Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy Fiat Doblo 1.3 multijet 2006 évjáratú járművem motorterében van egy fém cső, ami az EGR től jön, majd csatlakozik rá egy gumicső.
Annak a pontos megnevezését honnan lehet megtudni?
Sszeretném kicserélni, mert kissé ki van repedezve.
Szia! Én megvettem tavaly egy 1.3 Mjet motorral szerelt Doblot, és teljesen jó.... Igaz, fogalmam sincs mikor mit cseréltek benne, az tény, azóta kb 4500 km-t mentem vele, zömében hosszú utakra.
A belevaló olajat kapta, most van benne 145 ezer, mondják, hogy szakadnak a láncok stb stb, igazából nem hallani a lánc zörgését.... Én is kérdeztem néhány dolgot, választ nem kaptam, úgyhogy 8-10-ezrenként kicserélem az olajat, aztán ennyi...
Maximum 100-110-el megyek vele, nem hajtom... Alapjában véve egészen jó a fogyasztás, 4,7-5 l között mozog...
A raktér hossza 150 cm, a szélességet nem mértem... Amire kell arra teljesen jó... Praktikus az oldalán lévő ajtó, kishaszon, ami igénytelen, de szerintem jó.. Nincs benne klíma, speciel egy cuccolós autónak használom..
A többi motorral szereltet nem ismerem, úgyhogy remélhetőleg kapsz hasznos tanácsot a márkatársaktól..
Sziasztok. Vásárlás előtt állok.Tud nekem segíteni valaki, hogy mekkora a platómérete a Fiat Doblo Cargo 1,3 JTD 2008 – as kistehernek? Hossz, szélesség? Illetve melyik motorral ajánlottabb megvenni 1,3 millió forintig? 1,9 JTD, 1,4 benzin, 1,3 JTD, 1,6 Mjet? Köszönöm.
Az 1.3 bicikliláncos motor, hát, elég sok elszakad. Persze ha időben cserélik, segítő szellemek szerint 50.000 kilométerenként, akkor nincs gond. 1.6 elég jó, csak cserélj olajat benne max 15.000 kilométerenként, kizárólag a gyárit tedd bele.
Akkor meghálálja. Nekem 2,1 tonna a menetkész súly, simán viszi, 170ig simán gyorsul így is.
Van esetleg tipp mi lehet a baja? 2016 Doblo 1,6 multijet diesel a motor nem melegszik fel csak nagyon nagyon nehezen akkor is azonnal visszaesik , ha nem tartós a terhelés. Termosztát csere megtörtént, de nnem lett jobb a helyzet. Illetve hidegen nagyon nehezen indul. Bár lehet ez egy másik hiba..
Köszi! Csak annyira sokféle xar van a piacon, gondoltam hátha van már némi tapasztalat.
Az is lehet, hogy az eggyel jobb gyárival is jól ellennék, amiben elvileg van GPS meg mondjuk hátsó hangszóró meghajtás. Mert az enyém csak első szettes. Nincs is a rádión hátsó hangszóró kivezetés.
Senki sem berhelte még szét a gyári rendszert a 2015 utáni Doblóban?
Ugyanitt a nálam 30 ezrenként tönkre menő toronycsapágyra nincs valami jó tipp?
A raktér világításom nem kapcsolt le, a kapcsolóval sem, így kivettem az izzót. Erről tapasztalat?
Sziasztok! 2015-ös Doblóm van, és jó lenne a gyári rádiót lecserélni. Esetleg valakinek valami tapasztalat? 2Din es érintőképernyős esetleg? Vagy sima 1 Din? Beépítő keret? Kormányról vezérlés? Minden tapasztalat érdekelne, hogy jó irányba induljak. Köszi.
Egészen egyszerűen kb másfél hónapja használom a Doblot, 2006-os 1,3 Mjet, és a computer szerint 5.6 l a fogyasztása, ami városi, illetve kb 150 km-es hétvégi kanyart tartalmaz.
Ez normális, vagy kicsit sok, természetesen max 100-110 Km/h-ás tempóval.
A turbónak kellene hallani a hangját, vagy egyáltalán honnan tudom, megy, nem megy, stb.
Nem volt még hasonló autóm sem, de állítólag érdemes lenne kitisztítani a rendszer, mert kokszos, dzsuvás lehet....
Az olajat a gépkönyv szerint cseréltem a szűrőkkel együtt.
Arról is olvastam, érdemes lehet meghajtani, hosszú úton, mert akkor kitakarítja magát..... háát ezt nem próbáltam...:)
Érdekelne, hogy mit mondnak a kollégák, mit várhat el az ember ettől a 1.3 as kis dízel motortól, vagy mi az amit mindenképpen meg kell tenni ahhoz, hogy hosszú távon tegye a dolgát.
Sziasztok! Segítség kellene , nem tudom hogy ez a hang honnan jöhet , már az ékszíjakat is levettem egy pillanatra , de ugy is jenen volt ez a hang. Gázadásra a hang felerősödik.. Köszönöm előre is aki tud segíteni.
A fütéskapcsoloknál nincs világitás .Mennyire macerás ott izzot cserélni? Illetve belső világitás sincs abszolut , de ott még izzokat nem néztem meg . Milyen specifikácionak kell lenni a motorolajnak ?
Egy 2006-os Fiat Doblom van, motor 1248 cm3, motorkód 223A9000, 62 KW . Probléma: az autó időnként nem megy, mintha visszafogná valami, turbó csere +EGR szelep csere+nyomásszabályzó csere volt. Hibakód nincs. A hibát általában visszaváltás után produkálja, miután gyorsítanék. A töltőlevegő cső is ép. Motorja szépen jár, jól indul az autó. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a hiba? Köszönöm!
Pedig sajnos annyira nem frankó az oldal...Még szétnézek, hátha találok valahol...
Lenne még egy olyan kérdésem, hogy amikor megvettem az autót, 45 Ah -ás 360 A akksit rakott bele az eladó.... Ahogy nézelődtem, nagyjából azt néztem, ettől jóval nagyobb való bele..56, 60 Ah, 500-550 A inditóárammal.
Gondolom azért van az, hogy kissé többet teker az önindító, mire beindul...