miért kellett rendelni. Normális  csavi bótban lehet venni. Ezt a csavit csak azért mondtam, mert ha van szimi bót akkor gondolom van csavi bót is:))

Előzmény: Mistral1 (83106)
ronya1 Creative Commons License 4 órája 0 0 83171

azt a lét amit mi benzinnek hívunk egy rakás fos, többféle cuccokból áll össze

a karbiból el tud párologni, a tankból kevésbé a csapból meg egyáltalán nem

a karbiból tehát elpárolognak azok az összetevők amik gyorsan párolognak, és utána szarul indul mert ami könnyen párolog könnyen is gyullad

amúgy baszki neked különb a garázsod mint sok ember háza szóval könnyen örülsz, nekem egy sufniba van bedobva a motor ahol nyáron kb 50-60 fok van, persze hogy gyorsba párolog

 

Előzmény: ales40 (83170)
ales40 Creative Commons License 4 órája 0 0 83170

Végig gondoltam. Te okos benzint használsz:) A benzin tudja, hogy a karburátorba bele fog rohadni, de a benzincsapba vagy a benzintankba nem. Mert ugye attól, hogy a benzincsapot elzárod még a csapban és tartájban lesz benzin:)

Egyébként nekem még soha semmilyen gépezettel nem volt ilyen gondom. Már sokszor elmondtam, hogy a Ténérén sem zárogattam semmit és nem volt vele gondom.

Képet már láttam ilyen benzin okozta trutyis alkatrészről, de nem irták azt sem, hogy milyen benzin okozta és azt sem, hogy mennyi idő kellett hozzá.

Előzmény: ronya1 (83097)
Lonesome Rider Creative Commons License 4 órája 0 0 83169
Lonesome Rider Creative Commons License 5 órája 0 0 83168
Előzmény: Lonesome Rider (83167)
Lonesome Rider Creative Commons License 5 órája 0 0 83167

Próbálom a csapatot egyben tartani:)

Előzmény: CsLacc (83165)
Lonesome Rider Creative Commons License 5 órája 0 0 83166

Akkor melegítsd!

 

Más.

Köll a Debreczeni kerék még?

Esetleg meg tudnám oldani a fuvart.

Előzmény: Mistral1 (83164)
CsLacc Creative Commons License 8 órája 0 0 83165

A service party királyság! Mi is csináltunk párszor még Csabán a lakótelepi parkolóban is!

Sok előnye van:

- jó társaság

- segítség egymásnak (bizonyos dolgokat szívás egyedül csinálni. A polipok előnyben)

- sok-sok okoskodás( mimdenkinek más-más munkafolyamatban van már tapasztalata) és vidám perc

- a közös főzés/piálás öröme

- stb.....

 

-----CsLacc----

Előzmény: Lonesome Rider (83152)
Mistral1 Creative Commons License 8 órája 0 0 83164

még nincs megsérülve, de ha belefúrunk kézzel, akkor biztosan lesz...

A meleg jobb 5let :-)

Előzmény: ronya1 (83163)
ronya1 Creative Commons License 8 órája 0 0 83163

én eddigi életem során egy csavart tudtam úgy kifúrni hogy a menetet ki tudjam piszkálni és ne menjen bele egyik oldalba se

a légtelenítőnél lehet sikerülne mert eleve van benne egy furat

mivel az alu jobban tágul melegítéskor mint a vas, van esély arra hogy viszonylag könnyen megindul persze ha nincs berohadva vagy épp megsérülve a menet

Előzmény: Mistral1 (83160)
Lonesome Rider Creative Commons License 9 órája 0 0 83162

Én nem bánom.

Csak mondtam valamit.

Előzmény: Mistral1 (83160)
Lonesome Rider Creative Commons License 9 órája 0 0 83161

Értelek én:)

Ami jó ,azt nem kell bántani.

Előzmény: ronya1 (83158)
Mistral1 Creative Commons License 9 órája 0 0 83160

Hmm. Ezen már én is túráztam reggel, amikor a kihajtót a kezembe adták.

Mivel ez az egész egy csó, tényleg nem lesz túl astagfalú :-(

6-os (vagy 8-as?) menet van rajta?  esetleg ezt majdnem teljesen kifúrni, akkor már ki lehetne feszegetni a furatból - nem kis b.szakodással :-(

Akkor már jobb ROnya 5lete, hátha az alu-ból jobban/könnyebben ki lehet énekelni a kihajtóval.

Előzmény: ronya1 (83156)
ronya1 Creative Commons License 9 órája -1 1 83159

erről a bicikli+cigó kombóról eszembe jutott hogy lehetne a legtöbbet tenni a környezetért

el kell ásni mindet(nem a biciklit) és akkor lehet biciklivel járni dolgozni :) 

Előzmény: Mistral1 (83157)
ronya1 Creative Commons License 9 órája 0 0 83158

leszedtem mert szívó csonkot cseréltem rajta, a régin csésze tömítést, plusz még az 500ason is volt egy csésze tömítés csere+takarítás

és még egy honda xl600ról is leszeddtem a karbit, ami még szopósabb mint a ténérénél

még a sornégy karbisorát is könnyebb kiszedni mint a xl karbit

szóval nagy penge vagyok, csak azért nem szerelek mert nem kell :))

a ktm motort is szereltem már vétel után ki kellett cserélni a hátsó féklámpa kapcsolót

ez is egy meglepő történek, a noname univerzális 6 ezer a drága ktm boltban meg 4 ezer volt a gyári.......

Előzmény: Lonesome Rider (83152)
Mistral1 Creative Commons License 9 órája 0 0 83157

Emegyünk, szerelgetünk, szerelgetünk, aztán majd hazafelé, hogy, hogynem, eggyel több JÓ féknyereg lesz nálad :-))

SZtív meg eljátszik a nála maradt, beragadt, beletört csavarossal...

 

Mint a cigó triathlon: reggel leszaladnak a tóra fürdeni, aztán este hazamennek biciglivel :-(

(bele lehet egy másikat is kombinálni, a "mit kap a kiscigó karácsonyra? A biciglidet...")

 

Előzmény: Gabe.Sz (83153)
ronya1 Creative Commons License 9 órája 0 1 83156

abban biztos lehetsz hogy nem lesz egyszerű 

az a csavar elég lágy, és a kiszedő szét fogja nyomni és jó eséllyel nem fog megmozdulni, ha mégis nagyon nagy szerencséd van

ha én csinálnám akkor előtte kinyomnám a dugattyút kiszedném a gumikat feltenném a gázra egy negyed órára és úgy állnék neki megpróbálni kitekerni

Előzmény: Gabe.Sz (83153)
Gabe.Sz Creative Commons License 9 órája 0 0 83155

Na. Akkor barátságosabban hangzik mint bele hegeszteni a furatba. Ha egyszer meglesz piszkálva és elkezd folyni az olaj, akkor muszáj lesz kiszedni teljesen nincs mese. Különben hátsó fék nélkül kell járnom egy darabig.

Előzmény: Lonesome Rider (83154)
Lonesome Rider Creative Commons License 9 órája 0 0 83154

Azt nem tudom mennyire eccerű:)))De meg lehet próbálni.

Előzmény: Gabe.Sz (83153)
Gabe.Sz Creative Commons License 9 órája 0 0 83153

Ha ez ilyen egyszerű, akkor majd valamikor megkergetem az aktuális kiszedő birtoklót. Végül is nincs még egy éves sem a fékolaj, és nem is levegős. Csak én abból indultam ki hogy azt onnan az életbe többet ki nem szedi senki, úgyhogy vadásznom kell új kengyelt. De akkor hál' istennek az nem fog kelleni.

Nem siettetlek amúgy, nem azért írtam. Nekem majd úgyis csak nyár elején fog kelleni. (Mondjuk attól még legszívesebben már ma felraknám ha meglenne. Nagyon várom már hogy egybe legyen a gép és süssön a nap. :P)

Előzmény: Lonesome Rider (83146)
Lonesome Rider Creative Commons License 9 órája 0 3 83152

Ronyától függetlenül aki a karbit sosem szedte le.Én javasolnék egy csavarhúzó napot amikor pld nálam(nem azért mert mekkora spiller vagyok:)))lenne,itt van elég váz meg karbi meg blokk is néhány.Sőőt még első lámpa is,megnézhető mitől zörög:))

Ha érdekel valakit el lehet beszélgetni arról hogy mitől működik az XT motorkerékpár.

Mondjuk áprilisban,akkor már jobb az idő.

Lonesome Rider Creative Commons License 10 órája 0 1 83151

Csavarlazítód,rozsdaoldód azért legyen!

Előzmény: Mistral1 (83149)
Lonesome Rider Creative Commons License 10 órája 0 0 83150

Majd lesz valahogy.Én is összekészítettem a te cuccodat.GPS antenna pld.

Mi van még amit könnyelműen megígértem?

Előzmény: Mistral1 (83149)
Mistral1 Creative Commons License 10 órája 0 0 83149

Akkor nem veszek 3 eFt-ért, hanem inkább megköszönöm majd neked! :-))  ELőre is köszi!

 

Ha erre jársz, be tudod adni? Gabesszel meg elosztozunk rajta becsülettel :-)

Az olajtartályunkat is odaadom, csak szólj előtte, hogy hozzam be ide Rókusra!

Előzmény: Lonesome Rider (83147)
Lonesome Rider Creative Commons License 10 órája 0 0 83148

Csavarlazító.A fékolaj elég agresszív szer.

Előzmény: Gabe.Sz (83133)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!